Absoluut tevreden met de service!

We zijn heel goed geholpen bij Badkamerwarenhuis in Utrecht. Goede adviezen, er werd ruim de tijd genomen om onze wensen in kaart te brengen. Geen snelle verkooppraatjes maar eerlijk en duidelijk. Ook de levering liep op afspraak. Toen achteraf bleek dat het bestelde fonteintje toch niet paste in het toilet namen ze deze zonder problemen retour. Ik zou het warenhuis zeker aanbevelen aan anderen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ik wilde een hele goede beoordeling geven aan Badkamerwarenhuis in Harderwijk voor de bij ons geleverde en gemonteerde badkamer en dan met name Remco, de monteur die fantastisch werk geleverd heeft en voor de prettige samenwerking met de verkoopmedewerkers.

nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We zijn erg blij met ons badkamer meubel. Goed advies gekregen van Badkamerhuis. Kwaliteit voor een eerlijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel goed gegaan, geen problemen. Goed geholpen en mijn vragen zijn netjes en naar tevredenheid beantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn zeer goed geholpen door badkamerwarenhuis. Na aankoop is dezelfde service, benadering en klantvriendelijkheid gebleven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Niets dan lof over de snelle levering en de prijs van het artikel. Jullie site is al in mijn kennissenkring aanbevolen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Er is veel keuze voor een goede prijs. Prima bezorging. Top! Maakt onze badkamer helemaal compleet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestelling eenvoudig kunnen plaatsten en de levering was stipt op tijd! Snelle response op mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klant is koning, snelle reactie op de gestelde vragen en goede levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb via internet en in de winkel gekocht en allebei tot volle tevredenheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede, vriendelijke en snelle services voor een betaalbare prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede eerste ervaring met dit bedrijf. Snel geleverd, en ik hou al altijd rekening met een paar dagen. Tot nu toe alles prima geregeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super goed geholpen en de leveringen volgens afspraak! bedankt daarvoor

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze hebben een breed assortiment en de verkopers denken goed mee over wat past bij jouw eigen voorkeuren. Ik ben goed geïnformeerd en geholpen. Ik zou zeker nog een keer langsgaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima geholpen in de showroom en alles geleverd volgens afspraak. Vakkundig verbouwd. Geen rommel en erg netjes gewerkt Tevreden over het resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Van eerst bezoek tot aan levering is alles helemaal goed gegaan. Erg meedenkend!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn zeer goed geholpen door Badkamerwarenhuis. Alles was vrijblijvend en de voorlichting en het advies waren erg deskundig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer tevreden over hoe we geholpen werden, zeer enthousiast en meedenken over onze wensen. Ik kan daarom ook iedereen adviseren om voor Badkamerwarenhuis te gaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Goed contact en ze checken je bestelling nog telefonisch. Erg fijne samenwerking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne en snelle afhandeling. Heel vriendelijk personeel die je graag goede raad geven. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg mooie showroom waar je een goed de producten kunt vergelijken. Gedreven en uiterst vriendelijk personeel dat duidelijke informatie geeft. Een absolute aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Deskundige mensen aan het werk. Dat kon je ook wel zien aan de manier van werken. Nieuwe badkamer perfect afgeleverd. Precies naar wens , ik ben zeer te spreken over het resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service. Had direct een goed gevoel bij eerste gesprek. De werkzaamheden werden volgens een goede planning uitgevoerd en geen problemen gehad met de uitvoering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer tevreden. Uitermate aardig en net personeel. Hart voor de zaak. Denken goed mee en geven uitstekend advies.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed werk, vakwerk. Ook na oplevering mogelijkheid tot stellen van vragen. Alles is naar wens verlopen, we zijn er blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Badkamerwarenhuis.nl

Filter op Taal