1 in woord perfect

Uitstekende service, snelle reactie en levering. Komt afspraken na en denkt mee als je ergens na opzoek bent.

Super correcte service

Klant steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Uitstekende kwaliteit

Jammer dat het niet de volgende dag werd geleverd ander had het vijf sterren geweest.

Snelle levering!

Mijn bestelde product heb ik heel snel ontvangen. Zeer blij mee!

Prima afgeleverd

Prima afgeleverd en in goede staat ontvangen ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst groet Astrid

Gave dienstverlening en prachtig materiaal

Na bestelling zeer snelle verzending. Geweldig verpakt. Staat prachtig te schitteren in mijn kast.

Een supergoed bedrijf.....mooi kristal,goede service.......prettige on.line winkel om te kopen,ik ben er erg blij mee.

Groot assortiment, snel geleverd

Veel keus, snelle levering, goed verpakt...nog nooit geen problemen hier gehad!

Heel goede service. Vriendelijk. Snelle levering. Doe zo door. Een echte aanrader. Dikke duim.

Dit is de eerste keer dat ik via kristalonline een aankoop doe en het is me goed bevallen. Ook de prijs lijkt scherp te zijn al heb ik biet echt alle uithoeken van het internet verkent.

zeer goed

zeer vluge levering

Mooie producten en snelle levering.

Zoals gewoonlijk ben ik weer zeer tevreden over de staat van de producten en de snelle levering.

Heel mooi engel en prima service.

Heel mooi engel en prima service.

Snelle en uitstekende service

Byzonder fijn om zaken te doen echt een aanrader

Goede service en snel

Makkelijke en duidelijke site. Vlugge levering. Één kleine opmerking. Een bevestigingsmail van zodra de bestelling verzonden is zou wel fijn zijn. Voor de rest een goede ervaring.

Top!!!

Snelle levering, goed verpakt, kom zeker terug op deze site.

Prima service en snelle levering

We hebben meerdere keren wat besteld en gekocht bij jullie, alle keren was het prima in orde

Veel keus en snelle levering

Veel keus, snelle levering en nette prijzen.

Goeie service

Goeie firma

Ik ben als klant zeer tevreden over kristalonline

Ik ben heel erg tevede over contakt wat ik personelijk heb gehad en de verzending dat is alemaal volgens afspraak

ravie

je suis ravie d'avoir pu acquérir cette superbe pièce grâce à vous merci

Incredible transaction!

Have purchased from this seller twice. Great experiences!

prima en snelle service

prima afhandeling en keurig verpakt. bovendien ook nog eens een snelle levertijd

geweldig echt een aanrader

hele vriendelijke meneer staat je goed te woord goeie prijzen en snelle levering dus echt een goed bedrijf een echte aanrader gr schneider

Zeer correcte en snelle afhandeling

Ik heb al meerdere aankopen gedaan bij kristalonline en ben steeds heel tevreden geweest over de service en de kwaliteit.

Over Kristalonline

Hallo Verzamelaars van Swarovski Kristal. Welkom op de webwinkel van Kristalonline.com. Wij verkopen Swarovski Kristal tegen betaalbare prijzen met een service zoals de consument dat mag verwachten. Met meer dan 6.000 artikelen op voorraad behoren wij tot grootste leveranciers van het prachtige Swarovski Kristal. Wij zijn gespecialiseerd in Swarovski Kristal dat uit het assortiment is en verkopen de huidige collectie met korting.