Snelle levering en een goede prijs.

Goede service en prijs.

Erg goed geholpen en uitstekende service

Voor mijn wasmachine (Samsung) has ik een niet trommelkruis nodig na 6. 1/2 jaar wassen. Het onderdelen huis kon deze snel leveren. Diverse randonderdelen zoals lagers, simmering en motorbus waren allemaal op voorraad. Met behulp van Anton werden de laatste onderdeelnummers van wat kleine onderdelen ook gevonden nadat ik de bestelling al had geplaatst. Deze werder zelfs kostenloos aan de bestelling toegvoegd. Ik kan niet anders zeggen dat dit er erg fijne webshop is met snelle reacties op vragen en goede service.

Snelle en correcte verzending!

Zeer snelle levering, geheel volgens belofte.

Bestelling correct en op tijd zoals beloofd.

Zeer goed,en snel geleverd

Goed en snel

Duidelijke site en product zoals omschreven, nette levering

Prima webwinkel en service .

duidelijke webshop, snelle levering

duidelijke webshop, snelle levering

Snel ontvangen Goed ingepakt

X

Site snel gevonden en het onderdeel makkelijk te vinden. Top!

Bestelling is gekomen, precies zoals aangegeven.

Te grote verpakking

Ik vind het jammer dat de verpakking voor zo'n klein onderdeel in een grote doos zit Ten eerste zonde van de verpakking en zonde van mijn verzendkosten

Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. We hebben uw zending bekeken en zien dat u gekozen heeft om uw pakket af te halen bij een PostNL afhaallocatie. Voor deze verzendmethode versturen wij geen artikelen in pakketten van brievenbusformaat. Dit is om te voorkomen dat uw zending gemakkelijk kwijtraakt en voor het tarief maakt het verder geen verschil. We hopen dat dit antwoord enigszins de grootte van de verpakking verklaart. Met vriendelijk groet, mijnOnderdelenhuis.nl

Levering zoals beloofd snel en op tijd

Dank

Prettig

Makkelijk en perfect

Levering nauwkeurig en snel.

Kon op de site snel de juiste onderdelen vinden en bestellen. Onderdelen vlot in huis en pasten perfect. Ga zo door.

Good service, quick delivery

The product was not exactly as on the picture, but still perfectly compatible with the tumble dryer. I'm very satisfied with the service.

Super Goede Snelle Levering en Super Service.

Aanrader Wees wijs koop bij dit bedrijf.

Prima.

Snelle zending van goede en goedkope onderdelen

super snelle levering!!

verbazingwekkend snelle levering in een iets te groot pakket

Eerste bestelling op basis waarvan 5 sterren voor levertijd.

Zaterdagmiddag bestellen en maandag 10.00-14.00 uur bezorgen. De enige die ook mee moet werken is Postnl. Sneller kan niet. In deze tijd van snel sneller en nog sneller is het prima, voor mij persoonlijk hoeft het niet. Het is vermoed ik de enige manier om op te boksen tegen de grote jongens. Ook op zaterdagmiddag wordt er gewerkt. Pet af.

zeer tevreden

makkelijk besteld en snel geleverd

Fijn dat het onderdeel er nog was

Hoge verzendkosten

Heb de koffiekan Douwe Egberts ontvangen en is niet de ware grootte. Verkeerd besteld door ons. Verzendkosten waren al 4.95 euro en bij retourneren kost het nog eens 6.95 euro. Andere oplossing????