Snel

Snelle levering, genoeg aanbod

Goede informatie en snelle levering

Compleet wat je mag verwachten van een webshop.

Altijd goed

Vaita is altijd snel. En goed. Nooit een klacht. Top service.

Doen wat ze beloven

Bezorging binnen 1 werkdag Zeker voor herhaling vatbaar

Razendsnel

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Zelden een bedrijf meegemaakt waar dat gebeurde

accurate en snelle levering. prima!

accurate en snelle levering. prima!

Prima.

Op tijd geleverd, en keurig verpakt.

Fantastische en snelle service.

Het bestelde is snel geleverd.

Erg snel

snelle en correcte levering

zie boven

Goed verzorgd en snelle levering.

Goed wel verder lezrn

Mijn ervaring met Vista was en is altijd goed geweest. Ik heb wel een klacht: De volgende keer wil ik mijn post niet met PostNL geleverd hebben anders stop ik met bestellen bij jullie. PostNL belt 1 maal en laat een brief in de bus dat ze ons gemist hebben wat niet waar is. Ze geven je nietend de tijd om de deur te openen. Wat ze ook niet doen is vertellen welk PostNL punt zij mijn post naar toe sturen.

meer dan prima!!

Nog nooit problemen gehad, altijd keurig op tijd, fantastische firma!

heel goed

ik vind jullie service heel goed want ik krijg hem snel

goed, snel en betrouwbaar

goed, snel en betrouwbaar

prima service.

ik her er niets aan toe te voegen .

Prima goede prijs en snelle levering.

Snelle levering goede prijs.

Snel en goedkoop

Mijn zelfzorg medicijnen heb ik de volgende dag al in huis tegen een beduidend goedkopere prijs!

Deze druppels heb ik al vaker besteld en gebruik ik bij inzetten en bevochtigen van contactlenzen

Uiterst tevreden

Klantgericht, vriendelijk. De bestelde artikelen worden op tijd - en goed verpakt, meestal met een kleinigheidje erbij - geleverd. Hejemaal top.

Alles Perfect

goeie apotheek , veel te vinden wat je niet altijd in winkels kunt vinden.prima verzending

Netjes, snel en heel klantvriendelijk.

Heel snel geleverd, netjes verpakt en en handgeschreven kaartje erbij, heel klantvriendelijk.

Zo als altijd super goed. Zeer snel geleverd tegen normale prijzen. Ik blijf bij jullie bestellen

Zeer snelle levering

Prima ervaring. Netjes bezorgd

Over Viata

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon. Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten: https://www.viata.nl/online-apotheek