zoals het hoort

In vervolg een betere koerierdienst kiezen, een die telefonisch kan gecontacteerd kan worden en met meerdere afhaal punten werkt

prima advies, goed matriaal

Na telefonisch contact het advies van Sitcon gevolgd, camera's en tablet zien er degelijk uit en werkt goed.

Bestelling geplaatst en de levering was zeer snel, perfect !!!

Eén enkel minpuntje, maar dat is mijn instelling. Er werden linken doorgestuurd om de betaling uit te voeren en ik ben zeer wantrouwig om op een link in te gaan. Had het gemeld en Sitcon heeft direct een andere mogelijkheid aangeboden. Dit was zeer snel opgelost. Waarvoor dank. Met vriendelijke groeten.

Snelle levering, goede transactie ,top

alles snel en goed verlopen

Mooi op tijd geleverd, sensor werkt prima

Alleen maar goede woorden.

Snelle levering en vooralsnog werkt onze opritverklikker zeer naar tevredenheid. Simpele installatie.

Goede kwaliteit, en goede beschrijving.

Bedrijf met de juiste kennis over producten.

Slecht

Paar keer email gestuurd, je krijgt nergens antwoord op.

Goede service en snelle hulp

Ook bij verkeerd bestelde artikelen gaat het klantvriendelijk!

Prettig

Prettig en deskundig.

Quick Service

Sneller kan een bestelling niet aankomen.

Zeer goede en correcte service

Ondanks mijn terugzending vanwege mijn onkunde, toch een zeer goede telefonische hulp gehad en een correcte terugbetaling.

goed bezig ga zo verder

hallo zeer goed ontvangen en reparaties goed geregeld mijn dank daar voor ga zo door vriendelijke groet fam

Verzending en bezorging niet top. Maar product is prima.

Jammer dat Sitcon met DPD werkt. Dan duurt de bezorging relatief lang. Daarnaast bleek de verkeerde powerline adapter in het doosje te zitten. Het typenummer op het doosje klopte wel. Sitcon stuurde meteen de juiste adapter en hoefde de verkeerde adapter niet retour. De service is ok.

Snelle levering, goed product.

Snelle levering, goed product. Klantenservice nog niet nodig gehad, dus geen ervaring

Zeer verzorgde verpakking, levering op tijd en een zeer goed product...

Vriendelijke meneer aan de telefoon, pakket op tijd ontvangen, zeer verzorgde verpakking, en een goed product. Heel erg tevreden!

Goede ervaring

Tevreden met product en levering

slecht

Het is de tweede keer dat ik een spy watch koop en na een keer aansluiten op je computer, herkent de computer hem niet meer . En dan alles in de goeie volgorde aan en afsluiten dat moet men zo wie zo . voor mij geen chinese spullen meer , en ik kan wel reclameren maar daar heb je niks aan . Net als laatst je wordt gewoon genegeerd door Kiyoh . com . Maar weer wat wijzer geworden toch .

Ondermaatse kwaliteit

Bestelde product direct weer retour gestuurd.

Vlotte levering en goede ondersteuning

Vlotte levering en goede ondersteuning

prima producten via Bol besteld

Ik heb in 2021 via Bol een beveiligingen set met 2 camera's gekocht. Na een maand of 10 is er een "brandvlek" op de lens van één van de twee camera's ontstaan. Prima service, na een belletje direct een andere camera gekregen. Onlangs wilde ik een nieuwe adapter kopen omdat er één kapot was gegaan. Ik wist niet goed welke te bestellen. Na een belletje heb op verzoek een mail met foto's gestuurd. Tot op de dag van vandaag niets meer gehoord. Ik heb uiteindelijk maar een complete nieuwe camera besteld. Deze kwam weer keurig binnen. Dus een prima service, alleen de e-mail afhandeling kan wel beter. Al met al toch een prima ervaring

Zeer slechte verborgen camera

Zeer zeer ontevreden over de verborgen camera pinhole model. Batterij( zeer snel leeg) extra batterij aangekocht met een aan duur van 6 uur….. na 45 min LEEG!!!! Geheugenkaart wordt 9vande10 niet herkend Afstandbediening batterij constant leeg, en op een afstand van 6m ontvangt de camera het signaal niet. Hele grote miskoop voor ruim 400.- euro. Beter niet meer verkopen dit soort producten.

Goede en snelle levering.