Zeer fijn bedrijf met mooie producten.

De kwaliteit van de plinten die ik heb besteld is zeer hoog en dat voor een mooie prijs. De bezorging was snel en erg fijn. Er is vooraf contact opgenomen om de dag en tijd te bespreken. De bezorger was erg flexibel in tegenstelling tot veel andere bedrijven. Vooraf werd netjes gebeld. Ik kan niks anders zeggen dat ik helemaal tevreden ben en zeker weer bij mooieplinten.nl zal bestellen

SUPER

Heel fijn bedrijf eerlijk en snel geleverd echt een aanrader

Netjes geleverd.

Zien er netjes uit, in bundels met plastic verpakt. Ook de beloofde kit meegeleverd. Keurig te woord gestaan door de jongeman die ze kwam brengen. Moet ze nog plaatsen. Misschien klein puntje: laat even weten dat de order goed is doorgekomen. Na de order hoorde ik niets, totdat ik gebeld werd dat ze over een half uur voor de deur staan. Maar verder top.

Goed service

Gebruiksvriendelijk website goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk bestellen en vlotte bezorging. Vriendelijke bezorger. Lijm gratis en zelfs een blikje verf om de plinten bijwerken.

Prima kwaliteit en snelle levering

Zeer tevreden over de kwaliteit van de plinten en de snelle levering.

Snelle levering en mooie plinten

Snelle levering en mooie plinten

Kan niet beter !

Perfect !

Snelle levering en goede oplossing

De plinten die we besteld hebben waren in eerste instantie in de verkeerde afmeting geleverd. Na een belletje werd er snel een oplossing geboden en zijn de plinten alsnog goed uitgeleverd. Heel fijn!

Schitterend

Verliep heel goed : vlotte bestelling. Stipte levering. Mooie producten

Keurig op afspraak geleverd.

Netjes gebeld. Keurig in verpakking. Vlotte bezorger.

Snel geleverd, met lijm en zelfs een klein potje verf in de kleur van de plinten! Top!

Uitstekend geregeld

Xxxxx

Super snelle levering

Super snelle levering

keurig op tijd geleverd een exemplaar had nauwelijks zichtbare schade en werd gecompenseerd met een ander exemplaar, prima toch?

Snelle en correcte levering.

Het geleverde materiaal voldoet volledig aan de verwachting.

Goed!

Zeer tevreden over de kwaliteit en service van mooie plinten. Bij mail of telefoon direct antwoord. Aanrader!

Perfect, echte aanrader

Perfect. Goed contact, vriendelijk en een persoonlijke levering tot in huis van prachtig afgewerkte plinten.

Top product geleverd en volgens afspraak

Top bedrijf!

De plinten zijn mooi op kleur. Je krijgt er een klein potje verf bij, mocht je zelf een beschadiging maken kan je deze met de juiste kleur bijwerken. Ze werden mooi op tijd geleverd. De chauffeur belt 20 min voordat hij voor je deur staat. Ideaal!

Zeer goed en alles prima geregeld levering optijd en heel goed geholpen een firma die ik zeker iedereen zal aanbleven

Goede kwaliteit

Plinten zijn van goede kwaliteit en snel geleverd.

Perfect!

Kwaliteit plinten, vriendelijke klantenservice en zelfs een blikje verf in de kleur van de plint. In een woord: perfect!

Goede service en inderdaad mooie plinten

Plinten zien er super uit en zijn keurig volgens afspraak geleverd. Er wordt overigens uitstekende lijm bij de plinten geleverd. Enige minpuntje is dat er niet heel veel ralkleuren kunnen worden geleverd.

Hallo Jan, Dank voor de beoordeling, echter dat we maar een beperkt aantal RAL kleuren hebben is niet correct. Wij kunnen namelijk bijna alle kleuren op kleur laten spuiten. Sowieso alle RAL kleuren, maar ook Farrow & Ball, Painting the Past en andere merken. Deze worden op nummer gereproduceerd. Dit staat vermeld bij elk model plint en architraaf. Hier kiest u voor afgelakt op kleur en dan kiest u een RAL kleur of een overige kleur. Bij laatst genoemde kunt u zelf een kleurnummer ingeven.

Mooi materiaal

Goed materiaal snel geleverd, alleen wat kleine druipertjes op het spuitwerk. gelukkig kregen we een klein potje met verf meegeleverd dit was genoeg om het spuitwerk te herstellen. al met al super blij