Mijn pc doet het en runt alle games moeiteloos met alle settings op ultra settings! Je krijgt goede hulp als je een vraag hebt. Echt een aanrader.

Ik bestel een PC, ik ontvang een spaceship!

Na urenlang het web afzoeken voor de beste site, de juiste onderdelen, reviews bekijken, voorwaarden doorlezen etc, etc, uiteindelijk de keuze gemaakt om mijn PC te laten bouwen door www.gamepc.nl en wat ze beloven is niks minder dan waar. Na een aantal mailtjes heen en weer m.b.t. advies in onderdelen en uitbreid mogelijkheden de pc besteld. Echter kreeg ik op de dag nog een mailtje in de inbox waarbij dhr. Toh mij aangaf dat ik de speciale geluidskaart niet nodig zou zijn i.c.m. met het moederbord, dus deze haalde ze eraf en gaven aan het overige bedrag terug te storten. Nu staat hier een prachtige RGB versierde pc met fantastische prestaties! Ik raad deze website zeker aan vanwege: - Goede service en advies (goed bereikbaar voor vragen). - Kwaliteit levering. - Kwaliteit bouw en assemblage.

Fantastisch aanbod, snelle levering, waardeloze klantenservice

In april 2019 een Ryzen systeem buh deze winkel gekocht. Levering was snel en adequaat. Maar afgelopen maandag startte mijn PC niet meer. Ik een ticket inschieten, en iets later even nabellen. Iemand ven de technische dienst zou mij terugbellen. Niks gehoord. Volgende dag maar even afgewacht. Nog steeds niks gehoord. Dus maar weer weer gebeld. Tech heeft pauze, dus die belt mij terug. Weer niks. Ondertussen ook maar een mail verstuurd naar het support-adres. Nog steeds geen antwoord. Het is echt not done om iemand af te wimpelen met terugbelverzoeken waar niet op word geacteerd, en niet op mails en tickets te reageren, Voor een bedrijf die zegt klanttevredenheid erg belangrijk vinden doen jullie amper jullie best. Ik zit a drie (!) dagen met een 2100 euro kostende paperweight die niet POST, en geen PIEP van jullie. En het is zo zonde, want het bestel en verzendproces is zo goed.

Niet meewerkende klantenservide

Ik wilde een configuratie kopen die kennelijk boven de limiet van financiering via SprayPay uitkwam. Daardoor was het niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Door de klantenservice van GamePC werd direct de schuld gelegd bij SprayPay. Contact daarmee gehad maar die hadden geen betaalverzoek vanuit GamePC ontvangen. Door SprayPay zeer goed tewoordgestaan en alles bekeken hoe we toch de bestelling mogelijk konden maken door bijvoorbeeld een deel (wat boven de limiet van SprayPay uitkwam) direct te betalen en de rest via SprayPay. Deze optie was voor GamePC onbespreekbaar of je betaald alles ineens en als je dat niet kunt kun je domweg niet bestellen. Zeer starre niet klantvriendelijke houding van GamePC helaas. Alle lof voor de klantenservice van SprayPay want die zijn wel klantgericht en heb ik nu via een ander bedrijf alsnog een goede pc configuratie kunnen samenstellen.

Goeie service, goed product

In het begin van het jaar een PC besteld. Heel prettig en duidelijk contact gehad. Aangezien ik zelf nul verstand heb van het bouwen van een pc, was het erg prettig hierin geadviseerd te worden. Voor ik klaar was met praten had hij al een build voor me bedacht, die ik uiteindelijk op een onderdeel na ook heb aangeschaft. Goede bezorging en duidelijke communicatie. Vorige week bleek echter dat er een onderdeel kapot was. Ja, vervelend, maar dat soort dingen gebeuren. Kunnen zij ook niet altijd wat aan doen. Meteen gebeld en na een paar korte vragen en tips werd me geadviseerd een support-ticket aan te maken. Hier werd binnen no-time op gereageerd. Pc opgestuurd, verwachtende dat het 7 werkdagen ging duren. Niets was minder waar. Na 3 werkdagen kreeg ik het bericht dat mijn pc weer klaar was en dat ik hem de volgende dag kon verwachten. Top service en wederom hele prettige communicatie!

game pc besteld, niet aangekomen

ik heb donderdag om 1 uur in de middag een pc besteld. het is inmiddels zaterdag en is nog steeds niet afgeleverd. de pc had gister tussen 5 & 10 binnen moeten komen. ze hebben me niks laten weten of er vertraging is opgekomen.

Beste Elzo, Bedankt voor je review. In ons mailcontact hebben wij je uitgelegd dat je pc helaas niet door onze test heen kwam. Voordat we een pc afleveren willen we namelijk zeker weten dat hij optimaal presteert. In dit geval was dit niet zo en hebben wij hem een dag langer hier gehouden. Je pc is zaterdag rond 13 uur afgeleverd. Ook hebben we je nog een compensatie aangeboden voor het ongemak, hier heb je helaas nog niet op geageerd. We wensen je alsnog heel veel plezier met je nieuwe Game PC. Met vriendelijke groet, TEAM GAMEPC.NL

Het leed dat gamepc.nl heet

Op 25 september 2017 heb ik een game pc besteld via deze website! Het begon allemaal al met een vertraging van 2 dagen! Er word gezegd dat als je iets besteld je het de volgende dag in huis heb! Dit is niet gebeurd! Hierin is er totaal geen contact geweest met mij! Afijn computer is binnen 2 schermen met 144 hertz.. Ik merkte op dat als ik mijn schermen op 144 hertz draaide de videokaarten extreem hard moesten werken.. Normaal in idle draait hij 132mhertz Bij 144hertz draait hij op 1352 mhertz + Dit was volgens de technische dienst geen enkel probleem Terwijl ik dit wel al gemeld had dat dit voor problemen zorgde 02-07-2019 Probleem nogmaals gemeld omdat het probleem nog steeds aanwezig was! Het technische team melde mij weer dat er geen problemen waren en dat de computer normaal zou functioneren... Pas toen ik kinderlijk uit tekenden 120 hertz VS 144 hertz aan de hand van een screenshot met 120 hertz en 144 hertz en dan de wat de videokaarten deed op dat moment mocht ik de videokaarten opsturen! Wat apart is want ja ik heb vip garantie dus zou mijn systeem opgehaald moeten worden.. Vervolgens zie ik via post.nl dat mijn kaarten op woensdag binnen zijn gekomen! Ik krijg een bericht via gamepc.nl dat mijn kaarten op donderdag zouden zijn binnen gekomen.. Dit is leugen nummer zoveel Dan krijg ik vervolgens het bericht dat er geen 1080TI meer aanwezig zijn en dat ze me een 2080 aanbieden! Dit is een downgrade simpel! Er word dan aangeboden om er €100,- compensatie bij te geven! Ik ben hier niet mee akkoord gegaan dit alleen maar vanwege het simpele feit dat de kaarten op dit moment €94,- per kaart verschillen verschillen is een totaal van €188,- Ik heb gesteld dat ik best akkoord kon gaan met de 2080 maar dat ik wel €200,- in totaal als compensatie wou hebben! Hierin laat gamepc.nl je gewoon zitten! Ze bieden een slechtere kaart aan terwijl ze dit dit al veel eerder hadden kunnen maken of vervangen! En nu probeert gamepc.nl dit schuld hiervan a

Beste Bas, Bedankt voor het plaatsen van je review. Allereerst vinden wij het erg vervelend dat de pc met vertraging is geleverd, helaas kunnen wij niet meer precies zien wat hiervoor de oorzaak was gezien het 1,5 jaar geleden is. Daarnaast betreuren wij het ook dat er in eerste instantie een diagnose is gegeven wat later blijkt niet te kloppen, dit was gebaseerd op informatie die wij toen der tijd hadden ontvangen. Wel vinden wij het jammer dat je na 1,5 opnieuw aangeeft het probleem te hebben, had je opnieuw op te ticket gereageerd 1,5 jaar geleden dan hadden wij alsnog de pc/kaarten kunnen onderzoeken en het probleem oplossen. Omdat na 1,5 jaar de grafische kaarten niet meer worden gefabriceerd hebben wij je aangeboden de 2x 1080 ti om te ruilen voor 2x 2080 met hierbij € 100,- ter compensatie. De 2080 is de directe tegenhanger van de 1080ti omdat de 2080 in meeste gevallen beter presteert als de 1080ti. Hiernaast hebben wij je ook de keus gegeven om de kaarten om te ruilen voor 2080 super sli, helaas heb je hier geen gehoor aan gegeven. De 2080 super heeft inderdaad 8gb i.p.v 11gb van de 1080ti maar door hogere snelheid en nieuwe architectuur is de 2080 super krachtiger. Wij willen alsnog graag het probleem verhelpen, graag vernemen we van je in de ticket als je akkoord gaat met ons voorstel. Met vriendelijke groet, Team GamePC.nl

Slecht

Game pc gekocht anderhalf jaar geleden. Eerste levering ging al fout nu ging de computer ook nog stuk iets met de voeding. En nu dat het terug naar mij gestuurd word gaat het weer fout. Op helemaal verkeerd adres afgeleverd. Waar niemand open doet. Ben dus gewoon mijn pc kwijt. Nu maar kijken hoe lang het duurt. Kwaliteit ook niet echt goed toetsenbord dat we als goedmakertje gekregen hadden ging snel stuk.

Beste Kay, Wij vinden het jammer dat onze service niet naar je tevredenheid is. Ik heb je correspondentie in de systemen nagekeken en daarin vind ik niet dezelfde details terug die je in jouw review noemt. Helaas is het in dit geval niet helemaal goed gegaan. Ondanks de overmacht vinden wij dit ook erg vervelend. Wij streven namelijk naar kwaliteit en klanttevredenheid. We hebben nog een leuke aanbieding voor je, daarom zouden we graag in contact met je komen. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, horen wij dit ook graag. Je kan ons altijd bereiken op 0594-580240, of support@gamepc.nl. Met vriendelijk groet, Team GamePC.nl

Levertijd niet op de afgesproken datum niet op de hoogte gehouden dat het langer wordt of iets

Slechte ervaring had een pc van bijna 2000euro besteld medewerker over de tel gesproken dat de bestelling andere dag wordt bezorgd pc nooit aangekomen ook niet op de hoogte gehouden dat het wat langer duurt

Topper

Samenstelling van een perfecte Game PC is uiterst eenvoudig met minimale kennis van hardware.Een kwestie van keuzes maken en werkelijk binnen 24 uur levering van een Plug and Play monsterbak via een perfecte bezorgservice ( met uitgebreide track and trace ) Geen tien sterren vanwege Geen ervaring met de aftersale,maar die zal wel hetzelfde zijn als het nivo zijn. Niet verder zoeken ,GamePC maakt de beloftes waar.

Pluspunten

- goede producten - snelle levering - goed management

- klantvriendelijkheid (Van de mensen die mijn ticket hebben gemarkeerd als opgelost en toen ik hem daar vanaf haalde en erop reageerde de ticket sloot)

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Snel, enthousiast en deskundig!!

Beter reageren op melding van als iets niet goed is, in ons geval verkeerde niet passende voedingskabel ! Door langzame reactie heb ik er tweedehands een geregeld. Veder prima machine!!

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, Veel keus, Vriendelijk over de telefoon, Email,s zijn duidelijk PC is plug&play

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Over het geheel erg tevreden. Het was vrij letterlijk plug & play en had het systeem binnen het uur aangesloten en draaiend. Ook de levertijd en de mogelijkheid om de dag te selecteren is erg top!

Meer duidelijkheid of de voeding sterk genoeg is om het systeem te kunnen draaien. Dit heb ik zelf na moeten vragen bij wat vrienden, omdat ik er onzeker over was. Bij de bestelling heb ik niet kunnen vinden wat ik minimaal ongeveer nodig had.

• Kennis &amp; Vakmanschap

Beste Albert, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te horen dat je deze positieve ervaring met ons hebt. Wij zijn constant bezig om de informatie bij onze producten te verbeteren en gaan jou verbeterpunt zeker bespreken en eventueel aanpassen. Nogmaals bedankt voor de review en je feedback. Team GamePC.nl

• Kennis &amp; Vakmanschap

Beste Youri, Bedankt voor je review/feedback. Je hebt bij ons de keuze om tijdens het samenstellen de DVD brander uit te schakelen waardoor je deze kosten bespaart. Standaard leveren wij alle Game PC's met een DVD brander. De CD's en DVD's die je hebt ontvangen horen bij de onderdelen (moederbord, grafische kaart etc.) en leveren wij uiteraard gewoon mee bij de bestelling. De software die mee wordt geleverd kun je overigens ook gewoon downloaden via de websites van de fabrikanten. Wij hopen dat dit enige duidelijkheid schept. Eventueel kunnen wij ook de links sturen waar je de verschillende drivers en software kunt downloaden. Indien je dit wenst dan kun je het beste een mail sturen naar support@gamepc.nl Team GamePC.nl

Pluspunten

Behoorlijke keuze om een PC samen te stellen. Uiteindelijk een meer uitvoerige en duidelijke toelichting van de naverkoopdienst ontvangen....

Graag hadden wij toch een reactie op - terechte - vragen en opmerkingen over het geleverde....

• Kennis &amp; Vakmanschap

Beste Carl, Erg vervelend dat je deze ervaring hebt met onze klantenservice. Wij hebben de mailwisseling even nagelopen en volgens onze informatie hebben wij een uitgebreide reactie gegeven op de gestelde vraag. Mocht je nog andere vragen hebben of de reactie niet hebben ontvangen dan vernemen wij het uiteraard graag. Je kunt dan een mail sturen naar support@gamepc.nl of telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 0594-580240. Team GamePC.nl

Pluspunten

Snelle levering, alles goed verpakt, ik werd steeds op de hoogte gehouden wanneer t pakketje aankwam etc. Dit was inderdaad al de volgende dag dus super.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

De pc die ik kocht was top! Zag er goed uit!

Ik weet niet of ik dat er bij had moeten bestellen... Maar ik moest mijn drivers wel van alles nog updaten/installeren maar dat was het ook wel!

• Kennis &amp; Vakmanschap

Misschien wat meer informeren over de dingen die je wilt gaan halen.

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Super na service !! Buiten mijn garantie termijn een koeler stuk ... En ze hebben hem direct vervangen en koste niks !! GamePC heel erg bedankt !!

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Me pc zit prima in mekaar en de cable management is echt netjes.

Ik heb 2 pc's besteld en 1 bij één heb ik alles laten installeren waaronder 20 euro extra betaald voor een stabiele overclock en al me drivers zouden geïnstalleerd worden . Dit is dus gewoon niet gedaan en ik moest heel veel zelf installeren van de drivers nog en zelf leren overclocken. Ik heb hier dus voor betaald en het is niet gedaan . Vind dit echt vervelend en laat wel een nare smaak achter, mijn beoordeling was anders zeker hoger . Nu hopen dat gamepc een oplossing aanbiedt.

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

- Prijs Kwaliteit - Geweldige klantenservice je stuurt hen een berichtje en antwoorden binnen de 2uur - we hadden enkele problemen met de levering en dat werd allemaal opgelost en uiteindelijk kregen we compensatie door hetgeen wat foutgelopen was - Zeer vriendelijk - alles goed ingepakt en beschermd - Pc moet je alleen opstellen en alles is al geïnstalleerdq - .....

Tip: doe zo verder!

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Na de aflevering van de computer zag ik dat tijdens het transport de computer een zware beschadiging had opgelopen. Na een telefoontje werd meteen een afspraak gemaakt om de beschadigde computer op te halen. Deze afspraak werd helaas niet nagekomen. DHL kwam de volgende dag maar weigerde de computer mee te nemen. Ik heb contact opgenomen met gamepc.nl en die hebben zo snel als mogelijk iemand gestuurd om de computer persoonlijk om te ruilen. De problemen die ik had waren problemen waar gamepc.nl geen invloed op had. Ondanks dat hebben zij het uitstekend opgelost. Mijn dank gaat uit naar de medewerkers van gamepc.nl. Jullie zijn top!