Mooie prijs, snelle levering, aardig personeel

Van te voren werd er contact met me opgenomen zodat ik op tijd bij het opgegeven adres kon zijn. Goede prijs-kwaliteitsverhouding en service.

Fijn bedrijf

Versturen 1x per week naar mijn regio, dit bleek de volgende dag te zijn. Gebeld en snel besteld en ze wisten het in de planning te zetten, dus volgende dag bezorgd. Prima service!

Goede prijs, kwaliteit en tijdige levering

Goede prijs, kwaliteit en tijdige levering

Prima levering volgens afspraak

Alles netjes geleverd op maat

Supper snelle en goede service

Na bestelling werden de plinten zeer snel persoonlijk afgeleverd . Dikke pluim en zou zeker iedereen aanraden

Product zoals omschreven

Snelle en correcte levering, goede prijs kwaliteit verhouding, mooie plinten.

Prima bedrijf. Prima levering. Beantwoord vragen supersnel, kortom een goede ervaring.

Perfect geregeld

Zeer goede en snelle service

Mooie producten

Mooi bedrijf met mooie producten van goede kwaliteit, fijn geholpen, aardige mensen. Goede service.

Prachtig ben er ontzettend blij mee bedankt

Snel geleverd en super vriendelijk.

Op een paar dagen had ik de plinten . Ze waren uitstekend met de montagekit erbij.

Duidelijke website, snelle levering en mooie producten!

Bestellen is makkelijk de levering super snel

De site is duidelijk en maakt bestellen makkelijk, de levering was super snel. De plinten zien erg mooi uit, we zijn erg tevreden

Snelle levering en mooie plinten!

Prachtige plinten die snel geleverd werden. Alles was prima in orde!

heel goed

goede ervaring alles liep zoals het hoort

Vlot kunnen bestellen

ok

Prima geregeld!

Het is precies zo gegaan als gewenst en beloofd! Top!

Zeer serieuze firma

Mooi materiaal Zeer vriendelijke leverancier.

Wederom een prima en snelle service

Na eerst voor de begane grond plinten te hebben besteld, toch besloten om voor de bovenverdiepingen dit ook te doen. Direct gekozen voor mooieplinten.nl , omdat de vorige keer de service en levering prima was bevallen.

Mooie en van goed kwaliteit

Een aanrader

Zeer goede,vakkundige en behulpzame service

uitstekend

Levering zoals aangegeven, extra afwerkspulletjes erbij en mooie plinten ;-)

Helemaal goed.

Makkelijk te vinden en uit te kiezen. Snel bezorgd.

Snel en netjes!

Nu 2x besteld bij mooieplinten.nl 2e keer was er helaas een foutje gemaakt, zonder gedoetjes werd dit meteen opgelost en een paar dagen later had ik alsnog het goede in huis. Heel fijn!! Volgende plintenbestelling gaat zéker weer hier gebeuren!!

Top service, top product en prima prijs

Ik bestel al 10 jaar plinten bij mooieplinten.nl Kwaliteit en services is altijd top, dik tevreden met de producten en service, dikke aanrader!