positief

snelle levering en over het algemeen goed werkende middelen

Zo als het moet zijn

Alles verliep zoals het moet zijn en bij andere internetwinkels wel eens niet zoals het behoord te gaan

super service en snel geleverd

altijd behulpzaam en vriendelijk ben er zeer tevreden over

Goede prijs kwalitijd

Zeer snelle levering Prijs scherp

Snelle levering en veel leuke samples erbij zeer tevreden

De producten die ik Besteld heb op Viata zijn super en van goede prijs kwaliteit verhouding ze doen wat ze zeggen dat ze doen, de levering was verbazingwekkend snel! Echt een aanrader om bij hen te bestellen!

Bijzonder vriendelijke telefonische ondersteuning, snelle levering.

Erg vriendelijke ondersteuning en snelle levering van goede producten.

Korrekt en snel

Zoals ik gewend ben, snel geleverd.

Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Ik bestelde VSL3 probiotica en dat werd keurig met een koel elementje geleverd. De vraag over de levering werd keurig via de mail beantwoord en bij de bestelling zat zelfs een persoonlijk bedankberichtje voor de bestelling!

Alles verliep perfect, zelfs nog presentje erbij!

Erg prettig dat je naar je pakketje naar veel landen gestuurd kan worden.

Gewoon goed...niks op aan te merken

Super tevreden

zeer tevreden

zeer tevreden

Geen problemen met de bezorging,

Bij vragen wordt meteen gereageerd.

Inderdaad ruim voldoende.

Wel of geen verzendkosten is nog wel een dingetje. Bestel je voor meer dan € 60,-- dan zijn er geen verzendkosten. Als je een kortingcode hebt kom je onder het bedrag en wordt weer wel verzendkosten gerekend. Beetje raar, ik snap het automatiseringstechnisch wel , maar dit zou toch anders moeten. Ook stond op de site bij 2 artikelen geen verzendkosten, wordt in de praktijk niet doorgevoerd. Verder alles netjes.

Snelle en verzorgde service

Bedrijf is telefonisch goed bereikbaar, vriendelijke medewerkers. Pakket was snel en verzorgd bezorgd.

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Wij bestellen graag onze handverkoop apotheek producten bij Viata. Op de overzichtelijke website kunnen we alles goed vinden. Alles wordt snel geleverd. We zijn er erg blij mee!

Supersnel geleverd, goede prijs.

Bestelling de volgende dag reeds in huis. Keurig verpakt. Goede prijs.

Bestellingen worden altijd goed en snel afgewikkeld. Niets op aan te merken.

zowel telefonische informatie als snelle afhandeling zeer tevreden over

Ik heb heel snel en correct mijn bestelling binnen gekregen,en ook netjes

Super winkel

Ik ben ontzettend blij met Viata. Ze hebben er alle EHBO spullen die ik nodig heb + B12 en de bijbehorende injecties waardoor mijn hond haar levenslust weer terug heeft. Dank jullie wel!

Supersnelle levering, degelijke verpakking, goede service

Goede ervaring

Goed produkt

Order snel geleverd

Over Viata

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon. Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten: https://www.viata.nl/online-apotheek