Snel, goed en voordelige onderdelen!

Voor mijn 21 jaar oude Miele wasmachine had ik een nieuw deurrubber (manchet) nodig. Onderdelenhuis had er 2 (voor mijn type in ieder geval), origineel en een alternatief. Hoewel origineel goed had geweest ben ik voor het voordelige alternatief gegaan. Past, zit en werkt perfect! Ringen klikken als het ware letterijk zowel op de buitentrommel als op de voorplaat. Vultuit van oude deurrubber past precies in deze en zit (net als bij de oude) muurvast, als gegoten! Rubber is voel en zichtbaar van degelijke kwaliteit. Dit is ook zeker te merken, omdat ik wel een stuk (extra) randje moest wegknippen (binnentrommel zit aan de onderkant dichter op de buitentrommelring dan aan de bovenkant). Dit rubber was voelbaar dik en gigantisch stug tegen een scherpe schaar, kwalitatief hoogwaardig. Ook waren de lekgaatjes niet door-en-door (productiefoutje gok ik). Bij elkaar 5 minuutjes extra werk, misschien iets meer. De verzending was snel, 's avonds vroeg besteld, later op de avond mail dat het bij PostNL lag en volgende ochtend al binnen. Zeker een partij waar ik andere onderdelen zal bestellen!

snelle levering zoal beloofd op de site

Besteld en binnen 2 dagen in huis , keurig verpakt, een 10.

Perfecte service

Goede service, snelle levering. Alles was prima in orde.

Als je het daar niet vind, vind je het nergens :-)

Een overzichtelijke internet site en ook snelle levering van het aangekocht product . En dat is toch belangrijk daar het apparaat waarvoor je een onderdeel hebt gekocht gedemonteerd in je schuur ligt. Ik ben zeer tevreden, dit vanwege een Belgische klant ! Ik zal zeker als het nodig moest zijn van jullie diensten gebruik maken.

Zo als het hoort.

Levering: op de hoogte gehouden : Snel binnen : zoals je mag verwachten Onderdelenhuis Goes, bedankt.

Snel geleverd.Prima artikel.

Artikel op voorraad, volgende dag in huis

deskundig advies

deskundig advies over goed alternatief product

Een goede service aan de telefoon

Na wat puzzelen samen aan de telefoon het juiste onderdeel gevonden voor het apparaat, en snel geleverd. Vriendelijke bediening!

Snelle verzending

Wij waren al lang bezig om dit onderdeel te vinden. Bij andere aanbieders bleek na 10 dagen dat ze het onderdeel niet konden leveren. Bij Onderdelenhuis Goes hadden we het onderdeel de volgende dag al in huis. Top!

Medenwerker heeft ze best gedaan om onze equisit onderdelen te kunnen leveren

Goede ervaring , ik werd keurig gebeld dat er een onderdeel niet meer te leveren was , het geld werdt keurig terug gestuurd ..

Snel en volledig

Snelle goede levering

Juiste onderdelen binnen 2 dagen in huis. Top

snel antwoord per mail op vraag en snelle levering

Ik zocht een losse waterhouder voor op mijn koffiezet apparaat. Mijn type bleek er niet bij te zitten bij wat ik dacht dat juist was. Even 's avonds gemaild volgende ochtend reactie met link naar juiste inderdaad ander product. Daarna supersnel geregeld terwijl het niet op voorraad lag.

Uitstekend.

Goed bedrijf

Mijn door mij verkeerd besteld onderdeel kon ik snel terugsturen en het geld was snel overgemaakt(bij andere bedrijven duurde dit erg lang) heb nu het goede nummer van het onderdeel gevonden en ga het bij Onderdelenhuis Goes bestellen.

Zeer snel en voordelig

Een product gekocht met zeer hoge korting netjes de volgende dag geleverd!

Uitstekend geholpen

Ik zocht een vloerdimmer die uitverkocht was. De medewerker heeft mij uitstekend geholpen aan een alternatief.

Scherpe prijzen, goede spullen, snel geleverd, goede website , top!

Prima. Goed kunnen vinden, eenvoudig besteld. Op tijd geleverd.

Geweldig positieve ervaring voor mijn eerste bestelling

Mijn eerste bestelling is vlekkeloos verlopen en was de dag nadien geleverd. Ook de prijs is concurrentieel met gelijkaardige providers. Heel erg bedankt, Marc

Snelle levering. Prima prijs.

Snelle levering. Prima prijs

Alles is naar wens gegaan. Houdt dit als basis vast en ontwikkel voor nog beter.

Niets op aan te merken

Vlotte dienst verlening naar Belgie