Zeer mooie kwaliteit en snelle levering .

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snelle bezorging, nette plinten

Snelle en vriendelijke bezorging. Mooie plinten voor een nette prijs.

Service gericht.

Snelle service. Antwoord stel

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Voor de tweede keer weer besteld bij mooie plinten in verband met positieve ervaringen

Goede materialen en snelle levering

Plinten op kleur besteld, levering binnen 4 dagen. Goede kwaliteit voor een uitstekende prijs.

Geweldig product, service nadat er wat fout was gegaan is erg klantvriendelijk.

Prachtige producten. Worden in delen geleverd, eerste deel was chauffeur wat vergeten uit te laden waarne ze direct terugkwam. Erg vriendelijken mensen, zowel de chauffeur als Job.

alles verliep vlot, levering heel goed, kwaliteit naar behoren

de bestelling verliep vlot de chauffeur was net op tijd en vriendelijk en de kwaliteit prijs verhouding is perfect

Topproduct

Netjes geleverd,geen beschadigingen Prima op kleur

Levering binnen gestelde termijn, goede producten en zeer netjes verpakt en geleverd

Mooi op tijd geleverd en prima kwaliteit

Snelle service, mooie plinten, prima prijs/ kwaliteit

Snelle levering, goed product

Plinten besteld voor onze woning bij mooieplinten.nl. Alles uitstekend verlopen, goede kwaliteit plinten, mooi op kleur. Alleen de lijm was af en toe lastig te verwerken, kwam lastig uit de koker. Kleefde wel naar behoren.

Goed materiaal en komen afspraken goed na

Fantastische service !!

Fijne communicatie, mooie plinten betaalbaar, netjes verpakt en aan huis gebracht met zelfs gratis lijm en potje verf....dus heel tevreden. Top

Goede kwaliteit en komen afspraken na

Plinten besteld voor heel het huis via de webshop. Die was duidelijk en overzichtelijk. Plinten zij afgeleverd op afgesproken dag en tijd. Chauffeuse communiceerde goed over aankomsttijd. Ik ben zeer tevreden

Super tevreden!

De naam zegt het al, mooie plinten! Ben zeer tevreden over het bestelproces en de levering van de plinten. Ik heb een mix van normale plinten en overzetplinten besteld en ze staan echt super netjes.

Goed mooie plinten

Mooie plinten en thuis bezorgd door bedrijf zelf

Snel en eenvoudig

Eenvoudig bestellen waarbij je wordt geholpen en extra benodigdheden dan wel het gratis bijleveren van lijm. Erg blij mee en de pling staan er mooi in onze woning.

Keurig

Plinten besteld , scherpe prijs en snel geleverd en zelfs nog binnen gebracht door de chauffeur......... aanrader ...

Prachtige plinten, helaas asociaal te woord gestaan…

Plinten en bezorging waren top! Maar de mail die ik na bestellen ontving was een schande! Vandaar maar 2 sterren.

Kleine kanttekening, potje verf voor eventuele beschadigingen is wel heel erg weinig. Maar plinten zelf helemaal top

Prima.

100% in orde

super

Wist even niet waar ik plinten wilde bestellen. Uiteindelijk voor Mooiepolinten.nl gekozen en super blij mee. Keurig en schadeloos verpakt, genoeg high tack meegeleverd.

Mooie plinten

Product conform omschrijving. Levering volgens afspraak

Super kwaliteit en snelle levering

Architraven en vensterbanken besteld. Super mooie kwaliteit en hele snelle levering.

Bedrijfsgegevens

Dorpstraat 143

5504 HD Veldhoven

+31 (0)6 236 78 748

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.