Snelle levering en juiste product geleverd.

Bestelling via Viata door ons op zaterdag geplaatst en het bestelde product zoals getoond op de website werd binnen een twee dagen geleverd. Product was netjes en goed verpakt en incl. een persoonlijk handgeschreven welkomstkaartje en presentje. Prima service dus, goede website en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering!

Product en levering uitstekend

Eerste maal iets besteld en alles goed geregeld bij eerste bestelling en bezorging

Geweldige service, goede prijzen. Je krijgt zelfs een persoonlijke, met de hand geschreven kaartje als dank. Erg leuk bedacht.

Helemaal prima

Snel geleverd. Voordelig. Goede ervaring. Ik ga vaker bestellen.

Gewoon perfect

Hier kan ik met volle vertrouwen de dingen die ik nodig heb bestellen, altijd de volgende dag reeds in huis. Mocht het onverhoopt voorkomen dat er een dag tussen zit omdat het niet voorradig was kreeg ik er kado's bij geleverd! Dit is een top apotheek waar andere een groot voorbeeld aan kunnen nemen. Het is niet alleen de prijs die betaalbaar is het scheelt veel bij andere en in deze tijden is dat erg welkom, maar ook de service en het online advies. Met iedere bestelling wordt je op de hoogte gehouden van iedere stap. Dat is uniek en zeer geruststellend voor de consument.

Prima site, prima producten, prima afhandeling.

Heb voor de eerste keer een on-line bestelling gedaan bij Viata. Zeer transparante site, goedkoop en zéér vlotte afhandeling. Zij doe wat ze beloven.

Tevreden met alles

Super tevreden

Voldoet aan mijn verwachting

ondanks de corona moeilijkheden toch een snelle levering. En dat schept vertrouwen voor een volgende keer.

Grote keuze, redelijke prijzen. Verzending duurt (te) lang: 5 dagen. Dit zou aan Covid liggen?!

Uiteindelijk komt het pakket uitstekend verpakt en met persoonlijke boodschap en monsters erbij, leuk.

het middel helpt geen bal

Sediplus Sleep Forte + Melatonine De afhandeling en levering waren prima, niks mis mee. Maar het inslaapmiddel werkt voor geen meter. Dus weggegooid geld.

geweldig goede producten voor een zeer lage prijs hoe is dat toch mogelijk

Zeer snelle levering en voor die lage prijs toch zo goede producten kunnen leveren geweldig

Reageren super snel persoonlijk bij een probleem.

Over het algemeen lopen de bestelling goed en vlot. Als er iets mis gaat, zoals een pakket wat zoek raakt bij PostNL, dan doen ze totaal niet moeilijk en wordt het per direct in orde gemaakt. Echt super. Van al mijn bestelling, en dat zijn er in tussen echt wel meer dan op 2 handen te tellen, heb ik er maar 1 waar ik niet helemaal blij mee ben. Daar zat 1 verkeerd in. Het duurde even voor er contact was, maar van af dat moment ging het razend snel. Ik werd namelijk persoonlijk gebeld om het probleem aan te horen. Er werd excuses aangeboden, zelfs voor het feit dat het al later op de dag was en de oplossing niet per direct op de post kon. Bij binnenkomst zat het product in het pakket met wat La Roche Posay bij. Viata is en blijft mijn online apotheek, wat een toppers. Vooral de persoonlijke afhandeling zorgt voor de 5*.

Positief

Eerste ervaring met Viata is zeer positief. Zaterdag besteld, dinsdag al geleverd.

Perfect!

Eerste ervaring met Viata is zeer positief, prima en snelle dienstverlening, met een zeer persoonlijke touch erbij, klasse!

Snelle afhandeling, vlotte levering.

Na een eerdere ervaring met een nep firma, geen product, geld kwijt, een verademing dat het toch anders kan. Vertrouwen herwonnen door Viata.

Heel vlotte bestelling zeer snel geleverd

Zeer gebruiksvriendelijk. Vlot Snel geleverd

Zeer snel en betrouwbaar

Gisteren besteld en vandaag in huis, keurig verzorgd met een persoonlijk briefje erbij. Hylo gel is nergens goedkoper.

Snelle levering tov de concurrentie en extra samples! Als professionele organisatie is een persoonlijke benadering (dank je Anouck) een pluspunt, maar enkel iets te informele aanspreking zoals ‘Ben je er klaar voor...’ en ‘pakketje staat te popelen...’ Verder zeer tevreden!

Snel en netjes

Bestellen was eenvoudig en levering snel en netjes. Product was ook geheel volgens verwachting.

Snelle correcte levering

Snelle levering en prima service. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van de bestelling.

Keurig en conform afspraak.

Kan niet sneller en ook nog eens super service

Op het moment dat ik de bestelling plaatste, zag ik nog iets voorbijkomen. Direct via chat code gekregen zodat ik nog een bestelling kon plaatsen zonder verzendkosten. Zij hebben zelf beide bestellingen samengevoegd tot één pakket dat ik de dag erna al (volgens mij zelfs vrij vroeg in de ochtend) had! Echt super en tegen zeer concurrerende prijs ook nog eens.

zeer snelle levering, zeer goede klantervaring

Folgende dag geleverd persoonlijke noot en samples een leuke verrassing