Nog niets ontvangen gaan jullie nog mij bestelling op sturen

Ik kan niet oordelen heb mijn bestelling nog niéts ontvangen

Snelle service en betrouwbaar.

Zeer welwillende en goed meedenkende medewerkers

Prima ervaring met de know how van de medewerkers. Zijn goed terzake kundig

zeer goed

geen opmerkingen, levering probleemloos

Klantvriendelijk

Nadat ik mijn bedtelling had geplaatst bleek uit verdere correspondentie dat het apparaat niet aan mijn wensen zou gaan voldoen. Terwijl ik op zoek was naar het telefoonnummer werd ik zelf al door Sitcon gebeld. Zij waren tot dezelfde conclusie gekomen, hadden geen alternatief en stelden voor de order te cancelen en de betaling terug te storten. Nog dezelfde dag stond het weer op mijn rekening. Ik heb overigens nog steeds geen geschikt apparaat kunnen vinden.

Zo als beloofd.

Was de afstands van mijn alarm kwijt. Kun je dus los bijbestellen en is er snel. Wat ik gehoopt maar niet verwacht had..

Bar slecht

Slecht,aankoop zonder snoer geleverd en is niet op site vermeld

Snelle reactie.

Nadat de bestelling niet aankwam, werd er snel gereageerd en werd het probleem snel opgelost.

Vlotte levering

Snel geleverd en zoals omschreven

Er is een ruim aanbod en er wordt snel geleverd en bij eventuele problemen nemen ze onmiddellijk contact met u op dat is nog is echte service.

Overzichtelijke website ,snelle levering na bestelling. Product voldoet aan de verwachtingen.

Telefonisch goed bereikbaar. Goede uitleg en hulp bij installatie. Grandioos.

goede en snelle levering

ik heb het ervaren als goede webshop

correcte, snelle levering

goede uitleg op de site

zeer goed

zeer goede site en duidelijke omschrijving wat ik besteld heb en de levering was bijzonder snel. ga zo door!! vr Groet, RGJ v Keijzerswaard

Prima afhandeling

Wij hadden een defect product ontvangen maar deze werd binnen No-time vervangen door een nieuwe. Goede service!

Goed product

Snel geleverd en Keyfinder gelijk in gebruik genomen

Mijn geld mooi terug gekregen, nadat ik het verkeerde produkt aankocht goede service.

Goed product, maar matige communicatie

Met het gekochte product ben ik erg blij, maar de communicatie liep matig. 1e keer wel goed contact gehad, maar toen het product werd verzonden heb ik geen verzendbericht of Track and Trace ontvangen van SitCON en/of de vervoerder. Ik moest zelf na een paar dagen informeren en kreeg te horen dat de bezorger voor een gesloten deur heeft gestaan (terwijl we gewoon thuis waren) en het pakket afgehaald kon worden. 2e bezorgpoging zat er niet in en ook bij de buren leveren was lastig. Beetje jammer.

Goede ervaring

Blij met de geleverde keyfinder en snel geleverd.

Slecht

Product word niet beschreven op de site zoals ze effectief is. Op dat gebied is het oneerlijk.!

Snelle levering en alles zeer netjes en vakkundig aangesloten. Vriendelijke mensen.

Snelle levering, productinformatie beperkt

Levering was snel. De productinformatie op de website is beperkt.

Beste, Bedankt voor uw review en fijn te horen dat u tevreden bent met de snelle levering. U geeft aan dat u de productinformatie van de deurspion camera beperkt vindt. Kunt u misschien aangeven welke informatie u graag bij de beschrijving gezien zou hebben zodat wij dit voor volgende klanten kunnen verbeteren? Alvast bedankt. Hette Sitcon