Super snelle levering!

2x een bestelling gedaan. 1e bestelling meteen de volgende dag ontvangen en de tweede bestelling na 2/3 dagen. Over de producten kan ik nog niet veel zeggen omdat ik het pas paar dagen gebruik.

Jullie service is snel, product top!

Goede prijs/kwaliteit verhouding!!

Goedkoper dan bij de concurenten,en heerlijke monstertjes voor het gezicht erbij gehad.

Goede prijs snelle levering

Duidelijke website goede prijs . Snelle levering .

Gewoon de beste winkel van Nederland

Gewoon de beste winkel van Nederland

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

heel goed

Ik heb online besteld en de volgende dag mijn bestelling ontvangen ,ik neem graag contact op met de apotheek

Snelle levering en goede producten

Goede producten met een leuke korting en een snelle levering.

Hele goede zaak. Ik was erg blij daarmee

Binnen een dag had ik het bestelde al in huis. En ook nog een lief kaartje erbij van die mooie dames. Ik voel me meteen thuis bij jullie Bedankt

Snelle levering, alles Top

Bestelling was er snel, het productie moeten we nog testen op werking.

correct en vlot

De producten die ik bestelde waren elders uitgeput. Hier kon ik ze vinden aan een correcte prijs. En ze werden snel geleverd op zaterdag in België.

Snelle levering, goede service

Duidelijke website, persoonlijk en vriendelijk. Zeer tevreden

Goedkoper dan bij andere aanbieders en apotheken, levering naar Nederland duurde niet heel lang en klantvriendelijk!

Prima service, super snelle levering

Duidelijke site, nette en snelle levering

Goede service, goede producten

Was op zoek naar wormenkuur voor de pup. Goede service via de chat, duidelijk. Fijne website en redelijke prijzen

Snel en word goed op de hoogte gehouden na bestelling.

Zie voorgaande

Super snelle bezorging

Snelle levering, zelfs hier in Finland. Degelijk verpakt. Overzichtelijk om de bestelling op te volgen. Persoonlijke touch. Heel tevreden.

Heel tevreden

Snel geleverd Erg blij mee

Bezorging

Goede service. Snelle levering. Leuk persoonlijk kaartje.

Goede prijs voor goede kwaliteit. Goedkoper dan elders.

Viata beschikt over producten die in principe alleen bij de apotheek beschikbaar zouden zijn (CeraVe). Viata heeft deze producten heel snel geleverd en ik ben er heel tevreden over.

Uitstekend!

Perfect! Snelle levering, goede prijs.

Goede en snelle levering van medicijnen. Ook via chat wordt je goed geholpen.

Helemaal tevreden

Het bestellen ging makkelijk en overzichtelijk. Werd nadien goed op de hoogte gehouden en mijn bestelling werd snel en netjes ingepakt bezorgd. Ook leuk wat samples erbij.