Laden reviews...
Laden reviews...
233 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews benadrukken herhaaldelijk de hoge kwaliteit van de manden en de degelijke afwerking. Leveringen komen doorgaans snel en met zorg verpakt. Klanten waarderen de mogelijkheid tot personalisatie met naamlabels. Over het algemeen wordt de service als vriendelijk en betrouwbaar ervaren.
Bestellen via site ging gemakkelijk. Leuk dat er de optie is om tekst van het bordje op de mand aan te passen naar eigen idee. Met 2 dagen had ik mijn bestelling binnen, keurig verpakt. Hartstikke leuk item om wc rollen in op te bergen!
Beveelt aan
23 June 2026
Sofia
Nuland
Een gepersonaliseerde fietsmand gekocht voor onze kleindochter. De ontvangen fietsmand is van een hele mooie kwaliteit en het naambordje zag er gelikt uit. Supersnel gemaakt en verzonden ook. Top bedrijf !
Beveelt aan
21 June 2026
Leon
Ossendrecht
Goed verpakt en super mooie manden. Dankjewel jullie zijn een aanrader.
Beveelt aan
17 June 2026
RITA
OPPUURS
De manden zijn mooi en snel geleverd maar in plaats van 41 cm zijn ze maar 38 cm.
Beveelt aan
15 June 2026
Karin
Breda
Echt mooi manden en snel bezorgd
Beveelt aan
13 June 2026
Erna
Utrecht
Vlotte en correcte levering
Beveelt aan
12 June 2026
Pascale
Langemark
Leuke site, hele spullen met naam erop, snelle levering
Beveelt aan
12 June 2026
Willemien
Urk
Mooi stevige mand. Lekker groot. Alleen deksel is niet helemaal recht, maar dat heb je met een natuurproduct. Snelle verzending
Beveelt aan
10 June 2026
Marlon
Kampen
Echt mooi en snelle lever. Kleindochter heel blij met hasr mooie Mand. Hartelijk dank Vr gr Leida Zweets
Beveelt aan
9 June 2026
Leida
Hardenberg
Zeer snelle levering en product is boven verwachting!
Beveelt aan
8 June 2026
Wim
Ermelo
Ik bestelde een mand voor de fiets van mijn dochter, naam voorop met sierlijke letters. Super blij was ze ermee, snel geleverd ook. Top
Beveelt aan
8 June 2026
Ed
Zevenbergen
Mijn eerste bestelling hier gedaan. Zoeken naar item ging gemakkelijk. Bestelproces was prima te doen en bezorging was goed en snel. Artikel was precies zoals besteld. Al met al een super goede ervaring met dit bedrijf. Ga zo door.
Beveelt aan
5 June 2026
Brigitte
De Lutte
Vlug ontvangen en zeer tevreden. Wil graag de nieuwsbrief ontvangen als jullie die eentje hebben
Beveelt aan
5 June 2026
Sjan
Deurne
Snelle bezorging. Manden zijn geweldig.
Beveelt aan
5 June 2026
Karin
Echt
Snel mooi en biven verwachting
Beveelt aan
4 June 2026
Cinderella
Katwijk
Goede klanrenservice. Snelle levering
Beveelt aan
4 June 2026
MwJ
.
Mooie kwaliteit
Beveelt aan
3 June 2026
Ilse
Almelo
Goed
Beveelt aan
2 June 2026
Willy
Zwolle
Mijn bestelling netjes ontvangen.
Beveelt aan
1 June 2026
Pauline
Westdorpe
Staan erg mooi in de vensterbank
Beveelt aan
30 May 2026
EJ
Flevoland
Echt heel mooie sierletters op de mandjes
Beveelt aan
17 May 2026
Carine
Sprang Capelle
Goed product en snelle levering
Beveelt aan
15 May 2026
Gemma
Bosschenhoofd
Zeer vlotte bezorging Keurig afgeleverd.
Beveelt aan
12 May 2026
Trees
Ede
Super goede en snelle services. Mand is heel goed van kwaliteit, zeker aan te raden!
Beveelt aan
12 May 2026
Laetitia
Adinkerke
2 jaar geleden een fietsmandje voor oudste kleindochter gekocht met een bordje en haar naam erop. Kwaliteit is goed mandje blijft echt mooi ondanks dat de fiets veel buiten staat. Nu voor haar zusje het zelfde mandje gekocht- de vraag of er voor en achter de naam een hartje gemaakt kon worden is zo uitgevoerd. Ziet er echt mooi uit.
Beveelt aan
10 May 2026
Alida
Emmeloord
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops