Mooie lijsten!

Goede service en kwaliteit. Zeer tevreden!

Voorafgaand op de bestelling kreeg ik antwoord op mijn vraag per mail Levering prima

Alles perfect

Goede kwaliteit snelle levering

Snel en goed !

Netjes volgens afspraak geleverd. Plinten hebbben hoge kwaliteit!

Geweldige mooie plinten

Mooie plinten, snelle service Goed geïnformeerd over levering.

Positief

Goede informatie, communicatie en vooral eens een sympathieke chauffeur.

Snel, flexibel en perfecte service

Snel, flexibel en perfecte service

Duidelijke site, levering volgens afspraak, prettig contact.

Mooie plinten, snel geleverd!

Fijne ervaring en mooie plinten. Aanrader. Enige feedback is dat de kopse kanten van m'n MDF architraves niet gegrond waren. Dat vond ik jammer.

Zowel het bestellen als het bezorgen gaat perfect. Mooie plinten ook.

Goed verpakt, netjes afgeleverd.

Eenvoudig te bestellen en via mail wordt je op de hoogte gehouden. Perfecte levering, kortom top!

Supervriendelijk en behulpzame medewerkers

Volgende keer koop ik hier weer

Mooie plinten, goede kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit plinten. Snel en optijd geleverd volgens afspraak. Hartstikke tevreden.

Snelle levering, mooie plinten

Goede prijs/kwaliteit verhouding plinten. Ze zijn makkelijk te verwerken met de bijgeleverde montagelijm. Levering was snel, de plinten zijn goed verpakt.

Goed en snelle levering

Keurig en snel. Mooie plinten naam doet eer aan.Melk

Mooie plinten

Mooi plinten snel geleverd

Vriendelijk, ruim aanbod, goede adviezen, aanrader

Mooie Plinten heeft een prachtige collectie aan vensterbanken met architraven en smetplanken. De combinaties zijn prachtig. Alles volledig op maat. Wij zijn zeer, zeer tevreden met hun adviezen, de orderbehandeling en -afhandeling en levering. We gaan zeker nog meer bij Mooie Plinten bestellen met de renovatie van ons woonhuis. Complimenten! Zeer, zeer tevreden.

Netjes geleverd volgens afspraak

Het zijn echt mooie plinten van degelijke kwaliteit

Prima bedrijf!!

Punctuele levering. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Fijn om zaken mee te doen!

Heldere site waarop het makkelijk bestellen was. Vervolgens duidelijke communicatie over levering. Levering keurig op tijd met eigen bezorgdienst. Plinten zien er prachtig uit en bijgeleverde lijm is top! Veel bedrijven kunnen een voorbeeld nemen aan dit bedrijf.

Zijn snel en leveren goede materialen.

Ziet er netjes uit

Goede kwaliteit plinten voor een normale prijs Zeer tevreden

Bezoeging duidelijk en snel. De plinten zijn mooi en vaj goede kwaliteit.

Een prachtige Plint voor een redelijke prijs

Voor de eerste keer plinten online besteld, Op de afgesproken dag en tijd geleverd, Als extra een potje verf,en kit! Wat een service!! Heel tevreden over dit bedrijf,duidelijke communicatie En een prachtige plint!