De bestelling was snel in huis en goed verpakt. Het artikel was in gewone winkels niet meer te vinden.

Software reageerde vreemd, waardoor ik 3 verschillende prijzen kreeg.

Lijkt een goed bedrijf, maar doordat veel zaken op elkaar lijken, ontstaat er nog al gauw onduidelijkheid, mede omdat de artikelen toch onderling anders zijn.

Super en op tijd bezorgd

Mijn ervaring is top .netjes en op tijd geleverd.bedankt en tot de volgende keer .

Prima product

Bestelling en verzending liepen vlot. De flexibele radiatorzuigmond is een prima hulpmiddel.

Duidelijke site en snel geleverd

Al vaker delen besteld en perfect geleverd en prima site.

Snel en goed service. Zeker aanbevelen!

Snel en goed service. Zeker aanbevelen!

Perfecte service

Denken met je mee, nemen initiatief en nemen verantwoordelijkheid

Bestelling: Rubberen afdekrand voor over. Eerste besteld, wij als klant de verkeerde beteld Kon worden omgeruild - TOP Tweede besteld conform opgegeven specs: Toch de verkeerde, was te klein. Kosten zijn vergoed - TOP. Onderdelenhuisen heeft uiteindelijk contact opgenomen met de ovenleverancier en ons uiteindelijk de juiste geleverd. Altijd fijn als een internet leverancier gewoon met je meedenkt, je helpt en in deze eerst ons foutje en daarna ook hun foutje herstelt. Noem ik Service met de hoofdletter S

Onderdeel prima, volgende dag in huis.

Goede ervaring.

Top verkopers, denken goed mee.

Denken met je mee, met de aanschaf moeilijk vergelijkbare dingen. zoeken voor een oplossing.

Snelle en goede service

Binnen 24 uur geleverd en geheel naar wens. Snel en goed dus.

Behulpzaam

Goede product begeleiding en eerlijke aanbeveling.

correcte afwerking van de bestelling

Het bestelde artikel was niet voorradig, maar werd vlug daarna geleverd.

Snel geleverd binnen de afgesproken tijd.

Rapidité, les pièces etaient fragiles mais le colis a été bien emballé pour les protéger. Le produit répond à mes attentes

Was een Beetje te leur gesteld

Had verkeerde besteld eigen schuld maar had verwacht retour te kunnen doen. Maar geen reacties. Ben te snel geweest met mijn mening, heb een mail gehad dat ik wel retour kon doen bij deze mijn excuses.

Zeer snelle levering

Zeer snelle correcte levering

In 1 dag geleverd, terwijl 2 dagen beloofd was.

Juiste en goedgeprijst product. Zeer snelle levering (met post ophaalpunt). Website duidelijk, goed vergelijkbaar met andere leveranciers. Twee jaar geleden naar tevredenheid ook een witgoed onderdeel gekocht.

Scherpe prijzen en zorgvuldige levering

Erg blij met zowel het geleverde product als de manier waarop het is verpakt. Ik maak iets te vaak mee dat winkeliers het product gewoon in een doos gooien, zonder rekening te houden met de breekbaarheid van een product. Dat doen ze hier anders! In combinatie met de scherpe prijzen kan ik deze winkel alleen maar aanraden.

Snel, probleemloos

Het ging zoals het moet gaan.

Snel geleverd, helemaal naar verwachting

Snel geleverd, helemaal naar verwachting, duidelijke communicatie.

top levering

Top levering en duidelijke site

perfect product

had een onderdeel voor mijn combi iven besteld en een schaar. producten war en goed en leuk geprijsd.

Op zoek naar onderdelen voor kapotte koffiemachine zeer gericht en snel geholpen via e-mail. Onderdelen volgende dag in huis ! . Machine is gerepareerd