Nog steeds is de order niet gecrediteerd

Diverse malen achter de creditering aangegaan, ik heb ook een mail dat ze dit gaan doorgeven aan Riverty, nog steeds niet gebeurd.

Bestelling deels ontvangen, geen reactie op mails!! Zeker niets meer bestellen bij Le Ballon sen!!!

Had op 14/2 bestelling geplaatst. 2 van de 5 items zijn 23/2 geleverd. Maar helaas de 2 minst leukste items. Meerdere mails naar klantenservice gestuurd, maar geen reactie! We worden gewoon genept door Le Ballon. Zogenaamd artikelen op voorraad hebben, niet meer uitleveren, maar wel het geld incasseren van de trouwe klanten! Shame on you Le Ballon (en hun curator)!!!!!!!!!! Let op!! Je moet zeker niets meer bestellen!!

Zeer slecht!

Krijg de bestelling meer dan een week later en maar de helft want niet alles was op voorraad! Krijg een bericht dat de terugbetaling binnen. 1 a 2 werkdagen zijn maar daar wacht ik nog steeds op! Zeer, zeer slecht en geen reactie op mijn mail via klantenservice.

Mooie kwaliteit, snelle nette verzending

Super mooie kleding, mooie kwaliteit. Dik tevreden. Nette en snelle verzending

Niets ontvangen en geen reacties

Voor 100 euro kleren gekocht (3 wkn geleden) en niets ontvangen en ik ontvang geen reactie op mijn mails! Schandalig!

Slecht

Incomplete levering Ondanks faillissement kan een levering nog steeds plaatsvinden

Slechte levering

De levering heeft 10 dagen geduurd. Daarnaast is de helft maar geleverd en de helft van de bestelling geannuleerd. Ik heb bericht gestuurd via de email maar daar heb ik nooit reactie op mogen ontvangen.

Super!!

Al jaren ben ik een tevreden klant, zowel online als in de winkel!

Niet geleverde artikelen en hele lange verzending

Ik heb de bestelling 6 februari geplaatst. Vervolgens kreeg ik eerst een bericht van vertraging binnen en vorige week dat 2 artikelen niet meer geleverd konden worden. Jullie hebben een sample sale gehouden nadat ik de bestelling heb geplaatst en daarna waren de artikelen niet leverbaar. Waarom verzenden jullie niet alle orders voor die sample sale? Daarnaast wordt dan nog het minst interessante artikel geleverd (die ik pas gisteren heb ontvangen, dik 2,5 week na de bestelling), waarvan jullie al 2 weken geleden de prijs hebben verlaagd. Zou dan wel zo eerlijk zijn om na zo’n late verzending ook het artikel voor die prijs aan te bieden.

Geen terugbetaling en niet te bereiken

Enkele weken geleden plaatste ik een bestelling. Ik kreeg daarop bericht dat een jumpsuit niet geleverd kon worden. Deze is echter nooit terugbetaald. Na enkele belpogingen en vele mails te hebben gestuurd, geen enkele reactie. Het is triest dat de winkels gesloten moesten worden maar dit is niet netjes om zo met klanten om te gaan terwijl steeds volop mails blijf ontvangen over nieuwe acties.

Bestelling niet ontvangen

Ik heb een blouse besteld bij Le Ballon maar die is nooit aangekomen. Eerst zou ik die in de winkel op gaan halen maar de winkel was al gesloten. Dus werd me verteld dat het opgestuurd zou worden naar mijn huisadres. Nog altijd niets ontvangen. Webshop is gesloten, klantenservice niet bereikbaar dus ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

Geen ingewikkelde site en snelle levering

Klantvriendelijk site van le Ballon. Bestelling eenvoudig op te voeren en levering van de goederen verloopt snel.

Bestellingen gaan prima en snelle levering Ziet er uit als op de foto. Mail contact heel slecht , nooit reactie gehad.

Wat jammer dat jullie stoppen! Invito en Le Ballon waren mijn favoriete kledingwinkels! Sterkte voor jullie en bedankt voor de laatst bezorgde bestelling

Niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen.

Nog geen geld terug

Bestelling geplaatst 2 wk geleden. Deze is geannuleerd en heb het geld nog niet terug.

Betaalde bestelling nog steeds niet ontvangen,

Helaas zit ik al even op mijn bestelling te wachten. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en op mail wordt niet gereageerd. En dat terwijl het geld al wel is betaald.

Altijd leuke mode en fijn personeel

Ik heb vele jaren met plezier gewinkeld bij le Ballon. Onmogelijk om hier zonder aankoop de winkel uit te gaan!

Nog geen bestelling ontvangen

Beste Le Ballon, De winkel in Eindhoven is gesloten en daar zou ik mijn bestelling op gaan halen. Graag zou ik mijn bestelling willen ontvangen. Graag een reactie alstublieft. Via 0617760475 Tanja

Laatste bestelling

Afgelopen week waarschijnlijk de laatste bestelling bij Le Ballon geplaatst. Wat jammer dat zo’n leuke winkel op houdt te bestaan. Als ik samen met mijn vriendin ging winkelen, gingen wij altijd langs Le Ballon. Vriendelijk personeel en een hele gezellige sfeer! Ik wens al het personeel weer een hele leuke baan toe.

Fijne winkel

Zo jammer dat jullie er niet meer zijn. Ik heb veel gewinkeld bij jullie. Zo’n leuke kleding voor ons categorie ook. Vrouwen van 50 plus ;) Ben ook naar de sample sale geweest. In de winkel ook fijne medewerkers. Pakketten snel bezorgd En nu?

Leuke kleding

Leuke kleding, snelle levering, kortom mijn winkel.

Goed gedaan le ballon ..

Na een paar emails verstuurd te hebben naar le ballon .werd er met mij contact genomen ..dat mijn bestelling naar huis werd gestuurd Dat kon ik wel waarderen ..dacht dat ik het kwijt was ..tijdens het bestellen wist ik niet dat alles failliet was ..ik heb het nog steeds niet ligt nu nog bij post.nl ....dus ik heb nog steeds niks 8 dagen verder..

Jammer

Ik vind het iedere keer opnieuw teleurstellend als ik na betaling per mail moet vernemen dat van de drie twee door mij bestelde producten niet leverbaar zijn. Dit was helemaal bijzonder omdat je de producten nog wel kon bestellen via de website.

Altijd blij met le Ballon

Ruime keuze in leuke merken; al jaren fan van le Ballon. Vreselijk jammer als jullie geen doorstart zouden kunnen maken.