Eerst verkeerde maat plinten geleverd daarna zonder problemen de goede maat bezorgd zonder moeite en bij bijbetaling alles probleem loos op gelost helemaal tevreden heel goed bedrijf👍👍👍👍👍

Goeie prijs/ geweldige kwaliteit

Prettig en persoonlijk contact. Prima service bij afhalen. En uiteraard een prachtige mooie maatwerk vensterbank voor nette prijs.

Mooi en netjes afgewerkt

Mooie plinten en netjes in kleur. Al eens eerder besteld met ook goede ervaring. Nu alleen geen leverdatum oid gekregen. Chauffeur belde dat hij er over een half uur was terwijl ik dus niet wist dat het zou komen. Maar keurig opgelost.

Mooieplinten snapt wat service is

Netjes tussen de afgesproken tijdlijn geleverd en 30 minuten van te voren ook nog gebeld, vriendelijke chauffeur die ook nog de tip gaf om alles op temp. te laten komen. Plinten waren goed verpakt en wat erg fijn was, een kwast en verf erbij om de naden bij te werken. Super!

Mooie plinten, snelle levering

De plinten werden goed ingepakt geleverd. Er zat vvoldoende kit bij om alles vast te zetten en een potje verf om de naden bij de werken. Top!

Mooie plinten die perfect volgens afspraak geleverd werden voor een goede prijs.

Prima spul levering en alles naar wens

geweldig mooie plinten voor een super prijs

ik heb onlangs plinten besteld bij deze firma. Mooi plinten snelle levering en super mooie prijs. De volgende serie plinten ga ik weer daar bestellen. Ook super aardige mensen( niet geheel onbelangrijk ;))

Was top en flexibel!

Was top en flexibel!

precies wat ik nodig had

Mooie producten, flexibel mbt orderning

Uitzonderlijke service

Enkele maanden geleden heb ik een bestelling gedaan die, nadat ik de plinten ging plaatsen, niet correct geleverd was. De plinten waren van verschillende dikte. Hierover gebeld. Zonder probleem werden de juiste plinten de volgende dag geleverd.

Snelle service en goed advies

De plinten zijn snel geleverd en het advies is goed wat ik gekregen heb.

Bedrijf met mensen met passie!

mooie producten voor een betaalbare prijs. Netjes geleverd betrokken en geïnteresseerd . Wij zouden ieder dit bedrijf aanbevellen!

Prachtig mooie plinten super!

Super mooie plinten

Super mooie plinten volgens afspraak

Super mooie plinten, goede prijs en keurig geverfd en afgeleverd. Zonder er om te vragen zat er een potje verf bij om de hoeken af te werken. En ze werden door een vriendelijke bezorger afgeleverd.

Mooie plinten. Goede kwaliteit, correcte levering.

Goede kwaliteit en al het materiaal erbij

Alles zoals afgesproken

Goedkoop en vriendelijke bediening

hele mooie plinten en top geregeld, echt een aanrader

Super mooi.

Super mooie plinten, goede prijs en keurig geverfd en afgeleverd.

Gewoon top

Goede kwaliteit, snelle levering en ideaal de gratis kit bij de bestelling.

Service goed, levering teleurstellend

Ondanks dat ik gebruik heb gemaakt van de inmeetservice van Mooievensterbanken.nl, sluiten deze niet aan tegen de muur. Van één vensterbank staat het oortje links 11 mm en rechts 3 mm van de muur af. De tweede vensterbank heeft respectievelijk 7 en 4 mm speling.

SUPER!

Snel, correct... en M O O I !!

Fijne service gerichte club!

Hoewel mijn bestelling aan de late kant was werd er keurig gezorgd voor mooie plinten!

Mooie nette plinten netjes geleverd

Compleet met verf en lijm top! En niet duur