Goed en snel bezorgd

Ondanks de extra drukke feestmaand de volgende dag in huis. De verzendkosten vinden wij wel hoog voor zo'n klein doosje met neuten, rond de 8 euro.

Erg fijn geholpen en super service.

Nadat ik de bestelling geplaatst had zag ik dat ik teveel besteld had. Gebeld en werd gelijkt aangepast en gecrediteerd. Bezorgd volgens afspraak, Plinten werden zelfs naar binnen gedragen. Top service.

Vriendelijk en behulpzaam

Recentelijk plinten besteld. Ik werd vriendelijk geholpen met goede adviezen. Ik ben weer super blij met mooie plinten aan mijn muur :)

vlotte communicatie, snelle levering, goed product

alles top

Super service vriendelijk geholpen en volgende dag in huis !

Klantgericht en meedenkend.

Na telefonisch contact, advies en overleg over snelle levering is dit ook goed uitgevoerd. Prima plinten, inclusief lijm en binnen een paar dagen afgeleverd. Dank jullie wel!

Super service, wanneer je er spoed mee hebt maar ook wanneer je iets vergeet. En zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer overzichtelijke site, mooie producten

Zeer overzichtelijke site, mooie producten en net als de vorige keren snel geleverd

Kan niet direct zien hoe te betalen. Betaling met ideal is wel mogelijk Dit heb ik over het hoofd g

Ik heb bestelling geplaatst en met normale overboeking betaald. Hiervan krijg ik geen bevestiging en bericht van wanneer ophalen. Ik zelf heb niet gezien dat betaling met ideal ook tot de mogelijkheden behoorde. Bestellingen in de avond gedaan krijgen smorgens hiervan bericht. Bestelling bij Mooie Plinten zelf opgehaald Mooie afgwerkte plinten in Ral kleur 9010 Deze kan ik bij eenieder aanbevelen .

Vriendelijk contact! meedenkend koop snel gesloten. Top bedrijf.

Goed en prima zaken te doen

Zeer fijne ervaring goede kwaliteit en snelle levering of afhalen is ook mogelijk

Komen afspraken na

Makkelijk on-line te bestellen. En netjes en snel op afspraak geleverd. Top!!

Voorbeelden snel opgestuurd

Ik had voorbeelden besteld om te vergelijken, binnen 3 dagen werden deze bezorgd.

Duidelijke omschrijving, makkelijk om een bestelling te plaatsen.

Voor boven-en benedenverdieping nieuwe plinten besteld. Het bestelproces verliep vlot, en we zijn erg benieuwd naar de plinten.

Duidelijk overzichtelijk goede back up petje af

Is goed bevallen en snelle levering top.

Zeker behulpzaam en goed en helder advies bij het uitzoeken van de juiste lijsten voor onze woning

Compleet snel geleverde bestelling zonder onnodige verpakkingsmateriaal

Snel kompleet Prijs prima En geen onnodige verpakkingsmaterialen

Zeer behulpzaam goed advies goede kwaliteit snelle levering

Topservice, communicatie en mooie plinten doet zijn naam eer aan.

Op tijd bezorgt, zoals aangegeven. Supervriendelijke en behulpzame bezorger. En zoals de naam het al zegt, het zijn mooooooie plinten!!

Klant vriendelijk, mooie plinten!

Prima communicatie, levering op tijd, materiaal okay

Top webshop

Fijne en duidelijke website. Alles kunnen vinden voor ons jaren 30 huis.

perfect, duidelijk en bondige site, maakt het kiezen makkelijk

mooie showroom echt verhaal (passie)