Mooie plinten!

Alles volgens afspraak, helemaal top.

Snel en goede service

Goed en snel geleverd. Plinten netjes in kleur zelfs potje verf erbij geleverd.

Fijne service en mooie plinten

Prettig contact, snelle service en kwalitatieve plinten. Zeker een aanrader!

Erg goede service!

Meermaals deurneuten besteld bij Mooieplinten. Bij de laatste bestelling had ik achteraf gezien verkeerde maat doorgegeven. Dit is kosteloos opgelost door Mooieplinten.nl. Erg goede service! Aanrader

Makkelijk

Keurig op tijd en netjes in huis gelegd met de kit er bij .

Gewoon prima.

Tweemaal 'mooie plinten' besteld; Tweemaal zeer tevreden, over de vlotte levering, de kwaliteit en de prijs !

Mooie plinten en snelle levering

Had ooit eerder plinten besteld maar miste nog een aan tal meters. Snelle levering nu is alles compleet.

Ruim aanbod. Goede service!

Al enkele keren besteld. Mooie producten voor een goede prijs. Ze doen ook echt wat ze zeggen dat ze doen. (Is tegenwoordig niet bepaald vanzelfsprekend)Levering helemaal top en aardig personeel. Een aanrader dus!

Prima service en afhandeling

Afspraken werden perfect nagekomen. Prima bevallen.

Zeer klant vriendelijk

Klantvriendelijk behulpzaam en flexibel. Ook afleveren goed. Je krijgt dag en tijdframe op wanneer ze komen. Chauffeur belt dan ca 45min van te voren dat hij onderweg is

Snelle professionele service

Levering binnen een week binnen, afgeleverd op locatie, veel keuze in verschillende plinten en neuten. Erg fijn samen werken met deze professionals.

Deze bedrijf is heel pro actief en meedenkend!

goede spullen en goede services. Ik was een alleenstaande meid toen ik bestelling plaatste en meneer aan de lijn heeft mij geholpen met de berekeningen en wat correcties voor bestelling. Flexibel! Het gaat om mensen :) Dat zien we nu ook met deze tijd en die virus van nu. Gr. Chanel

De plinten werden snel geleverd en in perfecte staat bezorgd. Heel fijn dat er zoveel keuze is in plinten.

Prima service en vlotte levering!

Prettig telefonisch contact gehad mbt de levering van de plinten. Alles prettig en zeer snel geleverd en afgehandeld

Zeer betrouwbaar en professioneel bedrijf

Deze mooie plinten zijn snel, volgens de afspraak geleverd.Super en Bedankt!!!

Topservice

Prachtige plinten, levering in goed overleg! Keurige bezorging tot in huis!

Mooie plinten, prachtig gespoten en op levering volgens afspraak. Aanrader!

Perfect.

Plinten en neuten besteld, alles is perfect, goede kwaliteit, mooi gespoten, gratis lak en kit er bij geleverd tegen een mooie prijs en netjes op afspraak. Top!

Snelle en kwalitatieve service

Mooi op tijd geleverd.

Geweldige service!

Bezorgen was op de uiterste dag, maar wij wonen in een uithoek. Mooie plinten. Fijne service met voldoende (gratis) kit, potje verf en zelfs een kwastje. Een aanrader om hier te bestellen!

Producten voldoen uitstekend. Ook het contact en de gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Kortom, ik ben zeer tevreden!

uitmuntend

prijs/kwaliteit dik in orde

mooieplinten.nl maakt naam waar!

Mooie plinten! Bestelling wordt snel verwerkt en zorgvuldig geleverd!

Vlotte service met een goed product

Bestelling en levering verliepen heel vlot, chauffeur belde exact een half uur voordien. Mooi product van goeie kwaliteit

Prima en snelle levering, mooi afgelakt en goed verpakt tegen eventuele beschadigingen.