Vandaag mijn plinten verwerkt en heel blij verrast door de super goede kit die bij mijn 10cm hoge mdf plinten gratis waren meegeleverd. Ondanks de ongelijke vloeren en muren was het door de kit goed te bevestigen. Ook de plinten zelf is natuurlijk niet op aan te merken en de bezorger was heel behulpzaam bij het lossen.

Mooie plinten, top communicatie en snelle levering!

Bij vragen wordt er zeer snel en adequaat gereageerd. De prijs/kwaliteit verhouding van de plinten is echt goed. De leverdata zijn wat beperkt omdat mooieplinten.nl de plinten zelf bezorgd maar het voordeel hiervan is dat ze onbeschadigd worden geleverd! Aanbeveling ja! Ze komen na wat ze beloven en leveren snel, waar vindt je dit nog in de bouwwereld?

Goede ervaring

Een goede ervaring

Prachtige plinten perfecte service!

Vaker besteld bij dit bedrijf wederom van A tot Z perfecte geregeld. Prachtige plinten perfecte service!!

Mooie plinten en goede service!

snel goede communicatie perfect geleverd

snel goede communicatie perfect geleverd

Prima qualiteit en fijne site

Goed om te bestellen voor het zelf plaatsen van plinten

Alles volgens afspraak

Helemaal top!!!!!!

Mooie plinten, keurig op tijd geleverd. Een echte aanrader!

Precies goed tegen een mooie prijs

Was op zoek naar architraven voor een nieuw deurkozijn. De architraven die ik vond op mooieplinten komen exact overeen met de andere architraven in mijn woning uit de jaren dertig. Opmerkelijke kwaliteit en ook nog eens heel goed betaalbaar. Levering was overigens ook supersnel, goed afgestemd en erg vriendelijk.

Goede kwaliteit, niet duur, snel geleverd zonder verzendkosten

Prima prijs-kwaliteit verhouding!

Mooie plinten en snel geleverd

Beter kan niet

Snelle levering, goede updates over levering, zeer vriendelijk en service gericht bedrijf. Kwalitatief goede plinten en mooie uitvoering voor een zeer goede prijs.

Prima en tevreden met de levering

Ontvangen zoals afgesproken en kwaliteit zoals verwacht.

Goede kwaliteit en ondersteuning en correcte levering

Een goed advies en mooie aanbiedingen en altijd bereikbaar. Vlotte correcte levering

Super kwaliteit

Snel geleverd , mooie kwaliteit en duidelijke webshop!! Heel tevreden

Mooieplinten.nl maakt zijn naam waar!

De plinten zijn écht mooi, prijs/kwaliteit is zeer goed, wachttijd bezorging ben ik ook zeer tevreden over.

Goed product

Honderd procent kwaliteit!

Vanaf het begin tot aan het einde is werkelijk alles mij uitstekend bevallen bij dit bedrijf. De communicatie, vriendelijkheid, het snel reageren, goede adviezen, meedenken en persoonlijk contact. (ook via WhatsApp)! Ze hebben een gebruiksvriendelijke, duidelijke en overzichtelijke website. Nadat ik mijn bestelling heb geplaatst is al meteen duidelijk wanneer de plinten bezorgd worden. En op de dag van bezorging kreeg ik netjes een half uur van te voren een telefoontje van de vriendelijke bezorger (eigen bezorgdienst) dat hij er met +/- een half uur was om de plinten af te leveren. Alles keurig netjes verpakt, er zit voldoende lijm bij en zelfs een klein potje met wat reserve lak. Als je iets besteld, wil je gewoon dat het zo gaat, zoals het bij dit bedrijf gaat. Werkelijk nergens iets op aan te merken! Wat een top bedrijf. Kwaliteit en service, het bestaat dus nog wel!!

goede kwaliteit geleverd volgen afspraak

goed prijs kwaliteit

Super mooie plinten en (redelijk) snel geleverd!

Super mooie plinten en (redelijk) snel geleverd!

Zo behulpzaam en niets is te veel. Ik raad heb zeker aan.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Goed naar ons geluisterd en meegedacht. Mooie plinten op RAL kleur. Inclusief bijbehorende lijm en verf om bij te tippen.

Snelle levering en alles in prima kwaliteit.

Goede service, goede kwaliteit, lage prijs

De plinten werden zorgvuldig verpakt aangeleverd. Het tekent mooie plinten dat ze er de montagekit bij leveren. En last but not least ook nog een klein buisje verf bijleveren. Echt top.