Leuke spullen voor een leuke prijs.

Bestelling werd geannuleerd, klantenservice onbereikbaar en nog geen geld terug ontvangen

Mijn bestelling werd ineens geannuleerd en ik kreeg bericht dat ik mijn geld binnen 1-2 werkdagen terug zou ontvangen. Tot op heden heb jk nog steeds niets ontvangen en is de klantenservice onbereikbaar via mail of telefoon.

Leuke kleding

Leuke Winkel met kleding Snelle bezorging top

Mooie kleding die snel is verzonden en perfect past

Heel leuk geshopt in de uitverkoop. Mooie items gescoord

Goed alles wat ik bestel is meestal zoals op de foto

Netjes op tijd geregeld en goede kwaliteit

Blij met mijn aankoop

Het duurde even voordat het verstuurd was, maar toen ik de T&T had ontvangen was m'n pakketje de dag erna in huis! Blousen zaten allemaal perfect!

bestelling nooit ontvangen

bij de grote sale leuk truitje gekocht en gekozen voor laten bezorgen in Ede filiaal, terwijl dit filiaal gesloten was. na meerdere keren telefonisch proberen contact op te nemen, uiteindelijk gelukt iemand te spreken. erg rommelig gesprek en werd vrijwel meteen gezegd zonder ook maar naar de situatie te kijken gezegd dat ik een mailtje moest sturen. tot op heden nog geen mail terug ontvangen over mijn bestelling. bestelling is dus nog steeds niet terecht. wat een chaos. zie ordernummer hieronder: Uw bestelling met ordernummer 1347247 is verwerkt & kan u vanaf overmorgen ophalen in de door u geselecteerde winkel. Deze mail is uw afhaalbewijs, zorg dus dat u deze in de winkel kunt laten zien.

Netjes geleverd!

Altijd goede ervaring gehad met Le Ballon in de winkels, maar via webshop bestellen ook altijd netjes en snel. Blij met de aankoop!

Top winkel met schitterende collectie

Hele mooie webwinkel met schitterende collectie Aanrader !

Geweldig personeel

Ik ben meerdere keren in een Le Ballon geweest, in Amersfoort en Breda. Wat ik zo fijn vind aan Le Ballon, is dat het personeel echt met je mee denkt. Ze dringen je nooit iets op en zeggen ook als iets minder mooi bij je staat. Dit is een eerlijk advies, wat er voor gezorgd heeft dat ik heel wat leuke kleding gekocht heb en dat ik ook elke keer terug kwam. Daarnaast is de kleding van zeer goede kwaliteit. Ik vind het dan ook heel erg jammer dat Le Ballon failliet is, heb nog wat in de sale kunnen kopen, maar had ook graag in de toekomst kleding gekocht. In ieder geval bedankt voor alles!

Super levering ik ben blij

Alles klopt wat maten betreft en snel binnen . Mooie kwaliteit, ik ben blij !!!

Eenvoudig in 1 klik online besteld en supersnel in huis !!

Prettige website omgeving Duidelijke omschrijving en foto's van het product. Geheel naar wens en verwachting na ontvangst. Snelle levering met de post NL.

Winkel dicht bestelling zoek.

Ik kreeg bericht dat ik mijn bestelling kon ophalen en tot mijn verbazing was het winkel leeg. Niemand aanwezig. Klantenservice ook niet bereikbaar.

mooi product en snelle levering

Het jurkje voldoet aan de beschrijving op de site, mooie kwaliteit

Snel geleverd mooie kwaliteit/kleir

Had het artikel in Utrecht gezien maar niet meer in mijn maat Nu Online besteld

Alles naar m’n zin

Netjes afgeleverd, ziet er allemaal goed en leuk uit. Ik ben blij met m’n aankoop. Super leuke collectie bij Le Ballon.

Prijs/kwaliteit zijn top!

Leuke blouse voor n leuke prijs, snelle bezorging

Mooie spullen!

Prima, geen klachten

Duidelijk wanneer het bezorgd wordt, netjes verpakt en kledingstuk van goede kwaliteit

Alles netjes en snel geleverd

Bestellen op de site is heel makkelijk en duidelijk. En de levering ging ook snel

Heel tevreden

In de sale een mooie jumpsuit en jurk besteld, helemaal blij mee.

Ik ben alweer zeer tevreden over mijn aankoop bij Le Ballon en ook over de snelle correcte bezorgin.

Le Ballon, is mijn favoriete winkel met veel merken waar ik altijd wel wat kan scoren. Ook online kan ik er goed slagen. Het bestellen gaat gemakkelijk en het wordt keurig en snel bezorgd. Ik ben zeer tevreden. Groetjes Lenie.

zeer prettige winkel en webshop

Zou zo zonde zijn als deze zaak niet in het straatbeeld blijft.

Heel erg tevreden

De kleding keuze van Le Ballon is anders dan andere kleding winkels. En ik hou altijd van een andere kledingstuk te dragen. Ben heel erg tevreden. En dit dracht niemand in mij regio Friesland. Hartelijke groet Marijke

Zeer blij!

Ik bekijk regelmatig de site van Le Ballon. Nu was ik heel verrast door deze lage prijzen. 2 paar schoenen besteld, schrok ervan dat ze zo afgeprijsd zijn. Zitten perfekt.