Goede website en snellevlevering

Goed verzitgd

Snelle levering, snelle en goede communicatie

Behandeling was heel goed en de levering was heel snel

Snelle levering waarvoor dank.

Snelle levering.

Te duur

Geweldig zo snel deze levering alleen ruim 5 euro voor een bijzonder licht gewichtje wat ook nog eens met gemak in de brievenbus past vind ik toch wel wat duur. Zeer tevreden over deze aanbieder maar zeer ontevreden over de porto kosten

prima service

zeer goed

Goed product, snel in huis

Deurbak voor koelkast besteld. Volgende dag in huis. Past perfect. Wel ongelofelijk veel plastic verpakkingsmateriaal gebruikt. Dat zou anders kunnen.

Echt geweldig goed geregeld.

Echt geweldig goed geregeld. Monteur was trefzeker weet hoe hij met dit soort problematiek moet omgaan. Grote klasse.

Top! Snelle levering, goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit van het product. Snelle levering

Snel, correct en klantvriendelijk.

Al decennia staat klantvriendelijkheid op de agenda's van bedrijven. Helaas gebeurt het nog vaak, dat er geen, laat of beperkt antwoord komt. In Nederland schijnen wij toch de mindere te zijn van de Duitsers. Maar jullie deden het goed.

Makkelijke bestelprocedure en levering op tijd

prima service. De volgende dag al in huis.

Ik kende het bedrijf niet, maar zij hadden precies het onderdeel voor onze koelkast waar in naar op zoek was en ook nog goedkoper dan de andere aanbieders. Ik ben zeer tevreden over de website en de snelheid van verzenden. Zeker een aanrader

Geweldig goed geholpen

Op zoek naar koelkast scharnieren voor mijn Liebherr koelkast vond ik daar met wat hulp een alternatief (precies hetzelfde), wat veel goedkoper was. Uitstekend geholpen!

Snel en overzichtelijk

Snelle levering en goed verpakt. Per mail contact gehad kreeg snel antwoord/reactie.

Uitstekende en snelle service

Het bestelde artikel was niet voorradig maar toch hebben wij deze 2 werkdagen later ontvangen. Prima service.

Alles netjes geleverd.

Alles goed geregeld. Zonder probleem ontvangen. Artikel was niet op voorraad daarom duurde wat langen maar wel binnen afgesproken dagen.

Goede en snelle levering

Goed de bestelling heeft even geduurd omdat het niet op voorraad was maar is toch geleverd heel veel dank daarvoor

In deze coronatijd zeer snel en netjes verpakt

Telefonisch goed bereikbaar en deskundig op weg geholpen

Vriendelijk en deskundig contact.

snelle en goede service

goede service en snelle levering

Precies het rooster voor onze oven.

Precies het rooster wat wij zochten. Alleen vond ik wel dat het in n grote doos was verpakt kon veel makelijker in n kleinere door verpakt worden

perfect

goede communicatie, snel bezorgt en een goede prijs.

Geweldige service!

Onderdelen waren niet op voorraad. Even moeten wachten, maar toen in 1e instantie deels onjuiste onderdelen gekregen. Werd met één mailtje en binnen één dag gecorrigeerd. En er hoefde niets geretourneerd te worden. Echt geweldig positieve klantervaring.

Perfecte prijs en levering

Perfecte prijs en levering