ik zou niet weten wat ik zonder jullie pakketjes moet, ik wil niks anders meer en ben ontzettend tevreden!

Goed product

Het product was veilig verpakt en van goede kwaliteit alleen de kleur van de highlighter vond ik niet zo mooi

Super handig, ik wil niet meer anders.

Het was fijne levering, binnen 1 werkdag lag het al op de stoep. Het product zelf is super, en dan de eerste keer gratis. Ik bedoel, wat wil je nog meer??

Leuke producten!!

Ik vind het erg leuke producten!

Eerste product binnen gehad snel. Beebee crème super fijn

Super handig en een hele leuke ervaring!

Ik vond het leuk om uit te proberen omdat je voor een relatief lage prijs vanalles van goede kwaliteit kan uitproberen!

Foundation te stroef en dik

Ik was erg blij met de snelle verzending! Maar ik vond de foundation te stroef en dik en kreeg ‘pannenkoek’ gevoel..

Niet wat ik verwacht had

Ik had de lippenstift + lipliner besteld. Helaas leek het alsof ik een tester had opgestuurd gekregen de lipliner zat er namelijk helemaal niet in. Erg teleurstellend. De lippenstift was wel een mooie kleur.

Hele snelle levering en fijne producten. Ik ben zeer tevreden en ben benieuwd naar het volgende product!

De levering is altijd super snel. Maar de nieuwe highlighter is 'not as bright as I hoped for it to be'.

De bezorging was snel en het produsct was nog in goede staat en was ook erg makkelijk en fijn in gebruik.

Natuurlijke mooie blush

Eerst dacht ik dat het veelste roze was maar toen ik het op mijn gezicht smeerde was het zo natuurlijk het leekt niet eens dat ik make up op had

Een kadootje voor jezelf.

Ik ben enorm blij met mijn product en een snelle verzending! Ik ben ontzettend benieuwd naar het volgende product. Heel erg tevreden :)

Uitstekend!

Leuke en mooie producten! Vooral de make-up van BeeBee. Mascara, lip intenser, oogschaduw. Ben er erg blij mee! Een echte aanrader.

Cadeautjes!

Ik was een beetje sceptisch in het begin, maar het concept is heel erg leuk en de producten zijn ook daadwerkelijk van goede kwaliteit! Het voelt een beetje alsof je elke maand een cadeautje in de brievenbus krijgt, echt een aanrader!

Effectief en in cominatie samen met de andere producten Long Lasting

Ondank mijn sceptische achterdochtige mening, heb ik hierdoor er een positieve ervaring t.b.v. deze producten.

Super blij met mijn nieuwe lipgloss <3

Mooie glans

Mooie highlite Perfecte kleur

Goede kwaliteit makeup en lag na 2 dagen op de mat

Zeer goede ervaring!!!;

Super goed

Net aangemeld voor deze actie. Kreeg al snel het product binnen!

Zeer goed.

Fantastisch product, keurig afgehandeld, vriendelijk, zeer tevreden.

Goede kwaliteit

Eyeliner ontvangen! Wat een goede kwaliteit! Super...ik ben er echt ontzettend blij mee en ga ik de toekomst zeker meer bestellen bij jullie! Bedankt!

Hele leuke actie van mooie producten

Mooi kipproducten mogen ontvangen... geen dag meer zonder🥰

Goede ervaring

Het product kwam heel aan en werkt fijn.

helemaal goed

ik zag het op instagram voorbij komen, was meteen benieuwd, had het binnen 2 werkdagen in huis, super blij mee. werkt supergoed!