Simpel, snel en goed.

Nvt

Mooie prijs en kwaliteit

Mooie plinten voor weinig geld

Mooi spul snel geleverd

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Prijzen zijn ook prima en de kwaliteit is goed.

Positieve ervaring

Straalt kwaliteit uit...levertijd mag korter...verpakking ziet er professioneel uit...extra potje verf is oké...de tegelzetter was positief...

Goede keuze en service

Goede keuze, goede service, op tijd geleverd en goede kwaliteit plinten. kortom uitstekend allemaal.

Alles exact zoals het moet.

Ik ben als leek super goed geholpen via de telefoon en mooie plinten ontvangen

Mooie vensterbanken

Goede website waar je duidelijk alle maten door kan geven. Levering zoals aangegeven in de mail op de juiste dag. Bezorging was top! Vensterbanken zien er goed uit en de maten kloppen precies. Lijm er gratis bij. Ik beveel ze zeker aan.

Super geregeld

Snelle levering, duidelijke communicatie, prettig bedrijf om mee samen te werken.

Really good plinths

Beautiful strong plinths and excellent service from company. Only they did less order, I will call then and ask them to rectify money. Instead of 16, they send 15 and charged me for 16 but that could be honest mistake.

Mooie plinten van Mooieplinten

MDF gladde plinten RAL 9010 besteld en binnen paar dagen perfect ontvangen inclusief kit. Zijn inderdaad mooie plinten en resultaat is perfect!

Mooie kwaliteit plinten

De plinten zijn goed verpakt en zijn mooi gegrond. Zo mooi dat ze zelfs zonder afschilderen te monteren zijn.

Prachtige en mooie plinten met goede kwaliteit! Ook de meegeleverde kit heeft goede kwaliteit! Ik heb zwartkleurige plinten besteld. Plaatje geworden! Zo blij mee! Snelle levering met een goede uitleg.

Zeer goede kwaliteit plinten op tijd geleverd

Goede kwaliteit (strak gezaagd en afgelakt); Prima lijm meegeleverd; Snelle levering

mooi product correct geleverd

Prachtige jaren 30 vensterbank besteld en vlgs afspraak keurig geleverd. Bovendien goed advies erbij gehad.

Kwalitatief hoogwaardig product snel geleverd

Duidelijke site, kwalitatief hoogwaardig product voor een goede prijs. Snelle en zeer nette en vriendelijke levering. Klantvriendelijk en professioneel. Bedankt!!

Mooie plinten, duidelijke communicatie tijdens het bestel/ bezorgproces, goede meegeleverde kit!

Prima winkel

Duidelijke omschrijving op de site. Fijn om eerst samples te kunnen bestellen. Keurige levering.

Duidelijke website, heldere communicatie en levering volgens afspraak. Wij zijn erg tevreden met de plinten!

Geweldige levering en communicatie

Ik belde met een vraag en omdat ik ze graag snel wilde hebben. Er werd meteen met mij meegedacht en kreeg goed advies. Plinten zijn echt super mooi en zitten strak op de muur!

Supermooie plinten en goede communicatie

Supermooie plinten en goed gecommuniceerd vwb bezorging.

Goede producten en diensten

Goede producten Leveren op de dag dat ze zeggen dat ze leveren Goede contacten Zeker als ik weer nieuwe plinten nodig kom ik bij ze terug

Mooie producten en goed service

Gekochte vensterbank en contact waren goed.

Snelle reactie, goede kwaliteit plinten, vriendelijke mensen.

Prima levering

Levering ging zoals afgesproken. Contact vooraf met bedrijf ging ook prettig. Deurlijsten zijn naar verwachting.