Allemaal deskundige en correcte vaklieden.

Badkamerwarenhuis Wormerveer heeft onze badkamer renovatie van A tot Z gedaan. In de showroom rustig begeleidt in het uitzoeken van producten en het realiseren van onze wensen. Duidelijk tekeningen, offerte opbouw, schriftelijke en mondelinge communicatie. Tijdens de renovatie 1 projectleider Dhr Haak die met de vaklieden duidelijk communiceerde. Allemaal deskundige en correcte vaklieden die met respect in je woning aan het werk zijn (slopers, loodgieter, tegelzetter, stukadoor en elektriciën). Lang getwijfeld over het plaatsen van een sunshower, maar wat een aanwinst. Het bedrijf was ons aangeraden door een familielid. Wij hebben er alle vertrouwen in, mochten er in de toekomst mankementen ontstaan, wat ik niet verwacht dat dit naar tevredenheid word opgelost.

Prima kwaliteit, betaalbaar en geweldige service

Ik heb een verstelbare douchedeur gekocht. Duidelijk berichtgeving over leveringsdatum. Het was even puzzelen om goed te monteren maar uiteindelijk met logisch denken toch gelukt. Prima kwaliteit en eindelijk weg met het vervelende douchegordijn. Ben zeer tevreden.

zeer goede service

Wij hebben een badkamermeubel gekocht bij het badkamerwarenhuis. Wij werden zeer goed en vriendelijk geholpen. Er wordt goed meegedacht en ook de service nadien is uitstekend! Echt een aanrader!

Super vlotte medewerkers en creatieve ideeën

Goed meedenken en in oplossingen denken.

zeer goede service

Onlangs een badkamermeubel gekocht bij Badkamer Warenhuis Wormerveer. Het kraangat van het eerst geleverde meubel zat aan de verkeerde kant. Meubel werd zonder problemen ingeruild voor een nieuwe. Prima service!

Absoluut tevreden met de service!

We zijn heel goed geholpen bij Badkamerwarenhuis in Utrecht. Goede adviezen, er werd ruim de tijd genomen om onze wensen in kaart te brengen. Geen snelle verkooppraatjes maar eerlijk en duidelijk. Ook de levering liep op afspraak. Toen achteraf bleek dat het bestelde fonteintje toch niet paste in het toilet namen ze deze zonder problemen retour. Ik zou het warenhuis zeker aanbevelen aan anderen!

Pluspunten

ik wilde een hele goede beoordeling geven aan Badkamerwarenhuis in Harderwijk voor de bij ons geleverde en gemonteerde badkamer en dan met name Remco, de monteur die fantastisch werk geleverd heeft en voor de prettige samenwerking met de verkoopmedewerkers.

nvt

Pluspunten

We zijn erg blij met ons badkamer meubel. Goed advies gekregen van Badkamerhuis. Kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Pluspunten

Heel goed gegaan, geen problemen. Goed geholpen en mijn vragen zijn netjes en naar tevredenheid beantwoord.

Pluspunten

Wij zijn zeer goed geholpen door badkamerwarenhuis. Na aankoop is dezelfde service, benadering en klantvriendelijkheid gebleven.

Pluspunten

Niets dan lof over de snelle levering en de prijs van het artikel. Jullie site is al in mijn kennissenkring aanbevolen.

Pluspunten

Er is veel keuze voor een goede prijs. Prima bezorging. Top! Maakt onze badkamer helemaal compleet.

Pluspunten

Bestelling eenvoudig kunnen plaatsten en de levering was stipt op tijd! Snelle response op mail.

Pluspunten

Klant is koning, snelle reactie op de gestelde vragen en goede levering.

Pluspunten

Ik heb via internet en in de winkel gekocht en allebei tot volle tevredenheid.

Pluspunten

Goede, vriendelijke en snelle services voor een betaalbare prijs!

Pluspunten

Goede eerste ervaring met dit bedrijf. Snel geleverd, en ik hou al altijd rekening met een paar dagen. Tot nu toe alles prima geregeld.

Pluspunten

Super goed geholpen en de leveringen volgens afspraak! bedankt daarvoor

Pluspunten

Ze hebben een breed assortiment en de verkopers denken goed mee over wat past bij jouw eigen voorkeuren. Ik ben goed geïnformeerd en geholpen. Ik zou zeker nog een keer langsgaan!

Pluspunten

Prima geholpen in de showroom en alles geleverd volgens afspraak. Vakkundig verbouwd. Geen rommel en erg netjes gewerkt Tevreden over het resultaat.

Pluspunten

Van eerst bezoek tot aan levering is alles helemaal goed gegaan. Erg meedenkend!

Pluspunten

Wij zijn zeer goed geholpen door Badkamerwarenhuis. Alles was vrijblijvend en de voorlichting en het advies waren erg deskundig.

Pluspunten

Zeer tevreden over hoe we geholpen werden, zeer enthousiast en meedenken over onze wensen. Ik kan daarom ook iedereen adviseren om voor Badkamerwarenhuis te gaan!

Pluspunten

Snelle levering. Goed contact en ze checken je bestelling nog telefonisch. Erg fijne samenwerking.

Pluspunten

Fijne en snelle afhandeling. Heel vriendelijk personeel die je graag goede raad geven. Top!