Samples poorly painted

I ordered 3 different samples of color 9016 raal. None of them wasbeven decent painted, you could see the green material underneath. I don't doubt the quality, didn:t even had the chance to pay more attention to it. Plints are about good looking and I would never order something that is so poorly painted. Happy that I could see first the samples.

Kwalitatieve producten, ook als er iets fout gaat lossen ze het op

Door wat onduidelijkheden van de info op de website kwamen de tijdens onze vakantie geleverd neuten niet overeen met de productfoto's. Vervelend, deze waren inmiddels al door de timmerman gemonteerd. Afgeschuinde hoeken wordt door hun verstaan als dat de gehele zijkant van de neut in een hoek van 20 graden staat. Telefonisch contact opgenomen, en de volgende dag kon ik netjes nieuwe neuten op komen halen. Ze gaan de website updaten, en hopelijk houden ze die continue up-to-date zodat anderen er ook volledig tevreden over kunnen zijn.

snelle en goede service

vriendelijk en behulpzaam

Makkelijk te bestellen. En een duidelijke site. Breng service wordt ook door hun geregeld dus niet PostNL of dhl. Werd netjes gebeld een kwartier van te voren. Helemaal top!

Mooie strakke rechte plinten

Waarom maar 4 sterren Omdat ik 1 ster in mijn voorruit van mijn auto had bij het laden Eigen schuld:) Samen maakt 5 Snelle levering ideaal om op te halen

Vlotte levering, mooie plinten

De plinten werden snel geleverd, geen onnodige verpakking. Mooie plinten.

Top kwaliteit plinten

Voorbeeld plinten gekocht, deze werden snel geleverd. Wat een zware/mooie top kwaliteit plinten

Top materiaal

Makkelijk te bestellen en zeer correct geleverd Plinten zijn vlgs verwachting en keurig met een potje lak voor eventuele beschadigingen

Goede kwaliteit, fijne service!

Afgelakte plinten 9010 zijn van goede kwaliteit, mooi gelakt, dat heb ik bij andere aanbieders wel anders meegemaakt.

Prachtige plinten!

Printen zijn prachtig en van hoge kwaliteit, de mee geleverde high track is ook echt zeer goed, moest ik in de toekomst nog lijsten zetten denk ik zeker aan jullie, bedankt!

Mooi en volgens afspraak. Top!

Plinten op kleur besteld. Telefonisch goed advies gekregen over bijpassende plintneuten en ook deze makkelijk kunnen bestellen. Goed geïnformeerd over de leverdatum en heel netjes afgeleverd.

Prima !

Het zijn inderdaad 'mooie plinten'. Afgelakt, goed verpakt, potje verf erbij, prima bezorging. Kortom een aanrader

Prima service, top product .

Geweldig.

Super en snel

Goed kwaliteit en snel bezorgd zal iedereen aanraden

goede service !

Kwaliteit van de bestelde materialen is perfect. Vriendelijk personeel. Nemen de tijd om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Zeer mooie kwaliteit en snelle levering .

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snelle bezorging, nette plinten

Snelle en vriendelijke bezorging. Mooie plinten voor een nette prijs.

Service gericht.

Snelle service. Antwoord stel

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Voor de tweede keer weer besteld bij mooie plinten in verband met positieve ervaringen

Goede materialen en snelle levering

Plinten op kleur besteld, levering binnen 4 dagen. Goede kwaliteit voor een uitstekende prijs.

Geweldig product, service nadat er wat fout was gegaan is erg klantvriendelijk.

Prachtige producten. Worden in delen geleverd, eerste deel was chauffeur wat vergeten uit te laden waarne ze direct terugkwam. Erg vriendelijken mensen, zowel de chauffeur als Job.

alles verliep vlot, levering heel goed, kwaliteit naar behoren

de bestelling verliep vlot de chauffeur was net op tijd en vriendelijk en de kwaliteit prijs verhouding is perfect

Topproduct

Netjes geleverd,geen beschadigingen Prima op kleur

Dorpstraat 143

5504 HD Veldhoven