Snel en goed!

Zaterdag besteld, maandag bezorgd. Een dag eerder dan beschreven. Prettig omdat het om oogzorg ging.

Goede prijs en levering

Goede prijs en levering

Artikel was niet op voorraad, maar je kon je e-mailadres achterlaten en dan wordt je geïnformeerd zodra er weer voorraad is. En dat werkte perfect!

Heel erg goed .

Vlugge afhandeling ,alles klopt altijd en heel vlug bezorgd . En goede kwaliteit van de producten . Dus alle lof Dank hier voor Met vr, groet E, Stevens uit Ossendrecht .

Prima leveringen in 20 uur bezorgd

Niets op aantemerken

levert direct

snel gevonden wat ik nodig had

snel gevonden wat ik nodig had, ook snelle en correcte levering.

Goed lopende afspraken.

Goed, snel en lekker.

Bestelling wordt direct in behandeling genomen en z.s.m. verstuurd.

Very impressed

Very quick delivery and the product came packaged well and secure.

Heel erg tevreden.

Bestelde producten een stuk voordeliger dan in de winkel. Zoals beloofd de volgende dag al in huis. Netjes verpakt. Gewoon top!

Heel erg goed

Ik had crème besteld, de volgende dag werd het al bezorgd. Ben zeer tevreden en zal Viata bij iedereen aanbevelen.

Snelle levering voor goede prijs

Alles duidelijk en geregeld

Zie boven

Snel en correct

Prima bestelervaring met goede prijzen

Ik heb al vaker besteld bij viata en dat bevalt altijd prima. De website is in orde, al zouden de filtermogelijkheden wel wat kunnen worden uitgebreid zodat je sneller kunt vinden wat je zoekt. Bestellen gaat makkelijk, bezorging is vlot genoeg. En de prijs is ook prima. Niet de goedkoopste maar, gezien mijn ervaring met wat kwaliteit en service betreft, prima in orde. Al met al tot dusver telkens een prima ervaring.

alles gaat prompt zoals afgesproken.

Ik ben meer dan twvreden

zeer tevreden

heel goed

Fijne service, duidelijk contact en advies.

zie bovenstaande

Snelle levering. Goede service.

Ik verwacht nog Eye Wise

Ik verwacht nog 4 doosjes Eye Wise die mij beloofd is

Toppers

Snel en effectief.

Alles was perfect

Goede ervaring

Snelle verzending en gunstige prijzen.

Over Viata

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon. Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten: https://www.viata.nl/online-apotheek