XS4all doet zijn best, verbinding holt achteruit

De wachttijden bij de helpdesk lopen op, maar altijd vriendelijke mensen aan de lijn. De geleverde verbindingen worden slechter. Ook in het verleden was de kern van problemen altijd de KPN die een verkeerd ding hadden aan- of uitgezet of juist niet. Weer een week geen internet. Sinds mijn laatste (opgedrongen) upgrade naar een bonded pair verbinding heb ik problemen en vallen telefoongesprekken onverwacht weg en zie ik op de fritzbox dat er dan even helemaal geen internet is. In de metingen is de verbinding prachtig en snel, maar in de praktijk moet ik ineens overal op wachten. Ik zie uit naar een nieuwe provider.

Slechte service ooit.

Heb nog nooit zo een bagger bedrijf als dit mee gemaakt. Afspraken niet nakomen en discussies met klanten aangaan. Net een nieuw abonnement afgesloten en helaas door te liegen en dingen te beloven tegen de klant door de 14 dagen bedenk tijd heen. Helaas dus niet meer annuleren. Kan niet wachten tot het contract voorbij is. Dacht dat ziggo slecht was maar die vallen relatief nog mee als je ze vergelijkt met de zogenaamde beste provider. Weet niet wie ze die titel heeft gegeven maar die is doof en blind denk ik. En als je ze dan belt kan je eerst wel even een bakkie koffie zetten en je lunch maken want dit duurt wel een dag deel.

geweldig goed

de service en klantvriendelijkheid zijn met geen andere provider te vergelijken

Perfecte service

Zoals vermeld boven, en geen onderbrekingen in intact tv en enternet.

TV ontvanger en modem hangen regelmatig vast

De TV ontvanger blijft regelmatig vast hangen of hij start zelf opnieuw op. De meest problematische uren zijn tussen 12.00-19.00 en 04.00-06.00uur, de tijd dat de nieuwe programmagids van alle zenders van een halve dag worden vernieuwd door XS4ALL. Dagelijks start ik het modem opnieuw op en download ik nieuwe software voor de ontvanger. Maar dat werkt slechts tijdelijk. Mijn tweede TV ontvanger (die al jaren via een devolo werkte), doet het sinds een week helemaal niet meer, hij zegt constant dat er geen verbinding is met het modem terwijl alles goed is aangesloten. Voor die tijd kon ik zelden twee ontvangers tegelijkertijd aan hebben, want binnen de kortste keren ging een van de twee ontvangers weer opnieuw opstarten en het was volkomen onvoorspelbaar welke van de twee dat nu weer zou zijn. Op deze manier heb ik vaak stress als ik tv of opnames wil kijken, terwijl het leuk zou moeten zijn…

Uitstekend service

Zit nu al jaren bij XS4ALL en heb één keer een echt probleem gehad. Bleek dat mijn glasvezel box niet meer werkte. Duurde 3 dagen voordat er een monteur langs kon komen. De volgende dag een MIFI module ontvangen zodat we toch konden internetten. Geweldige service.

Contract afgesloten een eenzijdig abonnement verhogen

Ik was altijd grote voorstander van xs4all Een jaar contract afgesloten word van hun hun kant gewoon het abonnement verhoogd, lekker hoor, na mijn contract zeg ik het gelijk op zo ga je niet met mensen om.

Toeval of niet? Nu XS4ALL verdwijnt gaat het al achteruit

Ben al héél lang trouwe en tevreden xs4all klant. Maar nu het KPN gaat worden komt daar een einde aan. No way dat ik naar KPN ga, heb daar zo waanzinnig slechte ervaringen mee.... en het kan zo lijken, maar heb het idee dat het bij xs4all ook nu al minder begint te worden... misschien dat de goede medewerkers al aan de uittocht begonnen zijn?

Zeer teleurstellend.

Denk je dat je voor kwaliteit gekozen hebt, is de installatie een doffe ellende. Netjes ontvangstbevestiging van order voor internet en tv per mail ontvangen, maar hoor vervolgens niets meer. Contact gezocht en order blijkt zoek. Vervolgens kan alleen internet geïnstalleerd worden. Moet nog een keer thuis zijn voor tv installatie. TV installatie door monteur een ware ramp. Trekt alle stekkers uit de home cinema installatie zonder te kijken. Resultaat: de TV doet het, maar de rest niet. Daar kan XS4All dan niets in betekenen, want de tv doet het toch! Ik moest dus een monteur inhuren om alles in orde te laten maken. Schandalig!!! DIT IS DE KWALITEIT VAN XS4ALL.

XS4ALL is er altijd!

Buiten problemen die niemand voor kan zijn, router of ontvanger kapot gaan maar daar doet XS4ALL ook niet moeilijk over en stuurt een nieuwe router en ontvanger, werkt de verbinding van XS4ALL altijd; bij vragen kan ik elke dag bij de klantenservice terecht!

Geen reactie op vraag

Ik gebruik de website om aan te geven waarom en welke info ik niet kan vinden en als reactie krijg: 'u krijgt geen reactie' Daar heb ik nog eens niets aan. Zijn jullie al overgenomen door KPN dat jullie service al zo snel aangepast is?

Service goed bereikbaar en je wordt geholpen! Hebben ze ook tijd voor want er is zelden wat mis.

Slecht , internet valt regelmatig uit

Slecht

Waardeloos

Zeer regelmatig internet storingen en tv gids werkt steeds niet waardoor programma's die ik wou opnemen gewist worden weet niet hoe ze de naam beste keus krijgen dan moeten anderen wel heeeel erg slecht zijn.

Een super goede provider.

Altijd bereid tot overleg en het vinden van de juiste oplossing. Niets is hen teveel een super support!

Bij de klantenservice weten ze echt waar ze mee bezig zijn. Heel goed, en fijn om te weten dat als er een keer een probleem is het snel is opgelost

Prima verbinding

Prima internet. En ook de interactieve televisie werkt naar behoren!

Prima geregeld!

Alles werkte meteen!

Slechte TV programmering

TV gids voornamelijk Duits pakket sluit slecht aan. Vaak geen juiste programma beschrijving. Bij controle op gids van Ziggo, blijkt deze wel te kloppen. Daarnaast ook controle op teletekst, voor zover aanwezig of internet, blijken wel beschrijvingen te zijn.. Probleem kaart ik al jaren aan. Wordt geen donder aan gedaan. Xs4all is 100% dochter KPN! Laat die er wat aan doen!!!!! Grrrrrrrrr.

gaat zeer snel achteruit

Sinds XS4ALL over gaat in KPN gaat alles zeer snel achteruit, van bandbreedte tot klantenservice. Echt heel jammer. Was jarenlang een tevreden klant, en voel me nu een uitgemolken geldkoe. Zolang KPN overhand blijft nemen zal ik nooit iemand aanraden hier nog plant van te worden. (Niet dat ik Ziggo zou aan raden) maar in ieder geval nooit van mijn leven KPN (of een van haar merken).

Goede installatie, ontvangst en service.

De dag van de verhuizing was alles geïnstalleerd. Prima ontvangst op alle apparaten. Fijne en correcte hulp van de helpdesk.

Professioneel en assertief

Vanaf eerste contact is op professionele en heldere wijze gecommuniceerd hetgeen in mijn ervaring eerder uitzondering dan regel is in de wereld van IT. Alle afspraken zijn tot heden volledig nagekomen en hebben tot een uitstekende dienstverlening geleid.

Eerst week veel storing gehad

Eerste week veel storing gehad ze hebben er alles aan gedaan om hetvop te lossen ben zelfs twee keer terug gebeld om het telefonies op te lossen een nadeel als je ze bel sta je 14 minuten in de wacht en dat is elke keer zo denk dat ze pas na 14 min opnemen zeer irritant vr gr

Topprovider

Na jaren klant te zijn geweest bij KPN sinds een aantal maanden bij XS4ALL klant, daar de prijs, kwaliteit en (klanten)service bij KPN als een baksteen naar beneden zakte. XS4ALL levert kwaliteitproducten. Prijstechnisch wel aan de hoge kant, maar dat heb ik er voor over. Jammer dat XS4ALL binnenkort 100% KPN wordt. Hoop dat ik hier niets van mee krijg en alles zonder storingen en ergenissen blijft draaien.

Professioneel

Weet heel goed waar het om gaat.