Intelligence

Klantvriendelijkheid uitstekend

Bestelling bleef uit, na telefoontje met leverancier een direct opgelost.

voldoet aan de verwachting.

reeds eerder gelijkaardig product gekocht

Conform beschrijving en snel verstuurd

Goed product, ziet er degelijk uit. Product snel verstuurd en handige tracking info.

goede en snelle service

goede en snelle service

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Mijn bestelde artikel was niet meer leverbaar. Ik werd meteen gebeld en werd gevraagd of alternatief ook goed was. Deze besteld, dag later in huis en ben er zeer tevreden over. Perfecte service.

goed telefonisch bereikbaar maar terugsturen moet je zelf betalen

product werkte niet goed, heb gebeld en kreeg te horen dat het product(deursensor met alarm) niet echt bedoeld is om inbrekers af te schrikken. Dit wordt wel gesuggereerd op de website. Maar telefonisch werd wel uitgebreid de tijd genomen om alternatieven te bespreken. Heb wel de indruk dat men goede service wil geven. Vond het vreemd dat je zelf de kosten van retour sturen moet betalen.

Werkt goed en bestelling correct afgewerkt

Goede ervaring

Handig apparaat

geweldige levering en snel.

contact gehad met sitcom en netjes te woord gestaan toppie.

Duidelijke uitleg

Problemen met werking toestel. Duidelijke uitleg ivm terugzending en eventuele wederaankopp

Palket was ingeleverd bij Dpd Die waren het kwijt Een telefoontje en een 2e voordeurbel / camera , 150 euro totaal , werd direct verzonden Volgende dag in huis! Zeer vlotte service Zeer tevreden Joop Mellink Ps ik doe nooit referenties

uitstekende service

snel en goed

Een zaak die ik zou missen.

Na het verdwijnen van de vestiging in Weesp kan ik gelukkig nog terugvallen op de website van de overige vestigingen. Verzending via de website was supersnel en zonder verzendkosten.

Nooit niet meer

Pakje zou geleverd zijn maar niks ontvangen. Document moeten tekenen voor onderzoek dat ik het pakje heb ontvangen. Dpd is ook in deze zending verwikkeld. Tot nu toe nooit meer iets bij bestellen.

verkeerd product geleverd maar netjes opgelost

Op de website zag ik een product staan met de specificaties die ik zocht voor een aantrekkelijke prijs. Eenmaal ontvangen zag ik dat het een ander (minder) type product van hetzelfde merk was. De prijs voor dat type was juist erg duur i.v.m gangbare webshops. Na contact met Sitcon erkende men dat er een fout op de website stond en retourneerde ik het product. Het aankoopbedrag werd zonder problemen binnen enkele dagen teruggestort. Foutje kan gebeuren in mijn ogen, prijs zou wel hoog zijn geweest en dienstverlening niks op aan te merken.

Ik had een deurbel incompleet ontvangen achterplaat zat er niet bij. Maar na een telefoontje hadden ze alsnog nagestuurd

goede ervaring

de levering was zeer snel maar helaas had transporteur op verkeerde adres geleverd en had ik niets ontvangen heb dit dan gemeld en zonder probleem hebben ze nieuw opgestuurd , reeds ontvangen waarvoor mijn dank

Interessante producten

Snelle levering en product doet wat beschreven is.

opritverklikker gekocht

Goed geholpen bij het instaleren

Onbruikbaar alarm!

Eerste maal een bestelling geplaatst. Door het plaatsen van de batterijen kan het alarm niet worden gesloten waardoor het ook niet naar behoren werkt. Promo maar het is er naar!

Geweldige service en super snelle levering

Goede en snelle service

Goed advies, snelle levering en goede producten.

Goed, beter, best !

Ik had een probleem met een camera uit een instalatie uit 2019, ik vond niet het type camera die ik nodig had voor de herstelling, een mailtje geplaatst en een halfuurtje later kreeg ik het antwoord met alles erop en eraan om die te bestellen. Top !