Gemakkelijk besteld, snel geleverd met telefonische melding vooraf!

Prima service en mooie afwerking

Flexibel in het afstemmen van de aflevering en mooie kwaliteit plinten. Alles volgens afspraak. Zeker een aanrader!

Na overleg werden de hoekstukjes voor bij de plinten netjes op maat gemaakt.

Mooieplinten.nl staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service!

Mooieplinten.nl is DE leverancier van kwaliteit plinten, architraven en ventsterbanken, passend in elke stijl. Door hen waren wij in staat onze woning weer in de originele authentieke stijl te doen herleven. Ook qua advies, meedenken en het doen van suggesties voor een stijlvolle afwerking is mooieplinten.nl niet te evenaren.

Alles zoals beloofd

Heel tevreden mooie plinten zoals beschreven tevens zoals de levering die gebeurt is zoals beschreven tijdens de bestelling.is de 2e bestelling.

“Mooi”

Snelle service, goede communicatie omtrent levering. Goede kwaliteit.

komt afspraken goed na

afgeleverd conform bestelling en afspraak

Goed advies mooi resultaat

Top bedrijf

correcte info, snelle service

TOP

Gewoon goed

Alles prima

Goed!

makkelijk en snelle levering.

mooieplinten.nl heeft een duidelijke site met goede foto's. De levering is al binnen een paar dagen.

Snelle en goede afhandeling - mooie en duidelijke website

Snelle en goede afhandeling van een combinatie aan plinten en neuten (in twee kleuren) - mooie en duidelijke website. Moet nog wel even uitpakken. Maar ook de verpakking ziet er verzorgd uit. TOP

hele prettige contacten en afwerking van e bestelling

hele prettige contacten en afwerking van e bestelling

Mooi materiaal, geleverd conform afspraak.

Stelt niet teleur.

Mooie plinten, snelle levering

Dezelfde week al geleverd.

Mooie plinten en goede service

Makkelijk te bestellen. De plinten zijn mooi. De levering was op de afgesproken tijd. Medewerkers zijn vriendelijk aan de telefoon.

Ruim assortiment en vriendelijk personeel

Overzichtelijke website met ruim aanbod. Wij hadden gekozen voor afhalen omdat we in de buurt zouden zijn een week later. Ik kreeg geen terugkoppeling op mijn voorgestelde afhaaldatum. Toen ik hiervoor een dag vantevoren contact opnam (via whatsapp) kreeg ik gelukkig wel snel een reactie en werd het alsnog geregeld. Bij het afhalen prima geholpen door een vriendelijke medewerker die zelfs hielp de spullen in te laden. Kortom, tevreden over dit bedrijf!

Netjes afgeleverd

Plinten goed in de grondverf Mooie gladde strakke plinten

Snelle levering en reactietijd. Goeie service

Aanbeveling

Beleving Mooieplinten.nl

Plinten werden keurig op tijd volgens afspraak geleverd. Waren keurig verpakt, geen beschadigingen. Tevens werden 3 tubes montagekit en een potje verf op kleur bijgeleverd. Zijn inmiddels verwerkt en kan niet anders zeggen dan dat het er goed uitzit. Heb gekozen voor hoogte 12 cm wat een prima verhouding is tov de totale hoogte van 260 cm. Mocht ik in de toekomst wederom plinten nodig hebben of iemand vraagt mijn advies zal ik niet aarzelen en Mooieplinten.nl voorstellen.

Absoluut top.

Wij zijn bij de fabriek langs geweest om de verschillende plinten te bezichtigen en om een keuze te maken. Zijn heel vriendelijk ontvangen met een kppje koffie en hebben de koop incl. de bezorgdatum ter plekke geregeld De plinten incl. de tubes kit en een potje verf om de plinten, indien nodig een beetje te kunnen bijwerken, zijn op de afgesproken tijd afgeleverd. Kortom, zeer tevreden en een echte aanrader. Ga zo door !!

Alles top geregeld door Mooieplinten.nl

Top plinten en deurlijsten ontvangen, gebracht door zeer vriendelijk eigen personeel en op de plaats gelegd waar ik het wilde hebben. Ook een aantal tubes high Tech montage kit er bij gekregen en een blikje verf in de kleur van de plinten, kan niet anders zeggen ,,,,TOP,,,,

Alles prima verzorgd

Gewoon alles goed.

Mooi op tijd en volgens afspraak geleverd.