Ben het echt hellemaal zat, 1 Jr dik betalen voor alleen maar ellende

Geachte vandaag weer TV zenders verbinding valt weg zowel beneden als boven, dit probleem komt meer dan 3x in de week voor en nu al 1 Jr lang, zo vaak gebeld met alle mobiele kosten van dien. En 't is en blijft waardeloos. Als ik bel wordt er aangegeven dat hun een goed signaal zien, met heel af en toe een storing. Nou de storingen komen minimaal 3x in de week voor, kabels zijn aantal keren weer nieuw gekocht, want ja idd ik kijk met internet kabel tv en m'n vriend gamed. Met kabel erin vanuit 't. Modum. Dus belachelijk dat we al Jr 68 euro . Per maand, maar voor wat? . Wiffi boosters helpt geen. Meter. En iedereen en alles moet van de wiffi af en er kan dan 1 gamen of 1 op z'n tellie via wiffi. Ronduit belachelijk, nooit compensatie gehad voor 1 Jr ellende, alles door laten.eten, nieuwemodum en ga zo maar door. Hoeveelheid mbs waar je voor betaald krijg je niet eens. Ben 't spuugzat en walg hier echt van je moet maar blijven betalen terwijl je eigenlijk zowat niks krijgt waar je voor moet betalen. De oplossing Ik wil dat de ellende stopt, en dat stopt niet, al 1 Jr alleen. Maar bellen met jullie, krijg alleen maar dat ik nieuwe kabels etc. Moet aanschaffen tig. Keer etc. Ik ben het zat telefoonkosten veel moetten. Maken door bellen met jullie. Ik ben echt zo boos, zo ontevreden, ik wordt als. Klant contineu hierdoor benadeeld. Ik wil geen klant. Meer bij jullie zijn, ik wil kosteloos overstappen naar beter, en dat j xs4all hier ook jullie medewerkingi in gaan verlenen. Dit is gewoon echt niet. Meer normaal meer

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Niet meedenkend en zeer klantonvriendelijk.

Wij zitten een maand zonder internet vanwege een miscommunicatie. XS4ALL wil ons niet helpen zonder een jaarcontract te verkopen, echter hebben wij in het nieuwe pand al een internetaansluiting en kan dit helemaal niet. Ik heb echt nog niet meegemaakt dat men zo weinig meedenkt met de klant.

Verschrikkelijk

Mensen ga alstublieft nooit naar deze provider. Zijn duur hebben slecht apparatuur en komen hun BELOFTES niet na! Ik ben overgestapt naar ziggo en zelfs dat konden ze niet netjes afhandelen. Xs4all heeft mij 2 weken voor de einddatum al afgesloten. Ik krijg een VRESELIJKE vrouw aan de telefoon die mij verteld dat ziggo groen licht heeft gegeven en dat het abonnement gestopt is. Zowel mijn mail van ziggo en xs4all en de werknemer van ziggo geeft aan dat dit nog niet had mogen gebeuren. Het misselijke mens can xs4all verteld mij dat dit een dagelijks iets is voor haar en het erg vervelend is maar niks kan doen. Ik zit dus zonder tv en internet omdat xs4all de stekker er gewoon uittrekt zonder dat dat al de bedoeling was. Daarnaast is hun tv decoder een verschrikkelijk apparaat dat vaak stottert of erg sloom reageert. Vroeger was xs4all de beste provider die er was. Mensen bij xs4all hadden volledige expertise over hun producten en diensten.. helaas is dat nu gereduceerd naar een team van onderbekwamen mederwerkers die zelfs moeite hebben een klant netjes te woord te staan. Deze provider mag van mij snel koppie onder gaan.

XS4SOME

Helaas viel het internet steeds vaker uit. Belangrijk want we werkten beide 100% thuis. Toen we eindelijk door de wachttijden heen kwamen, gaf de monteur aan dat ze dit ook konden zien (mooie kans om volgende keer proactief te handelen!). Na een aantal avonden aan de klantenservice kwijt te zijn, kwam de KPN monteur. Na een aantal uur geen oplossing gevonden te hebben, erop gestaan dat met iets gekomen werd. Na meer dan 5 uur was het gebaar dat er een nieuwe modem op de markt zou verschijnen die het probleem kan oplossen, alleen onbekend wanneer (?) ‘Moet ik dan naar een andere provider stappen voor internet?’ ‘Ja’. Meneer snapte zelf ook niet waarom je voor XS4ALL extra zou betalen. Ook nog de klantenservice (let op: bij KPN / XS4ALL zijn er twee afdelingen klantenservice, monteur en overig en deze communiceren niet met elkaar) op de hoogte gesteld. Vier maanden later, niets gehoord in de tussentijd, toch rekeningen! Ze klagen nu bij ons dat wij ze ‘geen kans’ hebben gegeven maar tzt waren ze ten einde raad. Ik weet vrij zeker dat dit de laatste internet provider is die je moet hebben! Jammer want vroeger waren ze wel beter en meer service gericht.

Ben er klaar mee

Wat is het een slecht bedrijf plaatsen ze een filter op internet tot daaraan toe maar dan ook gelijk geen tv meer? Gelijk me geld terug gehaald en over gestapt zijn daar nog dommer als een achterkant van een varken goed zo ga zo door xs4not.nl

Tjonge tjonge

Wat een stelletje klungels daar De achter kant van een varken is bij hun nog een universiteit Maar zit er aan te denken gelijk mag over te stappen

Er is helaas niets meer over van de klanten service

Ooit was XS4ALL echt iets anders, een partij die ergens voor stond, kwaliteit in het vaandel had en een pionier was op nieuwe technologieën. Helaas is daar niets meer van over, mijn laatste twee ervaringen zijn gewoon zeer slecht. Eerste was dat ik een vraag had over het instellen van IPv6, XS4ALL was de eerste die hier mee op de markt kwam. Helaas wist de beste medewerker niet eens waar ik het over had. Na navragen kwam hij met adviezen waarom ik IPv6 niet most gebruiken (!) en kon hij me nergen mee helpen. Tweede was over facturatie, ik had me abonnement aangepast van 100 MBit -> 200 MBit. Wat doet XS4ALL, het brengt een maand kosten in rekening voor beide diensten op dezelfde lijn. Ik hier over bellen, eerst 30min in de wacht, daarna kon de medewerker het ook niet verklaren maar ging het door zetten naar de juiste persoon, ik zou het geld na 1 maand terug krijgen. Nu nog steeds niets terug. Helaas nog binnen contract, maar na dit jaar stappen wij vrolijk over.

Perfecte service

Wat een perfecte service! Je belt en wordt direct opgenomen. Ik moest mijn abonnement opzeggen ivm een nieuwe glasvezel aansluiting, die op ons adres niet aangeboden kon worden door XS4ALL. Ondanks dat mijn abonnement nog 8 maanden door zou moeten lopen, hebben ivm het rare corona jaar en uit coulance toch zonder kosten het contract ontbonden. Top service en dank je wel.

goede technische dienst

ze gaan door tot het is opgelost

Afgang

Ben op aanraden van een toenmalige collega rond 1995 klant van xs4all. geworden. Eerst alleen voor internet, een paar jaar later ook voor TV. Lange tijd ging het uitstekend. Nauwelijks klachten, niet voor het internet noch voor de TV. Prettige en attente klantenservice. Indien nodig snelle hulp van een monteur. Tot een paar jaar geleden. Reeks van klachten, zowel voor internet als voor de TV. Er zijn inmiddels een stuk of vijf monteurs langs geweest. Zonder het gewenste resultaat. Uiteindelijk met pijn in het hart afscheid genomen en naar Ziggo gevlucht. Zag nogal op tegen het veranderen van mijn emailadres. Medewerker van de klantenservice wees me op de mogelijkheid om voor € 15 per maand gebruik te blijven maken van het xs4all-adres. Dat leek me wel wat. Totdat een paar dagen geleden de factuur kwam waarop € 42,00 stond vermeld. Pisnijdig xs4all laten weten dat ik de klandizie opzeg en mijn relaties laten weten dat ik voortaan uitsluitend nog op mijn gmail-account te bereiken ben. Reactie van xs4all: 'U hebt een contract voor een jaar getekend en daar houden wij u aan'. Bloody shame.

voorheen heel goed en nu heel slecht!!!

Wij maken al jaren gebruik van xs4all, nu dus kpn, maar wat een miserabele provider is dit geworden. Alles is veranderd, maar zeker niet verbeterd. Ook onze wifi valt uit en is erg traag geworden. Voorheen de snelste. We hebben er geen profijt of plezier meer van en zien om naar iets beters!!

Afgegleden.. alleen nog maar duur!

Ik nam contact op over een storing aan de TV decoder. Deze storing bestond al sinds november en is ook bekend bij XS4all: de decoder is zeer traag geworden. Ze kunnen pas op zijn vroegst half januari wellicht een oplossing bieden. Dit wordt niet proactief aan de klant gecommuniceerd. Ondanks deze gebrekkige prestatie moet de klant het volle pond betalen en is er geen recht op compensatie... Gelukkig is er de overstapservice van de Consumentenbond. Weg bij dit zinkend klantonvriendelijk schip!

sterk achteruit gegaan

Was bij XS4ALL gegaan omdat ze het altijd zo goed deden, maar daar is niet zoveel van over. Vooral de TV is traag geworden in alles: oproepen gids, oproepen opnames, inplannen opnames. Herinnering instellen: gaat steeds aan en uit. TV reageert vaak niet op afstandsbediening. Bij NL Ziet kijken gaat programma steeds op pauze. Jammer.

Verbinding en tv slechter geworden

Af en toe valt tegenwoordig kort de verbinding weg. Vooral ‘s nachts duurt het een tijd eer de verbinding weer hersteld is. De tv stopt soms ineens en gaat uit zichzelf opnieuw opstarten. Ook hapert het beeld af en toe, dan is een herstart noodzakelijk. Dat alles kwam vroeger nooit voor. We gaan nog deze maand over naar Freedom.

XS4ALL is XS4ALL niet meer

Ik ging met een reden bij XS4ALL, namelijk vanwege hun strijd voor een vrij internet. Dat het een premium merk was, was bijzaak, hun strijd voor dat vrije, veilige internet - waarbij woorden in daden werden omgezet (o.a. de oprichting van Bits of Freedom) - waren dé reden waarom ik tien jaar klant was. Wás, want KPN besloot in 2019 XS4ALL te integreren. Alleen de naam (en slechts wat blogjes over lichtere onderwerpen) resten nu nog. XS4ALL is XS4ALL niet meer, ik ben naar de geestelijk opvolger overgestapt. Sorry.

Beoordeling Helpdesk: slecht

Ik ben klant van xs4all. Al een tijdje komt er allerlei spam door hun spamfilter en ik heb hen daarop gewezen. Hun antwoordt was: "Vervelend om te horen dat u wordt lastig gevallen via de e-mail. Graag help ik u verder. U kunt de afzender blokkeren via de webmail. Open het e-mail bericht waar het om gaat [en blokkeer de zender door deze in de zwarte lijst te plaatsen.]" Ten eerste wisselt de afzender bij spam telkenmale en heeft het geen enkele zin om een enkel e-mailadres te blokkeren. Ten tweede wordt het ten zeerste afgeraden om spam te openen m.o.o. de mogelijkheden van virussen in het bericht. Duidelijk dat deze helpdeskmedewerker niet begrijpt waar het om gaat of wat spam is en al helemaal onbegrijpelijk is het advies om de spam te openen.

Volledig ingestort

internet is onstabiel, valt uit, en komt weer terug, pagina's die niet laden en 2 minuten later wel, ik ga overstappen, want ik was zo tevreden over xs4all maar nu begin ik te merken dat kpn het roer in handen heeft, en ik gun ze niet de positie dat ze belabberde kwaliteit leveren en er mee weg komen omdat ze een semi-monopolie positie hebben

Kind met badwater

Jarenlang met veel genoegen gebruikgemaakt van de service en kwaliteit van XS4ALL. Helaas is er veel veranderd sinds het in handen is van KPN. Van de service is weinig meer over. Opzeggen contract verliep moeizaam, herhaaldelijk moeten aandringen op terugbetaling van niet geleverde diensten. Account en service zonder aankondiging stopgezet voor einde contracttermijn. Jammer. Inmiddels tevreden klant bij Freedom Internet.

Sinds kpn zeer slecht

Zeer tevreden XS4all lid sinds 22 jaar, totdat kpn het idiote besluit nam XS4all op te heffen. De laatste maanden zeer veel storingen, internet verbindingen die regelmatig uitvallen, helpdesk is belabberd geworden, 30 minuten wachttijd is geen uitzondering. Sinds 2 weken overgestapt naar Freedom internet, en wat een verademing, het werkt en voelt weer als het oude XS4all. Mede dankzij de oud XS4all medewerkers die het moreel van het oude XS4all voort zetten bij Freedom internet

Was tot KPN tevreden,nu zeker niet meer

Was op een paar dingen na al jaren tevreden,zeker niet giedkoop maar nu het KPN is geworden en er van alles veranderd blijf ik zeer zeker niet. Wat een aanfluiting KPN

Geen kwaliteit en geen stabiliteit

Vroeger Xs4all voor mij was de eerste de beste internet provider met zo min mogelijk storing, nu Kpn heeft overgenomen gelijk met de stabiliteitsheid achteruit gegaan, mijn internet is ook niet meer stabiel helaas maar ja effe wachten tot volgend jaar mei dan ga ik contact beëindigen.

Misleidende leugenaars

Dit is geen ''provider'' meer sinds de overname, dit zijn bandieten. Ik heb laat april 2019 een contract afgesloten voor 12 maanden (ingaand vanaf mei dus t/m mei 2020.) in februari 2020 begon de rekening opeens hoger te worden. Toen ik hiervan melding maakte bij de ''klantenservice'' werd me gemeld dat het contract afliep en daarom de verhoging was. Achteraf gezien een keiharde leugen. Op het moment niet doorgehad dat ik eigenlijk nog een contract had voor 3+ maanden, tot mei 2020. Vervolgens heeft Xs4all een nieuw contract opgesteld, en daarmee niet alleen illigaal gehandeld (er liep nog een contract tot mei) men heeft moedwillig de klant niet juist geinformeerd, misleid én teveel afgeschreven wat een vorm van contractbreuk is. ik raad iedereen aan drie keer na te denken voor in zee te gaan met deze bandietenbende in de vorm van een provider, die klanten moedwillig misleid en teveel afschrijft dan contractueel afgesproken.

Een magere voldoende, dat is wat ik xs4all nu geef.

Sinds KPN toegang. Heeft tot de serverkasten van xs4all, gaat het hard achteruit met de stabiliteit van de internet verbinding. Voordat KPN besloot om XS4ALL de nek om te draaien, had ik zelden een storing. Nu kan ik niet eens een YouTube video meer in full HD draaien, zonder dat dat het beeld blijft hangen. En vooruit en terugspoelen moet je nu maar uit je hoofd laten. Was nooit een probleem, maar sinds Kpn meent het beter te kunnen, is het gedaan met de stabiliteit. Jammer genoeg dat freedom internet nog geen ip TV heeft, anders was voor mij de keuze snel gemaakt. Heel erg jammer dat na Demon internet, xs4all de zelfde weg gaat.

Vrij fantastische provider

ik was sceptisch omdat het bedrijf opgaat in KPN maar de helpdesk en klantenservice zijn weergaloos. Ik blijf graag klant van deze top mensen

Uiterst tevreden

Krijgen van mij een 10+