Top..precies volgens afspraak !

Zie boven..alles klopt !

alles naar wens

Great

All as promised

Alles makkelijk

Makkelijk vinden, bestellen en betalen. Ruime keuze, goede en slimme adviezen op de informatieve website. Na bestelling een track&trace. Keurige levering van goede kwaliteit plinten en uitstekende lijm. Plinten monteren is een feestje !

Goede kwaliteit

Zeer snelle levering en mooie plinten.

Top plinten

Top plinten

Echt mooie plinten gaaf en strak goed gelakt.

De hoge plinten zijn een ware afwerking van de vloer en hebben een prachtige uitstraling. Ben er zeer tevreden over. Ook zijn er gratis bijgeleverd 2 High Tack lijmbussen en een lak busje in dezelfde kleur van de plinten. Echter 1 plint was licht beschadigd maar bij de montage is dit niet te zien.

Topper!

Mooie plinten maakt inderdaad mooie plinten, geen woord teveel!

helemaal geweldig

Mooie plinten, snelle levering . Helemaal TOP

Mooie plinten en snel geleverd.

Alles is makkelijk en duidelijk te bestellen. Alleen de breedte van de neuten is niet altijd te selecteren. Veel keuze...

Verkeerde plinten geleverd, dezelfde dag nog de juiste plinten ontvangen. Top

Verkeerde plinten geleverd, dezelfde dag nog de juiste plinten ontvangen. Top

Goed en makkelijk geregeld

Het ging allemaal prima, het is overzichtelijk en duidelijk

Plinten netjes op tijd afgeleverd. De bezorger heeft de plinten zelfs binnen in huis neergelegd, waar je tegenwoordig al blij mag zijn als ze überhaupt bij je voordeur in de buurt komen. Plinten zien er mooi uit en goed verpakt. Echte aanrader!

Goede snelle service, aardig personeel, mooie producten!

Zie bovenstaand

kwalitatieve plafondlijsten.

Omdat het via de site moeilijk kiezen is zijn we eens gaan zien in de showroom. Wat meteen op valt zijn de aardige mensen daar. Wij hebben onze plafondlijst gevonden, dus wij zijn zeer tevreden.

Overzichtelijke website, snelle levering.

Ruime keus, snelle levering en goede kwaliteit plinten.

Goede service!

Zijn goed bereikbaar voor persoonlijk contact en denken goed mee. Plinten zijn mooi!

Goede Prijs Goede Afspraken

Na dat we wat tekort kwamen de plinten zelf op gehaald dit was geen probleem en lag bij aankomst klaar.

Super tevreden met de product, levering en prijs niveau.

Ik heb plinten, neuten en koplaten gekocht. Alles ging super goed.

Proefstukjes besteld snel geleverd

Proefstukjes zagen er top uit nu kan ik kijken of ik het mooi vind en dan mijn plinten en koplatten bestellen.

Goede service en goede kwaliteit!

Netjes en goed

Hele prettige service!

Snel en adequaat werden de plinten geleverd. Er bleek er 1 te missen en die werd direct nabezorgd en toen was ik ook nog in de gelegenheid om mijn bestelling aan te passen vanwege een inschattingsfout van mijn kant. Alleen maar lof voor mooieplinten.nl.

Overzichtelijke site met mooie producten.

Na bestelling snel geleverd.