Hele snelle levering. Past door de brievenbus. Make-up voelt fijn aan. Ik ben erg tevreden!

Uitstekende service en snelle levering

Snelle levering van je make-up. Je hoeft gelukkig niet zo lang te wachten en het past allemaal door de brievenbus, dus thuis blijven hoeft niet😊

Goede kwaliteit make-up

De make-up die je krijgt voor €6 p/m is van zeer goede kwaliteit, zeker geen goedkoop spul.

Snelle levering en een fijn product!

Ik heb het gratis pakket ontvangen. Het was een make-up pallet, met rouge. Erg mooi en ook gewoon normaal formaat. Wel zaten er wat krassen op. Verder mooie kleuren, fijn product.

Super fijn

Het blijft goed zitten en vind het zelf top kwaliteit

Super snelle levering en de product ziet er goed uit en heel makkelijk in gebruik. Ik kijk uit naar het volgende pakketje

mascara is prima.

Heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van de make up actie. Ik heb dus alleen nog maar de mascara uit kunnen proberen, maar ben hier zeer tevreden over.

Super snelle verzending, goed verpakt en dik tevreden over het product

Ik kreeg mijn product 2 dagen na mijn aanmelding al in de brievenbus. Dit zat netjes in een leuke verpakking. Alsof ik een kadootje had ontvangen! Ik ben dik tevreden over de service en het product is fantastisch

Het product is super fijn om mee te werken blijft goed zitten vervaagt niet snel Mooi donker zwart een fijne punt waarmee je getailleerd kan werken Jammer niet waterproof

Super snelle levering! Duidelijke en vriendelijke service. Producten zijn van een goede kwaliteit.

Super product

Goed product, zeer tevreden over

mooi product, met geeneen zucht! :)

Heel mooi en de pigment staat goed

Top product! Was snel binnen ondanks de feestdagen

Net ingeschreven

Eerste product had ik snel binnen, nog niet uit getesr!

Prima en snel

Snel ingeschreven. Eerste product binnen 2 dagen ontvangen. Ben benieuwd naar het volgende .

Helemaal tevreden, top product!

Zoals verwacht, heel fijn product! Snel geleverd!

De lippenstift vond ik super.

Ik heb eerst een product gehad maar dat vond ik sl erg goed kijken wat de rest nog is

Hele leuke producten

Ik probeerde bijna van alle make up die er is maar die van beebee wou ik nog gaan proberen dus had ik me ingeschreven en ik vind de priducten geweldig🥰

Super snel en wat een kwaliteit Ik bestelde een lip potlood en woow

Super service en top kwaliteit!!

Op aanrader van een vriendin aangemeld. Binnen 3 dagen mijn eerste pakketje binnen, super mooi product in de juiste kleur. Een heel leuk concept om elke maand een klein cadeautje door je brievenbus te ontvangen!! Kijk uit naar mijn volgende producten 🤩

Fijn product

Ik heb het eerste product snel ontvangen, was gezellig in een roze enveloppe verpakt en het product zelf is de juiste kleur en erg goed.

Heb mijn eerst pakketje ontvangen kijk nu al uit naar de tweede

Zeer tevreden!😍

Het product was super fijn, mooi resultaat en goede kwaliteit. Het product is heel zacht op de lippen, en heel mooi te combineren met een naturel lipgloss. Het kwam binnen twee dagen door Mn brievenbus. Ik ben blij verrast!

Blij verrast😊

Blij verrast met een fijn product! Ik kijk uit naar de volgende produkten🎁💄

Super goed

Ben er heel blij mee is echt super goeie make up !!