Gewoon geweldig

Als eerste mocht ik de lip intenser ontvangenen ben er helemaal weg van! Beste product ooit! Kan niet wachten op het volgende product!

Fijn spul voor mijn gezicht en verpakking ziet er ook leuk uit!

Snelle levering en fijn product!

Fijn product! Ben zeer benieuwd naar de rest!

Super leuk kadootje elke maand!

Kortgeleden lid geworden en nu al blij! Elke maand is het een super leuk kadootje! En voor deze prijs kan ik het iedereen aanraden!

Elke maand een geluksmomenjte

Elke maand krijg je een super kwaliteit makeupje. Elke keer weer een geluksmomentje.

Mijn moeder was al een tijdje lid en er kwamen elke keer leuke dingen en het komt heel aan! Ik ben zelf toen ook lid geworden het voelt net alsof je steeds kadootjes krijgt en het zijn hele handige dingen ook

Top ervaring

Allerleukste en allerbeste

Top ervaring

Allerleukste en allerbeste

Super idee!

Love, love, love it!

Super leuke actie!

Elke maand krijg je weer een nieuw product je hoeft er niks voor te doen en je hebt super goeie make up!

Blij mee!

Super snelle levering en mijn eerste product bevalt goed!

Super leuk!

Ik had mijn gegevens ingevuld en kreeg een product naar keuze toegestuurd. De verzending was super snel.

Fantastische producten, goede kwaliteit

Fantastische producten, goede kwaliteit

Ik vind het product heel goed

Het product dat ik heb ontvangen vind ik heel goed is een mooie kleur en blend heel fijn uit.

Zeer positief

Zeer blij met de producten die ik ontvang. Helaas komt er na enige tijd wel herhaling in de producten.

Erg blij met mij eerste product! De bezorging verliep volgens afspraak en ik heb niet lang op mijn product hoeven wachten.

Niks ontvangen

Normaal gesproken deed ik mee aan make up actie tot dat ik ging reizen, ik vind het super fijne producten en het is altijd een cadeautje als ik thuis kom en er ligt wat nieuws in de bus. Ik vind het namelijk ook niet duur. Ik heb vorige week mezelf weer ingeschreven maar ik heb nog steeds niks ontvangen! Zal vast door de situatie komen dus geen probleem!

Snel geleverd maar de lipstick blijft helaas niet lang zitten.

Leuk

De kwaliteit van het artikel is goed. Er zat een leuk briefje bij.

Netjes werk

Snel binnen gehad erg mooi product.

via mijn buurvrouw kwam ik achter makeup actie echt geweldige makeup super fijn in gebruik en ruikt heerlijk

Ik ben pas lid geworden en ben al erg tevreden. Het product was super snel binnen en de producten zijn ook erg goed en fijn in gebruik! Tevreden klant hier!

Ik ben der helemaal blij mee!!

Fijne make up!

Ik ben helemaal fan van de BeeBee (merk van makeupactie). Het ruikt heel lekker. Alles is heel goed gepigmenteerd en het brengt makkelijk en goed aan. De lipliner pencil is mijn favoriet en gebruik ik dagelijks als matte lipstick. Net als de eyeliner stift, maakt heel soepel en mooi een prachtige wing en deze is ook mooi diepzwart, dat is bij andere merken vaak anders. BeeBee is ondertussen het enige merk wat ik in mijn beautycase heb zitten. Ben er heel erg content mee. Ik kan het iedereen aanraden.

Superleuke contourpallette!

Het pakketje was er al binnen 2 dagen (totaa niet verwacht) heel leuk welkomsvisitekaartje zat bij het pakketje! Ik heb er totaal geen spijt van dat ik heb deelgenomen aan de makeupactie!! Can’t wait for more🤩 Groetjes, Ranisha Djorai