Als vanouds weer TOP.

Zoals altijd goede service en vriendelijke ontvangst. Blij dat ik klant mag z8jn.'.

Uiterst tevreden en zeker aan te bevelen

Reeds meerdere malen naar volle tevredenheid bij Kristalonline besteld. Zeer uitgebreid assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijke website, veilige betaling, snelle verzending en alles keurig netjes verpakt. Tot de volgende bestelling.

Super goed geïnformeerd en geholpen.

Daicy heeft er zeer veel verstand van. Wat wij besteld hadden stond netjes uitgestald. Wij zijn goed geholpen. En zij heeft alles zeer zorgvuldig ingepakt. Wij gingen met meer naar huis dan wat wij besteld hadden.

Bijna alles zoals beloofd

Bijna alles netjes zoals beloofd. Alleen het bezorgen ging niet helemaal zo als bedoeld. Chauffeur belt niet aan. Geeft verkeerde pakje aan de buren. En bij nader inzien toch maar voor een ander pakje laten tekenen.

Snelle verzending, postnl slechte levering

Bestelling makkelijk online gedaan en keurig bevestigd. Helaas is Postnl waardeloos. Ondanks dat je thuis bent gewoon niet aanbellen, maar direct naar een afhaalpunt brengen.

Mooie duidelijke website en uitstekende, snelle service

uitstekend

uitstekend tot en met ok het kan niet beter

Bestel al regelmatig bij kristalonline, goede service en wordt heel goed verpakt. Komt in het buitenland altijd heel aan.

Uiterst tevreden

Goede website, En snelle levering, Product ook stevig in gepakt. Helemaal top

Gebeld om te informeren naar levertijd. Dit was die dag nog niet zeker. Is blijkbaar klein bedrijf waar je nog contact kan hebben als dat nodig is en dat er dan persoonlijke aandacht aan wordt besteed. Ben erg goed geholpen.

Uitstekend kwaliteit service

Alles is vlot verlopen en op tijd geleverd.

Uitstekende staat en snelle verzending

Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst en telkens heb ik de beeldjes in uitstekende staat ontvangen. Alles wordt goed en snel verzonden. Ook de prijs is goed in vergelijking met andere sites. Ik ben zeer tevreden.

Heel goed en dnelle bestelling

Snelle correcte levering

Bestelling snel en in uitstekende staat geleverd

Goed en betrouwbaar

Snelle levering. Goed verpakt.

Mooi kristal, helemaal gaaf, goed verpakt en snel geleverd.

Mooie aanbiedingen. Heel goed geholpen door vriendelijke mensen en zorgvuldig verpakt voor de verzending.

Prima.

Altijd fijn dat je een seintje kan krijgen als een product op voorraad is en levering is heel snel of bv. op een zaterdag als je dat graag wil. Nooit problemen gehad!

Very lovely items for good price. Excellent service and fast shipment

Top bedrijf

Vandaag voor 15 uur besteld en morgen in huis. Kan natuurlijk niet zo lang wachten tot de spulletjes binnen zijn.

Transaction parfaite

Très bonne communication Envoi rapide Article magnifique Tout est parfait

Bestelling in prima staat ontvangen doordat het keurig netjes en veilig in doos zit verpakt!

Mijn allereerste ervaring om bij jullie een bestelling te plaatsen benoem ik als uitstekend!!!

Ben heel blij met mijn kristal en toen hij er was had ik hem in een week tijd in huis Fantastisch hoor dank jullie wel

Wordt snel geleverd en is goed verpakt.

Geweldige webshop met mooi kristal

Al jaren klant bij kristalonline en zeer tevreden hoe de eigenaars met hun klanten omgaan. Snel verzonden en goed ingepakt.

Over Kristalonline

Hallo Verzamelaars van Swarovski Kristal. Wij verkopen Swarovski Kristal tegen betaalbare prijzen met een service zoals de consument dat mag verwachten. Met meer dan 6.000 artikelen op voorraad behoren wij tot grootste leveranciers van het prachtige Swarovski Kristal. Wij zijn gespecialiseerd in Swarovski Kristal dat uit het assortiment is en verkopen de huidige collectie met korting.