uitstekend

uitstekend

Uitstekend advies en snelle aflevering

Gisteren belde ik aan het einde van de dag voor advies en werd uitstekend geadviseerd. Daarna gelijk het onderdeel besteld en vandaag werd het al bij de voordeur afgeleverd.

Doorzetters met product die werkt!

Het vinden van mijn brievenbus door postnl bleek een uitdaging maar Onderdelenhuis Goes was niet voor een gat te vangen. Zonder problemen een extra zending gedaan zodat ik verder kon. Het product zelf is exact wat ik nodig had en na installeren lijkt mij machine weer op en top te werken. Hulde voor team en mocht ik nog iets nodig hebben weet ik bij wie ik moet zijn!

Besteld, de volgende dag in huis

Veel te lang met een kapotte stofzuiger doorgemodderd. Gewoon niet bedacht om onderdelen te bestellen. Nu weer plezierig in gebruik!

Snel bezorgd!

Bezorging goed, materiaal goed

Alles ging goed

Goede en snelle service

Telefonisch heeft de medewerker mij goed geholpen te zoeken naar het juiste onderdeel. Onderdeel was er de volgende dag en ik heb het gelijk gemonteerd. De vaatwasser werkt weer.

Snelle levering tegen redelijke prijs

Top, snel geleverd

Snelle levering van het product.

Snelle service correct onderdeel

Snelle levering, binnen 24 uur. Omschrijving product duidelijk. Prijs was netjes.

Braun reiniger spray

Heb voor het eerst bij hun beseld braun scheerapparaat reiniger spray heb de bestelling netjes ontvangen.

Goedproduct

Het product was goed verzonden en de machine draait weer

Overzichtelijk

De goede en snelle levering

Snel geleverd, top product

Vrijdag middag besteld en zaterdag ochtend was het er al, top!

Levering was lekker snel, alleen jammer dat het mailtje met de vraag om je mening om HALF 5 S'OCHTENS BINNEN KOMT, DAN LIG IK TE SLAPEN!!!

U mailt en wij leveren

Ik kreeg heel snel een reactie op mijn vraag of het betreffende verwarmingselement leverbaar was. Vervolgens was het de volgende dag binnen. Perfect!

Perfecte levering

Perfect afgeleverd volgens afspraak

Perfecte levering

Snel en efficiënt

prima!

Snelle levering uit ruime voorraad. Goeie prijs en snelle levering.

Vlotte en correcte levering van bestelde goederen

Reeds tevergeefs in verschillende winkels gezochte naar de fittingen E14 Via onderdelenhuis.nl besteld en vlot geleverd aan correcte prijs. Voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Prima produkt

De snaar voor de crosstrainer was nergens te krijgen en na montage werkt alles weer goed.

Snel verstuurt en op voorraad

Ga zo door.

vakkundig geholpen bestelling zeer snel ontvangen

Stofzuigerwiel afgebroken Foto van probleem opgestuurd waarna het juiste onderdeel werd geleverd

Goede service en goed product