Tot nu toe prima.

Bijzonder goed

Vrijdagmiddag om 14.30 uur besteld, zaterdag ochtend al in huis en het werkt perfect. Ik werd prima geholpen aan de telefoon. Ga zo door mannen.

Goed geregeld

Zo als ze zeggen is de bestelling de volgende dag geleverd

Goede service en snelle levering

Er zijn nog weinig bedrijven die waarmaken voor bepaalde tijd besteld volgende dag geleverd maar onderdelenhuis Goes wel

Goeie website en snelle levering

Goed, snel en doeltreffend

Jullie hadden, wonder boven wonder, precies wat ik nodig had: keramische G9 fitting van 26mm. Prijs was oké. Levering was snel: volgende dag. Kwaliteit product perfect. Plus: jullie gaven snel en goed antwoord op de door mij gestelde vraag. Een verademing in vergelijking met mijn ervaring bij de bestelling van idem bij een NL webstek die achter de schermen gewoon een Chinese club blijkt te zijn: levertijd van enkele weken; leverde twee keer op rij het verkeerde product (21 ipv 26 mm); boden aan 40% van het aankoopbedrag terug te storten, waar ik met succes bezwaar tegen heb gemaakt, want onwettig. Fijne dag! Oh ja, product kostte €5. De verzendkosten van €5 vind ik onacceptabel duur. Product kwam ook in veel te grote doos. Beter in bubbeltjesenvelop voor een euro of anderhalf.

snel gevonden snel thuis!

x

Product gekozen, betaald, ontvangen.

Prima service.

Snelle levering binnen 24 uur binnen.

Waarom zo een klein onderdeel in een veel te grote doos ? Het past ook in een stevige enveloppe en dan kan verzenden veel goedkoper als brievenbus pakket. Maar toch bedankt voor de snelle levering Peter van Aalst

Afhandeling zoals het hoort.

Vlotte afhandeling en bezorging van mijn bestelling.

Excellent

Zeer snelle levering.Goede prijs voor het product tov andere leveranciers

Alternatieve askruis onderdeel paste goed op mijn samsung wasmachine en deed wat het moest doen! Kreeg snel steeds antwoord waar mijn onderdeel bleef

a

a

Snelle reactie goede uitleg en reageren op mail en telefoon

Prima afgewerkt

De hele bestelling was snel en goed geleverd!

Product voldoet en was snel geleverd in een goede verpakking!

Op voorraad en snel kn huis

Probleemloze bestelling, netjes verpakt.

Juiste onderdeel snel geleverd

Brievenbuspakketje. Hoefde er niet voor thuis te blijven. Nette milieuvriendelijke verpakking.

Goede service. Snelle verzending van de bestelling.

goed snelle levering

makkelijk bestellen en snel geleverd

Snelle levering, voldeed aan verwachting

Weekend besteld. Maandag in huis

Snelle levering. Goede prijs

Goede uitleg via mail na wat productvragen! Top en snel geleverd.

Goede communicatie! Keuze uit een paar producten en door advies de juiste kunnen kiezen.

Prima service.

Onderdelen huis Goes werkt actief mee om onderdelen op te sporen!