Snelle en goede levering van het product

Snelle levering, maar wat een mail.

De bestelling was snel in huis. Het was bij de buren afgeleverd, dit kreeg ik via de mail te horen. Prima. Maar, wat een belachelijke tekst in de mail na mijn bestelling. Als je iets van de apotheek nodig hebt, dan mankeer je iets en dan zit ik niet op zo'n mail te wachten. Hoe verzin je het! Ik beveel jullie wel aan maar die tekst mag voor mij anders.

Niets op aan te merken

Eerste bestelling geplaatst. De volgende dag in huis met een handgeschreven kaartje en een proefmonster. Helemaal goed.

prima !

Uitermate snel geleverd en zorgvuldig verpakt !

Snel en goed.

Om 18.00 uur besteld en de volgende dag om 11.30 uur in huis. Goed op de hoogte gehouden van het proces. Duidelijke site.

Makkelijke site

De spullen die wij besteld hebben ,werden de volgende dag keurig door PTT post bezorgd . Heb je vragen dan wordt je keurig en netjes te woord gestaan . Ik ben zeer tevreden . En ga er zeker vaker gebruik van maken .

zeer tevreden

Keurig op tijd geleverd

Zie bov

Snele levering , zonder problemen , Alles netjes geregeld

Fijne webshop

Ik moest een verdovingscrème bestellen en deze heb ik eenvoudig bij Viata gevonden. Snelle levering.

Correcte en snelle levering producten

Afspraak nagekomen.

Zeer snelle en correcte levering.

Maandagnacht om 00.42 besteld en de volgende de dag bezorgd. Dat is gewoon heel snel.

Snelle levering! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelde producten. Persoonlijke noot door een handgeschreven kaartje er bij.

Snel bezorgd

Snelle levering, goede prijzen

supergoed en snel

heel fijn

Helemaal super

Kinder krukken waren snel binnen. Bestelling was 2 minuten voor 1900 weg dus dacht dat ik eigenlijk te laat zou zijn maar ze waren de volgende dag gelukkig al in huis. Oudste zoon super blij mee

Snel geleverd en bericht gekregen

Binnen een dag geleverd : prima Opmerking : Het pakket (4 flessen Molkosan) was wel erg groot en bevatte veel plastic. Omdat de Molkosanflessen heel sterk zijn is de basisverpakking volgens mij voldoende sterk. Andere leveranciers komen veel kleiner uit voor dit pakket. DPD afhaalpunt : prima Eerste ervaring met Viata : eindoordeel : goed

uitstekende afhandeling

Een web aankoop zoals een web aankoop hoort te zijn. Elke stap in proces na aankoop wordt genotificeerd. Zeer snelle afhandeling. Super!

Erg goed

Prettige klantenservice. Goed product en op tijd geleverd. Alleen wel erg veel plastic in de verpakking

Aangenaam verrast

Heel blij met de snelle levering, keurige verpakking, persoonlijke touch dmv kaartje en heerlijke samples om te proberen. Helemaal blij en absoluut een aanrader!