Prima bedrijf met een goede aftersales.

Prima.

Super alles op tijd vriendelijk chauffeur.

Degelijke vensterbank op maar

Gebruiksvriendelijke inmeet tool en duidelijke communicatie en levering. Degelijke kwaliteit. Nog mooier zou het zijn als je van alle zijden de maat kon opgeven, aangezien in een oud huis niet alle wanden recht zijn.

Plinten netjes verpakt

Plinten netjes verpakt en vlot verzonden. De gratis bijgeleverde hytack kit werkte super.

Prima kwaliteit

Zeer aanbevelenswaardig!

Groot assortiment, hele goede prijs-kwaliteitverhouding

Ik had misschien zelf de verkeerde bestelling gedaan. Daar werd niet over gediscussieerd en werd snel opgelost. De plinten prijstechnisch een goede prijs. Ook het bijgeleverde potje verf is erg handig.

Ik kon de plinten snel en makkelijk bestellen. Vervolgens werd er duidelijk gecommuniceerd over de levering. Op de dag van levering kreeg ik nog een telefoontje. Ik werd door de bezorgster geholpen met het uitladen en opbergen van de plinten. Ontzettend goede service en een fantastische bezorgservice!!

Goede service en vensterbank, site niet gebruiksvriendelijk

Ik wilde 2 verschillende vensterbanken op maat bestellen, maar zodra ik de tweede vensterbank in het winkelmandje deed, werden de maten van de eerste vensterbank verwijderd. Ik heb een mailtje gestuurd en ben daarna uitstekend geholpen. De medewerkers hebben de bestelling voor mij aangepast en doorgezet, hierdoor heb ik nette vensterbanken gekregen. Het contact liep super.

Met de eigen bezorgdienst weet je zeker dat er voorzichtig met de producten wordt omgegaan.

Zeer aardige chauffeur die van te voren ff beld dat de levering er aan komt! De plinten zijn van zeer goede kwaliteit en hebben inmiddels het hele huis voorzien van plinten en architraven!!!

Alles keurig en snel geleverd.

Volgende keer weer.

Top levering

Zeer vlotte levering en zeer snelle reactie op mijn gemaakte fout van dubbele bestelling. Binnen een uur opgelost en direct mijn geld terug. Hele mooie plinten strak afgewerkt en hele goeie kit erbij om ze netjes te monteren.

Super blij mee

Op tijd geleverd en mooi in kleur gespoten.

Keurig verzorgt

Alles klopte en een snelle levering

Heel mooi

Result turned out well, I messed up some parts though, used wrong nails and I didn’t have a circle saw so the corners got slaughtered, but nothing some caulke and determination can’t fix! Thanks.

Perfectomundo!!

Super geleverd.

Keurig geleverd

Plinten zoals verwacht. Zeer netjes ingepakt mooi gelakt in ral9010. Kan niet anders zeggen dan top.

Top bedrijf mooie plinten !

Snel netjes en mooie op kleur gespoten plinten geleverd gekregen , ral 9001 topkleur mooi crème bij mijn nieuwe pvc vloer

Prima kwaliteit!!!

Prima kwaliteit en snelle levering

Keurig

Keurig

volgens afspraak, aardige mensen

volgens afspraak, aardige mensen

Fantastisch bedrijf!

Vandaag de dag een besrijf wat te beteiken is en meedenkt… Uniek, maar Mooieplinten.nl is zo’n bedrijf.

Uitstekende ervaring, perfecte kwaliteit

Prima levering. Persoonlijk contact was ook uitstekend… even de bestelling telefonisch gecontroleerd

Snelle levering door vriendelijke dame. En prima plinten met als bonus kit om te lijmen erbij en een klein potje verf voor eventuele beschadigingen tijdens monteren.. als je i.e. uwe plinten wilt is dit het adres

Super goede service !!

!