Prima adres om diverse soorten plinten te bestellen.

Fijne overzichtelijke webshop. De prijzen zijn ook scherp. Kwaliteit is prima. De plinten werden snel geleverd met in ons geval montage kit en een potje verf om eventueel een plekje bij te werken. Medewerker was ook erg vriendelijk aan de telefoon.

Ze blijven meedenken met de klant.

Snelle en alerte service, meedenken met de klant zijn zaken die dit bedrijf tekenen.. Oplossingsgericht en klant centraal stellen.

Prima levering op afgesproken tijd, goede communicatie, vriendelijke bezorgservice.

Keurig

Netjes en volgens afspraak geleverd. De plinten zien er goed uit (voor zover ik ze voor nu heb uitgepakt). Erg tevreden tot dusver!

Zeer goed snel en netjes

Waar naar geld!

topbedrijf met goede levering

goede levering goede spullen

Goede service uitstekende producten

Dit is onze tweede maal, na een eerste goede ervaring, dat wij weer iets bestellen bij Mooieplinten.nl Keurige track and trace en melding de dag ervoor hoe laat zij ongeveer komen, dat werkt prima. Kwaliteit van de, in ons geval, in kleur gespoten plinten zien er echt op uit. Levering van de montage materialen en extra verf voor aantippen indien mogelijk vinden wij echt heel goed. Nu heeft een mens in zijn leven niet vaak plinten nodig, maar is dat in de toekomst voor ons of voor naasten toch nodig, dan zullen wij jullie zeker weer gebruiken of aan anderen doorverwijzen.

Prima. Netjes geleverd.

Gemakkelijk te bestellen via overzichtelijke site. En correcte levering.

Goede service en goede kwaliteit

Delen zonder verf

Ik heb plintneuten besteld waarvan de kopse kanten conform de beschrijving niet zijn meegeschilderd. De verf om dit te doen zijn ze per abuis vergeten mee te sturen. Ik heb de beoordeling aangepast omdat ik niet heb gezien dat ik de neuten zelf nog moest schilderen. Ik was in de veronderstelling dat als ik producten op kleur bestelde ik niet zelf nog moest schilderen. Hierdoor heb ik de tekst bij het product anders geïnterpreteerd.

Alles perfect

Plinten inclusief lijm, en bezorging tot in de puntjes

Mooie kwaliteit en top op kleur gespoten.

Mooie kwaliteit facetplint en top op kleur gespoten.

Vlotte afhandeling, kwaliteit iets minder dan ik verwachtte

Bestelling vlot en goed afgeleverd. Fijn dat er zoveel verschillende maten en diktes verkrijgbaar zijn. Bij aanbrengen plinten blijkt ondanks allerlei voorzorgen dat de lak wel erg makkelijk beschadigt. Het gemak dat we dachten te kopen door afgelakte plinten te nemen valt hiermee erg tegen; bijwerken is na aanbrengen echt nodig (ik bedoel niet de zaagsnedes). Dus misschien geen afgelakte plinten meer bestellen?

Keurige levering, mooi op tijd

Prima service en prima produkt

Men denkt goed mee om gevraagde levertijd en past zich erop aan als mogelijk

Zeer goede levering

Denken fijn mee

Matig

Ral 9010 plinten besteld, maar ze waren niet afgelakt. Enkel voorgelakt. Moest ze dus nog zelf verven

Plinten zijn goed

De plinten die ik besteld heb zouden geleverd worden in ral nr 9010. Maar de kleur lijkt zeker niet op het 9010 wat ik voor de kozijnen te schilderen heb gebruikt. Lijkt veel grijzer daar was ik niet gelukkig mee want moest ze dus overschilderen. Ook duurde het vrij lang voor ze geleverd werden.

Top bedrijf

Prachtige plinten voor een nog betere prijs

Zie er mooi uit. Snelle levering.

Stevige plinten en snelle levering. Bellen netjes even voordat ze er zijn

Komen na wat ze beloven

Dorpstraat 143