Laden reviews...
Laden reviews...
1.121 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Deze verzameling reviews laat over het algemeen snelle levering, duidelijke informatie en betrouwbare verpakking zien. Klanten waarderen doorgaans de prijs-kwaliteitverhouding en een vlot bestelproces. Enkele opmerkingen gaan over vertragingen of verkeerde artikels, maar de algehele toon is positief.
Bestelling snel en goed ontvangen. Goede verpakking. Ik beveel deze website zeker aan.
Beveelt aan
13 June 2026
Lieke
Landgraaf
Ga zo door het is allemaal goed gegaan
Beveelt aan
13 June 2026
Judith
De Bilt
Uitstekend
Beveelt aan
13 June 2026
Frank
Oostzaan
Duidelijke communicatie ivm betaling, levering, tracering. Vlotte verwerking, geen lange wachttijden. Correcte prijs. Het juiste artikel werd geleverd, gloednieuw, netjes verpakt ..
Beveelt aan
13 June 2026
Ronald
Kortessem
Snelle service Prima kwaliteit
Beveelt aan
11 June 2026
Petra
Leiden
schoonvader meerdere jaren gezocht toppie
Beveelt aan
11 June 2026
Paul
heerlen
snelle levering apparaat werkt weer naar behoren
Beveelt aan
11 June 2026
Henk
Julianadorp
Alles netjes ontvangen en deed aan de verwachting van wat ik besteld had.
Beveelt aan
11 June 2026
b.p
Sint Maartensdijk
Prima
Beveelt aan
10 June 2026
Martin
Wassenaar
het defecte onderdeel van onze oven was niet via de website te vinden. In hele goede samenwerking met het service team hebben wij na veel zoeken, foto‘s maken etc. Het juiste onderdeel gevonden. 2 dagen later lag het reeds in ons thuis. Echt een SERVICE team! Nogmaals dank
Beveelt aan
10 June 2026
Walter
Den Haag
Riem is goed, duurzaamheid moet zich wijzen, originele riem heeft het bijna 10 jaar volgehouden. De post liet helaas op zich wachten dus dat duurde langer dan gehoopt ( op een donderdag besteld dinsdag binnen).
Beveelt aan
10 June 2026
Roi
Oost Gelre
Onderdelen zijn steeds minder te vinden maar bij deze winkel kun je nog goed uit de voeten en voor een goede prijs. Top.
Beveelt aan
10 June 2026
Hans
Dronten
Alles ging prima.
Beveelt aan
9 June 2026
Janneke
ROTTERDAM
Super en betrouwbaar
Beveelt aan
9 June 2026
Peter
Dronten
Product is correct en snel geleverd
Beveelt aan
9 June 2026
Rob
Valkenburg
Dat het ook met email kan raad vragen ? En dat is gelukt.
Beveelt aan
8 June 2026
M .j.c.
Oosterhout
Goeie levering.
Beveelt aan
8 June 2026
Hanny
Boxtel
snelle levering
Beveelt aan
7 June 2026
Ariska
Sassenheim
Zoals in tegenstelling bij veel zaken heel vlot geleverd,bedankt
Beveelt aan
7 June 2026
Claudine
Gent
Correct onderdeel (makkelijk opgezocht op de site) tegen een goede prijs. Verzending naar België wel redelijk duur: 7,97€ voor 11,00€ aan onderdelen; 3 dagen onderweg.
Beveelt aan
6 June 2026
Kris
Lier
Heel goeie service. Snelle bediening.
Beveelt aan
6 June 2026
Tom
Sint-Lievens-Houtem
Perfecte levering en goed verpakt. 1 kleine opmerking: miste alleen de stiller breekbaar op de doos zelf.
Beveelt aan
6 June 2026
Anique
Almelo
Goed
Beveelt aan
6 June 2026
TMC
Doorn
Voor de reparatie van mijn nespresso had ik een temperatuur zekering nodig. Inclusief verzenden 10€. Minder duur dan een nieuwe of de zot hoge reparatieprins (115€) van nespresso. Onderdeel besteld en de volgende dag in huis.
Beveelt aan
6 June 2026
wilfried
Den bosch
Mijn bestelling was goed en snel aangekomen wel vreemd dat het via Zweden was gekomen.
Beveelt aan
4 June 2026
Jp
Heemskerk
Beste JP,
Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Wij versturen onze orders vanuit ons magazijn in Goes waar ook onze winkel gevestigd is. We zouden dan ook graag willen zien wat u aangetroffen heeft op of in de zending wat u het idee geeft dat het uit Zweden verstuurd zou zijn. U kunt wellicht een foto naar ons toe mailen via [email protected].
Bedankt voor uw bestelling.
Met vriendelijk groet,
Onderdelenhuis Goes - mijnOnderdelenhuis.nl
Ganzepoortstraat 24
4461 JZ Goes
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
Makelaardij, Vastgoed
Webshops