Hele leuke producten

Ik probeerde bijna van alle make up die er is maar die van beebee wou ik nog gaan proberen dus had ik me ingeschreven en ik vind de priducten geweldig🥰

Super snel en wat een kwaliteit Ik bestelde een lip potlood en woow

Super service en top kwaliteit!!

Op aanrader van een vriendin aangemeld. Binnen 3 dagen mijn eerste pakketje binnen, super mooi product in de juiste kleur. Een heel leuk concept om elke maand een klein cadeautje door je brievenbus te ontvangen!! Kijk uit naar mijn volgende producten 🤩

Fijn product

Ik heb het eerste product snel ontvangen, was gezellig in een roze enveloppe verpakt en het product zelf is de juiste kleur en erg goed.

Heb mijn eerst pakketje ontvangen kijk nu al uit naar de tweede

Zeer tevreden!😍

Het product was super fijn, mooi resultaat en goede kwaliteit. Het product is heel zacht op de lippen, en heel mooi te combineren met een naturel lipgloss. Het kwam binnen twee dagen door Mn brievenbus. Ik ben blij verrast!

Blij verrast😊

Blij verrast met een fijn product! Ik kijk uit naar de volgende produkten🎁💄

Super goed

Ben er heel blij mee is echt super goeie make up !!

Nieuwe mooie wereld

Voor mij gaat er een nieuwe wereld open. Mooie producten die mijn uitstraling ondersteunen! I love it!!!

Super mooi product ontvangen!

Als welkoms cadeau een foundation gekozen. De kleur en kwaliteit was perfect. Waarom ik geen 10 geef omdat een maand nu veel langer duurt dan normaal. Omdat je zo graag weer een nieuw product wilt proberen 😍

Goede producten

Heel goed, fijne producten

De producten zijn van goede kwaliteit!

Long lasting

Ik heb de liquid eyeliner gehad. Deze is makkelijk in het gebruik en blijft goed zitten

Redelijk

Leuk product had de creamy polder blush maar blijft niet goed zitten helaas

Superleuke actie met mooie producten.

Mijn eerste product was een lipstick, erg blij met de kwaliteit gebruik nu ook dagelijks. Is bet een cadeautje wat maandelijks door de brievenbus valt. Ben alweer benieuwd naar het volgende product

Goed product

Normaal ben ik allergisch voor lippenstift. Ik heb beebee gebruikt en dan kan ik zeggen Wauww top product

Heel leuk!

Ik heb de beebee crème ontvangen en ben tot nu toe tevreden. Ben benieuwd naar de volgende producten!

Ik zag jullie voorbij komen op instagram. Na het lezen van de reacties en het bekijken van de website werd ik wel heel nieuwsgierig naar het merk. Met een paar klikken op de knop had ik de bronzing powder besteld. En erg tevreden hier over. Ik kijk uit naar de volgende producten.

Ik wacht nog steeds op mijn product

Gelieve mij te schrappen van de actie. Ik heb helemaal niks ontvangen

Hi Christa, Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat je het product niet hebt ontvangen. We kijken graag met je mee zodat we er voor kunnen zorgen dat het product alsnog ontvangen wordt. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice via Facebook of whatsapp of stuur een mail naar hello-nl@makeupactie.com dan helpen we je graag verder. We horen het graag van je. Team Make-up Actie.

Een kado aan jezelf!

Wat fijn om jezelf op deze manier een kado te geven, en dat elke maand weer! Steeds weer een paketje in de bus met een mooi nieuw product om te proberen, ik ben fan!

Precies de juiste huidskleur van bb creme

Ben erg blij heb ondertussen de volgende bestelling ontvangen waar ik tevreden over ben.

Super duper top!

Ik vind dit soort dingen normaal een beetje spannend maar het viel hartstikke mee!! Ik had na 3 dagen mijn pakketje binnen met daarin mijn uitgekozen product : de lipcolor intensifyer 🎈hij doet het supergoed en ga hem zeker nog een keer bestellen!!

Dit is mijn eerste x mee doen en wat ik heb gekregen id geweldig het werkt goed kwam goed verpakt binnen en ik gebruik het product elke dag. Ga zo door make up actie!!!

Leuk actie, goed geregeld!

Ik heb nu drie keer meegedaan met de maandelijkse make-up actie. De producten zijn erg goed. Je kan zelfs jou huidskleur en kleur van wenkbrauwen etc. invoeren zodat je de juiste kleur binnenkrijgt. Je kan je ook makkelijk af- en weer aanmelden, dat vind ik erg fijn. Ik wacht nu nog op mijn bronzen!! Can’t wait!!🥰

goede en goedkope makeup actie

ik heb 1x mascara binnen gekregen die leeg was maar dat is gelijk geregeld en heb een nieuwe gekregen super blij mee gebruik de make up elke dag