Makkelijk een bestelling te plaatsen, snel en correct antwoord op vragen. Ben zeer tevreden.

Snelle levering van goede producten

Snelle levering heldere website. Alles top

Goed geregeld

Snel het produkt binnen

snel en vlot

heel snel geleverd

Groot assortiment, duidelijke website

Gemakkelijk toegankelijke website met een groot assortiment. Snelle levering in goede verpakking. Heldere communicatie

Super vlotte service

Heel snel ontvangen !

snelle levering, goede kwaliteit kompressen

Pakket netjes en op tijd verzorgd, alleen Post NL goiet roet in het eten, tot twee keer toe aflveradres gewijzigd, perfect opghevolgd door klantenservice van Viata, Chapeau

Aanrader

Kwaliteits producten tegen scherpe prijzen. Goede communicatie. Perfecte verpakking en verzending met track en trace.

Toffe site

Ik vind het leuk om te zoeken naar promoties

je bestelt en je hebt het, zelfs producten die nog nauwelijks gangbaar zijn

Het is makkelijk te bestellen. En het wordt vlot geleverd

Prima service en de juiste producten.

nvt

ik ben tevreden

Ik ben tevreden, vlugge levering, correct verpakt, genoeg uitleg op de site. Enkel het aanbod zou wat groter mogen zijn. Goede prijzen toch.

Prima.

Goede producten, zeer goede prijs, makkelijk bestellen en supersnelle levering. Heel goed.

Snelle en correcte levering

Duidelijke site, prima bestelprocedure en snelle levering.

Snelle levering, nette prijs en goed product

Goed product

Goed product en snelle levering

Helemaal goed.

Blij dat ik jullie heb gevonden.

Snelle verzending en top artikelen.

Heb voor het eerst bij Viata een bestelling geplaatst,en met volle tevredenheid ,het product was goedkoper dan elders en binnen 1 dag thuis bezorgd.

Goed contact en snelle verzending!

Snelle levering.

Snelle levering. En je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

ruim assortiment, kon mijn foamzeep verder nergens vinden

Snel geleverd.

Snelle levering en lage prijzen

Snelle levering en lage prijzen

Centrumstraat 33

3660 Oudsbergen

089 81 27 21

Over Viata

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon. Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten: https://www.viata.nl/online-apotheek