Goede, snelle service.

Producten die in Nederland niet leverbaar zijn momenteel kan ik gelukkig wel via Viata te krijgen

Betrouwbare club!

Prettige informatieve website, betrouwbare club, vlotte levering en goede wijze van communiceren.

Prima levering

Levering gaat snel en goed. Niets op aan te merken

Altijd goed

Besteld en snel en goed geleverd

Had na 11 uur besteld en toch nog de volgende dag al geleverd Zeer tevreden

Super snel en accuraat

Super snel en accuraat

Snel en betrouwbaar

Vlgd dag al in huis

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Gewoon goed, het juiste product tegen een redelijke prijs. Prima geregeld.

Prima bestelling binnen 2 dagen geleverd

Oké

Kortingscode werkt niet

De code die ik kreeg, bleek niet te werken. Contact met klantenservice leverde alleen de melding op dat ik de volgende keer de code moet gebruiken terwijl op het kaartje stond dat de code maar 2 maanden geldig is. Moest zelf doorvragen over de geldigheidsduur van de code. Graag had ik gezien dat de code alsnog zou worden toegepast op de bestelling die ik had gedaan. Kreeg alleen te horen dat dat niet meer kon. Geen uitleg over waarom er niet terugbetaald kon worden. Klantenservice verplaatst zich onvoldoende in de positie van de klant.

Snelle en zorgvuldige levering

Gemakkelijke site, snelle levering.

Altijd zeer tevreden over Vista. Snelle levering, netjes verpakt ,uitgebreid aanbod ,goede prijzen

100% ok

kan nie beeter

Bijna altijd de goedkoopste!

Altijd snelle levering en in de meeste gevallen blijken ze voor mijn dagcreme de goedkoopste

Ervaring is goed.

Ofschoon een tijdstip van bezorging was aangegeven tussen 13.00-15.00 uur is het pakketje rond 15.30 uur bezorgd toen wij niet meer thuis waren. We kregen een berichtje dat het pakketje bij de buren bezorgd was. Wij hebben direkt bij thuiskomst het pakketje daar opgehaald. Dus al met al is bezorging zonder problemen verlopen.

Volgens afspraak.

Goed.

In alles correct.

Snelle levering. Goede verpakking. Prettige samenwerking.

Prima webshop

Goede informatie, snelle levering.

Snel

Snelle levering en keurig verpakt. En een sample

Snel

Snelle levering, goed te volgen, natuurlijke producten

Bestellen gaat makkelijk en is snel geleverd.

Ik bestel al heel wat jaren bij jullie mijn allergie medicatie. Elke keer zijn de producten aanwezig en is de levering binnen een paar dagen. Heel fijn!

vlotte en keurige levering,

keurig en vlot geleverd. lastig. wil wel graag betalen met Ideal.

Goede dag .. We zijn heel tevreden over de werk wijzen van jullie. Keurig verpakt en betaalbaar. Alleen Post N L maakt een een troep van. Gooid de bestellingen in de papierbak. Terwijl er bij de bestelling aan gegeven is kan bij de buren bezorgt worden!!! We waren thuis de bezorger heeft niet aan gebeld!! Misschien kunnen jullie nogmaals Post N L er op wijzen dat dit geen goede service is. Dank je veel sukses. Liesbeth Idouri/Wijnnobel Kalmoeskreek 14 2353JM Leiderdorp Holland

Over Viata

Viata is een nieuwe generatie online apotheek met meer dan 25.000 producten: verzorgingsproducten, voedingssupplementen en voorschriftvrije geneesmiddelen. Bestel je voor 19u dan wordt het de volgende dag geleverd. Viata heeft als missie het typische apotheekbezoek te overtreffen. Viata geeft ook proactief online advies via chat, email of telefoon. Hier kan je terecht voor al je vragen rond gezondheid of producten: https://www.viata.nl/online-apotheek