Zeer goed!

Snelle levering!

Het bedrag in het winkelmandje was niet correct ook niet na alles te verwijderen en terug in het mandje te plaatsen. Het af te rekenen bedrag was correct maar het was in eerste instantie niet duidelijk of dit wel goed ging. Keurig te woord gestaan in de chat functie. Super snelle levering, volgende dag in huis. Al werd het pakketje in de bloembak gestopt en door de regenval totaal doordrenkt maar dat is een ander bedrijf aan te rekenen.

Soepeltjes

Betaling ging vlot. UX en UI van de website zijn erg goed en ik werd op de hoogte gehouden van de status zonder dat het te veel berichten/emails waren.

gewoon top

Prima verzorgd

Ben nieuw bij Viata. De site is duidelijk en gebruiks vriendelijk. Het product was goed verpakt en mooi op tijd.

prima geregeld

Een door mij gewenst product was niet meer leverbaar. Bleek na vlotte communicatie slechts van naam veranderd te zijn. Snel weer besteld.

Prima geregeld allemaal

Bestelling en de afhandeling tip top in orde

Duidelijke site, makkelijk om te bestellen, en efn snelle levering!

Goed toegankelijke site, goede prijs en snelle levering

Goed toegankelijke site, goede prijs en snelle levering

betaalbaar en snelle levering

De supplementen die ik nodig heb zijn betaalbaar en Viata levert snel.

Goed en snel geregeld!

Helemaal prima

Ik wil deze kut mailtjes niet

Ik wil geen onzin mail

Mijn moeder werd misselijk van uw product. Niet omdat uw product niet goed is maar omdat haar darmen niet gewend zijn aan dit vloeibare voedingssupplement.

prima en snel

vlotte levering

Makkelijke bestelprocedure en snelle levering

Heel goed!

Snelle levering, fijne website!

zeer goed

zeer goed

Jammer van de verpakking

Levering is snel en correct, helaas nog altijd een overdaad aan verpakkingsmateriaal, elk doosje is ook nog eens apart ingepakt in noppenfolie. Mede daardoor is de omdoos ruim tweemaal zo groot als nodig is. En ik zit met een berg plastic afval…

Goed en snel

Was met spoed op zoek naar deze bestelde artikel. Werden binnen een dag geleverd. Heel fijn!

Snel

Snelle levering, genoeg aanbod

Goede informatie en snelle levering

Compleet wat je mag verwachten van een webshop.

Altijd goed

Vaita is altijd snel. En goed. Nooit een klacht. Top service.

Doen wat ze beloven

Bezorging binnen 1 werkdag Zeker voor herhaling vatbaar

Razendsnel

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Zelden een bedrijf meegemaakt waar dat gebeurde

Over Viata

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon. Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten: https://www.viata.nl/online-apotheek