Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze en zeer snelle levering

Prima afhandeling

Artikel is precies zoals bedoeld, alleen verzending als brievenbuspakket voor een te hoge prijs.

7 sterren wou ik geven

'n unieke ervaring. Van op afstand 'n fornuisonderdeel gekocht waarvoor deze winkel eerst al het opzoekingswerk deed: dat is echte service!!!

1e keer mee gehandeld en gelijk als prima verlopen

Snel , makkelijk en handig

Topkwaliteit

De spullen zijn in goede orde ontvangen en al in gebruik.

Helemaal tevreden

Snelle levering, goede klantenservice.

Overzichtelijke website

Duidelijke productomschrijving. Makkelijk te bestellen en / of te retouneren. Snelle verzending en communicatie.

Bij elke stap word je goed geïnformeerd. De kwaliteit van de producten was goed. Ik raad Onderdelenhuis Goes aan.

Snelle levering juist product

Top bedrijf !

Goeie website, zeer snelle, verzorgde levering en prima communicatie over verloop van de bestelling!

Mail verstuurd en nog geen 1 uur erna antwoordt ontvangen over het product. Product besteld de dag erna geleverd ....TOP.

Everything went smooth

After found the spare part I was looking for to repair my AEG dishwasher (hose that connect the heater to the sump of the dishwasher) , I have place the order. Delivery took place in less than 24 hours and the hose was an original AEG parts.

snelle en perfect geleverd

product voldoet aan gevraagde bestelling

Supersnelle verzending

Op zaterdagmiddag besteld, afhaalpunt PostNL aangevinkt zodat ik niet thuis hoef te wachten, en het bestelde was er al eerder dan ik had verwacht. Dus piekfijn in orde!

Goede service, snelle levering

Communicatie goed, levering volgens afspraak.

Snel en goedkoop

Snelle levering van de bestelde artikelen tegen een zeer concurrerende prijs.

Voldoet aan de verwachtingen

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede pasvorm. Vlotte verzending.

Word goed op de vragen beantwoord

Zeer snelle levering

Zeer goed bedrijf komt afspraken na en heel goede ervaring mee top bedrijf

Tot nu toe prima.

Bijzonder goed

Vrijdagmiddag om 14.30 uur besteld, zaterdag ochtend al in huis en het werkt perfect. Ik werd prima geholpen aan de telefoon. Ga zo door mannen.

Goed geregeld

Zo als ze zeggen is de bestelling de volgende dag geleverd

Goede service en snelle levering

Er zijn nog weinig bedrijven die waarmaken voor bepaalde tijd besteld volgende dag geleverd maar onderdelenhuis Goes wel

Goeie website en snelle levering

Goed, snel en doeltreffend

Jullie hadden, wonder boven wonder, precies wat ik nodig had: keramische G9 fitting van 26mm. Prijs was oké. Levering was snel: volgende dag. Kwaliteit product perfect. Plus: jullie gaven snel en goed antwoord op de door mij gestelde vraag. Een verademing in vergelijking met mijn ervaring bij de bestelling van idem bij een NL webstek die achter de schermen gewoon een Chinese club blijkt te zijn: levertijd van enkele weken; leverde twee keer op rij het verkeerde product (21 ipv 26 mm); boden aan 40% van het aankoopbedrag terug te storten, waar ik met succes bezwaar tegen heb gemaakt, want onwettig. Fijne dag! Oh ja, product kostte €5. De verzendkosten van €5 vind ik onacceptabel duur. Product kwam ook in veel te grote doos. Beter in bubbeltjesenvelop voor een euro of anderhalf.