Dit overtreft al mijn verwachtingen!!

Ik was benieuwd hoe mijn stickers er uit zouden komen, maar ik zal ze met trots rond spreiden super bedankt voor de snelle en goede service!

Top ervaring!

Snelle levering, goede kwaliteit en fijne klantenservice.

Altijd betrouwbaar

Altijd bereikbaar, meedenkend en nooit een nee horen. Dat is fijn en daarom kom ik ook altijd weer terug bij jullie.

Advies, opdracht, uitvoering, zoals het hoort.

Ik ben goed geadviseerd, heb na overleg en enige aanpassingen, opdracht kunnen geven; en aansluitend uitgevoerd, conform de gemaakte afspraken. Zoals je, als klant, verwacht. Mooi en goed resultaat.

Mooie stickers

De stickers zien er mooi uit en goed contour gesneden. Keurig! De verzendverpakking was zeer stevig, maar de stickers waren in de verpakking door elkaar geraakt. Dat had wat netter gekund.

Duidelijke website, goed advies, snelle levering, prima kwaliteit

top bedrijf

komt afspraken na, zeer behulpzaam

Top bedrijf

Zeer snelle levering en goed product

Ik heb gekregen wat ik besteld heb

Super fijn

Altijd betrouwbaar en snel. Ben zeer tevreden. Fijne feestdagen allemaal, groet, Ingrid

In eerste instantie weg behulpzaam maar daarna worden mailtjes of telefoontjes niet meer beantwoordt

Bestelde stickers thuis gekregen met o leesbare tekst, werd bevestigd nadat ik hierover opmerking had gemaakt, wordbestand gestuurd zodat het in overleg aangepast kon worden maar na paar mailtjes niets meer gehoord. Nog een keer gebeld, zou terug gebeld worden, niks gehoord.

goed advies, snelle levering

Altijd weer fantastisch

Wat een klasse bedrijf was, is en blijft Reclamedeal toch. De website is eenvoudig. Het personeel doet er alles aan om je te helpen. De producten zijn top en altijd op tijd klaar.

Drukwerk goed, bestellen een ramp

Kwaliteit is goed. Bestel systeem is een ramp. Als je een stapje terug gaat voor een aanpassing moet en formaat en aantal weer angepast worden.

Drukwerk goed, bestellen een ramp

Snel, compleet en goed

top

snelle levering, nette afhandeling via mail en mooie stickers. dankjewel!

Snel geleverd & mooie stickers. dankjewel!

Stickers waren snel geleverd! Kwaliteit ook top!

supersnel

supersnel en goed

Snel en erg mooi!

Super blij met mijn stickers, veel complimenten over gehad met het hoogglans goud.

Een sticker besteld voor een wang van een slaapkamer. Binnen een week zijn ze komen plakken. 10 minuten werk en het was al klaar. Zeer tevreden.

Top stickers geleverd!

Een heel goed bedrijf voor uw logo stickers. Hele goede service! Snel geleverd.

Elk jaar bestellen wij etalage stickers en altijd netjes en op tijd geleverd.

Printer 16

7741MD Coevorden