toppie

Zondag besteld, maandag geleverd!

Prima, snelle levering

Volgende dag conform bevestiging in huis.

Snel geleverd en originele onderdelen

Net voor 5 uur besteld en volgende dag in huis. Goed verpakt en originele onderdelen.

Snelle levering en nette prijs

Je kunt er veel onderdelen krijgen. Heel fijn als daardoor ea. gerepareerd kan worden. Verhoogt de duurzaamheid. Goede website. Makkelijk te vinden wat ik zocht. Snelle levering en nette prijs.

Keurig en goed

Kwam snel en goed verpakt.

Niet goedkoop, maar snelle en juiste levering

Onderdeel was niet goedkoop, maar snelle en juiste levering

Goed geregeld

Snelle levering, goede service

Super snel verzending. Onderdelen past prima.

Snelle reactie ontvangen op mijn vraag. En alternatief werkt perfect. Nogmaals bedankt

Fantastische service, keurig verstuurd, zo hoort het te zijn.

Ik bestelde koolborstels en kreeg heel goed advies. De bestelling kwam de volgende dag vanuit Nederland al in België aan, keurig verpakt, duidelijk opschrift op de verpakking en goed bezorgd door Postnl. De chat op de website hielp mij om snel een keuze te kunnen maken. Als ik later weer spullen nodig heb zal ik het zeker bij het Onderdelenhuis in Goes bestellen. Ton

prima geregeld

eerst gebeld en daarna besteld , andere dag al thuis

En snel geleverd

Top geleverd

Goede website snelle Levering

Bestelde koolborstels snel in huis

volgende dag in huis, dus konden na vervanging direct weer wassen

De juiste onderdelen snel geleverd

Spullen besteld vanuit België en 2 dagen later pakketje in huis. Prima

Duidelijke onderdelenspecs en snelle levering

Snelle Afhandeling, verzendkosten erg duur!

Artikelen 1 dag na bestelling al ontvangen, is heel goed. Maar dat ik € 5,49 moet betalen voor een bubble enveloppe die nog geen €0,30 kost, en onder de 20 gram zo door de brievenbus kan, dat vind ik erg bizar, zo kan ik ook onderdelen goedkoper verkopen dan mijn concurent! ERG JAMMER!!!!

Denkt mee wat je nodig hebt!

Al 2,5 maand gezocht naar een fornuisknop van een 17 jarige oude Bosch gasfornuis waarvan de onderdelen door de fabrikant niet meer gemaakt werd. Fornuis in goede staat heb ik gekregen van een vriendin. Mijn zoektocht langs 15 onderdelen winkels op internet leverde niets op. Onderdelenhuis Goes dacht met me mee en kwam met een vervangende knop die zij nog in het magazijn hebben. Aanvankelijk sceptisch heb ik onderdeel toch besteld. Gelijk de volgende dag werd dat thuis geleverd en de knop past precies! Dankzij hen kan ik thans alle 4 kookpitten gebruiken. Geweldig en wat een snelle service!

Super !!!

Na een seintje van een verkeerde dubbele bestelling - direct geannuleerd - en een heel snelle terugbetaling. Proficiat- mijn waardering op 10 punten = 15

Super snel geleverd!!

Zondagmiddag besteld, maandag bezorgd

goed product en snel geholpen

goed product en snel geholpen.

Heel goed service en snelle levering

Mijn bestellingen werden telkens binnen een of twee dagen geleverd en ik werd regelmatig op de hoogte gebracht van over het transport.

Goede snelle service

Goed assortiment onderdelen voor een lage prijs. Sneller geleverd dan aangegeven en gedacht. Op zondag besteld en op maandag middag midden (zou dinsdag pas zijn).

Goede prijs, goede kwaliteit, snelle levering

Alles wat je verwacht te krijgen van een goede webshop. Ik ben dik tevreden