Goed en snel

Gewoon goed geen opmerkingen

Uitstekende service en Garantie!

Verwarmings element van mijn droger was defect, hier dat onderdeel gevonden voor een erg goede prijs, helaas na 5 maanden defect (kan gebeuren, blijft tenslotte elektronica) maar 1 mailtje en de volgende dag was het onderdeel al onderweg incl. Retour formulier! Super geregeld. 2 dagen later de droger weer werkend!

Onderdeel in voorraad en volgende werkdag via de post in huis.

Vooraf de zaak gebeld en geïnformeerd of gewenst onderdeel op voorraad was. De verkoper kon mij mededeling dat onderdeel beschikbaar was en gaf mij aansluitend het bestelnummer. Na mijn bestelling via de website te hebben geplaatst lag het gewenste onderdeel de volgende werkdag in de brievenbus. Perfecte service en snelle levering. Chapeau !!

Topleverancier

Heel vlotte en correcte afhandeling, betrouwbaar materiaal

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Positief, medewerkers hebben kennis van zaken en zijn vriendelijk, behulpzaam en werken nauwkeurig.

Geleverd wat ik had gezocht. helaas geen sd kaart met 32 gb voor fotocamera. Micro sad wilde ik zelf niet.Weet jullie te vinden indien nodig!

snelle levering!

Probleemloos en snel :-)

Probleemloos

Prima prijs en heel snel geleverd.

Verwarmingselementen voor sauna kachel besteld. Ruim 35% goedkoper als op andere websites. De volgende dag werden ze al bezorgd. Ik ben er heel tevreden mee.

Meedenken om bij de juiste oplossing te komen

Veel kennis van zaken!

Goede ervaring

Mijn bestelde artikel werd geleverd, maar was helaas niet compleet. Contact opgenomen en het ontbrekende artikel werd netjes nageleverd.

Perfect, supersnel en correct afgeleverd!

Alles prima naar (snelle) verwachting uitgevoerd! Kan niet beter....

Snel geleverd.

Helaas moeten we nu alles bestellen. Maar alsnog snel opgelost

geleverd wat was besteld

Puike levering, kwaliteits spul apparaat werk weer zoals voorheen

Goed geholpen en tevens meteen gecontroleerd of ik het juiste onderdeel had

Fijn contact. Meteen gecontroleerd of ik het juiste onderdeel voor de vervanging had. Daar werd gewoon tijd voor genomen. Erg positief over de gehele afhandeling. Er werd meteen gezegd dat als ik voor 17:00 uur bestelde het product er de volgende dag geleverd kon worden. En dat om 16:30 uur. Snelle verwerking en zeer netjes verpakt.

Goeie service en eerlijke prijzen

Onderdeel kp2107 voor de dolce gusto

Nette, vlotte levering.

Nette, vlotte levering van de bestelling.

super

snelle levering en zeker niet duur

X gewoon goed en snel gefixt

Keurig bedrijf binnen 1 dag had ik de spullen

Veel voorraad, goede sevice en billijke prijzen

Vlotte levering

Zeer vlotte en correcte levering.

Snel geleverd, goede prijs

Volgende dag al geleverd in deze drukke tijden. Klasse

Direct en snel geholpen

Had een afvoerpompje van een wasmachine nodig.Kon het pompje nergens krijgen,was bij jullie geen probleem.Nog bedankt voor de snelle service.

TOP service, denkt mee en komt afspraken na!

Ik kom hier al jaren en bijna elke maand. Recent een probleem met mijn televisie, versterker tijdens de lockdown besteld en afgehaald, echter bleekt achteraf het probleem aan mijn televisie te liggen. Geen probleem om versterker terug te brengen, binnen een dag geld terug op de rekening!