Goed verpakt snel geleverd goed product

Zie titel

Ongekende snelheid en service

Werkelijk sublieme service en snelheid van levering. Goede hulp bij uitzoeken goede onderdelen; deze mensen weten wat ze verkopen en geven goed advies. Handelen alles supersnel af. Werkelijk top!

Snelle levering en goede service!

Bij de levering bleek er iets stuk te zijn. Er is, na het sturen van een mail onmiddellijk een nieuw produkt opgestuurd. Zeer vlotte en correcte afhandeling. Proficiat

snelle vlekkeloze levering

snelle vlekkeloze levering

In een woord SUPER

Prima snelle levering,en geen poeha.

Kreeg precies wat ik besteld had

Snelle levering, duidelijke website

Mij bestelde onderdelen voor mijn Smeg oven/fornuis waren snel geleverd. Ondanks dat iet niet op voorraad was. Ik kreeg netjes dezelfde dag een mail ter informatie. Website is duidelijk met de juiste maten aangegeven. Makkelijk bestelproces. Ik ben super tevreden.

Artikel wordt zondermeer NIET retourgenomen

Deurslot besteld voor wasmachine, maar later blijkt dat dit niet de storing veroorzaakt had. Gebeld met Onderdelenhuis en daar wordt direct verteld dat zodra het onderdeel aangesloten is geweest dit niet meer retour kan. In de retourvoorwaarden staat echter dat retour gestuurde artikelen altijd eerst beoordeeld worden door de technische dient en dat niet altijd het VOLLEDIGE bedrag terugbetaald kan worden. Hier wordt in het telefoongesprek helemaal niet over gesproken. Slechte service!

Beste A., Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Vervelend te lezen dat de afhandeling van uw order niet naar behoren is gegaan. Na intern overleg is het duidelijk dat er een vergissing is gemaakt. Eén van de collega’s neemt spoedig contact met u op om het misverstand verder naar behoren af te handelen. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijk groet, mijnOnderdelenhuis.nl

Snelle verwerking en heel veel keus

Redelijk snelle levering en veel keuze. Zowel A-merk als China kwaliteit, naast elkaar om te vergelijken en zelf te kiezen wat je neemt.

correct en snel

Had onderdeel van Panasonic broodbakmachine nodig. Via Google gezocht, Onderdelenhuis Goes had laagste prijs. Onderdeel snel geleverd.

Snel geleverd. Ondanks veel artikelen voor deze ovens juiste onderdeel gemakkelijk te vinden. De oven is weer als nieuw.

Super.

Snelle en goede communicatie

Foto van merk specificatie gestuurd onderdeel binnnen enkele dagen in huis

Snelle levering!

Snel gevonden en geleverd

Ik zocht een onderdeel van Siemens. Snel gevonden en de volgende dag geleverd.

Komt afspraken goed na

Ik kan het artikel nog niet beoordelen omdat ik het nog niet heb gebruikt maar de service is prima.

meer dan goed

onderdeel besteld, volgende dag opgehaald in goes, prima service

Heel goede cervice

Super goed geholpen zijn vriendelijk en heel behulpzaam

Snelle levering en duidelijk product overzicht

Goed, zeer positief ervaren

Snel geleverd, prima verpakt

Snel geleverd en prima verpakt, kan niet beter.

Snel in huis en goed verpakt!

Snel in huis en goed verpakt!

Goede communicatie en snelle levering

Na een foutieve levering (1 tekort) werd na een belletje van ons alsnog de 2e snel geleverd. Keurig afgehandeld.

Snelle en correcte levering

Prima en snelle levering

Prima ervaring met deze webshop

De onderdelen die ik zocht gemakkelijk gevonden op de website, eenvoudig besteld en netjes op tijd gekeverd gekregen.