Mooi mandje voor op de fiets

Mooi mandje met naam. Goede kwaliteit. Snelle levering. 1 min punt. Er zit geen bevestigingsmateriaal bij.

Mooie mand met fijne afwerking

Goede ervaring mooie mand en fijne degelijke afwerking.

Super leuke manden!

2 leuke manden besteld. Snel binnen en zien er super uit, ook sterk materiaal!

Mooie mand net wat ik zocht !

De mand werd keurig verpakt en snel afgeleverd, dus alles meer dan prima !

Aanrader!

Mijn bestelling kwam op tijd en m’n dochtertje is heel blij met haar fietsmandje met Naam. Superservice

Wederom weer een geweldige mand gekregen!

Al heel wat manden cadeau gegeven! Ze blijven geweldig! Levering top! Dank!

mooie mand

Zeer mooie mand, snel bezorgd en goed gemonteerd. Zeer blij mee.

Mooie wasmanden. Blij mee!

Hele mooie wasmanden, goed verpakt en snel geleverd.

Manden voor de tuin.

Twee mooie manden besteld, een houthandel en bloemenmand. Super mooi en snel verzonden.

Snelle levering en goede informatie

Mooie stevige houtmand

De levering is ook sneller dan verwacht en in een goede doos en weinig opvul materiaal. Hetgeen ik beide prettig vind. De mand voldoet geheel aan mijn verwachtingen. En er kan lekker veel hout in. Zeker voor twee dagen stoken 39x49x30. Er zat een mooi foldertje bij met voorbeelden van andere manden, dat vond ik jammer, want op internet is het aanbod duidelijk zichtbaar.

Zoals in de titel

Dochter super blij met haar fietsmand!

Voor de verjaardag van onze dochter een nieuwe fiets gekocht, daar miste nog een mooie fietsmand op. Besteld & super snel in huis. Dochter helemaal blij!

Was eerst bang om een spiegel te bestellen maar onnodig want was super goed verpakt , ok de manden lijken me een goede kwaliteit Netjes op de hoogte gehouden kwestie levering postnl Bedankt voor de snelle afhandeling

Mooi product super service

Het product ziet er leuk uit, snelle levering. De website om de bestelling te plaatsen vond ik minder prettig.

Betaling is losgekoppeld

Laag in de sterren omdat er direct een betaal link zou moeten zijn. Nu moet je het geld nog handmatig overmaken

Ziet er heel gezellig uit

Een rieten kindermand met naam, ziet er heel gezellig uit. Benieuwd of mn kleindochter ook zo enthousiast is

Netjes en snel geleverd

Ziet er mooi afgewerkt uit

Voederbak besteld voor onze nieuwe kat. Zeer mooi met zijn naam erop. Alles goed en zorgvuldig verpakt.

Geweldig mooie manden

Goed verpakt aangeleverd en de wasmanden zijn geweldig mooi en stevig. Ook een openhaardmand gekocht en deze ook mooi en vooral stevig. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen.

Vriendelijke bejegening, perfecte en nette levering. De manden zijn precies zoals op de site staat

een prachtige mand

prachtige mand voor een mooie prijs