snelle levering en nette prijs

snelle levering en nette prijs.

Snelle levering en netjes verpakt afgeleverd!

Topkwaliteit en topservice !

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd. Een aanrader !

Prima levering

De plinten zijn nog niet geplaatst dus daar kunnen we niets over zeggen maar verder was alles prima !

Snel en vriendelijk

Snel en goede service

Goede prijs-kwaliteit verhouding, betrouwbaar bedrijf

Ik heb dit bedrijf als zeer prettig ervaren. Vooraf gebeld over levertijd en mogelijkheden, waarbij met erg vriendelijke mensen gesproken. Levering was op tijd en keurig zoals afgesproken. De bestelde afgelakte plinten (45 stuks) zijn erg mooi, met goede prijs-kwaliteit verhouding met gratis montagekit. Ik zou dit bedrijf aanbevelen.

Fantastisch snel geleverd. Zelfs binnen neergelegd

Echt mooie punten.

Netjes afgeleverd, goede prijs.

Prima, alles volgens afspraak, goede service.

Zeer punctueel, snelle reactie, behulpzaam.

Mooi product en een goeie service.

Hele goeie ervaring met dit bedrijf, waar ik nog niet van had gehoord voordat ik mijn bestelling plaatste.

Mooie plinten en de gratis meegeleverd kit werkt perfect. Zou 5 sterren geven als er wat sneller geleverd kon worden.

snelle levering. mooie plineten uigebreide keuze.

Snel en kwalitatief goed

Mooie plinten, ook het gratis meezenden van kit en een blikje verf geeft iets extra’s

Mooie plinten qua afrechting, maar niet helemaal recht

Plinten netjes volgens bestelling geleverd. Afwerking/kleur/lak van de plinten ziet er prima uit. Helaas waren er een aantal plinten niet helemaal recht, waardoor er hoogteverschil is ontstaan bij het naast elkaar zetten van de plinten... Toch zonde van de bijna €500 die ik eraan heb uitgegeven...

afspraak is afspraak, goede service

alles volgens afspraak

Soepele bestelling en correcte aflevering

Het bestellen gaat eenvoudig en de aflevering verloopt geheel volgens de verstrekte informatie over leverdatum . Plinten waren goed verpakt en zonder beschadigingen

Volgende dag geleverd en voordelig!

Super snelle levering en dat tegen een prijs die zeker 20% lager is dan de (bekendere) concurrenten. Kwaliteit is goed. Ik heb vaker plinten (elders) besteld, en deze zijn goed. Mijn plinten hadden een wat grovere afwerking van de grondverf, de uiteinden zag je wat verdikkingen, maar dat is nul komma nul een probleem. Zeer tevreden, en zeker aanbevolen!

Goede kwaliteit

Mooie massieve plinten van echt hout. Is van prima kwaliteit. Service is prima, netjes bezorgd.

Uitstekende kwaliteit producten

Mooie producten en conform afspraak geleverd.

Hele mooie plinten ik had 2 bussen met kit erbij gekregen had gedacht dat het te weinig was maar het was ruim voldoende bijna een hele bus over. Plinten werden bezorgd door eigen bezorgdienst netjes optijd gemeld welke dag de plinten bezorgd zou worden en op de dag zelf werd netjes gebeld hoe laat ze zouden komen. Ik kreeg er een blikje verf bij en een kwastje. Wat wel jammer was is dat er op 2 plinten een streep/kras zat gelukkig kon ik deze verzagen en achter de bank plaatsen.

Goeie service

Prima snel geleverd

Super snel geleverd

Naar wens, goede prijs kwaliteitsverhouding.

Prettig bedrijf

Voor ons is de overzetplint een uitkomst. Geen oude slopen en dus geen kans op wegknappen van stucwerk. Levering op tijd. Bij vragen een goed antwoord. De "mooie" plinten waren niet allemaal mooi. Er waren een aantal plinten zwarte strepen, die behoorlijk poetsen nodig maakte. Ook kan de uitsparing/sponning wel een fractie dieper. Plinten staan nooit 100% recht tegen de muur. Het stucwerk onderaan heeft altijd te lijden onder het bukwerk van de stukadoors. Plinten en zeker de oude zijn 12mm dik, dan mag 14mm toch wel? Er komt ook nog kit bij. Een volgend keer, zal ik zeker weer bestellen.

Vlotte en nette levering

Vlotte levering, netjes verpakt. Inclusief montagekit en zelfs een busje lak om mogelijke beschadigingen van verstekzagen bij te werken. Helemaal top.

Ondanks de order niet doorging wegens mijn fout zeer snelle terugboeking goede service ga zo door

Toptoptoptop.