prima en goed geholpen

of mijn kussen helpt bij mijn klachten moet ik nog proberen het gaat wel goed nu maar de pijn is er nog

Altijd goed

Fijn om hier te bestellen. Makkelijk, aantrekkelijke prijzen en snelle levering. Een aanrader.

Duidelijke bestelling, binnen 2 dagen in huis, bestelling goed tracebaar.

Prima, zie hierboven

Vlotte afhandeling

Goede omschrijving van hetgeen wordt aangeboden, vlotte levering

Accuraat, goede producten en advies

Een uitstekende webshop . Op een kundige wijze van advies gediend.

Geleverd volgens afspraak

Heb al diverse keren iets besteld. Tot tevredenheid iedere keer

Gemakkelijke website

Het benodigde artikel is snel opgezocht. Gemakkelijk te bestellen. Snel thuis bezorgd

Gewoon erg goede en snelle service

Bio Q10 Gold besteld. De volgende dag al in huis. Top

tracentrase werkte niet maar het kwam wel op tijd binnen "goedzo"dus tevreden

xxx

perfect!

Telefoongesprek was heel behulprijk. Bedankt!

Supergoede ervaring

Wij bestelden on line een overhemd maar werd niet door post nl bezorgd, was daar blijkbaar zoek geraakt. Viata hierover benaderd terwijl zij het wel aan post.nl hadden afgeleverd. Zij zijn er achteraan gegaan maar toen post.nl nul.op het rekest gaf, hebben zij opnieuw een overhemd verzond3n naar post nl dat dit keer wel goed werd afgeleverd. Ook het overhemd was perfect. Wat n service, voor ons reden om daar meer bestellingen te doen

Super!!

Ontzettend bedankt voor de snelle levering en het leuke persoonlijke kaartje. Sneller dan sommige Nederlandse webshops. Tot de volgende keer!

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Prima voorelkaar

Vanaf de bestelling tot aan de deur verliep super. Website is overzichtelijk.

Snel en correct.

Snel en zorgvuldig

Ik had een probleempje na de ontvangst van de bestelling, maar dit werd heel erg snel opgelost. Klantvriendelijk en deskundig.

Supersnelle levering

Netjes verpakt en meteen de volgende dag geleverd. Bovendien de laagste prijs voor dit product.

Correcte verwerking van bestelling

Mijn bestelling werd correct en snel verwerkt.

Alles netjes en op tijd geleverd

Goede klantenservice

Product beviel niet qua maat.... Goede service voor retourzending

Snel opgestuurd, goed bereikbaar en vriendelijk.

Snelle en zorgvuldige bezorging

Betrouwbaar en snel.

Viata was voor mij een onbekende webshop, dus je weet niet wat je kan verwachten. Maar mijn ervaring is erg positief.

Over Viata

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon. Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten: https://www.viata.nl/online-apotheek