Plinten werden netjes geleverd op de aangeven datum. Proces gaat volledig als omschreven op de website. Onze plinten zien er mooi en strak uit en er werd zelfs high tack montagekit mee geleverd en een potje lak om eventuele beschadigingen van het zagen netjes weg te kunnen werken. Wij zeggen top service en doen wat ze zeggen.

Digitaal besteld, keurig op de gemaakte afspraak bezorgd

Uitstekend bedrijf

Prima ervaring alles naar wens :-)

Correct

Snel en netjes afgeleverd

Snelle levering goede prijs

Super!!!

Snelle levering, keurig verpakt en heel netjes afgewerkt. Kortom voor herhaling vatbaar en zeer zeker aan te bevelen!!!!

Vanaf bestelling plaatsen tot levering goed verzorgd.

Zeer goed geregeld

Bestelling op tijd en netjes afgeleverd

Proefstukjes

Voor onze aanstaande verbouwing heb ik proefstukjes aangevraagd. Deze waren snel in huis en zagen er goed uit!

Prima materiaal en service

Mooi bedrijf met korte lijntjes. Goede service, snelle reacties En mooie plinten en archistraven natuurlijk

Top, helemaal top

Communicatie verloopt snel, afspraak klopt. Plinten zien er netjes en onbeschadigd uit. Zelfs de nalevering van 4 eindstukjes welke ik niet had mee besteld werd binnen een dag verzonden en gratis geleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit

Nog niet uitgepakt, maar de levering was goed zonder problemen en op tijd. Op het eerste oog ziet het er goed uit.

Mooie plinten

Mooie plinten, allemaal goed geregeld en goede prijs/kwaliteit

Vlotte levering van een goed product tegen een mooie prijs

Super bedrijf

Duidelijke afspraken die goed nagekomen worden en perfecte kwaliteit

Veel keus, mooie plinten voor ‘n goede prijs.

Voor de 2de keer hier plinten gekocht en zelf opgehaald. (Klant)vriendelijke eigenaar. Goede ervaringen met dit bedrijf.

correcte en snelle levering

Plinten besteld. Vooraf gratis monsters toegestuurd gekregen. Alles goed en binnen afgesproken termijn geleverd. Zeer tevreden.

Goede prijs snelle levering

Mooie strakke plinten besteld met de montage kit. Plinten super strak en top kit

Goede service en producten.

Prima service, goede website en bezorging is goed verlopen. De bezorger belde netjes een half uur voor aankomst.

Prima plinten, snelle service

Prima plinten, snelle service.

Mooie plinten erg blij mee

Snel geleverd, prima prijs, gratis high tack, gratis busje lak om bij te werken, zitten netjes in de lak, staat prachtig, gewoon doen dus.

Super service en ziet er netjes uit

Prijs kwaliteit is goed

Mooie plinten

Ziet er goed uit. En netjes afgeleverd.

De naam zegt het al! En vlot geleverd.