geen klantenservice

geen klantenservice

pefect

Levering was TOP. Snel geleverd. Echt een aanrader. Kreeg ook nog een handgeschreven kaart .....heel attent

Perfect.

Levering was supersnel, alles was top. Zeker een aanrader.

Hoe kunnen ze het doen voor die prijs.......

Na meerdere bestellingen kan ik alleen maar zeggen, dat de levering en kwaliteit conform de verwachtingen zijn. Keurig op tijd en stevig verpakt. Hebt u een vraag, een mailtje is voldoende en je hebt zeer snel een adequaat antwoord. Bovendien, voor hetzelfde product, dat men moet betalen bij de gewone apotheek, ook al is het op recept, is de prijs veel lager bij Viata, ja zelfs VEEL, VEEL LAGER. Dit alles mag ook wel eens gezegd worden.............

Verkeerd product gekregen maar geen verhaal mogelijk

Bij het product was een verkeerde afbeelding en algemene omschrijving geplaatst. Direct na mijn klacht en retouraanvraag is de afbeelding gewijzigd en houden ze zich van de domme. Slechte service: nooit meer Viata! Na inzenden van bovenstaande beoordeling heeft Anouk van Viata telefonisch contact opgenomen met excuses voor het misverstand en het aanbod om verzendkosten te vergoeden (het product heb ik gehouden). Dit keer wel prima afgehandeld!

Zeer snelle levering, prima prijzen.

Besteld en reeds de volgende dag afgeleverd in Nederland (en dat in de drukke decembermaand). Prijsniveau is aantrekkelijk. Er zat een vriendelijk handgeschreven kaartje bij mijn eerste bestelling. Helemaal top.

Hele prettige website. Breed aanbod tegen een fijne prijs. Hele snelle levering met een handgeschreven bedank kaart! Wie heeft daar nu nog tijd voor tegenwoordig? Geweldig! Wij komen graag nog eens shoppen bij Viata! Bedankt voor de fijne webshop ervaring en tot de volgende keer.

Prima gegaan, maar het persoonlijke kaartje was super

Ondanks de drukte binnen 5 dagen in huis (buitenland), dus snel. Bestelling goed te volgen per mail. Dank voor jullie lieve persoonlijke kaartje.

Snelle levering voor een mooie prijs

Bedankt voor de leuke presntjes bij de eerste levering .

Erg goeie service!

Product besteld, en erg tevreden ! Gister besteld en vandaag ontvangen, tevens een fijn monstertje erbij gekregen. Ook erg bedankt voor het leuke (hand geschreven) kaartje Anouk. Top! Alvast fijne dagen. Gr, uit Limburg

Snelle levering en juiste product geleverd.

Bestelling via Viata door ons op zaterdag geplaatst en het bestelde product zoals getoond op de website werd binnen een twee dagen geleverd. Product was netjes en goed verpakt en incl. een persoonlijk handgeschreven welkomstkaartje en presentje. Prima service dus, goede website en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering!

Product en levering uitstekend

Eerste maal iets besteld en alles goed geregeld bij eerste bestelling en bezorging

Geweldige service, goede prijzen. Je krijgt zelfs een persoonlijke, met de hand geschreven kaartje als dank. Erg leuk bedacht.

Helemaal prima

Snel geleverd. Voordelig. Goede ervaring. Ik ga vaker bestellen.

Gewoon perfect

Hier kan ik met volle vertrouwen de dingen die ik nodig heb bestellen, altijd de volgende dag reeds in huis. Mocht het onverhoopt voorkomen dat er een dag tussen zit omdat het niet voorradig was kreeg ik er kado's bij geleverd! Dit is een top apotheek waar andere een groot voorbeeld aan kunnen nemen. Het is niet alleen de prijs die betaalbaar is het scheelt veel bij andere en in deze tijden is dat erg welkom, maar ook de service en het online advies. Met iedere bestelling wordt je op de hoogte gehouden van iedere stap. Dat is uniek en zeer geruststellend voor de consument.

Prima site, prima producten, prima afhandeling.

Heb voor de eerste keer een on-line bestelling gedaan bij Viata. Zeer transparante site, goedkoop en zéér vlotte afhandeling. Zij doe wat ze beloven.

Tevreden met alles

Super tevreden

Voldoet aan mijn verwachting

ondanks de corona moeilijkheden toch een snelle levering. En dat schept vertrouwen voor een volgende keer.

Grote keuze, redelijke prijzen. Verzending duurt (te) lang: 5 dagen. Dit zou aan Covid liggen?!

Uiteindelijk komt het pakket uitstekend verpakt en met persoonlijke boodschap en monsters erbij, leuk.

het middel helpt geen bal

Sediplus Sleep Forte + Melatonine De afhandeling en levering waren prima, niks mis mee. Maar het inslaapmiddel werkt voor geen meter. Dus weggegooid geld.

geweldig goede producten voor een zeer lage prijs hoe is dat toch mogelijk

Zeer snelle levering en voor die lage prijs toch zo goede producten kunnen leveren geweldig

Reageren super snel persoonlijk bij een probleem.

Over het algemeen lopen de bestelling goed en vlot. Als er iets mis gaat, zoals een pakket wat zoek raakt bij PostNL, dan doen ze totaal niet moeilijk en wordt het per direct in orde gemaakt. Echt super. Van al mijn bestelling, en dat zijn er in tussen echt wel meer dan op 2 handen te tellen, heb ik er maar 1 waar ik niet helemaal blij mee ben. Daar zat 1 verkeerd in. Het duurde even voor er contact was, maar van af dat moment ging het razend snel. Ik werd namelijk persoonlijk gebeld om het probleem aan te horen. Er werd excuses aangeboden, zelfs voor het feit dat het al later op de dag was en de oplossing niet per direct op de post kon. Bij binnenkomst zat het product in het pakket met wat La Roche Posay bij. Viata is en blijft mijn online apotheek, wat een toppers. Vooral de persoonlijke afhandeling zorgt voor de 5*.

Positief

Eerste ervaring met Viata is zeer positief. Zaterdag besteld, dinsdag al geleverd.

Perfect!

Eerste ervaring met Viata is zeer positief, prima en snelle dienstverlening, met een zeer persoonlijke touch erbij, klasse!