Prima snelle levering, ondanks corona crisis.

Top product en voor een goede prijs.

Snelle levering in barre tijden

Ik had diverse artikelen al een keer via de bekendste online winkel en via een online kruidenier besteld, maar beide keren werd de leveringsbelofte niet nagekomen (door de Corona ellende), en bovendien lees je dat pas nadat je de bestelling en betaling al hebt gedaan. Dat is misleiding. Viata heeft de afgelopen weken beide keren mijn bestellingen wél volgens belofte / binnen twee dagen geleverd. Top dus.

Snelle bezorging en ook nog voor een gunstige prijs

Ze doen wat ze beloven.

Netjes verpakt, persoonlijke boodschap, dank je wel Anouk, snelle levering. Chapeau. Dikke 5 sterren !!!!

Geen problemen.

Dank voor de snelle levering en tegen een gunstige prijs. Ik bestel graag weer bij jullie. Groet Jan

Snelle levering goede prijs maar slecht bereikbaar

In de eerste instantie was ik bijzonder tevreden. Maar toen ik gisteren vragen had over of er bijvoorbeeld nog werd verzonden naar Nederland ivm met Corona miste ik hierover info op de website en heb ik ergens anders besteld. Ik snap dat dit een bijzondere situatie is maar toch jammer. Ook had ik vrijdag een vraag op de chat gezet maar geen antwoord gehad.

Goed en snel ontvangen ik ben tevreden

Ik ben blij dat ik middel bij mijn zuiderburen kan bestellen, in Nederland niet leverbaar. Ook de betaling per bank verliep soepel.

Snel en persoonlijk!

Snelle levering met daarbij een persoonlijke touch, ik ben zeer tevreden!

Duidelijke website

Goede website, duidelijk. Artikel snel verzonden.

Prima in orde

Prima! Snel geleverd en ziet er goed uit!

Goede service, goede levering

Geleverd zoals beloofd; de volgende dag. Levering werd netjes over gecommuniceerd. Product was prima verpakt en zoals besteld.

Alles top

Snel,niet duur en nog iets extra, wat wil je nog meer 🥰

onberispelijke en correcte levering

Ik zou deze site aan iedereen aanbevelen.

Blij met mijn artikel, snel geleverd!

Nieuw voor ons

Via internet gezocht op een product Werd door Viata snel en tegen betaalbare prijs geleverd Ben er zeer content mee

snelle leverring ,juiste product ,goede dienst.

snelle leverring ,juiste product ,goede dienst.

Snel en niet duur

Snel en niet duur

Goede prijs, snelle en adequate levering

Goede prijs, snelle en adequate levering

Snelle levering met een persoonlijk tintje

Snelle levering met een persoonlijk tintje

prima service en prijs

goede communicatie, snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima communicatie en goede levering

Zie hierboven

Snelle levering en leuke extra samples bij de bestelling!

Ik zocht een bepaald merk crème welke ik vorig jaar in Duitsland kocht. Dit merk was niet in de Nederlandse apotheken te koop. Via Viata kon ik het merk wel krijgen. Zeer tevreden.

Goede en snelle levering

Uitstekkend

Alles perfect van bestellen tot ontvangst