Onbetrouwbaar en een niet accuraat voorraad beheer

Na bestelling werd na lang wachten ineens een deel als niet meer leverbaar aangegeven. Het terug te storten bedrag voor dat deel gebeurde niet binnen de gestelde 1 tot 2 dagen. Na meerdere malen contact met jullie klantenservice wacht ik nog steeds op correcte afhandeling. Met een woord teleurstellend!

Reorganisatie of faillisement

Ik ben al heel lang een trouwe klant. Wat er nu gebeurt is heel bijzonder. Afgelopen week een bestelling gedaan en uiteraard akkoord met aangepaste retourvoorwaarden. Ik ontvang echter totaal andere kledingstukken dan degene die ik besteld heb. Nul reactie vanuit le ballon. En waarom nu een enquete terwijl er een mega zware tijd voor het bedrijf gaande is? Belangrijk is dat de zaken wel naar behoren geregeld moeten worden en klanten dus ook beantwoord. Laatste ervaring heel vervelend dus. Daarvoor heel fijn geshopt altijd.

Bekwaam en zeer klantvriendelijk ondanks dat ze alleen was in de winkel!

Ondanks de lastige situatie waar Le Ballon zich bevindt bleef deze dame professioneel en enthousiast mij helpen.

Artikel niet ontvangen

Ik wilde vandaag bij de le ballon winkel Nijmegen, mijn bestelling op gaan halen. Is de winkel permanent gesloten. Ik heb hier geen bericht over gehad. Wel een afhaalmail voor de winkel. Wat nu? Met vriendelijke groeten, Véronique Estourgie

Het alarm zat nog aan het kledingsstuk

Het alarm zat nog aan het kledingstuk en de winkel is definitief gesloten.

Mooie winkel/site goede service!

De kleding is mooi, maten vallen goed en kwaliteit is prima! Klantenservice werkt ook goed en het personeel in de winkel is heel vriendelijk en gezellig!

Waardeloos

Doordat ze een jurk opsturen met beveiliging erin is hun advies om naar een willekeurige winkel te gaan om de beveiliging eruit te halen. Ik was altijd fan maar online bij hun bestellen is dus een heel slecht idee.

Pakket is nog niet geleverd

Vervelend dat bestelling is verzonden maar nog niet ontvangen door PostNl. Met vriendelijke groet, Petra van den Broek

Heel goed was de communicatie

Ben keurig te woord gestaan ivm een bestelling die vertraagd was. Ze hebben meteen actie genomen.

Supper mooie kleding

Vind het super jammer. Dat ballon winkels der mee stoppen

Snelle en vlotte levering, blij met mijn nieuwe blouse

Mooie webwinkel met veel keus en een goede klantenservice

Goede webwinkel met veel keus en een goede klantenservice

Slecht

Ik heb nog steeds geen verzendbericht van mijn bestelling. Ik broek was niet op voorrad, dat geld is teruggeboekt. Heb hier ook een mail over gestuurd, geen reactie. Het kan toch niet langer dan een week duren voor ik mijn bestelling heb? Ik vind dit jammer te moeten ervaren.

Hele fijne webshop en winkel

Altijd mooie merken. Mooie overzichtelijke site.

Zending volg

Zending volgens afspraak geleverd

Mijn favoriete winkel

Vroeger kocht ik al vaak mijn kleding in de vestiging Nijmegen nu in Eindhoven. Zeer mooie en aparte kleding,perfecte pasvorm en altijd vriendelijk en behulpzaam personeel! Ook mijn dochter heeft sinds een paar jaar Le Ballon ontdekt. Vaak krijgen wij complimentjes over onze kleding. We maken er ook altijd een leuk moeder/dochter uitje van om te shoppen bij de leukste kledingzaak van Nederland!

Kwaliteit kleding en schoenen

Ik ben al jaren trouwe klant bij Le Ballon en dat heeft ermee te maken dat de prijs-kwaliteit verhouding erg goed is.

Snelle levering, ik ben blij

Blouse besteld, goed door le Ballon op de hoogte gehouden vd status, snelle levering. Alles in orde.

Niet tevreden 6 stuks besteld lang wachten voor uiteindelijk maar 3 stuks

Ik baal als wen stekker. Ik had 6 artikelen besteld op 29 december jl. Op 2 januari kreeg ik een annulering van 1 artikel, een pasr dagen later weer een annulering van 1 artikel. Een week later heb ik gemaild met de vraag wanneer ik mijn bestelde kleding mocht ontvangen. Op 8 januari kreeg ik de mail dat het pakket de volgende dag bezorgd zou worden en bij het uitpakken miste ik het meest grwilde artikel van mijn bestelling. Toen zag ik dat er op de dag van ontvangst (9 januari) nog een mail was gestuurd dat ook dat artikel geannuleerd was. Dus 11 dagen moeten wachten om uiteindelijk maar de helft van de bestelde artikelen te ontvangen. Het teveel betaalde bedrag is overigens nog steeds niet gecrediteerd.

Teleurstelling

Ik heb een jurk besteld voor de helft van de prijs. Ik heb 35 euro betaald en op het prijskaartje zit een sticker met de prijs van 25. Ik heb dus 10 euro meer betaald. Dit vind ik niet klantvriendelijk en slordig.

Snelle levering, top produkt

Wat een prachtige jumpsuit heb ik mogen ontvangen! Mooie stof en draagt lekker. Ook de levering was top.

Mooi ingepakt.

Mooie jurk! Alleen de boven kant is pas ,Alleen te nauw op de heupen! Zo jammer!

Nette communicatie en levering

Ballon hield me prima op de hoogte van de verwachte leverdatum ed. Alles netjes verpakt en op gemelde datum geleverd. Maatvoering klopt, blouse zoals verwacht nav plaatje op de site, dus alles naar wens. Zeer tevreden.

Altijd een feestje om daar te shoppen

Gezellige winkel . Personeel wat leuk mee helpt om te stylen. Goeie service. Ook online Mooie kwaliteit en leuke kledingmerken

Hooiland 2 6666 MJ Heteren