Goede prijs kwaliteit

Heb een houder voor de mobiel gekocht voor op de fiets het duurde een paar dagen voordat ik het binnen had maar alles naar tevredenheid. klasse nogmaals zeer tevreden groet uit Drenthe

Beste Falko, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent! Heel erg bedankt voor de positieve review. We hopen dat u nog veel plezier hebt van de telefoonhouder. Veel veilige kilometers gewenst en groeten uit Zeeland! Met vriendelijke groet, Renske de Bruine Fiets Outlet Zeeland

het valt niet mee

mijn gazzelle tourer t8 h 61.is op tijd en goed verpakt afgeleverd, maar bij het uitpakken miste ik de fietspomp. het stuur en zadel instellen was zo gepiept[ er zaten goede instructies bij]. maar toen begonnen de problemen ik dacht dat de fiets een service beurt had gekregen?. het begon met het balhoofd dat stond te strak, de beide wielen liepen niet goed vrij de as naven zaten te strak,het is mijn vierde tourer van gazzelle dus ik heb enige ervaring.en heb het opgelost. het terug sturen kost geld had ik er niet voor over.

Beste dhr. Kers, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw fiets niet perfect is afgeleverd. Het klopt inderdaad dat de fietsen voor het inpakken, een afleverbeurt krijgen. Het spijt ons dat het u extra tijd heeft gekost om de over het hoofd geziene details af te stellen. Helaas worden reeds sinds enkele jaren de fietsen vanuit Gazelle zonder pompje geleverd. Wij willen u alsnog graag ter compensatie een passende pomp toesturen, zodat u desondanks zorgeloos kunt fietsen. Bij voorbaat dank voor uw antwoord! Met vriendelijke groet, Renske de Bruine Fiets Outlet Zeeland

Mooie fiets

Snelle levering. Fiets is perfect.

Perfekt

Snel geleverd, goed verpakt en goede prijs

Beste Rob, Hartelijk bedankt voor uw review! Wat fijn dat u een goede ervaring hebt met het bestelproces. Natuurlijk gaan wij ons best doen dit voort te zetten. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Renske de Bruine Fiets Outlet Zeeland

Perfect geholpen

Goede informatie en advies gekregen bij het kiezen van een passende e-bike. Ze denken goed mee en hanteren bovendien nette prijzen, niet alleen voor de fiets zelf, maar ook voor onderhoud en verzekering. Goede service bij het verhelpen van kleine ongemakken en aanpassen van instellingen. In één woord perfect! Ik ben zeer tevreden.

Beste HP, Hartelijk bedankt voor uw review! Het is altijd leuk om positieve feedback te krijgen, dit brengt ons nog meer plezier in het werk wat we doen. Wij hopen natuurlijk ook in de toekomst altijd goed voor u klaar te staan. Tot ziens in de winkel! Met vriendelijke groet, Renske de Bruine Fiets Outlet Zeeland

Binnen 24 uur geleverd.

Snelle levering, goed verpakt, vriendelijk aan de telefoon

Nadat ik al bij 2 andere bedrijven een accu had bestel waarvan één niet geleverd werd (terwijl op de website cstond dat er voorraad was) en de andere beschadiging had, was ik erg blij dat deze accu snel werd geleverd en goed verpakt.

voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede klanten service en website

Fiets mist alleen jas beschermers. Die hadden misschien bij verkocht kunnen. Even als een goede mand voor op het rekje op het stuur.

• Kwaliteit

Beste Paul, Fijn dat u tevreden bent over onze service en onze website! Het spijt ons dat ons aanbod in bijpassende producten niet duidelijk voor u was. Mocht u nog interesse hebben, dan kunt u ons aanbod in manden bekijken op onze website via de volgende link: https://www.fietsoutletzeeland.nl/catalogsearch/result/index/?p=1&q=mand Mocht u bijpassende jasbeschermers willen bestellen, dan kunt u een mailtje sturen naar onze klantenservice: [email protected] Voor de verzending brengen wij geen verzendkosten in rekening. Wij wensen u veel plezier met uw fiets! Met vriendelijke groet, Renske de Bruine Fiets Outlet Zeeland

voldoende, een redelijke ervaring

• Nazorg & Garantie

Beste Marianne, We zijn blij dat u tevreden bent over onze prijs en onze website. Het spijt ons dat er bij u onduidelijkheden waren bij de levering. Graag willen we hier van leren. Kunt u een e-mail sturen naar onze klantenservice met de precieze klacht over de communicatie omtrent de levering? Dit kan naar [email protected] Wij wensen u veel plezier met de fiets! Met vriendelijke groet, Renske de Bruine Fiets Outlet Zeeland