Krijg snel een reactie terug en ben blij met de goede service

Is een leuke gezellige winkel en vooral het filiaal Veenendaal!

Ik vind zelf altijd erg fijn dat ik een verkooppraatje ervaar, wat ik veel filialen van Leballon wel het geval is, wat ik overigens van mijn omgeving ook hoor. In het filiaal Veenendaal is dat niet het geval en laten ze je in je eigen waarde met name! Daarnaast vind ik de webshop ook altijd fijn en wordt alles met beleid verwerkt en dat zie je ook tegenwoordig niet overal!

Happy

Weer mooie kleren van le Ballon ! De verschillende merken kun je goed combineren dus keuze genoeg

Vlotte, nette en adequate reactie en afhandeling na een foutieve invulling van mij t.a.v. verzendgegegens. Zeer tevreden.

Was gewoon goed.

Was volgens afspraak binnen gekomen. En het zag er netjes uit.

Goed!

Mooie kleding, fijne materialen. In 1 artikel zat een haal in de stof, keurig afgehandeld door klantenservice. Top!

Late levering, materiaal niet duidelijk te zien op site

Levering duurde zeker een week. Geleverde vest was van stug materiaal.

Prima, geen klachten

Fijn, geen klachten. Duidelijke mails en prima levering. Ook terug sturen gaat goed.

Had het jurkje binnen 3 dagen in huis. En zoals gewend de zelfde service als normaal.

Leuke mode

Vind alleen vervelend dat jullie geen gratis retour service hebben

Goede service Super kwaliteit.

Vlotte bediening!

Wel spijtig dat ik geen bevestiging kreeg van betaling.

Teleurstellend

De service om iets te betekenen als er binnen enkele dagen al een verschil is in prijs en niet oplost met bijvoorbeeld een tegoedbon ( dan blijft het geld binnen het bedrijf) is teleurstellend en daardoor de overweging om niet meer te shoppen bij Le Ballon

Super goed

Snelle levering, goede producten, helemaal top

Mooie spullen en prima service

Winkel graag bij le ballon, komen een paar keer per jaar in Eindhoven. Daar helpen ze ons heel goed, en het personeel is heel erg leuk

Prima bestelproces, leuke producten

Overzichtelijk bestelproces, snelle verzending, leuk aanbod!

Heerlijk voetbed!

Wat een prachtige sandaal en wat zitten ze lekker! Ik ben al fan van de sneakers maar nu ook van de sandalen.

Goede snelle levering van een prachtig product ❤️

Snel en soepel

Mijn kleding werd netjes bezorgd en ook het retourproces en het storneren van mijn geld ging top.

Top!!

Leuke, gevarieerde kleding. Snelle levering en retour!

Super sevice en klantvriendelijkheid

Zoals altijd super geholpen en super tevreden.

Helemaal tevreden

Het was de eerste keer dat ik iets bij Le Ballon bestelde. Ik was op zoek naar &co woman en kwam daardoor hier uit. Mooie en duidelijke website en veel keus. Ook veel andere merken. Ik zag dat Le Ballon ook verschillende winkels heeft, daar ga ik zeker ook een keer naar toe.

Vlotte service

Geheel tevreden. Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Zeer klantvriendelijk

Recent probleem met een jurkje wat ik al gewassen had en de merken er uit geknipt. Bleek dat de beveiliging er nog in zat maar daar omheen allemaal kleine gaatjes! Alles is netjes opgelost. Ik kreeg het geld terug en bovendien nog een tegoedbon van €10. Heel netjes en zorgvuldig afgehandeld! Chapeau!

Aanrader

Ik ben heel tevreden. Website is overzichtelijk en het gebruik is makkelijk. Vriendelijke en behulpzame medewerkers bij de klantenservice. Je wordt bij een bestelling of een retourzending goed op de hoogte gehouden van de status. Ik zou alleen graag een snellere levering willen. Nu duurt het vaak 3 a 4 dagen voordat een bestelling binnen is. Ik heb ook wel eens een week moeten wachten. Dat is het enige puntje, verder allemaal prima.