Twee extra beveiligingscamera's voor ons systeem van 3 jaar oud. Volgens de site zouden de camera's werken met alle Sitcon-systemen. Deze werden snel geleverd. Helaas bleek het systeem ze niet te zien. Na contact met Sitcon een update gekregen. Update uitgevoerd en het systeem ziet de camera's nog niet. Dus nu nog steeds in contact met Sitcon om het voor elkaar te krijgen. Ik ga er van uit dat het goed komt.

camera,s zonder 0mvormers.ra ra hoe kan dat.

Mijn oprechte excuses in mijn review en neem mijn woorden weer terug. Het bedrijf heeft n.l de omvormers na bezorgd. Voortaan eerst even bellen.

Netjes geleverd

Het zou wel fijn zijn als er een duidelijkere omschrijving bij zou zijn

goed adviesen snelle levering

Hele goede service.

Zijn heel vriendelijk en mee denkend.

Correcte ontvangst, producten zoals aangegeven op de site

Correcte informatie en producten

Goed advies aan de telefoon,daarna de juiste beslissing genoemen .

vlot geholpen, ook meedenken

Mijn bestelde onderdeel is in het sorteerproces van Postnl uit de envelop geschoten, heb er over gebeld, en zonder problemen is een nieuw onderdeel , nu via DPD opgestuurd, en de volgende dag binnen, helemaal TOP!!

Niks mis mee

Beste Bertus, Gisteren hebben wij elkaar gesproken over het plugje dat je hebt besteld en wat niet is geleverd. Wij hebben deze wel naar je verstuurd maar in het sorteer proces bij post nl is de envelop gescheurd en het plugje er uit gevallen. Ik heb ook aangegeven dat wij direct een nieuwe plugje gaan versturen, dit keer zelfs met track&trace. Ik verwacht dan ook dat vandaag of morgen als nog geleverd wordt.

ze blijvenreclame sturen waar ik niet op zit te wachten

al eerder een melding gedaan dat ik hun nieuwsbrief en reclame niet wil. iedere keer op mijn email die reclame. ik koop niks meer van sitcon.

product,levering en communicatie waren perfect

Het bestelde product is goed omschreven,werd snel verstuurd en voldeed aan de verwachtingen

Goede vriendelijke service!

Ze geven je een geweldige service ook achteraf. Men helpt je snel verder of geven advies.

geen probleem

alles is uitgevoerd zoals afgesproken

Snel, duidelijke info

Eerste ervaring is prima.

gemakkelijk

gewoon top

positief

Jammer dat na aankoop bleek dat sitcon via facebook andere (lagere) prijs afficheerde. Maar daarop gewezen heeft sitcon dit meteen rechtgezet en een terugbetaling uitgevoerd. Zeer correct dus.

Snelle levering, werkt goed

Tevreden, alleen mijn vraag voor extra optie na reminder nog niet beantwoord

Prijs kwaliteit goed, correcte levering.

Correct nauwkeurig en stipt op tijd geleverd.

Snelle levering van mijn minicamera en reserve onderdelen

Na een belletje met vraag voor levering van een tweede minicamera kreeg ik gratis een nieuw achterkleptje en een mooie bevestigingsbeugel snel thuis geleverd.

Duidelijk

Werkt tot nu toe niet

Mijn bestelde apparaat werkte onverhoopt niet, na contact met sitcon kon ik het terugsturen en mocht ik kiezen om een nieuw product te ontvangen of mijn geld te terug te ontvangen. Prima service.

Goed geholpen

Na telefoontje met Maaseik netjes geholpen

Geweldig systeem, Geweldige service

Goede kwaliteit camerasysteem! Opgehangen en aangesloten. Ik kreeg geen connectie tussen camera en beeldscherm. Contact opgenomen met sitcon en aangegeven dat we het idee hadden dat het draadloze het probleem gaf. We kregen meteen nieuwe draadloze adapters toegestuurd en zelfs een extra ontvanger! Top service!!!!!