Goed groen ingepakt en op tijd

Het pakketje van papier en karton. Geleverd op tijd. Beste prijs.

Altijd de volgende dag al in huis!

Goed en snelle levering.

Snelle levering, goede voorraad en ook super geholpen via de chat!

Iets wat nergens meer te verkrijgen was, was hier wel op voorraad. Het werd daarnaast snel geleverd. Net een nieuwe bestelling gedaan en kreeg al gauw genoeg een mail dat ook die al weer ingepakt was en klaar ligt voor de bezorger. Ook nog een vraag via de chat gesteld en daar werd ik meteen beantwoord en netjes geholpen. Top service!

Snel en goede prijs kwaliteit verhouding

Bestellen gaat makkelijk en snel. Levering was ook snel. Niets op aan te merken.

Goede service Snelle levering

Snelle levering van een goed product.

Snelle levering na bestelling via website. Goede prijs

snelle service!

Goede medicijnen te krijgen. Ook familie gaat VIATA gebruiken op mijn aanraden.

awesome

could be a bit qucker but all good

Men doet wat men zegt

Bestelling komt altijd op tijd binnen en zonder schades

Goede service.

Goede service. Een minpuntje vind ik dat men erg vaak en veel mails stuurt. Naar mijn smaak mag dit tweederde deel minder.

Snel bezorgd

Snelle en complete levering

Betrouwbaar. Ik heb al diverse malen via deze site besteld.

Teleurgesteld.

Bestel regelmatig artikelen bij Viata, laatste bestelling zat een artikel van Eucerin 3 D serum, 1 dag na ontvangst zag ik dat artikel € 6,-- goedkoper was dan ik er voor had bestaald, daar was ik wel teleurgesteld over.

Snel !

Snelle levering en veel producten.

Voordelig en snel geleverd !

Positief!

Super snelle levering bedankt.

Super snelle levering goed product!

Prima proces van bestellen en bezorgen.

Prima proces van bestellen en bezorgen.

Alles goed

Snel en netjes bezorgd met vriendelijke met de hand geschreven kaart erbij voor korting op de volgende bestelling.

Ben heel tevreden, snel ontvangen, prima

Nvt

voordelig een zeldzaam product kunnen scoren

Ik hen Elmex extra reinigend voordelig in een 5 pack kunnen kopen. Bij zeer veel winkels inmiddels niet meer verkrijgbaar. De gehele transactie verliep soepel en correct.

Positief

Vriendelijk, helpend.

snel en correcte levering

Goede service en snelle bezorging

Gewoon tevreden.

Vlotte afhandeling en ben tevreden met geleverde producten.

Over Viata

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon. Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten: https://www.viata.nl/online-apotheek