Super blij mee

Op tijd geleverd en mooi in kleur gespoten.

Keurig verzorgt

Alles klopte en een snelle levering

Heel mooi

Result turned out well, I messed up some parts though, used wrong nails and I didn’t have a circle saw so the corners got slaughtered, but nothing some caulke and determination can’t fix! Thanks.

Perfectomundo!!

Super geleverd.

Keurig geleverd

Plinten zoals verwacht. Zeer netjes ingepakt mooi gelakt in ral9010. Kan niet anders zeggen dan top.

Top bedrijf mooie plinten !

Snel netjes en mooie op kleur gespoten plinten geleverd gekregen , ral 9001 topkleur mooi crème bij mijn nieuwe pvc vloer

Prima kwaliteit!!!

Prima kwaliteit en snelle levering

Keurig

Keurig

volgens afspraak, aardige mensen

volgens afspraak, aardige mensen

Fantastisch bedrijf!

Vandaag de dag een besrijf wat te beteiken is en meedenkt… Uniek, maar Mooieplinten.nl is zo’n bedrijf.

Uitstekende ervaring, perfecte kwaliteit

Prima levering. Persoonlijk contact was ook uitstekend… even de bestelling telefonisch gecontroleerd

Snelle levering door vriendelijke dame. En prima plinten met als bonus kit om te lijmen erbij en een klein potje verf voor eventuele beschadigingen tijdens monteren.. als je i.e. uwe plinten wilt is dit het adres

Super goede service !!

!

Zou er zeker weer bestellen.

Prima communicatie i.v.m . afleveren. Plinten zijn mooi en volgens afspraak netjes geverfd ook, zelfs een klein potje verf mee geleverd.

Mooie plinten voor nette prijs. Super verpakking!

Mooie plinten in ral7022 besteld. De levering duurde ongeveer 2 weken en deze was op exact de aangekondigde dag. Ook nog een klein potje verf in de juiste kleur erbij voor de kopse kantjes. Super service wat mij betreft.

Exakt op tijd geleverd, goeie kwaliteit

Uitstekende informatie over status van bestelling en levering

Website is overzichtelijk en het verloop van de bestelling en de levering werd prima weergegeven via mail en telefonisch contact

Goed product en nog betere service

Wij waren niet thuis tijdens het afgesproken levermoment. Binnen enkele dagen alsnog geleverd zonder de extra kosten in rekening te brengen. Positief verrast, chapeau!

Mooi aanbod

Erg uitgebreid aanbod, we bestelden hier al plinten, architraven, vensterbanken en sierlijsten. Perfecte levering, mooi materiaal. Bedankt!

Goede kwaliteit en service

Bij het ophalen kreeg ik twee potjes verf mee om eventuele zaagsnede's te camoufleren. Want het nuance verschil tussen een specifieke maatwerkplint en de fabrieksgespoten plint (wat ik niet zag) vonden ze teveel. vandaar twee potjes verf. Zeer netjes!

Goede kwaliteit plinten

Mooie plinten van goede kwaliteit en snel geleverd.

Heel betaalbaar en snel geleverd !

Mooi produkt en snel geleverd ! Netjes verpakt en een telefoontje voor de levering.

gewoon doen wat ze beloven,

een firma die waar je online duidelijk kan bestellen en snelle levering. een prijs en kwaliteit die gewoon goed is

snelle levering goed geprijsd

snelle levering mooie kwaliteit