Goed en snel

Goede en snelle service

Enorme voorraad, het juiste onderdeel kunnen vinden

Geweldige site. Enorme voorraad, dus je kunt altijd je onderdeel wel vinden. Van de koelkast, die al aanwezig was in ons huis, was een bak afgebroken. Hier gevonden en besteld, en past perfect.

Ik ken jullie nog niet genoeg, vandaar een dikke voldoende. Ben op basis van deze eerste bestelling zeer tevreden.

Redelijk geprijsd en prima ontvangen

Dat dus...

Universele gasfornuis knoppen zijn prima. Door de verschillende bijgevoegde koppelstukken passen de knoppen altijd. Prima prijsverhouding en kwaliteit.

Klantendienst reageert NIET !

Ondanks 2 herinneringen reageert de klantendienst niet op mijn simpele vraag naar de factuur van mijn bestelling. Nooit meer!

Beste H., Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. We hebben van u één mail teruggevonden met het verzoek de factuur na te sturen. Deze is helaas in de drukte over het hoofd gezien en niet beantwoord. De factuur is u zojuist alsnog nagestuurd. Deze vindt u doorgaans ook terug in de order- en betaalbevestiging die u van ons per mail toe gestuurd krijgt op het moment van het plaatsen van de order. Bedankt voor bestelling. Met vriendelijk groet, Onderdelenhuis Goes - mijnOnderdelenhuis.nl

Zaterdag besteld, maandag gekregen, top!

Een onderdeel besteld voor mijn Kaercher hogedrukspuit. Duidelijke site, op voorraad en dus snel geleverd! Blij mee!

Erg tevreden

Goede telefonische bereikbaarheid, vakkundig en snel.

Goede telefonische bereikbaarheid, vakkundig en snelle levering. Hierdoor was het huishoudelijke apparaat weer snel operationeel.

Snelle en correcte service!

Ze maken het waar: snel en voordelig onderdelen bestellen.

Had schokdempers voor de wasmachine besteld. Het waren de juisten die ik kreeg.

Gekregen wat ik besteld had door goede omschrijving en daardoor kort in de problemen gezeten

Was zeer goed snel binnen

Keurig, netjes geleverd, communicatie wat minder dan bv amazon

Product was de beste prijs, snel geleverd, keurig verpakt. Communicatie kan wat beter.

Prima en snelle levering.

De bestelling is prima en snel afgeleverd en is met zorg verpakt.

Snelle levering.Horn

Suoer

Erg snelle levering, goed product

Levering konform opdracht

Het bestellen via de website ging prima. De site zelf is overzichtelijk/duidelijk. Aflevering goed te volgen en op tijd.

Voldoet aan de verwachting

Ik heb een prettige ervaring met deze site alleen is er nooit gereageerd op mijn e-mail met een vraag over mijn bestelling.

Prima site, levering, telefonische ondersteuning

Kreeg licht afwijkend onderdeel toegestuurd, en kon zelf ahv de website informatie niet helemaal beoordelen of het echt een vervangend/opvolgend onderdeel was of niet. Gebeld, foto's gestuurd, direct teruggebeld en de vraag bevestigend beantwoord. Reuze behulpzaam.

Goed ontvangen

Zeer netjes ingepakt en snel geleverd en zeer tevreden over het product

Snel

Snel en correct

snel, compleet en voor een prima prijs geleverd.

Goed geprijsd en snel geleverd

Goede producten en snelle levering.

De webshop is goed toegankelijk en de producten zijn snel gevonden. Bestellen gaat simpel en de prijs is goed.

Ganzepoortstraat 24

4461 JZ Goes