Betaling is losgekoppeld

Laag in de sterren omdat er direct een betaal link zou moeten zijn. Nu moet je het geld nog handmatig overmaken

Ziet er heel gezellig uit

Een rieten kindermand met naam, ziet er heel gezellig uit. Benieuwd of mn kleindochter ook zo enthousiast is

Netjes en snel geleverd

Ziet er mooi afgewerkt uit

Voederbak besteld voor onze nieuwe kat. Zeer mooi met zijn naam erop. Alles goed en zorgvuldig verpakt.

Geweldig mooie manden

Goed verpakt aangeleverd en de wasmanden zijn geweldig mooi en stevig. Ook een openhaardmand gekocht en deze ook mooi en vooral stevig. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen.

Vriendelijke bejegening, perfecte en nette levering. De manden zijn precies zoals op de site staat

een prachtige mand

prachtige mand voor een mooie prijs

Topservice en mooie kwaliteit!

Mooi product, ook om cadeau te doen.

Schitterende mand!

Duidelijke site, veel keuze, scherpe prijzen en snelle verzending! Onze dochter is erg blij met haar nieuwe fietsmand met haar naam erop!

Mooie stevige mand en snelle levering

Mooie stevige mand voor kinderfiets met leuk naambordje. Snel geleverd ook.

Gewoon top!

Ik vraag steeds Italiaanse teksten en alles is steeds correct en bij twijfel nemen ze nog eens contact op en snelle levering. Heb al verschillende manden en echt een meerwaarde in het interieur.

Weer zoals de vorige keer top ,netjes verpakt en snel geleverd !

Leuke mand!

Bij deze website kun je gerust winkelen.

Heel tevreden

Snelle levering mooi verpakt . Super mooie manden , een heel tevreden klant !

Kwaliteit en goede service

Mooie en vlugge levering

Super, snel, mooi

Snelle levering, mooie mand

geweldig

we hadden zelf een foutje gemaakt met bestellen.een mail hier over verzonden de volgende dag al antwoord.het werd hersteld.

Hele mooie vensterbankmanden.

Heb 2 vensterbankmanden besteld, precies zo als ik ze in gedachten had. Erg mooi en binnen 2 dagen thuis bezorgd.

Bedankt voor de fijne service Jammer dat de manden te klein waren En fijn dat ik gelijk mijn geld gelijk terug gestort kreeg Bedankt voor de fijne afhandeling Vriendelijke groeten Willie

Hele mooi gepersonaliseerde mand

Ik heb weer een hele mooi gepersonaliseerd mand voor kinderspeelgoed. Mooi afgewerkt en snel geleverd. Top!!

Ik ben zeer tevreden

Netjes en snel bezorgd

Super snelle levering.

Het gepersonaliseerde mandje was heel snel verzonden. Had ik niet verwacht de volgende dag al in huis te hebben!

Leuk stevig mandje

Het mandje is erg leuk, stevig en mooi. De levering was erg snel en het mandje was goed verpakt

Goed product

Heel mooi mandje....netjes verpakt en snelle levering.

Het werd werd snel en netjes geleverd

Kaweide 2 5763PX Milheeze