Opritalarm werd keurig en snel bezorgd. Goede kwaliteit en goede uitleg voor montage erbij. Bedankt Sitcon!

Bestelde goederen zoals het hoort.

Site is duidelijk, goederen gemakkelijk besteld, geleverd in korte tijd. Aanrader

Geen score waardig, 0 op 10

Ik bestelde een deuralarm, bij levering bleek deze niet compleet en kon de batterij niet in het hiervoor bestemde compartiment geplaatst worden ( te klein). Bij melding van het probleem kreeg ik geen antwoord tot ik een klacht indiende bij Paypal. Ik moest het product terugsturen op eigen kosten (9,50€) Goede raad, koop nooit bij Sitcom!

Korrecte en snelle levering

Prima product, handleiding kon iets beter, wat uitgebreider.

Professioneel

Een site met een prima navigatiemogelijkheid. Artikel snel kunnen vinden en bestelling ging vlot. De thuiswinkelwaarborg is erg prettig in deze tijd.

Snelle levering… goed verpakt… goed produkt

Goede artikelen en en juiste beschrijving, en netjes op tijd bezorgd.

Zeer snelle levering, alles was in orde

Zeer vlotte afhandeling

alarm voldoet aan verwachtingen, snelle levering

Alarm voor deur gekocht, eenvoudig te monteren en bedienen en goede prijs/kwaliteit verhouding.

snelle levering maar kwaliteit produkt iets minder

deuralarm besteld,werkt wel goed maar behuizing is van mindere kwaliteit

zeer slechte kwaliteit

Zeer slechte kwaliteit van het product

Heel goed. Kwaliteit product en service

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden over de levering

Zeer tevreden van de service

Zeer tevreden van

Goede producten en goede service

Zeer tevreden over beveiligingscamera’s en recorders die ik recent en ook al enkele jaren geleden heb gekocht. Bij vragen is er altijd een vriendelijk en goed advies.

Héél Goed

Snelle levering Voor levering 10/10

Ok

zoals het hoort

In vervolg een betere koerierdienst kiezen, een die telefonisch kan gecontacteerd kan worden en met meerdere afhaal punten werkt

prima advies, goed matriaal

Na telefonisch contact het advies van Sitcon gevolgd, camera's en tablet zien er degelijk uit en werkt goed.

Bestelling geplaatst en de levering was zeer snel, perfect !!!

Eén enkel minpuntje, maar dat is mijn instelling. Er werden linken doorgestuurd om de betaling uit te voeren en ik ben zeer wantrouwig om op een link in te gaan. Had het gemeld en Sitcon heeft direct een andere mogelijkheid aangeboden. Dit was zeer snel opgelost. Waarvoor dank. Met vriendelijke groeten.

Snelle levering, goede transactie ,top

alles snel en goed verlopen

Mooi op tijd geleverd, sensor werkt prima

Alleen maar goede woorden.

Snelle levering en vooralsnog werkt onze opritverklikker zeer naar tevredenheid. Simpele installatie.

Goede kwaliteit, en goede beschrijving.

Bedrijf met de juiste kennis over producten.

Slecht

Paar keer email gestuurd, je krijgt nergens antwoord op.

Twentehaven 11

3433 PT Nieuwegein