Top: mooie plinten goede en snelle levering.

mooie plinten goede kwaliteit en snelle levering. Duidelijke site. En bestel mogelijkheid

Mooie plinten , en super vriendelijk bezorging

Plintjes waren heel mooi.snel bezorgt en de jongens die het kwamen brengen waren heel vriendelijk .

Prima , komen afspraken na.

Goede kwaliteit , keurige afhandeling.

Levering conform afspraak

Uitstekende kwaliteit

Prima bedrijf, mooie plinten en goede communicatie

Ze leveren mooie producten en de logistiek doen ze zelf. Hou wel rekening met wat langere levertijden als op de website staat aangegeven.

ben er nog mee bezig maar op zich prima

zeer goed

Het bestelde keurig afgeleverd. Alles d'rop en d'ran zoals beloofd.

Alles prima geregeld

Online hebben we plinten besteld. Bedrijf heeft nog even contact gezocht om af te stemmen, wat we zeker waarderen. Communicatie prima, levering prima. Zeker een aanrader als je plinten nodig heb.

perfect

zoals wij hadden afgesproken mooi op tijd gebracht.

uitstekende

goede bedrijf, goede service , denkt mee

Perfecte service en goede producten

Meerdere keren besteld en altijd goede en snelle service. Denken met je mee en zijn zeer vriendelijk. Verschillende producten besteld, allemaal top!

Mooie verzorgde plinten

Vensterbank en Plinten op kleur besteld. De plinten keurig in de juiste kleur perfect en zorgvuldig verpakt aangeleverd. De chauffeur belde een half uur van te voren en kwam binnen het afgesproken tijdbestek. Er zaten zelfs 3 potjes met de kleuren verf bij om waar nodig de verf bij te kunnen werken na het verzagen. De gratis lijm werkte perfect. Zeer tevreden een echte aanrader.

Top geregeld..!

Plinten op gehaald bij deze firma Ontvangst was top.. En nog koffie ook.. Extra plint gekregen omdat er 1 bij zat die schade had.. En ze waren per stuk nog 10 cm langer ook als op gegeven.. super Kit en verf er bij gekregen voor een mooi resultaat..

Ongelooflijk goede service van een mooi familie bedrijf

Geholpen door zoon en vader top ervaring! Goed materiaal en mooi op tijd geleverd!

fijn dat ik terug gebeld ben en de mensen met je mee denken

fijn dat ik terug gebeld ben en de mensen met je mee denken

Flexibel en betrouwbaar

Dit bedrijf doet wat het belooft.

Ieder contact met dit bedrijf was zeer persoonlijk, duidelijk. Ze namen contact op over de levering en kort voor de aflevering van de goederen belden ze dat ze 30 minuten later voor de deur zouden staan. Zelden zoiets meegemaakt. Hier kunnen andere bedrijven veel van leren. Nogmaals een top bedrijf die afspraken na komt.

mooi materiaal

moeilijk te beoordelen, daar er nog niets is ontvangen. tot dusverre ziet het er goed uit.

Mooie plinten na goede voorlichting

Mooie plinten na goede voorlichting

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd . een minpunt . ik had wat voorbeelden nodig voor een project . een lijst en een neut . ik vind de bezorgkosten dan wel hoog. die was duurder dan het product .

Mooie plinten en een super service!

zeer goed

zeer correcte en goede levering

Absolute aanrader!

Aan dit bedrijf zouden veel andere bedrijven voorbeeld kunnen nemen. Super vriendelijke, meedenkende medewerkers. Snelle en goede service. Goede produkten. Echt top!

Komen goede afspraken goed na

Goed advies en service. Alles naar wens afgeleverd!

Prachtige plinten, snel en met zorg geleverd.

Prijs kwaliteit is prima , de plinten zien er keurig netjes uit. Fijn dat de lijm er bij geleverd is en een klein potje verf mocht er nog een beschadiging zijn om aan te tippen. Top zeer tevreden.