Ontzorgent

Super snelle levering

Past perfect

Alle maten kloppen en alles past perfect

Super op maat

Super vensterbanken

Precies waar ik om had gevraagd

Mooie kwaliteit sierlijsten ontvangen, volgens de opgegeven maatvoering. Je voelt direct de zware, mooie kwaliteit en dus ben ik er erg tevreden over.

Echt mooie plinten

Aardige vlotte mensen erg behulpzaam

Mooie kwaliteit, Goede service en snelle response

Hele mooie strakke plinten, strak afgelakt. Snelle respons en goede service. Ging iets mis met levering (één van de pakketten was verwisseld door transporteur). Dit kan uiteraard gebeuren, maar het gaat erom hoe het bedrijf ermee omgaat. Er werd meteen gehandeld door mooieplinten.nl en er was zelfs ruimte om de bestelling nog iets aan te passen. Qua service dus super!

Mooie plinten, goede service

Bij bestelling was ik wat vergeten. Gebeld en advies hie te regelen. Alles in 1 levering gekregen. Netjes gebeld dat ze onderweg waren en keurig afgeleverd

Gewoon goed

Goede service, correct geleverd, ga zeker nog vaker bestellen.

Prachtige lijsten

Hele vriendelijke mensen!

Mooi materiaal, behulpzame medewerkers

Goed materiaal voor een mooie prijs en prettige medewerkers. Aanrader!

Nette plinten, wel wat slordig in verfwerk

De plinten zijn keurig bezorgd en over het algemeen netjes. Sommige hadden wel wat plekken waar het verfwerk minder netjes was. Door afkorten omheen kunnen werken

Bedrijf met goede service

Super bedrijf. Heel goed geholpen. Door een fout in de bestelling wat ik zelf niet goed gedaan had. Deze is heel netjes opgelost. Mooie nette producten en goed verpakt. Zeker een aanrader.

Snel en goed afgeleverd

Mooie plinten tegen concurrerende prijs

Plinten gezocht f de is in de gewenste RAL kleur te bestellen waren. Bij mooie plinten is dit mogelijk. De prijzen zijn goed en inkreeg daar gratis montagekit bij en meer dan genoeg om de plinten te kunnen plaatsen. Bij de levering zaten er ook nog 2 kleine verfbusjes bij (per kleur 1) om op de hoeken aan te kunnen stippen. Aangename verrassing. Rijden dagelijks een regio, waardoor ze 1 keer per week bij je in de buurt zij. Voor betekende dit: dinsdag bestelt, vrijdag geleverd. Perfect geregeld allemaal!

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Super service. Waren wat onduidelijkheden over levering. Is per direct opgepakt en opgelost. Top.

Goede ervaring, denken mee met de bestelling

Werd netjes gebeld dat de onderblokjes van de bestelde architraven door ons waarschijnlijk niet op de juiste lengte waren besteld en dat hun dat voor de verzending nog op de juiste lengte zouden gaan meesturen. Prima geregeld !

Mooie plinten, goede service en prima levering

Zeer goed goedkoop en snel

Grote keuze aan goede prijzen en snelle levering

Inderdaad mooie plinten!

Keurig verpakt en op tijd geleverd. Ziet er goed uit en de meegeleverde lijm doet het prima. Aan te bevelen.

Plinten waren snel en netjes geleverd echt een aanrader! Plinten zijn ook afgeverfd geleverd en een kleine pot verf zat erbij om bij te stippen voor eventueel beschadiging.

Snelle goede service, prettig contact

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

heel goed

Wij hebben deurlijsten en plinten besteld en zijn zeer tevreden. Goed bedrijf, zeer behulpzaam. Zeker een aanrader.

Ja mooie plinten

En mooie plinten zijn het ook Bedankt