Dit is mijn eerste x mee doen en wat ik heb gekregen id geweldig het werkt goed kwam goed verpakt binnen en ik gebruik het product elke dag. Ga zo door make up actie!!!

Leuk actie, goed geregeld!

Ik heb nu drie keer meegedaan met de maandelijkse make-up actie. De producten zijn erg goed. Je kan zelfs jou huidskleur en kleur van wenkbrauwen etc. invoeren zodat je de juiste kleur binnenkrijgt. Je kan je ook makkelijk af- en weer aanmelden, dat vind ik erg fijn. Ik wacht nu nog op mijn bronzen!! Can’t wait!!🥰

goede en goedkope makeup actie

ik heb 1x mascara binnen gekregen die leeg was maar dat is gelijk geregeld en heb een nieuwe gekregen super blij mee gebruik de make up elke dag

Make-up van hele goede kwaliteit voor een goede prijs. Het komt ook sneller binnen dan je verwacht. Goed en duidelijke website. De make-up die ik hiervan krijg is beter dan wat ik in de winkel haal en of bestel bij andere plekken. Goed bedacht om zelf te kunnen kiezen wat je tint Is zodat je alle make-up kan gebruiken. Veel verschillende soorten make-up om uit te kiezen. Nogmaals Geweldig!!!

Perfect’

Ik vind de make-up spullen in een woord beschreven fantastisch, maar een woord is zelfs té weinig om het te verwoorden omdat ik super tevreden ermee ben en het ruikt nog eens zo lekker. Ik zou nooit met de actie willen stoppen, ik vind de spullen zelfs beter dan wat je zelf kunt kopen in een winkel. Het is ook zo goed bedacht dat je zelfs je eigen tintje kan kiezen, echt super! Ik raad het iedereen aan zo erg ben ik er tevreden mee!

Goed product, super creamy en makkelijk te blenden!

Ik had de topper van een bruine crème

Het is zacht, zeer naturel. Gewoon top eigenlijk !!

ik zou niet weten wat ik zonder jullie pakketjes moet, ik wil niks anders meer en ben ontzettend tevreden!

Goed product

Het product was veilig verpakt en van goede kwaliteit alleen de kleur van de highlighter vond ik niet zo mooi

Super handig, ik wil niet meer anders.

Het was fijne levering, binnen 1 werkdag lag het al op de stoep. Het product zelf is super, en dan de eerste keer gratis. Ik bedoel, wat wil je nog meer??

Leuke producten!!

Ik vind het erg leuke producten!

Eerste product binnen gehad snel. Beebee crème super fijn

Super handig en een hele leuke ervaring!

Ik vond het leuk om uit te proberen omdat je voor een relatief lage prijs vanalles van goede kwaliteit kan uitproberen!

Foundation te stroef en dik

Ik was erg blij met de snelle verzending! Maar ik vond de foundation te stroef en dik en kreeg ‘pannenkoek’ gevoel..

Niet wat ik verwacht had

Ik had de lippenstift + lipliner besteld. Helaas leek het alsof ik een tester had opgestuurd gekregen de lipliner zat er namelijk helemaal niet in. Erg teleurstellend. De lippenstift was wel een mooie kleur.

Hele snelle levering en fijne producten. Ik ben zeer tevreden en ben benieuwd naar het volgende product!

De levering is altijd super snel. Maar de nieuwe highlighter is 'not as bright as I hoped for it to be'.

De bezorging was snel en het produsct was nog in goede staat en was ook erg makkelijk en fijn in gebruik.

Natuurlijke mooie blush

Eerst dacht ik dat het veelste roze was maar toen ik het op mijn gezicht smeerde was het zo natuurlijk het leekt niet eens dat ik make up op had

Een kadootje voor jezelf.

Ik ben enorm blij met mijn product en een snelle verzending! Ik ben ontzettend benieuwd naar het volgende product. Heel erg tevreden :)

Uitstekend!

Leuke en mooie producten! Vooral de make-up van BeeBee. Mascara, lip intenser, oogschaduw. Ben er erg blij mee! Een echte aanrader.

Cadeautjes!

Ik was een beetje sceptisch in het begin, maar het concept is heel erg leuk en de producten zijn ook daadwerkelijk van goede kwaliteit! Het voelt een beetje alsof je elke maand een cadeautje in de brievenbus krijgt, echt een aanrader!

Effectief en in cominatie samen met de andere producten Long Lasting

Ondank mijn sceptische achterdochtige mening, heb ik hierdoor er een positieve ervaring t.b.v. deze producten.

Super blij met mijn nieuwe lipgloss <3