Filters

8

Op zoek naar specifieke onderdelen, hier moet je zijn.

Op zoek naar een specifiek onderdeel (aandrijfriem voor broodbakmachine) kwam ik terecht op Het Onderdelenhuis. Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Eenvoudig betalen met iDEAL. Binnen 1 dag lag het onderdeel bij mij in de brievenbus. Dus snel aan de slag ermee en binnen 20 minuten was de broodmachine gerepareerd en weer klaar voor gebruik. Snelle levering , uitgebreid assortiment en gunstige prijsstelling zullen er toe leiden dat ik het Onderdelenhuis ook bij anderen zal aanbevelen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
9

De onderdeel is goed en snel verzonden.

Ik ben erg tevreden over goede verzonden onderdeel en snelle bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Topp-Ware, superschnelle Lieferung, gerne wieder!

Spitze!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Levering zoals het hoort

Snel geleverd en niet duur

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte communicatie en levering

Het artikel werd 2 dagen sneller geleverd dan voorzien, het was zelfs op een zaterdag.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service en snel geleverd!

Voor specifieke (originele) onderdelen een prima onderneming.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, correcte afhandeling

Het artikel wat ik besteld had was niet op voorraad. Daardoor moest ik lang(er) wachten dan normaal. Het onderdelenhuis hield me wel op de hoogte van de vertraging, alleen na de laatste mail dat het nog 3 tot 4 werkdagen zou duren en ik na anderhalve week niets had gehoord, ben ik zelf gaan bellen. Er werd mij verteld dat onduidelijk was wanneer het artikel zou binnenkomen. Maar een dag later kreeg ik alsnog bericht dat het artikel er was en die kreeg ik de daarna binnen. Dus eind goed, al goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gevraagde onderdeel is prima

Sneller dan verwacht en beloofd heb ik het bestelde artikel binnen gekregen. Een uitstekende vervanging van het defecte origineel

  • Aanbevelen? Ja
8

Fout snel rechtgezet

Helaas kreeg ik eerst het verkeerde stuk toegestuurd. De fout werd rechtgezet en ik kreeg onmiddellijk het juiste stuk toegestuurd. Kan gebeuren (zeker in deze tijden). Zolang alles zo snel mogelijk goed komt (en niet met elke bestelling gebeurt) kan ik daar perfect mee leven.

  • Aanbevelen? Ja
9

overzichtelijk, goede spullen, en vooral snel

Mijn 1e bestelling, meteen raak, goede spullen overzichtelijke website en een snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Besteld volgende dag binnen kon niet beter en nog het goede onderdeel ook nog eens

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel & goed verpakt

De levering ontving ik de de volgende dag en het product was zorgvuldig verpakt. Ik heb weer een werkende vaatwasser voor een scherpe prijs en zonder arbeidsloon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies en goede levering

Snelle reactie per telefoon en goed advies. Bestellen was daarna eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Zeer goeie prijs. Onderdelen passen perfect. Heel snelle levering! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende snelle service

Snelle levering voldoet aan de eisen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering

Goede prijs, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel ontvangen

Artikel snel ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

eindelijk mijn onderdeel gevonden

onderdeel was volgens de website niet op voorraad, maar zou binnen twee weken geleverd worden. Daar heb ik ook een net mailtje over gekregen. Toch had ik hem binnen enkele dagen al in huis. Ik was er al lang naar op zoek en eindelijk hier gevonden. ik ben er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Binnen 24 uur in huis. Top service!

Rubberen dopjes voor mijn Smeg kookplaat besteld. Moeilijk te verkrijgen. Hier volop voor een hele scherpe prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service snel geleverd

Prima service snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima dus. Maar ik heb 1 opmerking: in de e-mail met het verzoek om een beoordeling is het internetadres van deze site (kiyoh dus) niet aanklikbaar. Niet handig, want ik denk dat jullie daardoor beoordelingen mislopen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Retour zending duurder dan bestelling

Het wisselstuk van 12€ + verzendkosten 18€ pastte niet op dure blender en heb nu 7,90€ retourkosten betaald. Vind dit schandalig veel, omdat wisselstuk gemakkelijk in omslag kon verstuurd en geretourneerd worden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Even gebeld voor een onderdeel. Meneer is gelijk gaan kijken. Besteld via de site en betaald en mijn broer kon het gelijk ophalen in de winkel. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geleverd goed kwaliteit

Makkelijke site met ontzettend veel onderdelen super snel geleverd. Top !!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Ganzepoortstraat 24

4461 JZ Goes

0113-250026

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.