Geweldig bedrijf!

Super goede service, duidelijk contact en goede afspraken! Hele nette en vriendelijke chauffeuse die de plinten kwam brengen.

Schitterende vensterbank een echte eyecatcher

Een bestelling plaatsen is kinderlijk eenvoudig, zelfs het inmeten kostte geen enkele moeite. Na de bevestiging was het voor mijn gevoel met iets te lang stil, maar reageren direct op mail of app. Een half uur voor levering word je keurig gebeld en op de minuut nauwkeurig stond de chauffeuse voor de deur. Al met al ben ik dik tevreden

Echt mooie plinten besteld super blij mee en zeer snelle levering. Top dankjewel

Super vlotte bestelling en mooie plinten

Alles verliep super. De kwaliteit van de gelakte mdf plinten is ook heel mooi!

Fijne service

Fijne service: ik had niet genoeg besteld, maar het werd vriendelijk aangevuld en kon nog met de verzending mee zonder extra kosten. Thanks!

Nog geen plint gezien

Nog niets binnen gehad

Top plinten en top servuce

Via de app info gevraagd en gelijk antwoorden gekregen. Via de website besteld en op tijd mooie plinten en fijne high tack kit gekregen. Plinten zijn geverfd en gemonteerd en zien er top uit. Anytime again

Goede, vlotte service, mooie plinten

Snel en netjes geleverd!

Overzichtelijke keuze, en zeker mooie en voor een schappelijke prijs.

Via onze buren getipt. Gewoon naar de showroom gereden. En daar zeer welkom ontvangen. Geen poespas, in de showroom is duidelijk uiteengezet wat het aanbod is. En verder kan er veel denk ik als je dat vraagt. Heel aangenaam was de no-nonsense benadering. Een mooie plint tegen een schappelijke prijs. Mijn vrouw verkoopt vloeren en stuurt haar klanten voortaan door naar mooieplinten.nl.

Goede service en flexibiliteit.

Duidelijke site. Snelle afhandeling en afspraken worden nagekomen. Levering conform afspraak. Bij vragen snel reactie en er wordt meegedacht.

Super dienstverlening

Zonder meerkosten mijn plinten op afwijkende maat gezaagd en toch zeer snel geleverd. Zeer goede service.

Top service!

De (gratis) lijm die wij bij de plinten kregen waren ze vergeten mee te leveren met de plinten. Was ons op dat moment nog niet opgevallen, tot dat we een mail ontvingen. De lijm werd keurig nageleverd!

Top bedrijf een aanbeveling waard!

Kwalitatief goede producten tegen een nette prijs. Ook de communicatie is goed geregeld. Er wordt snel gereageerd en de levering gebeurd volgens afspraak.

Komen afspraken na idd mooie plinten. Aflaklaag is ok maar niet super.

Prima plinten voor de prijs, ik ga de aflaklaag nog wel een keer overschilderen. Prima prijs/kwaliteit, zeer duidelijke communicatie en geleverd volgens afspraak. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Snel en voldoet aan de verwachtingen

2 keer een bestelling geplaatst en beiden werden de volgende dag geleverd.

Klasse. Bestellen afhandeling bezorging

Klasse. Bestellen afhandeling bezorging

Plinten en hoekstukken zoals verwacht en extra potje verf en kit prima

Goede instructies op web site. Omdat vloeren en muren niet altijd helemaal recht of haaks zijn, heb ik de gezaagde verstekzijden en van de geleverde hoekstukken ook geschilderd. Hierdoor is het resultaat nog mooier.

Goede en vriendelijke service

Alles werd vlot en netjes geleverd. Ze legden het zelfs netjes in de gang aangezien het naar de zware kant was.

Top service en snel uit eigen voorraad geleverd.

Toppertje

Goede service.

Vergeten iets te bestellen, mailtje gestuurd en werd direct bijgevoegd aan de 1e bestelling. Mooieplinten.nl reageert zeer snel op e-mails, wat zeer fijn werkt. Gegronde neuten besteld. Kopse kant is niet gegrond, wat ook in de beschrijving stond. Als ik een puntje van verbetering mag noemen, zou dat het rondom gegrond leveren van neuten zijn. Gegronde architraven besteld. Eén van de architraven had wat schade, maar ik kon gelukkig de architraaf andersom gebruiken. Verkoper heeft direct aangeboden dit tegemoet te willen komen, maar dit was niet nodig. Puntje die beter zou kunnen is de verzendtijd. Verzending duurde 5 dagen zoals aangegeven op de website. Dat is voor tegenwoordig echt te lang. Heb er keurig een koker plintenkit bij gekregen. Kortom, uitstekende service en zou er volgende keer weer bestellen.

Een goede surfers

Goed betaalbaar materiaal

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en service!

Erg blij en tevreden met de producten, top service!