Snelle levering en goede service (ook na een probleem)

Reeds enkele keren iets gekocht bij Sitconsecurity en telkens ben ik verrast door de snelle en correcte levering. Recent werkte een toestel niet en dat werd meteen professioneel opgelost: er werd kosteloos een ander toestel opgestuurd! Aanrader dus!

Kwaliteits producten en goede service

Deze mensen nemen alle tijd om je uitstekend te informeren. De aftersales is ook dik in orde.

Een bedrjjf dat wel gewoon de volgende dag geleverd heeft

Prima geholpen. Snelle levering. Zijn er problemen dan worden die zeer naar tevredenheid opgelost.

Goed gegaan met mijn bestelling en de retour zending. aan de telefoon vriendelijk gesprek gehad.

Support is prima

Ik had de eenvoudigste versie van de opritverklikker besteld. Deze voldeed niet aan mij verwachtingen. Na contact met de support afdeling is deze keurig ingeruild voor de verbeterde versie van dit apparaat.

Eindelijk een buitenalarm van topkwaliteit gevonden.

Werkt feilloos! Het investeren meer dan waard. Complete info over alle onderdelen bieden de gebruiker een gemakkelijke installatie en tevredenheidsgevoel. De keuze van uitbreidingen is tevens ook geen probleem. Voor elke situatie bestaat een oplossing en een nieuw component toevoegen is in een handomdraai gebeurt. Ik heb geen min punten gevonden.

Super apparaat

Ben nooit meer mijn sleutels of mijn telefoon kwijt

Positieve ervaring

Geleverd volgens afspraak en veilige verpakking

Maar in de toekomst wil ik een groote pot hebben

Prima dienstverlening!

Artikel werkte eerst niet naar behoren. Werd gelijk opgepakt en een nieuwe gestuurd binnen een dag!

Top.

Zeer snel geleverd en zeer tevreden van de aankoop.

apparaat dat ik bestelde bleek niet voorradig. In een persoonlijk telefoontje werd een alternatief aangeboden dat ook prima was.

Heel fijn! Duidelijke uitleg

In orde

Levering als beloofd.

Top firma

Camera systeem besteld op donderdag, vrijdagmorgen al geleverd. Installatie verliep vlot dankzij de bijgevoegde informatie. Ik vond echter één instelling niet terug. Telefonisch contact opgenomen en werd direct door de deskundige geholpen. Een firma die ik zeker kan aanbevelen. A+++++

fijne zaak

Fijne zaak, duidelijke website en snel bezorgd

Werkt perfect

Werkt perfect

heel goed

heel te vreden..

goede service snelle levering goed materiaal

Zie hierboven

Goed en vlotte levering

Degelijk materiaal

Zeer prettige en proffesionele medewerkers!

Zelf wat problemen ondervonden tijdens het in bedrijf stellen van cameradeurbel maar met begeleiding en hulp van een enorm vriendelijke medewerker (op zaterdag) is het toch gefixt. Nogmaals vriendelijk bedankt.

de bestelling ging vlot . De levering iets minder de besteller belt en gaat terug maar zijn auto zonder te wachten iedereen zit toch niet aan zijn deur te wachten . komt ook is niet kijken of hij het vanachter kan achter laten of bij de buren ;niks daar van een briefje in de bus waar je het kan gaan afhalen in een andere gemeente .

Service was/is heel goed.

Alleen hoop ik dat u de bezorging van uw producten niet meer laat doen door DPD. Ook eerste levering was voor mij niet goed. Ook met andere bedrijven geleverd door DPD zijn een drama. Je moet vroeg opstaan elke dag voor levering, om uit te vinden wanneer ze leveren. Dat is dan de dag dat ze leveren ontvang je een email. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze leveren op de tijd die ze aangeven in de email en nog vaker die dag niet geleverd en dan kan het nog dagen duren wanneer ze wel leveren. Meegemaakt: in email s’ochtends we komen tussen 12.00en 13.00 uur. Dan helaas, we komen tussen 19.00 en 20.00 uur. En dan toch niet en moet je nog 2 dagen wachten. Ze geven ook niet aan of het brievenbus post is! Dus moet ik huis blijven? Sitcon aanbevelen ja! dPD niet

Geweldige service en afhandeling

Geweldige service en afhandeling