ik heb zeer goed ervaren

Mijn ervaring met mooieplinten zijn zeer goed bevallen, de plinten zijn mooi en de communicatie waren ook goed, door een foutje van mijn is er iets mis gegaan, maar heel goed opgelost.

Goede service, mooie producten

Goed contact en houden aan afspraak

Prima levering en makkelijk dat ze kant en klaar waren

Makkelijk dat ze al kant en klaar waren in de kleur die ik wilde. Prima levering yot in de kamer.

Super goed en netjes

Het betreft een keurige en snelle levering met een hoge kwaliteit.

Super mooie afgewerkte plinten en in elke kleur.

Snel geleverd, mooie op kleur gemaakte plinten, snel klaar. Mooi eindresultaat.

Mooie architraven en plinten. Ging flexibel om bij een wijziging!

Mooie plinten, goede levering

Plinten waren goed verzorgd, goed verpakt en de levering conform afspraak. De plinten zelf zaten goed in de lak.

Prima levering, prima plinten.

Prima levering, prima plinten.

goede snelle service

snelle service. strak materiaal

Kon mijn bestelling soepel en probleemloos annuleren toen ik ontdekte dat ik nog genoeg over had van mijn vorige bestelling.

netjes afgeleverd

Goede afspraken nagekomen

Wij zijn voor Mooie plinten gegaan, vanwegen 1. Het design 2. De kwaliteit (niet zoals cando, laklagen) 3. Ze zijn 2x in de grondverft zet 4. Je word heel goed te woord gestaan als je ze een vraag hebt. 5. Ze bezorgen zelf!

Snel en correct

Goede prijs kwaliteit en een snelle en vlotte levering.

Deskundig en komen afspraken na

Snel klantvriendelijk geholpen. Inclusief juist lijm en verf.

Mooie prijs, snelle levering, aardig personeel

Van te voren werd er contact met me opgenomen zodat ik op tijd bij het opgegeven adres kon zijn. Goede prijs-kwaliteitsverhouding en service.

Fijn bedrijf

Versturen 1x per week naar mijn regio, dit bleek de volgende dag te zijn. Gebeld en snel besteld en ze wisten het in de planning te zetten, dus volgende dag bezorgd. Prima service!

Goede prijs, kwaliteit en tijdige levering

Goede prijs, kwaliteit en tijdige levering

Prima levering volgens afspraak

Alles netjes geleverd op maat

Supper snelle en goede service

Na bestelling werden de plinten zeer snel persoonlijk afgeleverd . Dikke pluim en zou zeker iedereen aanraden

Product zoals omschreven

Snelle en correcte levering, goede prijs kwaliteit verhouding, mooie plinten.

Prima bedrijf. Prima levering. Beantwoord vragen supersnel, kortom een goede ervaring.

Perfect geregeld

Zeer goede en snelle service

Mooie producten

Mooi bedrijf met mooie producten van goede kwaliteit, fijn geholpen, aardige mensen. Goede service.

Prachtig ben er ontzettend blij mee bedankt

Snel geleverd en super vriendelijk.

Op een paar dagen had ik de plinten . Ze waren uitstekend met de montagekit erbij.