Fijne communicatie, snelle verzending en zorgvuldig verpakt! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

primadeluxe

Goede heldere website. Duidelijke uitleg over verzendkosten. Bestelling is uitgevoerd zoals het hoort.

Erg tevreden over eerste bestelling!

Goede site, heerlijke wijnen en snelle levering

Very quick and efficient

Very happy with the order. Will order again.

Toscaanse wijn besteld, goede prijs en snelle levering. Wij hebben deze wijn paar jaar terug geproefd in Toscaanse wijngaard, ik was blij verrast dat ik deze Chardonnay bij Wijnig kon bestellen!

uitstekende bediening

zeer snelle thuis bezorging

Mooie wijnen voor goede prijs snel thuisbezorgd

Snelle levering met verwacht product

Post.nl ging wat ruw om met de wijnen waardoor een beschadigde partij werd teruggezonden. Zeer snel daarna werd de wijn alsnog geleverd. Enne, ja ook de wijn voldoet volledig aan de verwachtingen!

hele goede service en heerlijke wijnen

Er werkte iets niet goed op de webshop maar binnen 10 miuten reactie en het was opgelost. De gekochte wijnen uit een verrasend land voldeden volledig aan de beschrijving (wat zeker niet altijd het geval is) en de bezorging was feilloos

Binnen twee dagen in huis en een goede prijs!

Perfecte service

Bij bestelling van 12 flessen wijn was 1 fles tijdens transport door PostNL gesneuveld. Service van PostNL is dramatisch, in tegenstelling tot de service van Wijnig.nl Mijn mail aan wijnig werd direct beantwoord met als oplossing dat er een nieuwe fles is verstuurd. Topservice. De wijn was ook voortreffelijk.

Snelle afhandeling en direct antwoord op vragen en alles duidelijk omschreven.

Bestelling was te laat geleverd.

Moest bellen voordat ze de bestelling hadden doorgezet.

Foutje werd direct recht gezet.

Er was een verkeerde fles geleverd, en dit werd na 1 mailtje recht gezet. De fles werd aan huis gewisseld! Een beter service zou ik niet kunnen bedenken!

Mooie wijnen en snel bezorgd

Ik vind dat ze een goede keus aan wijnen hebben en het contact dat ik met ze heb gehad was ook positief. Goede servicegerichtheid.

Snelle verzending zoals beschreven!! Helemaal tevreden! Goede prijs! Jammer dat Post Nl pakket niet levert zoals afgesproken en waar ik voor betaald heb.

Prima prijs, zeer snelle levering

En de website deed wat die moest doen.

Grote keus snelle service.

Moest plotseling een klein flesje Ruinart kopen. Gezocht, niet gevonden. Totdat ik bij Wijnin kwam. Compliment.

Snelle service en keurig afgehandeld

Bijzondere fles besteld, snel uitgeleverd in solide verpakking. Veel dank.

Prima service!

Helaas nog niets ontvangen

Helaas nog geen wijn ontvangen

netjes geleverd

Geen bijzonderheden. Goede prijs en netjes volgens afspraak bezorgt. Bedankt!

Uitstekend advies, prachtige wijn!

Top wijn, goede prijs, nette levering

Goede service!