Top wijnen, en zeer snelle levering!

Al een paar bestellingen gedaan, en wordt zeer snel geleverd.

Voor herhaling vatbaar!

Uitstekende wijnen voor een goede prijs. Snel geleverd.

Lekkere wijn voor een goede prijs ontvangen...

De bestelling was in eerste instantie bij Post.nl kwijt geraakt, maar naar een belletje met Wijnig heb ik direct een nieuwe doos ontvangen – Goede afhandeling en prettige communicatie met de verkoper.

Snel en correct

Snelle, correcte afhandeling en prijs. Ik heb normaliter niet de gewoonte om spullen thuis te laten leveren. Meestal laat ik leveren in een afhaalpunt. En dat is nu net het probleem met de website: er is geen keuzemogelijkheid om te kiezen voor thuislevering of bij een afhaalpunt. Heb ik daar over gekeken, dan sorry ;-).

Perfecte servisnelle levering!

Top service en zeer snel afgeleverd. Super !!!!

Heerlijke alligoté, snel geregeld!

Zeer strak geregeld en gemakkelijk dat je naast de snelle levering ook de mogelijkheid krijgt om “nog sneller” bezorgd te krijgen... in dit geval de Alligoté van Berthenet en de heerlijk Gris Gris rosé welke we beiden van harte aan kunnen raden! Voorlopig onze vaste online Enoteca!

Supersnelle opvolging en levering

Voor herhaling vatbaar.

super lekkere wijntjes voor een goed prijsje

zopas heb ik mijn eerste online bestelling geplaatst bij wijnig.be bestellen en aanpassen gaat vlot, en de levering was er de eerstvolgende werkdag. Wijnig.be biedt een mooi aanbod van simpele wijntjes tot de smaakvolle gelegenheidswijnen. een aanrader !

Prima prijs/kwaliteitsverhouding, goed assortiment

2 dozen Copolla's besteld, prima prijs en snel geleverd !

Goede lekkere wijn. Prijs/kwaliteit

Keurige levering en op tijd

Keurige levering en lekker wijn

Wijnverkoper levert niet het juiste wijnoogstjaar

Klacht is door het bedrijf serieus opgepakt en heeft maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen. Oude beoordeling (slecht): Je bestelt een bepaalde wijn van een bepaald oogstjaar. Je krijgt een wijn van een ander wijnoogstjaar. Dit wordt niet gecommuniceerd.

Goeie kwaliteit voor een prima prijs

Bestelde wijn werd snel en netjes bezorgd. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Ik zou 'Wijnig' aanraden.

snel geleverd

snel geleverd, netjes verpakt

Perfect advies en dito service

Met een persoonlijk advies gekomen tot een mooie keuze. Heerlijke wijnen en een goede service. Wijnig heeft daarnaast wijn die je nergens anders snel vindt. Daarom blijf ik hier zeker fan van.

Prima geholpen en goed advies

Gesproken met Didier, een man met verstand van zaken, goed geholpen, klantvriendelijk en

Correct

Vermits het gaat over een eerste bestelling geef ik geen 5 sterren. Indien het verder goed verloopt geef ik er zeker vier en vijf.

Uitstekende service en dito producten

Rosé pakket met goede wijnen besteld, bestelling is echter zoekgeraakt in de handen van PostNL (proost nog!). Melding gemaakt bij Wijnig waarna zij direct een 2e pakket zonder verdere kosten hebben gestuurd welke een dag later binnen kwam. Al met al top service en het feestje is hierdoor niet in het water gevallen!

Snel

Scherpe prijs en snel geleverd. Proost.

Super wijn, zeer goed geadviseerd en snelle persoonlijke levering

Perfecte service, zeer goed en professioneel advies en snelle levering, keurige levering . De wijnadviseur luisterde naar U wat U lekker vind en probeert niet de duurste wijn aan U te verkopen.., Een echte aanrader !!

prima bedrijf

snel en goed

Accuraat en snel geleverd

Bestelling nog niet binnen

Mijn bestelling zou de volgende dag geleverd worden, nu 3 dagen later nog niets ontvangen. Het enige wat ik nu kan beoordelen is de levertijd en die is slecht te noemen

Snelle en soepele levering, heerlijke wijn

Snelle en soepele levering, heerlijke wijn

Supersnel in huis en heerlijke wijnen.

Nieuwe bestelling alweer gedaan!!