Levertijd niet op de afgesproken datum niet op de hoogte gehouden dat het langer wordt of iets

Slechte ervaring had een pc van bijna 2000euro besteld medewerker over de tel gesproken dat de bestelling andere dag wordt bezorgd pc nooit aangekomen ook niet op de hoogte gehouden dat het wat langer duurt

Topper

Samenstelling van een perfecte Game PC is uiterst eenvoudig met minimale kennis van hardware.Een kwestie van keuzes maken en werkelijk binnen 24 uur levering van een Plug and Play monsterbak via een perfecte bezorgservice ( met uitgebreide track and trace ) Geen tien sterren vanwege Geen ervaring met de aftersale,maar die zal wel hetzelfde zijn als het nivo zijn. Niet verder zoeken ,GamePC maakt de beloftes waar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- goede producten - snelle levering - goed management

- klantvriendelijkheid (Van de mensen die mijn ticket hebben gemarkeerd als opgelost en toen ik hem daar vanaf haalde en erop reageerde de ticket sloot)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel, enthousiast en deskundig!!

Beter reageren op melding van als iets niet goed is, in ons geval verkeerde niet passende voedingskabel ! Door langzame reactie heb ik er tweedehands een geregeld. Veder prima machine!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, Veel keus, Vriendelijk over de telefoon, Email,s zijn duidelijk PC is plug&play

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Over het geheel erg tevreden. Het was vrij letterlijk plug & play en had het systeem binnen het uur aangesloten en draaiend. Ook de levertijd en de mogelijkheid om de dag te selecteren is erg top!

Meer duidelijkheid of de voeding sterk genoeg is om het systeem te kunnen draaien. Dit heb ik zelf na moeten vragen bij wat vrienden, omdat ik er onzeker over was. Bij de bestelling heb ik niet kunnen vinden wat ik minimaal ongeveer nodig had.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Behoorlijke keuze om een PC samen te stellen. Uiteindelijk een meer uitvoerige en duidelijke toelichting van de naverkoopdienst ontvangen....

Graag hadden wij toch een reactie op - terechte - vragen en opmerkingen over het geleverde....

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, alles goed verpakt, ik werd steeds op de hoogte gehouden wanneer t pakketje aankwam etc. Dit was inderdaad al de volgende dag dus super.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

De pc die ik kocht was top! Zag er goed uit!

Ik weet niet of ik dat er bij had moeten bestellen... Maar ik moest mijn drivers wel van alles nog updaten/installeren maar dat was het ook wel!

• Kennis & Vakmanschap

Misschien wat meer informeren over de dingen die je wilt gaan halen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super na service !! Buiten mijn garantie termijn een koeler stuk ... En ze hebben hem direct vervangen en koste niks !! GamePC heel erg bedankt !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Me pc zit prima in mekaar en de cable management is echt netjes.

Ik heb 2 pc's besteld en 1 bij één heb ik alles laten installeren waaronder 20 euro extra betaald voor een stabiele overclock en al me drivers zouden geïnstalleerd worden . Dit is dus gewoon niet gedaan en ik moest heel veel zelf installeren van de drivers nog en zelf leren overclocken. Ik heb hier dus voor betaald en het is niet gedaan . Vind dit echt vervelend en laat wel een nare smaak achter, mijn beoordeling was anders zeker hoger . Nu hopen dat gamepc een oplossing aanbiedt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Prijs Kwaliteit - Geweldige klantenservice je stuurt hen een berichtje en antwoorden binnen de 2uur - we hadden enkele problemen met de levering en dat werd allemaal opgelost en uiteindelijk kregen we compensatie door hetgeen wat foutgelopen was - Zeer vriendelijk - alles goed ingepakt en beschermd - Pc moet je alleen opstellen en alles is al geïnstalleerdq - .....

Tip: doe zo verder!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Na de aflevering van de computer zag ik dat tijdens het transport de computer een zware beschadiging had opgelopen. Na een telefoontje werd meteen een afspraak gemaakt om de beschadigde computer op te halen. Deze afspraak werd helaas niet nagekomen. DHL kwam de volgende dag maar weigerde de computer mee te nemen. Ik heb contact opgenomen met gamepc.nl en die hebben zo snel als mogelijk iemand gestuurd om de computer persoonlijk om te ruilen. De problemen die ik had waren problemen waar gamepc.nl geen invloed op had. Ondanks dat hebben zij het uitstekend opgelost. Mijn dank gaat uit naar de medewerkers van gamepc.nl. Jullie zijn top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

alles is gewoon top kwaliteit en de medewerkers zijn uitermate behulpzaam als er vragen of problemen zijn. gewoon ronduit een top bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wat een feest een computer bestellen voor mijn zoon, samen zelf een Game PC max oppimpen en uitbreiden een andere i7 processor en nog wat dingetjes, hierna betalen met iDeal. Na het ontvangen van een track en trace code van "Red je Pakketje" de order exact kunnen volgen, het pakket is bijna exact op de aangegeven tijd de volgende dag afgeleverd, perfect natuurlijk. Meteen het pakket met mijn al 24 uur stuiterende zoon van 13 uitgepakt en de nieuwe computer op zijn slaapkamer geplaatst, kabels aangesloten, stekker in het stopcontact en ja hoor meteen opstarten binnen 15 sec zonder ook maar één hapering een schitterend Hdmi beeld, ik heb hier maar één woord voor !!!TOP!!!!. Mijn volgende (eigen) PC ga ik uiteraard ook bestellen bij GamePC.nl.

Computer gratis retour halen binnen de standaard garantieperiode van 4 jaar zou nog mooier zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle levertijd

In het begin had ik problemen met mijn laptop. Hij werkte super traag, activatiecode voor windows was ongeldig en veel programma’s crashte regelmatig. Na een hoop gedoe heb ik een nieuwe laptop gekregen alhoewel gamepc naar mijn mening veel eerder een nieuwe laptop had mogen toesturen aangezien de mijne onbruikbaar was. Nieuwe laptop deed het wel goed, wel heb ik nu af en toe dat sommige games crashen maar het is in ieder geval veel beter dan eerst. Ik heb contact gehad met gamepc over de crashes maar ze wisten niet hoe dit opgelost kon worden.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Je kunt voor elke vraag over je pc of accessoire terecht bij gamepc.nl. Ze worden allemaal geduldig en vakkundig beantwoord. Ook mijn Raider laptop doet het uitstekend en ben er heel blij mee. Precies wat ik zocht! Speelt alle spellen hartstikke goed en geluid is ook heel goed wat uit de laptop komt. Verder nog muis en headset bijbesteld en prijs/kwaliteit verhouding is hiervan ook uitstekend.

Geen retour kosten zou prettig zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heb een top game pc besteld, maar na ontvangst liep deze niet goed. Liep steeds vast tijdens het gamen en kreeg dikwijls BSOD’s. Na contact via e-mail pc terug gestuurd voor reparatie. Na de reparatie ging het van kwaad naar erger… nu totaal geen beeld meer ( de wet van Murphy). Na telefonisch contact met de support afdeling besloot men om de pc terug te nemen en een volledig nieuwe te bouwen. Na ontvangst van deze nieuwe pc werk hij super! Als je een pc op het internet koopt kan er ook iets misgaan, maar als je dan op een top service en klantendienst kan rekenen, verdwijnen deze problemen als sneeuw voor de zon! GamePc.nl waar een top service geen loze woorden zijn!

Als ik dan toch een tip kan geven. De transportketen eens doorlichten. Ik vermoed dat de schade is ontstaan tijdens het transport bij de eerste levering....

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed betrokken bij de klanten

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

site ziet er netjes uit en is erg duidelijk. Heb hier geen PC gekocht zie mijn redenen bij verbeter punten. ik snap dat ze alleen een scherpe prijs kunnen aanbieden door de keuze beperkt te houden. toch zonde dat je de mogelijkheid voor net dat beetje extra er op dit moment nog niet is.het gebrek aan keuze van componenten was voor mij de reden om toch zelf een pc te bouwen.

Keuze van werkgeheugen tot bijv. 3200 Mhz (RGB) en opslag keuze mogelijkheid SSD M.2 uitvoering. keuze Merk/leverancier grafische kaarten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ze zetten alles in elkaar en zijn heel aardig en social

dit is gewoon de beste winkel en ze zetten het ook noch in elkaar en ook nog snelle regelingen en als je lekker wilt gamen maar niks van computers snapt zij laten zien wat de pc kan en welke onderdelen je nodig hb

Over GamePC.nl

Filter op Taal