Mooie zaak. Personeel top.

Keuze is ruim. Perfecte service. Kennis van zaken. Prima tips. Kortom: heb je onderdelen nodig: Onderdelenhuis Goes!!

Zeer snelle en keurige levering.

Zeer snelle en keurig verzorgde levering.

Slecht leveren

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet donderdag al besteld . Is is voor een gehandicapte jongen . Die zou het zaterdag krijgen . Nu moest ik zeggen dat ik dat ik het nog niet had . Vind dit super slecht hoor

Beste M., Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Vervelend te lezen dat de bezorging van de kerstlampjes langer op zich heeft laten wachten. Helaas zijn de afgelopen week bij vele verzendingen grote vertragingen opgelopen door afgelopen Black-Friday. Vele pakketten zijn met 3 of 4 dagen vertraging geleverd. We zien momenteel dat uw order en zending van 25 november gisteren, 29 november, alsnog is afgeleverd. Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor uw bestelling. Met vriendelijk groet, Onderdelenhuis Goes - mijnOnderdelenhuis.nl

Werkelijk een uitstekende service en snelle levering.

Diverse onderdelen voor een oude hogedruk reiniger hier aangeschaft en veel hulp gehad bij de keuze van de onderdelen en de plaats hiervan.

verkeerde artikel geleverd.

Op de pakbon staat wel het goede artikel maar in de doos zat het verkeerde artikel.

Supersnelle levering!

Een specifiek onderdeel van mijn KitchenAid ijsmachine was gewoon op voorraad (bij KitchenAid zelf niet...) en werd supersnel geleverd! Heel erg blij mee!

Buitengewoon goed service die in mijn geval veel verder ging dan op tijd leveren. Dank ervoor!

duidelijke website, correcte bezorging.

prima product

Snelle levering de snaar past en de broddbakmachine werkt weer naar behoren.

Duidelijk, snel en eerlijke prijs

Via Google gezocht en op jullie site terechtgekomen. Ik dacht eerst dat de combi magnetron vervangen moest worden maar toen vond ik de glas afdekking. Super!

Snelle verzending

Het ging maar om een eenvoudig lampje, maar snel verzonden en het kwam goed overeen met de omschrijving!

Perfect verpakt en werkt weer.

Heb al gemeld

Supersnelle levering

Ik had mijn bestelling binnen 24 uur

Heel snelle levering. Alles heel correct verlopen

Snel bezorgd maar helaas product beschadigd.

Manchet van de wasmachine besteld. Was snel in huis. Bij openen van de doos was het plastic om the manchet al opengescheurd. Tijdens het plaatsen bleek dat er een scheurtje in het rubber zat.

Besteld, betaald en geleverd zoals het hoort

Besteld betaald en geleverd en het juiste produkt prima

Prima, snelle verzending

Zoals hierboven

Onderdelen snel toegestuurd. Goede instructie erbij.

Onderdelen de volgende dag ontvangen. Keurig verpakt en een duidelijke handleiding erbij voor de montage.

Geleverd op korte termijn

Product geleverd zoals verwacht. Op type en merk kunnen zoeken en het past. Top !

Goede uitleg, en snelle levering!

Goede uitleg, en snelle levering!

Exacte levertijd , goed gevoel aan overgehouden

Zie bovenstaande

Snelle levering, prima communicatie!

Nette prijzen, snelle levering!

Artikel dat ik zocht was bij jullie aanzienlijk goedkoper dan bij andere aanbieders. Vlot verzonden, zeer tevreden.

Snel en professioneel advies.

Goede en snelle levering na deskundig, telefonisch advies.

Snelle en verzorgde levering

Top !!!