probleemje perfect opgelost

Een storing in het apparaat, werd supersnel opgelost door snel eenvervangend apparaat toe te zenden

Makkelijk bestellen, snel geleverd en prima product.

Tot nu toe tevreden

Ga vanaf volgende week werken met gekochte spullen.

Excellent….

Goed beeld Donker enzovoort.

Oud spul verkopen

Omschrijving klopt helemaal niet

Juiste en snelle levering, een voorbeeld voor andere webshops.

Prima alarm.

Alarm maakt voldoende herrie. Snelle levering.

Goed bedrijf, werkt zoals ze aangeven op de site.

Goed bedrijf, besteld artikel voldeed niet aan onze verwachtingen en terug gestuurd, binnen 10 dagen alles geregeld inclusief geld terug. Petje af in deze tegenwoordige tijd.

gewoon goed

ik heb gebeld en ben goed te woord gestaan ,niets mis mee.

Snel

Snel

Product zoals beschreven.

Werkt zoals het hoort. Eenvoudige installatie.

Snelle verwerking van de order, goede prijs/kwaliteit.

Zeer verzorgd

Een tevreden klant

Afhandeling ging vrij snel.

Snel geleverd en bezorgd

zie boven

prima produkt

het product werkt prima

Zowel zending als retourzending zijn correct verlopen

Spijtig dat de infraroodlamp niet mijn beoogde doelstelling kon inlossen. Maar dit heeft niet alleen met de lamp de maken maar ook met diafragma camera. Je moet de lamp ter ondersteuning zien wanneer de camera al in Ir-mode staat. En niet ter vervanging van de ingebouwde IR. In het laatste geval lijkt het mij beter om een conventionele lamp te plaatsen

Sitcom is oke

Maar dpd pakket service is waardeloos Vier dagen te laat met bezorgen

Ik had vragen kon gelijk langs komen toen goed geholpen

Ik denk een betrouwbaar bedrijf

Prima dienstverlening bij problemen

Ik bestelde een apparaatje, dat er bij aankomst super goed uitzag. Toen ik het wilde configureren bleek dat de producent de app uit produktie had genomen ; niets aan te doen dus, het toestel kon niet geconfigureerd worden. Een medewerker van Sitcon stelde me een - duurder - alternatief voor. Ik stuurde het eerste toestel terug, en ontving de volgende dag al het vervangtoestel. Hiermee leek alles in eerste instantie te werken, maar de app slaagde er niet in het toestel te configureren. Na nieuw contact met Sitcon, werd mij een nieuwe versie van het toestel toegestuurd, terwijl ik toestel 3 dus retour stuurde. Dit derde toestel werkt feilloos (al ben ik nog bezig om alle mogelijkheden uit te testen). Ik wil dus Sitcon feliciteren met de correcte en professionele aanpak van een probleem waar zijzelf uiteindelijk weinig kunnen aan veranderen. Topservice, dus.

Werkt goed.

Makkelijke installatie en bediening.

Snel geholpen

Bij niet werkende camera gelijk een andere gekregen

super snel geld retour

Had een artiekel gekocht wat ik achteraf niet nodig had. Niet uitgepakt en direct retour gestuurd. Binnen een paar dagen geld retour.

Top bedrijf

Telefonisch contact gehad. Goed en duidelijk geholpen.

Snelle levering en goede service (ook na een probleem)

Reeds enkele keren iets gekocht bij Sitconsecurity en telkens ben ik verrast door de snelle en correcte levering. Recent werkte een toestel niet en dat werd meteen professioneel opgelost: er werd kosteloos een ander toestel opgestuurd! Aanrader dus!