Service goed bereikbaar en je wordt geholpen! Hebben ze ook tijd voor want er is zelden wat mis.

Slecht , internet valt regelmatig uit

Slecht

Waardeloos

Zeer regelmatig internet storingen en tv gids werkt steeds niet waardoor programma's die ik wou opnemen gewist worden weet niet hoe ze de naam beste keus krijgen dan moeten anderen wel heeeel erg slecht zijn.

Een super goede provider.

Altijd bereid tot overleg en het vinden van de juiste oplossing. Niets is hen teveel een super support!

Bij de klantenservice weten ze echt waar ze mee bezig zijn. Heel goed, en fijn om te weten dat als er een keer een probleem is het snel is opgelost

Prima verbinding

Prima internet. En ook de interactieve televisie werkt naar behoren!

Prima geregeld!

Alles werkte meteen!

Slechte TV programmering

TV gids voornamelijk Duits pakket sluit slecht aan. Vaak geen juiste programma beschrijving. Bij controle op gids van Ziggo, blijkt deze wel te kloppen. Daarnaast ook controle op teletekst, voor zover aanwezig of internet, blijken wel beschrijvingen te zijn.. Probleem kaart ik al jaren aan. Wordt geen donder aan gedaan. Xs4all is 100% dochter KPN! Laat die er wat aan doen!!!!! Grrrrrrrrr.

gaat zeer snel achteruit

Sinds XS4ALL over gaat in KPN gaat alles zeer snel achteruit, van bandbreedte tot klantenservice. Echt heel jammer. Was jarenlang een tevreden klant, en voel me nu een uitgemolken geldkoe. Zolang KPN overhand blijft nemen zal ik nooit iemand aanraden hier nog plant van te worden. (Niet dat ik Ziggo zou aan raden) maar in ieder geval nooit van mijn leven KPN (of een van haar merken).

Goede installatie, ontvangst en service.

De dag van de verhuizing was alles geïnstalleerd. Prima ontvangst op alle apparaten. Fijne en correcte hulp van de helpdesk.

Professioneel en assertief

Vanaf eerste contact is op professionele en heldere wijze gecommuniceerd hetgeen in mijn ervaring eerder uitzondering dan regel is in de wereld van IT. Alle afspraken zijn tot heden volledig nagekomen en hebben tot een uitstekende dienstverlening geleid.

Eerst week veel storing gehad

Eerste week veel storing gehad ze hebben er alles aan gedaan om hetvop te lossen ben zelfs twee keer terug gebeld om het telefonies op te lossen een nadeel als je ze bel sta je 14 minuten in de wacht en dat is elke keer zo denk dat ze pas na 14 min opnemen zeer irritant vr gr

Topprovider

Na jaren klant te zijn geweest bij KPN sinds een aantal maanden bij XS4ALL klant, daar de prijs, kwaliteit en (klanten)service bij KPN als een baksteen naar beneden zakte. XS4ALL levert kwaliteitproducten. Prijstechnisch wel aan de hoge kant, maar dat heb ik er voor over. Jammer dat XS4ALL binnenkort 100% KPN wordt. Hoop dat ik hier niets van mee krijg en alles zonder storingen en ergenissen blijft draaien.

Professioneel

Weet heel goed waar het om gaat.

perfect

nooit problemen gekend

Al jaren de beste Provider

Gewoon goed en betrouwbaar.

Levering, van de TOP hardware en service zijn ongeëvenaard.

We zijn redlijk tevreden,

De klanditie was slecht.

Geen storingen

Monteur kwam vrij laat, pas tegen het einde van het gegeven tijdvenster. Snelle en deskundige installatie. De monteur zou nog eens terugkomen vanwege installatie tweede TV, maar gezien het feit dat ik zelf al een kabel gelegd had, was dat niet nodig en kon ik deze gemakkelijk afzeggen. De beste provider die ik tot dusver gehad heb. Goede router van Fritz!

Vakkundig

Vakkundig , behulpzaam en vriendelijk

XS4ALL geeft om de klanten en doet er alles aan om een optimale dienstverlening te leveren.

Tot op heden heb ik slechts zelden een storing ervaren. Op de geringe storingen na is de verbinding over het algemeen snel en stabiel. Verder hecht XS4ALL er veel waarde aan om de klanten zo veel mogelijk tevreden te houden, getuige de verzoeken om feedback.

Snelle en duidelijke overstap, stabiele verbinding

Overstap ging soepel, misschien wel handig om te vermelden dat je overstap actief wordt als je het modem aangesloten hebt, anders blijf je wachten, maar ik had het zonder monteur gedaan

Snelle en adequate service

Prima kwaliteit, deskundig personeel bij vragen of problemen.

Geen WiFi versterker geplaatst door monteur , alles leek prima te werken; tot we in de tuin zaten en de WiFi daar slecht bleek, alsnog WiFi versterker ontvangen , super service

slecht mbt tv op tablets

U besluit zomaar mensen uit te sluiten als ze niet de nieuwste apple apperaten hebben. Het zou juist op oudere apparaten moeten werken. Bovendien ondersteunt u Safari niet, zodat ik plots ook op de computer niet meer kan kijken. kon ee jaar geleden wel. vond jullie ooit goed, maar jullie zijn duur en leveren steeds minder

Teleport Boulevard 121 1043 EJ Amsterdam