Heel tevreden

Snelle levering mooi verpakt . Super mooie manden , een heel tevreden klant !

Kwaliteit en goede service

Mooie en vlugge levering

Super, snel, mooi

Snelle levering, mooie mand

geweldig

we hadden zelf een foutje gemaakt met bestellen.een mail hier over verzonden de volgende dag al antwoord.het werd hersteld.

Hele mooie vensterbankmanden.

Heb 2 vensterbankmanden besteld, precies zo als ik ze in gedachten had. Erg mooi en binnen 2 dagen thuis bezorgd.

Bedankt voor de fijne service Jammer dat de manden te klein waren En fijn dat ik gelijk mijn geld gelijk terug gestort kreeg Bedankt voor de fijne afhandeling Vriendelijke groeten Willie

Hele mooi gepersonaliseerde mand

Ik heb weer een hele mooi gepersonaliseerd mand voor kinderspeelgoed. Mooi afgewerkt en snel geleverd. Top!!

Ik ben zeer tevreden

Netjes en snel bezorgd

Super snelle levering.

Het gepersonaliseerde mandje was heel snel verzonden. Had ik niet verwacht de volgende dag al in huis te hebben!

Leuk stevig mandje

Het mandje is erg leuk, stevig en mooi. De levering was erg snel en het mandje was goed verpakt

Goed product

Heel mooi mandje....netjes verpakt en snelle levering.

Het werd werd snel en netjes geleverd

Mooie manden site

Onlangs bestelling gedaan van een rieten dubbele wasmand met tekst. De mand ziet er erg mooi en ook netjes afgewerkt uit en erg leuk dat je je eigen tekst kan toevoegen . Levering was ook redelijk snel. Een keer wat anders dan de doorsnee wasmand.

Goede kwaliteit product.

Prachtige mand voor op het toilet voor opbergen toiletpapier,en snel en goed verpakt geleverd!

Snelle levering en mooi product

Kattenbakcover staat prachtig en mooi afgewerkt

Top kwaliteit!!

Al vaker iets besteld, altijd zeer stevig ingepakt en alles is even mooi.

Snelle levering en mooie manden

Goede ervaring

Duidelijke website, mooie producten, snelle levering. Erg tevreden.

Geweldig mooie producten

Onwijs mooie rieten fietsmand met de naam van mijn dochter erop gekocht. Ziet er zo mooi uit. Mand werd snel verzonden en kwam netjes verpakt binnen. Bedankt!!

Snelle levering, goed verpakt. De wasmand ziet er goed uit.

Mijn bestelling is een verjaardag cadeau en ik weet alleen dat de ontvanger er blij mee was.

Heel mooi

Cadeau voor ons kleinkind konden het goed aankleden het mandje

Helemaal tevreden

Afgelopen week een set vensterbank manden besteld. Werden vrij snel geleverd en ze zijn werkelijk prachtig. Passen helemaal in mijn landelijke interieur. Goede kwaliteit. Superblij met mijn mooie manden!

Prima snelle levering mooie manden

Heel blij met mijn toiletpapier manden

Kaweide 2

5763PX Milheeze