Goed geregeld

Volgens afspraak geleverd.

Bij de levering , natuurlijk wéér post.NL

Bij d e bezorging kon 1 doos dinsdag niet geleverd worden wegens glasbreuk. via T&T zag ik vandaag (vrijdag) dat hij geretourneerd was naar het distributiecentrum. 1 belletje, zonder wachttijd, werd prompt gereageerd: "Ik ga nu een nieuwe versturen", zonder discussie. PRIMA SERVICE!!

Er werd snel een T&T gestuurd zodat je je pakket kon volgen. Ook werden de wijntjes netjes apart ingepakt omdat ik dat graag wenste.

Hyg

Bhg

Supersnelle levering

Vandaag besteld morgen in huis, dat schrijven veel leveranciers op hun website terwijl er maar weinig due slogan waar kunnen maken. Wijnig wel. Toch geen 10 punten omdat ik 2 verschillende soorten wijn kreeg. Overigens geen groot probleem want ik ga ervan uit dat de niet bestelde wijn (duurder dan de bestelde maar met een lagere score bij website Bourgogne Aujourd'hui) ook goed zal smaken.

Ruim assortiment, goede prijzen, snelle bezorging

Maakt hetgeen aangeboden werd geheel waar

Binnen 24 uur geleverd en keurig verpakt

Top, snel en gebruiksvriendelijk

Op de website kun je eenvoudig zoeken, iedere wijn is per fles te bestellen. De informatie op de website is handig en gestructureerd, voldoende en praktisch. Snelle verzending, goede service!

De review email is gearriveerd. De wijn nog niet

Bestel vandaag voor 1700 uur en we leveren morgen. Mooie wijn besteld voor diner met vrienden. Na 4 dagen geen wijn, alleen email dat het vertraagd is. En een review email. Weet niet of het aan Wijnig of Post NL ligt maar het is wel een beetje jammer. Iets anders lekkers opengemaakt. Komt vast goed

Groot assortiment en afspraken worden nagekomen.

Zeer tevreden ,goede snelle en zorgvuldig verpakte levering

Binnen 2 dagen geleverd zeer goed verpakt,prima service

Je weet pas hoe goed ze zijn als er iets fout gaat. Keurig en razendsnel werd alles geregeld.

Xx

Probleem veroorzaakt door PostNL op professionele manier opgelost zonder dat klant er nadeel van ondervindt.

Goed ingepakt en afgeleverd conform afspraak. Wijn prima kwaliteit.

Snelle levering, goede wijn.

Via de mail voorkeur dag en dagdeel ingevuld. Wijn werd op tijd geleverd. Speciaal dat je een keuze voor een dagdeel kunt maken.

Vandaag besteld, morgen in huis

Prima service en vlotte levering!

Aangenaam verrast!

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Aan te bevelen

Uitstekende service. Wijnen volgende dag al in huis, goede verpakking ook. Chapeau !

Snel geleverd en mooi assortiment

Snel geleverd en mooi assortiment

Snelle service en lekkere wijn

Beschrijving van de wijn klopte volledig. Goed en snel geleverd.

Keurig mooi op tijd en in goede verpakking bezorgd

Goede en betrouwbare ervaring met dit bedrijf, aan te bevelen.

Excellent service and selection!

I now have a company that is local that I can purchase from on a regular basis because of the excellent service and great selection.

Top wijnen en top service!

Wijnig heeft mooie wijnen, top kennis en top service! Snel in levering en gewoon goed!