Simple en effectief

Op de site de gewenste maat uitzoeken en proefexemplaar is met een paar dagen thuis geleverd.

Super klantvriendelijk en zeer behulpzaam.

Mooi op tijd geleverd encompleet met verf en lijm. Uitstekend!

Alles naar tevredenheid

Alles perfect

Keurige plinten voor een schappelijke prijs

Goede afspraak kunnen maken omtrent de levering

snel geleverd, goede kwaliteit

Heel mooi!

Het is precies wat we wilden, alleen één tip. Doe er even een waarschuwing bij dat je de smetplanken van te voren op 45 graden afzaagt als je er een neusje bij plaatst. Wij lazen het pas naderhand omdat de neusjes maar niet “pasten”. Gelukkig was dat bij een vensterbank waar de bank voor staat. Bij de anderen houden we er nu rekening mee. Verder prima verpakt en in goede staat ontvangen.

Heel blij!

Ik heb hier een aantal plintneuten besteld in de gewenste kleur. Snelle levering en de neuten zien er top uit. Bedankt Ger!

Uitstekende en snelle service!

De plinten werden keurig verpakt geleverd, op de afgesproken tijd en datum.

snelle levering, goed product en goede prijs

snelle levering, goed product ,plus extra potje verf en gratis tubes kit. zeer tevreden.

Mooie vensterbanken

Goede kwaliteit en personlijle aandacht

Mooi product, goede communicatie en goede prijs

Na een poosje online zoeken voor plinten neuten en architraven voor ons huis uit 1930 ben ik terecht gekomen bij mooieplinten.nl Snelle levering en echt een kwaliteitsproducts. Ben er blij mee.

Mooie prijs optijd bezorgd

Alleen de bezorgster was een beetje chagerijnig verder prima

Fantastisch bedrijf!!!

Men heeft tijd voor de klant. Er is een simpele maar zeer effectieve showroom waarbij goede voorlichting wordt gegeven. Alle afspraken worden correct nagekomen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Uitstekende service en plinten en mooi gelakt voor een uitstekende prijs.

Voor het eerst besteld bij mooieplinten.nl en dat is een zeer prettige ervaring gebleken. Bestellen gaat makkelijk, duidelijke website en levering de dag erop zeer netjes. Omdat de communicatie over levering niet helemaal goed was doorgekomen stond de chauffeur voor een dichte deur. Maar nadat zij met mij had gebeld (ja, dat doen ze) en ik gevraagd had of ze de plinten in de achtertuin wilde leggen, heeft zij alle mogelijke moeite gedaan om dit te realiseren. Fijn dat ik bij thuiskomst direct aan de slag kon gaan.

Goede service en kwaliteit geleverd

De naam zegt genoeg!Mooie plinten en goede service.

Snelle levering, product zoals verwacht

Heerlijk snelle levering en de producten zijn exact zoals op de website weergegeven. Tevens geleverd met voldoende montagekit.

Niets op aan te merken, gewoon goed

Levering zoals afgesproken.

Uitermate klantgericht en top meegedacht

Geen ervaringen met vensterbanken en plinten, maar ze hebben mij telefonisch en met foto’s geholpen met de juiste maten en mogelijkheden! Aangezien ik geen technisch inzicht heb is dat erg welkom! Kleine moeite groot gebaar heel klantgericht! Ook super fijn dat ze van te voren bellen als ze er bijna zijn.

Snel bezorgd goede communicatie en alles ziet er verzorgd uit! Prima!

Alles volgens afspraak en ziet er zeer netjes en verzorgd uit!

Keurig!

Top service en kwaliteit! Eerst een paar voorbeeldjes aangevraagd om de maat en stijl te "proberen". Hiervoor werden mij geen kosten berekend, ondanks vermeld op de website. Na bestelling keurig netjes geleverd en binnengebracht, zelfs nog binnen de max. verzendtermijn.

Mooie plinten, snelle levering, vriendelijke service.

Plinten en eindstukjes besteld via mooieplinten.nl. Levering was netjes op tijd, vriendelijke bezorgers en ook aan de telefoon ben ik netjes te woord gestaan. Zeker een aanrader!

Snelle levering, gebeld dat ze onderweg waren en keurig afgeleverd door 2 vriendelijke jongemannen. Mooi materiaal!

makkelijk en snel.

Duidelijke site waar je gemakkelijk kan bestellen d.m.v. de foto's. De levering was binnen 3 dagen.

Zeer positief

De gelakte plinten waren boven verwachting. Netjes gespoten, geen beschadigingen. Voldoende kit bijgeleverd en ook een potje verf voor eventueel bijwerken vd hoekjes. Keurig verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden!