Filters

10

Alleen maar tevredenheid!

Bestellen via site ging gemakkelijk. Leuk dat er de optie is om tekst van het bordje op de mand aan te passen naar eigen idee. Met 2 dagen had ik mijn bestelling binnen, keurig verpakt. Hartstikke leuk item om wc rollen in op te bergen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gepersonaliseerde fietsmand

Een gepersonaliseerde fietsmand gekocht voor onze kleindochter. De ontvangen fietsmand is van een hele mooie kwaliteit en het naambordje zag er gelikt uit. Supersnel gemaakt en verzonden ook. Top bedrijf !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig

Goed verpakt en super mooie manden. Dankjewel jullie zijn een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
6

Manden zijn mooi maar wel kleiner dan op de website.

De manden zijn mooi en snel geleverd maar in plaats van 41 cm zijn ze maar 38 cm.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Echt mooi manden en snel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige manden

Vlotte en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke spullen met de naam erop

Leuke site, hele spullen met naam erop, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Mooi stevige mand. Lekker groot. Alleen deksel is niet helemaal recht, maar dat heb je met een natuurproduct. Snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Echt mooi en snelle lever. Kleindochter heel blij met hasr mooie Mand. Hartelijk dank Vr gr Leida Zweets

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Zeer snelle levering en product is boven verwachting!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik bestelde een mand voor de fiets van mijn dochter, naam voorop met sierlijke letters. Super blij was ze ermee, snel geleverd ook. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Super ervaring

Mijn eerste bestelling hier gedaan. Zoeken naar item ging gemakkelijk. Bestelproces was prima te doen en bezorging was goed en snel. Artikel was precies zoals besteld. Al met al een super goede ervaring met dit bedrijf. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Vlug ontvangen en zeer tevreden. Wil graag de nieuwsbrief ontvangen als jullie die eentje hebben

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle bezorging. Manden zijn geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Snel mooi en biven verwachting

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg mooi en van hele goede kwaliteit

Goede klanrenservice. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Mooie kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima site, snelle levering.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi website

Mijn bestelling netjes ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige manden

Staan erg mooi in de vensterbank

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige manden

Echt heel mooie sierletters op de mandjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed product en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Zeer vlotte bezorging Keurig afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top van begin tot einde!

Super goede en snelle services. Mand is heel goed van kwaliteit, zeker aan te raden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel levering en precies zo wat ik voor ogen had

2 jaar geleden een fietsmandje voor oudste kleindochter gekocht met een bordje en haar naam erop. Kwaliteit is goed mandje blijft echt mooi ondanks dat de fiets veel buiten staat. Nu voor haar zusje het zelfde mandje gekocht- de vraag of er voor en achter de naam een hartje gemaakt kon worden is zo uitgevoerd. Ziet er echt mooi uit.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.