veel te lage UPLOAD snelheid, alleen de "eerste 4 mnd" prijs flauwekul

Veel providers, zelfs XS4ALL, denken nog steeds dat we alleen downloaden. Ik werk in de cloud met grote bestanden, upload veel video, synchroniseer backups naar een server elders. Hier middenin de Randstad krijg ik ook bij XS4ALL slechts 20 Mbps. Veel te weinig! Terwijl zelfs via het koperdraadje technisch veel meer mogelijk is. En hier had natuurlijk allang glasvezel moeten liggen. Ongelooflijk stupide marketing om met koeieletters de prijs te vermelden die alleen de eerste maanden geldt. Dat geeft aan dat hun marketingmensen, inmiddels in dienst bij KPN, denken dat de gemiddelde klant achterlijk is...

Uitstekende service!!!!!

Zojuist uiterst geduldig en effectief geholpen. Verbinding vel weg, maar werd 22:10 uur teuggebeld en vervolgens alle problemen uitstekend opgelost! "wij zijn xs4all" als slogan en met recht!! Dank.

In het begin......

Ik heb in het begin (jaren 93?) contact met ze gehad. Helaas moest ik toen stoppen maar ze waren wel goed.

KPN bestempeld XS4ALL als een sterfhuis constructie

KPN heeft aangekondigt dat je als lange trouwe (meer als 20 jaar) klant bij XS4ALL kan blijven onder dezelfde voorwaarden. Nieuwe klanten worden alleen nog maar ondergebracht bij KPN. Dat noemen wij een sterfhuis constructie. Nieuwe diensten komen wel bij KPN, niet bij XS4ALL. XS4ALL was juist altijd sterk in het behouden van klanten, de afgelopen paar jaar zie je al een duidelijke verschuiving. Het gaat om nieuwe klanten binnen halen, eenmaal binnen, ben je een cashcow. Prijzen gaan omhoog, en er komt niets voor terug. Als nieuwe klant krijg je mooie aanbiedingen en cadeautjes (spiegels en kralen) XS4ALL past daarmee prima bij de KPN cultuur. Privacy stond hoog in het vaandel, nu marketing, zelfs voor deze enquate moet ik vrijwillig toestemming geven om niet relevante informatie op te slaan. Bij deze!

Jak zadziała

Gewoon XS4All geweldig goed

Verscheidene malen in de afgelopen jaar contact gehad met de mensen van XS4all heb er nog geen enkel moment spijt gehad van mijn overstap van de Delta naar XS4All van af het moment van de installatie stabiel internet gekregen met veel meer service en MB. Zelfs op zondag wordt je nog netjes en vakkundig geholpen sommige dingen hoven ze niet te doen de hulp desk maar zij willen het wel graag met je doornemen en natuurlijk oplossen. Van mij krijgen ze een dikke 10.

TV niet fris

Al zolang ik XS4all klant ben is het internet TOP. Maar TV wisselt van kwaliteit. Soms heb ik er weken geen last van en dan ineens valt het beeld uit met een verbindingsfout en start de boel opnieuw op. Toen de ellende begon een nieuw modem gekregen maar storing blijft af en toe voorkomen. Dat gebeurt dan wel 10x op een avond. Ik heb altijd de schuld aan mijn (bekabelde) verbinding gegeven maar ga dat toch aan twijfelen. Na de zomer stap ik over naar Freedom (niet om die uitvallende TV...) - ben benieuwd of die uitval dan af en toe terug komt.

Waardeloos

Tv is prima. Maar internet waardeloos. Heb steeds hoge telefoonrekeningen omdat ik over mijn abonnement heen zit en extra internet bij moet kopen. Heb daarom ook het abonnement opgezegd bij xs4all. Ik betaal €61 per maand voor tv en als ik mazzel heb doet de WiFi het. Alle stappen die op de site staan al opgevolgd maar niks helpt.

Fan-freakin'-tastic

XS4ALL is BETER ALS FREEDOM

Geweldige provider

Heel tevreden met de stabiele en snelle internetverbinding. Installatie door de monteur was snel en zonder problemen.

Technisch hoogstaand met begrijpelijke uitleg.

Als gebruiker van het 1e uur ben ik bij zeldzame klachten altijd goed geholpen met een begrijpelijk uitleg. Topklasse!!

Ontevreden over oplossen internet probleem bedrijf

Ik ben ondernemer en heb al sinds een week geen internet verbinding meer Wat inhoud geen internet en geen telefoon. Ik ben altijd zeer tevreden geweest met de service van XS4ALL maar inmiddels zeer ontevreden; je leert je provider pas echt kennen als er een probleem is. Onze VDSL lijn zou omgezet worden naar BVDSL en tijdens het omzetten van de lijnen is er klaarblijkelijk een fout gemaakt waardoor de verbinding weggevallen is. Inmiddels al meer dan een week bezig om dit hersteld te krijgen. Iedere daq bellen met de servicedesk. Probleem zit in het infra stuk bij de KPN daar is een fout gemaakt. Dat er een fout gemaakt wordt kan gebeuren, maar dat het herstel hiervan nu al meer dan een week duurt vind ik echt onacceptabel. Ik heb meerdere mensen buiten de deur werken die geen verbinding meer hebben met het bedrijf en daardoor hun werk niet kunnen doen. De schade voor mij als ondernemer is groot! Hier kan XS4ALL niet aan doen zeggen ze staat in hun voorwaarden, kortom pech gehad meneer de ondernemer. Ik sta met m'n rug tegen de muur. XS4ALL is ons nu wel tijdelijk tegemoet gekomen met een hotspot dus we kunnen inmiddels wel weer enigszins werken maar volle bandbreedte en VPN is onmogelijk.

Geen enkele afspraak wordt nagekomen, maar je moet wel betalen

Gisteravond kwam een monteur zonder iets te melden niet opdagen. Dat was de vijfde afspraak. De eerste werd geannuleerd, de tweede kwam met een kapot modem, de derde deed het goed maar constateerde een technisch probleem, de vierde kon het probleem niet oplossen en de vijfde kwam niet opdagen. Inmiddels heb ik dus 4 keer een halve dag vrijgemaakt voor XS4all en een keer of 6 meer dan een half uur aan de lijn gehangen en zit ik met een aansluiting die 50% van de toegezegde snelheid haalt. Maar XS4all vindt dat ze volwaardige dienstverlening leveren en stuurt dus een factuur voor de volle mep waarbij ze ook nog vergeten de afgesproken korting te verrekenen. Bovendien vinden ze het vanzelfsprekend dat je nog voor een vijfde keer ruimte in je agenda maakt. Ik wens alle medewerkers en vooral het management dienstverleners toe die met de zelfde hoge standaard als XS4all hun diensten gaan leveren. Hopelijk volgt er dan enige reflectie. In ieder geval is duidelijk dat KPN aan de service van XS4all weinig meer kan verpesten.

Xs4all

Gaat hard heel hard achter Kwam nu niet meer als beste uit test maar slechts als 5de Zullen nog veel verder zakken Jammer Dit is echt jammer Kpn zit echt de boel te verzieken Bha bha Alles draait om poennn

XS4all doet zijn best, verbinding holt achteruit

De wachttijden bij de helpdesk lopen op, maar altijd vriendelijke mensen aan de lijn. De geleverde verbindingen worden slechter. Ook in het verleden was de kern van problemen altijd de KPN die een verkeerd ding hadden aan- of uitgezet of juist niet. Weer een week geen internet. Sinds mijn laatste (opgedrongen) upgrade naar een bonded pair verbinding heb ik problemen en vallen telefoongesprekken onverwacht weg en zie ik op de fritzbox dat er dan even helemaal geen internet is. In de metingen is de verbinding prachtig en snel, maar in de praktijk moet ik ineens overal op wachten. Ik zie uit naar een nieuwe provider.

Slechte service ooit.

Heb nog nooit zo een bagger bedrijf als dit mee gemaakt. Afspraken niet nakomen en discussies met klanten aangaan. Net een nieuw abonnement afgesloten en helaas door te liegen en dingen te beloven tegen de klant door de 14 dagen bedenk tijd heen. Helaas dus niet meer annuleren. Kan niet wachten tot het contract voorbij is. Dacht dat ziggo slecht was maar die vallen relatief nog mee als je ze vergelijkt met de zogenaamde beste provider. Weet niet wie ze die titel heeft gegeven maar die is doof en blind denk ik. En als je ze dan belt kan je eerst wel even een bakkie koffie zetten en je lunch maken want dit duurt wel een dag deel.

geweldig goed

de service en klantvriendelijkheid zijn met geen andere provider te vergelijken

Perfecte service

Zoals vermeld boven, en geen onderbrekingen in intact tv en enternet.

TV ontvanger en modem hangen regelmatig vast

De TV ontvanger blijft regelmatig vast hangen of hij start zelf opnieuw op. De meest problematische uren zijn tussen 12.00-19.00 en 04.00-06.00uur, de tijd dat de nieuwe programmagids van alle zenders van een halve dag worden vernieuwd door XS4ALL. Dagelijks start ik het modem opnieuw op en download ik nieuwe software voor de ontvanger. Maar dat werkt slechts tijdelijk. Mijn tweede TV ontvanger (die al jaren via een devolo werkte), doet het sinds een week helemaal niet meer, hij zegt constant dat er geen verbinding is met het modem terwijl alles goed is aangesloten. Voor die tijd kon ik zelden twee ontvangers tegelijkertijd aan hebben, want binnen de kortste keren ging een van de twee ontvangers weer opnieuw opstarten en het was volkomen onvoorspelbaar welke van de twee dat nu weer zou zijn. Op deze manier heb ik vaak stress als ik tv of opnames wil kijken, terwijl het leuk zou moeten zijn…

Uitstekend service

Zit nu al jaren bij XS4ALL en heb één keer een echt probleem gehad. Bleek dat mijn glasvezel box niet meer werkte. Duurde 3 dagen voordat er een monteur langs kon komen. De volgende dag een MIFI module ontvangen zodat we toch konden internetten. Geweldige service.

Contract afgesloten een eenzijdig abonnement verhogen

Ik was altijd grote voorstander van xs4all Een jaar contract afgesloten word van hun hun kant gewoon het abonnement verhoogd, lekker hoor, na mijn contract zeg ik het gelijk op zo ga je niet met mensen om.

Toeval of niet? Nu XS4ALL verdwijnt gaat het al achteruit

Ben al héél lang trouwe en tevreden xs4all klant. Maar nu het KPN gaat worden komt daar een einde aan. No way dat ik naar KPN ga, heb daar zo waanzinnig slechte ervaringen mee.... en het kan zo lijken, maar heb het idee dat het bij xs4all ook nu al minder begint te worden... misschien dat de goede medewerkers al aan de uittocht begonnen zijn?

Zeer teleurstellend.

Denk je dat je voor kwaliteit gekozen hebt, is de installatie een doffe ellende. Netjes ontvangstbevestiging van order voor internet en tv per mail ontvangen, maar hoor vervolgens niets meer. Contact gezocht en order blijkt zoek. Vervolgens kan alleen internet geïnstalleerd worden. Moet nog een keer thuis zijn voor tv installatie. TV installatie door monteur een ware ramp. Trekt alle stekkers uit de home cinema installatie zonder te kijken. Resultaat: de TV doet het, maar de rest niet. Daar kan XS4All dan niets in betekenen, want de tv doet het toch! Ik moest dus een monteur inhuren om alles in orde te laten maken. Schandalig!!! DIT IS DE KWALITEIT VAN XS4ALL.

XS4ALL is er altijd!

Buiten problemen die niemand voor kan zijn, router of ontvanger kapot gaan maar daar doet XS4ALL ook niet moeilijk over en stuurt een nieuwe router en ontvanger, werkt de verbinding van XS4ALL altijd; bij vragen kan ik elke dag bij de klantenservice terecht!

Geen reactie op vraag

Ik gebruik de website om aan te geven waarom en welke info ik niet kan vinden en als reactie krijg: 'u krijgt geen reactie' Daar heb ik nog eens niets aan. Zijn jullie al overgenomen door KPN dat jullie service al zo snel aangepast is?