beste plek voor plinten, architraven en en suite meubels

Top bedrijf. Alles netjes, goede prijzen, goede spullen, uitstekende service. Levert veel sneller dan concurrenten. Ook hele mooie en suite meubels. Niet naar een ander gaan.

Mooi afgewerkt!

Wij hebben voor ons nieuwbouwhuis vensterbanken en smetplanken van de 1900 collectie besteld. Ontzettend goed en al mooi afgewerkt in de grondverf. Snelle levering en fijne communicatie bij vragen.

Wat een TOP bedrijf

Nadat ik plinten had besteld werden deze keurig afgeleverd. Half uur voor bezorging gebeld dat ze er aan kwamen. Helaas na het plaatsen van de plinten toch te weinig besteld. Na 1 telefoontje krijg ik nog 4 plinten geleverd. Zonder bezorgkosten super fijn!!! Wat een service. Ik beveel jullie aan al mn bekenden aan als TOP bedrijf. Geweldig bedankt.

Geweldig van advies tot snelle levering

Ik had plinten, architraven en neuten nodig. Fijn geadviseerd over type en aantallen. Na bestelling kon het de volgende dag al geleverd worden. Super!

Reeds enkele keren niet geschilderde deurlijsten en plinten laten leveren tot absolute tevredenheid. Hebben bij de laatste levering een (water)kwaliteitstest gedaan. Stuk deurlijst in kom water gelegd rond de middag. Om 20.00 u 's avonds er uitgehaald. Er was geen enkele schade. Beter nog, na een nacht drogen geen vervorming en geen zwelling. Buiten het mooie esthetische dus ook zeer goede kwaliteit. Bovendien vlot persoonlijk contact met bedrijfsleider voor vragen of advies en correcte afspraken i.v.m. levering. Luc Brasschaat (Be)

Bij Mooieplinten.nl = Afspraak is Afspraak

Via mond op mondreclame kwam ik op de website van Mooieplinten.nl. De reden dat ik bij Mooieplinten.nl mijn aankoop heb gedaan is: Website: - toegankelijke website, overzichtelijk en gebruikersvriendelijk - mooi assortiment artikelen (van klassiek tot moderne stijl) - duidelijke tekst en goede uitleg Service en klantgericht: - medewerker(s) zijn vriendelijk en meedenkend zowel aan de telefoon als bij aflevering Levering: - aflevering volgens schema - artikelen goed verpakt - wordt 30 min van te voren gebeld zoals omschreven op de website Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de spullen die geleverd zijn en de service. Ben zeer tevreden en een echte aanrader om de website te bezoeken.

Mooie plinten!

Alles volgens afspraak, helemaal top.

Snel en goede service

Goed en snel geleverd. Plinten netjes in kleur zelfs potje verf erbij geleverd.

Fijne service en mooie plinten

Prettig contact, snelle service en kwalitatieve plinten. Zeker een aanrader!

Erg goede service!

Meermaals deurneuten besteld bij Mooieplinten. Bij de laatste bestelling had ik achteraf gezien verkeerde maat doorgegeven. Dit is kosteloos opgelost door Mooieplinten.nl. Erg goede service! Aanrader

Makkelijk

Keurig op tijd en netjes in huis gelegd met de kit er bij .

Gewoon prima.

Tweemaal 'mooie plinten' besteld; Tweemaal zeer tevreden, over de vlotte levering, de kwaliteit en de prijs !

Mooie plinten en snelle levering

Had ooit eerder plinten besteld maar miste nog een aan tal meters. Snelle levering nu is alles compleet.

Ruim aanbod. Goede service!

Al enkele keren besteld. Mooie producten voor een goede prijs. Ze doen ook echt wat ze zeggen dat ze doen. (Is tegenwoordig niet bepaald vanzelfsprekend)Levering helemaal top en aardig personeel. Een aanrader dus!

Prima service en afhandeling

Afspraken werden perfect nagekomen. Prima bevallen.

Zeer klant vriendelijk

Klantvriendelijk behulpzaam en flexibel. Ook afleveren goed. Je krijgt dag en tijdframe op wanneer ze komen. Chauffeur belt dan ca 45min van te voren dat hij onderweg is

Snelle professionele service

Levering binnen een week binnen, afgeleverd op locatie, veel keuze in verschillende plinten en neuten. Erg fijn samen werken met deze professionals.

Deze bedrijf is heel pro actief en meedenkend!

goede spullen en goede services. Ik was een alleenstaande meid toen ik bestelling plaatste en meneer aan de lijn heeft mij geholpen met de berekeningen en wat correcties voor bestelling. Flexibel! Het gaat om mensen :) Dat zien we nu ook met deze tijd en die virus van nu. Gr. Chanel

De plinten werden snel geleverd en in perfecte staat bezorgd. Heel fijn dat er zoveel keuze is in plinten.

Prima service en vlotte levering!

Prettig telefonisch contact gehad mbt de levering van de plinten. Alles prettig en zeer snel geleverd en afgehandeld

Zeer betrouwbaar en professioneel bedrijf

Deze mooie plinten zijn snel, volgens de afspraak geleverd.Super en Bedankt!!!

Topservice

Prachtige plinten, levering in goed overleg! Keurige bezorging tot in huis!

Mooie plinten, prachtig gespoten en op levering volgens afspraak. Aanrader!

Perfect.

Plinten en neuten besteld, alles is perfect, goede kwaliteit, mooi gespoten, gratis lak en kit er bij geleverd tegen een mooie prijs en netjes op afspraak. Top!

Snelle en kwalitatieve service

Mooi op tijd geleverd.