Werkt in 1 keer

Camera met recorder gekocht. Alleen maar aansluiten, via de app en QR-code verbinding maken en het werkt!

Beloven is gemakkelijker dan het nakomen.

Bestelling op 15/7 en betaald(draadloze video deurbel en sd card.) 7 dagen later stuur ik een mail en krijg onmiddellijk een mail terug dat het direct opgestuurd wordt. Raar maar 1 dag later op een zaterdag 25/07 de doos geleverd 6 huizen verder in de straat. PS na controle ontbrak de sd card. Onmiddellijk gemaild en weer direct een antwoord dat het filiaal van Maaseik ze direct zou opsturen. Nu 31/07 nog altijd met blijde verwachting op die SD kaart. Eigenlijk is alles tot nog toe misgelopen. Hopen op ?????

Aanrader, maar neem er wel de tijd voor.

Prima camerasysteem met monitor. Werkt nu goed , ook op de telefoon. Heeft wel even geduurd, maar ben er wel blij mee.

Positieve informatie product

Aanvankelijk problemen met montage opritverklikker Kiyoh. Door advies van winkel in Weesp en technische dienst van Sitcon in Nieuwegein is het toch gelukt om alles in orde te krijgen. De Nederlandstalige handleiding is ok op een enkel detail na wat wel in de Engelstalige handleiding staat. Ik kreeg de indruk dat het om een nieuw product gaat wat Sitcon verkoopt en dat nu de kinderziektes eruit zijn. Pluspunt is dat Sitcon er alles aan doet om het in orde te brengen.

snel en correct

alleen wat moeilijke site

Zeer snelle levering en goede klantenservice

kwam 1 camera te kort en ze hebben gelijk de fabrikant gevraagd om rechtstreeks naar me te leveren. Kortom prima.service en zeer klant vriendelijk

goede bezorging

goede bezorging

Zoals beschrevene werd ook uitgevoerd.

Slechte ervaring

Het aangeschafte product bleek achteraf door concurrenten veel goedkoper aangeboden te worden. Nadat het product geleverd was bleek de verpakking al los te zijn geweest en het was defect. Na contact kreeg ik te horen maar even naar de winkel te komen. Reistijd 1 1/2 uur. In de winkel kreeg ik een ander type mee dan dat ik besteld had. Dus alles bij elkaar voor mij een slechte ervaring.

heel snelle reactie ...snelle levering en altijd goede na service !!! Prijs qualiteit Top !!

zeer tevreden

goed product en vlug geleverd

heel fijn

ben zeer tevreden ermee

menselijk, betrokken en oplossingsgericht.

pakketje weg/ zoek was geen punt en met goed meedenken werd het opgelost.

Alles goed

Goede spullen goed ingesteld

Prima ervaring

Prima bedrijf

Prima bedrijf met goede help desk. Eerlijke voorlichting

zoals het nu lijkt heb ik een goed keuze gemaakt.

Mijn vrouw wil graag zien wie er voor de deur staat als er wordt aangebeld, vooral s'avonds. Wij hadden een deurbel met camera, maar kon hem niet zo afgesteld krijgen zoals ik graag wilde. Met deze camera lijkt het een stuk beter, is nu nog een kwestie van goed afstellen. De buurman kwam ook nog even kijken, die heb ik de gegevens van u gegeven. Ik denk dat die ook binnenkort een bestelling bij u doet. met vriendelijke groet: Johan Elfrink

plug en play zeer tevreden

goede snelle levering voldoet aan mijn wensen

zeer goed

Alles ging soepel snel en duidelijk. mijn bestelde product klopt precies met de beschrijving, echt niets aan te merken. alles werkt zoals de beschrijving aan geeft, top!!! zeer tevreden. helaas toch een negatieve puntje, de bestelling zou binnen een dag worden geleverd, dat is dus niet helemaal goed gegaan ik heb er toch veel langer op moeten wachten.

camera

goed service

Werkt zeer goed goed beeld snelle levering meteen antwoord op je vragen goede opvolging top

adequate service

Aanvankelijk was de verpakking niet volledig, maar bij de eerste melding was er gelijk actie en werd ontbrekend onderdeel met spoed alsnog geleverd. Klasse!!

Mooi klein en werkt TOP

Mooi klein en werkt TOP