Zeer goede prijs

Snelle levering en goede prijs voor een merkproduct.

Vlotte bezorging ,

Correct geholpen door vriendelijke telefoniste! Goed advies!Complimenten! MVG Lia

Zeer snelle bezorging en uitstekende ondersteuning.

Het pakket was door de bezorger bij het verkeerde adres afgeleverd. Als het pakket na 1 dag niet meer afgeleverd werd, beloofde het onderdelenhuis een nieuw onderdeel te zenden. Gelukkig kwam iemand het verkeerd geleverde pakket nog afgeven.

Vlotte en duidelijke bestelwijze..

Na op zoek te zijn voor een screensafer voor mijn navi kwam ik op deze site terecht. Hst aanbod is groot en duidelijk weervegeven. Eenvoudig bestellen en afrekenen. De levering was ook binnen de tijd dus super.

Snel geleverd!

Goede webshop, veel artikelen en snelle levering.

Zoals verwacht

Lekker snel

Duidelijke website ,snelle bezorging

Hele duidelijke website. Super snelle levering Kortom wij zijn erg tevreden

Zoals gezegd een zeer snelle levering.

Snelle service, groot assortiment

Zocht een nieuwe pomp voor mijn espresso apparaat. Juiste type was beschikbaar en nog in het weekend opgestuurd

Goed en snel

"origineel" onderdeel is toxch een kopie

dure liebherr koelkast onder rechts "originele" scharnier gekocht, blijkt toch een kopie te zijn: de kastbevestiging ontbreekt en de gasveer schroefgat is op een verkeerde plaats geboord. veel extra werk aan gehad om deze toch te kunnen monteren.

Beste A., Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Het bestelde scharnier is een origineel scharnier van Liebherr afkomstig. Origineel verpakt met de daarbij behorende openingen voor de bevestiging van de schroeven en slagdemper. Bevestigingsmateriaal wordt bij het bestelde scharnier niet bijgeleverd. Dit staat dan ook nergens omschreven. Als het monteren van het scharnier moeizaam is gegaan zou het kunnen zijn dat er wellicht de verkeerde besteld is. In dat geval zouden we graag van u een foto willen ontvangen van het typeplaatje. Deze vind u aan de binnenzijde van de koelkast achter de groentelade. U kunt deze dan mailen naar info@mijnOnderdelenhuis.nl. In afwachting van uw antwoord. Met vriendelijk groet, Onderdelenhuis Goes - mijnOnderdelenhuis.nl

Great!

Een bestelling bij Onderdelenhuis is correct afgehandeld en in een paar dagen uitgeleverd aan mijn Spaanse adres. En dit was niet de eerste keer, de vorige keer wildde ik een onnozel onderdeeltje voor mijn broodbakmachine hebben dat ik door mijn dochter heb laten ophalen door mijn dochter die het verzonden heeft naar Spanje. Onderdelenhuis moet wel een enorme sortering aan onderdelen in huis hebben. Door corona kwam het er niet van, maar wanneer wij eind dit jaar Goes weer aandoen ben ik voornemens om die winkel te bezoeken. Kan dat?

Als volgens de afspraak.

geweldig

vrijdag onderdeel besteld zaterdag in huis.geweldig

Professionele website met uitstekend bestelproces en zeer snelle levering

Het artikel dat ik zocht had ik snel gevonden tegen een goede prijs. Het bestelproces was eenvoudig te doorlopen en zowel de betalings- als de leveringsmogelijkheden waren ruim. Om 16:00 besteld; de volgende ochtend al om 11:00 bij het afhaalpunt bezorgd. Prima service

Prima site voor onderdelen wasmachine

Prettig geshopt op de site, goede info duidelijke foto's, onderdeel besteld en perfect begeleidt... Alleen post.nl laat steekje vallen door niet te laten aftekenen... Zondè... Verder onderdeel gemonteerd en de wasmachine snort weer als vanouds... Prima geregeld!!!

Levering en produkt volledig in overenstemming met verwachting

Levering op tijd goed produkt

Nvt

Pakket binnen twee dagen in huis. Compleet met alle onderdelen met goede beschrijving hoe te plaatsen.

Heel goed alleen hoge verzendkosten.

Precies wat ik nodig had snel weer in huis

Ik had ons roerstaafje voor de melkopschuimer gebroken en dacht dat ik die dus niet meer kon gebruiken. Toen was daar onderdelenhuis, 2 dagen, precies wat ik nodig had. We drinken weer cappuccino!

Subliem

2 filters voor een Dyson 33C besteld met de mogelijkheid om af te halen in Goes. Duidelijke communicatie, goede service en vriendelijke verkoper.

Zeer snelle verzending en precies de goede onderdelen wat gemakkelijk te vinden waren op de website.

In een zin zeer goed.

Alles zeer goed geregeld.

Snelle levering van het product zoals verwacht.