Kachel voldoet aan onze wensen!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Houtkacheldirect heeft veel ervaring met het aanleggen van kachels en zijn daarnaast vriendelijk & klantgericht!

Perfect vakbekwaam bedrijf

Drie ervaringen: 1. als gevolg van een medische ingreep mocht ik een tijd niet meer autorijden. Dat beviel zo goed dat ik de auto heb weggedaan, maar toen kon ik geen pellets meer ophalen. Houtkacheldirect heeft ze toen aan huis gebracht zonder extra kosten! 2. mijn Nordic Fire pelletkachel functioneerde niet echt goed. Houtkacheldirect heeft toen het rookkanaal "geveegd" met een soort draaiende staalborstel. Perfect. De kachel brandt een stuk beter, maar inmiddels had ik al een nieuwe besteld bij Houtkacheldirect. 3. de nieuwe sterk verbeterde pelletkachel van Nordic Fire is nu geïnstalleerd op de afgesproken dag. Door lange levertijd nu midden in de zomer kan je de kachel niet echt goed uitproberen, maar de testperiode is die uitstekend doorgekomen. Uitstekende monteurs met een scherp oog op de veiligheid van het geheel. Kortom een uitstekend bedrijf.

Topbedrijf die afspraken nakomt

Elektrische haard gekocht met vloerplaat tegen zeer scherpe prijs. Heel klantvriendelijk bedrijf. Alle afspraken volledig nagekomen. Super goed geholpen door Marrie. Aanrader.

Plezierige professionals voor als je een houtkachel zoekt.

We hebben voor twee plaatsen in ons huis bij Houtkacheldirect haarden gekocht. Van meet af aan een goede klik; uitstekende advisering; plaatsing en installatie volgens plan en planning; echte professionals; attente service en nazorg. Houtkacheldirect is een leverancier die we van harte aanbevelen!

goed advies en installatie een 10

Recht door zee daar houden wij van, keurige offerte die achteraf nog werd gecorrigeerd voor de werkelijk gebruikte materialen (- 10,-) Afspraken goed nagekomen. We kregen een goed advies in de showroom, ze denken mee, en met een mooie offerte lopen we met een goed gevoel naar buiten. De installatie was geheel volgens afspraak. Zowel het gaten boren als het installeren was buitengewoon correct. geen rommel in huis, verpakking ging weer mee, alles schoon achtergelaten.

Disappointed

Since the purchase and installation of our houtkachel, we have had problems and tried to get assistance from the company. They are quick replying emails and very nice before we made the purchase. But I feel lack of responsibility and action. We still have issues with rain pouring into our house through the kachel. I hate to put this review, but I have to since I expected better service and responsibility by this company. It has been 10 months and we still have issues. On their website they say "Installatie Wanneer u de installatie door ons laat verzorgen, garanderen wij een goede werking van de kachel. Ook kijken we na of er genoeg circulatie is van verse lucht. Een houtkachel verbruikt immers zuurstof." We have not experienced this promise yet.

Top. Een 10

Geweldig. Netheid. Vriendelijkheid. Kwaliteit. Echte vakmannen. Ga er gerust heen. Echt zonder zorgen. Een hele dikke vette 10

Aanrader

Vriendelijk personeel, kundig, denken mee, goede kwaliteit. Prima prijs/kwaliteit

Vol lof omdat: -offerte super snel opgesteld werd -prettig mail contact, klantvriendelijk -super scherp geprijsd -vakkundig -netjes en schoon gewerkt -gezellig Prachtige open haard, zitten er heerlijk warm bij

Kennis van houtkachels, goede adviezen, top plaatsing!

We hebben goede en eerlijke uitleg gehad over de verschillende houtkachels. Er is tijd en aandacht voor ons als klant. Heldere transparante offerte, prettige manier van communiceren. Plaatsing was naar volle tevredenheid! Top zaak.

Uitstekend, goede service en een geweldig eindresultaat

Mijn ervaring , met houtkachel direct , is uitmuntend. Fijne levering , goed advies van winkel tot aan huis. Fijn personeel die hard en netjes werkt.

Goed geholpen, snelle levering, vakkundig geplaatst.

Zeer goede uitleg in de winkel. Bij plaatsing (hetgeen vakkundig en netjes gedaan werd ) nam de monteur alle tijd om het geheel uit te leggen en de kachel aan te steken.

Vakkundig, vriendelijk en super service

Super enthousiaste mensen en erg vakkundig. Vorige week is bij ons een nieuwe houtkachel geplaatst. In de prachtige winkel werden we vriendelijk over alles geïnformeerd. Ook op mail werd snel gereageerd. Korte tijd later is de kachel al geplaatst. Hardwerkende medewerkers die niet op een uurtje kijken. Nog veel tips gekregen. We willen dit bedrijf bij iedereen aanraden. Houtkacheldirect bedankt!!

uitstekende service

Normaal schrijf ik nooit een review. Nu, na 2 keer hen benaderd te hebben voor 2 diensten, meld ik dat ik een uitermate goed gevoel bij dit bedrijf heb en dat de service, inclusief de snelle antwoorden op een mail en de financiële afhandeling meer dan uitstekend zijn.

Profecioneel bedrijf

Vakkundig en proffecioneel bedrijf , keurig personeel, !

Eerlijk en snel

Ziekt u eerlijk advies, de beste prijs en een snelle levering? Zoek niet verder. We hebben een Jacobus 12 gekocht. Alles is snel en vlot verlopen, ook toe ik nog extra onderdelen later heb bij besteld. Super service en snelle reactie op vragen/mails.

veel keuze duidelijke uitleg mooie kachels

Prachtige speksteenkachel gekocht Heel veel keuze Duidelijke en eerlijke vriendelijke uitleg Fijn contact snelle levering en montage Het is onze 2de kachel via houtkacheldirect en komen zeker terug voor ook een buiten kachel.

Een prima kachel geïnstalleerd door vakkundige mensen

Onlangs hebben wij een pelletkachel aangeschaft bij Houtkacheldirect. Het betreft de Ilvar9. Wat een prachtige kachel en wat een heerlijke warmte geeft hij af. Zeer geruisloos. Onze woning heeft een wat afwijkend dak hetgeen toch weer een uitdaging was voor de installateurs. Maar deze mensen kennen hun vak. Je kunt zien dat ze veel ervaring op hebben gedaan met plaatsen van kachels. Alles keurig en opgeruimd achter gelaten. Houtkacheldirect geven wij dus een 10 en kunnen wij zeker aanraden !

In één woord Fantastisch

Wat een top bedrijf. Goed advies, aardige mensen en scherpe offertes. Ze reageren snel op vragen. Hebben snel en zeer netjes gewerkt met het plaatsen van onze nieuwe kachel. Echt een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een nieuwe kachel.

Pluspunten

Persoonlijk contact Super snelle reacties Vriendelijk en professioneel

Pluspunten

Snelle communicatie

Kan ze niet vinden!

Pluspunten

Bijzonder klantvriendelijk, stellen alles in het werk om de geschikte haard te vinden. Zijn 2x bij ons geweest om te meten om er zeker van te zijn dat de betreffende haard zou passen. Fijne en snelle communicatie, dank aan Marry en Coen voor de prettige samenwerking. Een aanbeveling voor potentieele klanten.

Geen.

Pluspunten

Erg prettig bezoek, gesprek en advies gekregen. Duidelijke offerte en snelle reacties bij vragen via mail. Bedankt voor jullie services en plaatsing we zitten er weer warmpjes bij.

Pluspunten

Hele goede service en erg klantvriendelijk.

Pluspunten

Vanaf het begin SUPER vriendelijk, toen ik vragen stelde was er nooit een probleem, onmiddellijke feedback, nooit opdringerig, altijd super beleefd.Heb uiteindelijk een keuze van kachel gemaakt bij hun en de levertijd, de plaatsing, de communicatie verliep telkens TOP!! Het zijn mensen met passie én kennis!!Proficiat!!En naverkoop, ik mag altijd caontact opnemen, geen enkel probleem!!Jullie verdienen een dikke pluim, ik zou jullie aan iedereen aanbevelen!!Mvg katie