Geweldige snelle service

Bij een probleem wordt er netjes zelfs opgebeld of er wel voor het juiste artikel is gekozen. Er wordt meegedacht.

Leveringstermijn Top

Alles tip top

Product makkelijk te vinden. En snel geleverd

Onderdeel makkelijk te vinden

Ik heb hier mijn onderdeel gekocht omdat het op voorraad was en ik het snel in huis wilde hebben. En het product is makkelijk te vinden op de website !

Snel

Snelle levering en goede onderdelen.

Goed en snel geleverd

Goede en snelle levering voor prima prijs

Goede en snelle leverig

Goede levering

Goede service en snel geleverd

Afspraken worden nagekomen

goed en snel ontvangen

goed en snel ontvangen

Duidelijke order en snelle levering

goede service

Deurhaak besteld snelle levering.

zeer goede service

Bij onderdelen huis krijg je wat je besteld heb dikwijls alternatieve oplossingen is echt een aanrader

opvoorraad en een zeer snelle levering

Komen de levering na wat op de site staat. product ook zeer goed verpakt.

Prima webshop, levert zoals beloofd

Nadat de deurgreep van de vrieskast was afgebroken op zoek naar een nieuwe deurgreep. Met het type vrieskast was het betreffende onderdeel makkelijk te vinden op de website. Het plaatje zag er iets anders uit dan onze circa 15 jaar oude afgebroken variant. Na levering bleek de deurgreep gelukkig goed te passen. De prijs van onderdelenhuis was de laagste en op deze site was het onderdeel makkelijk te vinden.

Op zondag besteld en op dinsdagavond ontvangen. Helaas 2 uur na het tijdvak maar daar kan onderdelenhuis niets aan doen.

Snel bezorgd produkt was prima

Snel bezorgd produkt was prima

Snelle service voor weinig geld , helemaal TOP

Hebben veel onderdelen voor een schappelijke prijs. En de levering gaat ook snel.

Alles goed geregeld

Goed en snel

Juiste product geleverd

Gewoon goed!

Snelle en nette verzending. Product precies zoals omschreven.

Bestellen, betalen, leveren en gebruiken binnen een week. Fantastisch

snel en correct

een goede ervaring

Juiste onderdeel is opgezocht op basis van serie en type nummer van onze magnatron en werd een paar dagen later geleverd (was geen voorraad item). Communicatie over de bestelling was goed en duidelijk.

Wat de webwinkel belooft (volgende dag geleverd) komt de webwinkel na

Prettig, voorkomend en adviserend.

De adviezen waren duidelijk en de zit werkt prettig. Veel onderdelen beschikbaar.