goed snelle levering

makkelijk bestellen en snel geleverd

Snelle levering, voldeed aan verwachting

Weekend besteld. Maandag in huis

Snelle levering. Goede prijs

Goede uitleg via mail na wat productvragen! Top en snel geleverd.

Goede communicatie! Keuze uit een paar producten en door advies de juiste kunnen kiezen.

Prima service.

Onderdelen huis Goes werkt actief mee om onderdelen op te sporen!

Onderdeel snel geleverd, van goede kwaliteit.

Warmte spiraal paste precies!

Zoals ook al eerder: uitstekend! Warm aanbevolen.

Een duidelijke website; een vriendelijke man aan de telefoon; een mooie prijs én snel in huis; ik zou echt niet weten wat ik nog meer kan wensen. Top bedrijf. En nee; ik heb geen aandelen :-)

Soepel en conform afspraak

Bestelling gaat gemakkelijk, keurig geleverd

gewoon goed

een beetje moeilijk om de juiste onderdelen te vinden maar voor de rest prima

Bestelling en bezorging super snel en goed verpakt.

Zie boven.

Snelle levering Eén minpunt geen vijzjes bijgeleverd

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Erg vlot afgeleverd.

Perfect verlopen bestelling. Bedankt!

goede en snelle levering

keurige en snelle levering welke ook goed was verpakt

Snel en accuraat

Zoals verwacht

prima makkelijk te vinden

Goed product en snel geleverd

Aardig geholpen na zoek geraakt product

Kreeg geen bevestiging na betaling na een belletje werd er excuus gemaakt. Na 2 dagen had ik het product binnen, aardige mensen.

Prima artikel

Glasplaat is zo als hij moet zijn. Past precies, is origineel en een supersnelle levering. Ik ben er blij mee!

Snelle levering met prima resultaat

Ik had twee scharnieren nodig voor mijn koelkast. Bij onderdelenhuis kon ik dit snel vinden en binnen afgesproken tijd werden ze geleverd. Het voordeel vind ik persoonlijk dat je de originele onderdelen kunt bestellen bij het onderdelenhuis, dat vind in bij sommige producten wel de voorkeur hebben. Kortom, goede service en snelle levering.

Artikelen lagen netjes klaar

Perfekt

Onderdeel besteld dat niet op voorraad was. Ik werd perfect geinformeerd en heb het onderdeel ontvangen binnen de vermelde wachttijd. Top!

Duidelijke website, snel bestel /geleverd

Onderdelen nodig voor mijn vaillant geiser, handig bestellen vanuit huis ,snel geleverd, ziet er goed uit.

goede service en snelle levering

Ik mailde over problemen met mijn Boretti fornuis. De schakelaar was afgebroken. Ik kreeg meteen een reactie met advies en een link. Een dag na de bestelling, had ik de schakelaar al thuis. Alles dut ‘t weer!

Communicatie kan beter

Ik had een paar onderdelen voor een Boretti oven besteld die uiteindelijk pas 14 weken na bestelling werden geleverd. Daar is soms niets aan te doen, maar ik had als klant geen idee hoe lang het zou duren en moest daar zelf steeds achteraan. Begin februari werd me verteld dat het eind februari zou worden en uiteindelijk is het pas tweede week april geleverd. Al die tijd hoorde ik niets en heb aantal keer zelf gemaild om de status te horen. Dat is niet heel erg duidelijk dus ruimte voor verbetering lijkt me.

Betrouwbaar maken belofte waar

Mijn bestelde product was deels uitverkocht , moest wat langer wachten maar desondanks netjes geleverd , bedankt!