Geen storingen

Monteur kwam vrij laat, pas tegen het einde van het gegeven tijdvenster. Snelle en deskundige installatie. De monteur zou nog eens terugkomen vanwege installatie tweede TV, maar gezien het feit dat ik zelf al een kabel gelegd had, was dat niet nodig en kon ik deze gemakkelijk afzeggen. De beste provider die ik tot dusver gehad heb. Goede router van Fritz!

Vakkundig

Vakkundig , behulpzaam en vriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

XS4ALL geeft om de klanten en doet er alles aan om een optimale dienstverlening te leveren.

Tot op heden heb ik slechts zelden een storing ervaren. Op de geringe storingen na is de verbinding over het algemeen snel en stabiel. Verder hecht XS4ALL er veel waarde aan om de klanten zo veel mogelijk tevreden te houden, getuige de verzoeken om feedback.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en duidelijke overstap, stabiele verbinding

Overstap ging soepel, misschien wel handig om te vermelden dat je overstap actief wordt als je het modem aangesloten hebt, anders blijf je wachten, maar ik had het zonder monteur gedaan

Snelle en adequate service

Prima kwaliteit, deskundig personeel bij vragen of problemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geen WiFi versterker geplaatst door monteur , alles leek prima te werken; tot we in de tuin zaten en de WiFi daar slecht bleek, alsnog WiFi versterker ontvangen , super service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

slecht mbt tv op tablets

U besluit zomaar mensen uit te sluiten als ze niet de nieuwste apple apperaten hebben. Het zou juist op oudere apparaten moeten werken. Bovendien ondersteunt u Safari niet, zodat ik plots ook op de computer niet meer kan kijken. kon ee jaar geleden wel. vond jullie ooit goed, maar jullie zijn duur en leveren steeds minder

Betrouwbaar en bereikbaar.

Prima provider met goede service. Alleen snelheid en bereik van Fritzbox! Modem valt me toch tegen. Zelfs met repeater. Nog steeds met eigen router veel beter.

schandalige service

Op 13 juni zou door een monteur tv en internet geïnstalleerd worden. Dat was dus helemaal verkeerd gedaan.want na 5 dagen kwam ik er achter dat ik geen.aansluiting had maar nog voor een deel op het signaal van vorige provider tv kon kijken maar geen internet. Gelukkig mobiel een bundel die ik even kon gebruiken maar die was snel op. Pas een week later kon er een monteur langs komen die vervolgens niet de mogelijkheden had om het probleem (buiten in een kastje) op te lossen. Dus weer een nieuwe afspraak gemaakt en deze monteur kon dus eindelijk na 2 weken alles aansluiten. Heb in totaal 2 uur aan de telefoon gezeten om alles te regelen. Zou schadevergoeding krijgen maar wordt nu afgescheept met alleen vergoeding van de abonneabonnementskosten (die ze vóór alles werkzaam was al geincasseerd hadden).Vanaf het begin heb ik aangegeven dat ik ernstig ziek ben en daarom voor hun had gekozen omdat een monteur de installatie zou doen. En toen er problemen ontstonden gevraagd of ze daar rekening mee wilden houden...nou niet dus...sorry ik kan alleen maar boos zijn en dit schandalig noemen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima service en stabiel internet

Het internet van XS4ALL is tot nu toe heel stabiel en ik niet verwacht de klantenservice veel nodig te hebben, maar toen ik tijdens de aanvraag een vraag had werd ik snel en kundig geholpen, iets wat ik van andere internetproviders niet gewend ben.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Terecht nummer 1, tot nu toe.

Terecht nummer 1, tot nu toe.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

niet zo groot als KPN of Ziggo, daardoor sneller en beter geholpen en door mensen met echt veel vakkennis.

Helaas kunnen jullie niet meer data door mijn koperen draadje sturen, daarom valt de kwaliteit soms wel eens tegen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. - Technische ondersteuning is van hoog niveau - Bereikbaarheid helpdesk in de avond- en weekenduren.

- Meer onhartelijkheid van moederbedrijf KPN

Graag apps toevoegen Videoland, Pathé

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

de roemruchte geschiedenis van het bedrijf, ken een aantal mensen die er vroeger werkten, klantenservice was toen echt top.

eerlijkheid: nee meneer.. deze afdeling is telefonisch niet bereikbaar (blijkt de vraag toch te moeilijk.. ik verbind u even door met dezelfde afdeling die niet bereikbaar was). snelheid: simpele wijzigingen zoals e-mail of dns kosten 5(!) werkdagen, bij e-mails 'doen we ons best om binnen 5 (!) werkdagen te antwoorden'. Betrouwbaarheid: wijzigingen worden niet of verkeerd doorgevoerd, en dat zonder terugkoppeling. Merk veranderen naar KPN goed idee, de kwaliteit is al vergelijkbaar.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

van de klantenservice nog gebruik van gemaakt , maar zo te zien zal dat ook wel goed zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Pro instelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Met kennis van zaken, betrouwbaar en goede kwaliteit. Bereikbaar bij vragen.

Meer helderheid over samenwerking met KPN, o.a. over mobiel bellen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed product. Snel en deskundig geholpen door klantenservice.

Over XS4ALL

Filter op Taal