Perfect!

Kwaliteit plinten, vriendelijke klantenservice en zelfs een blikje verf in de kleur van de plint. In een woord: perfect!

Goede service en inderdaad mooie plinten

Plinten zien er super uit en zijn keurig volgens afspraak geleverd. Er wordt overigens uitstekende lijm bij de plinten geleverd. Enige minpuntje is dat er niet heel veel ralkleuren kunnen worden geleverd.

Hallo Jan, Dank voor de beoordeling, echter dat we maar een beperkt aantal RAL kleuren hebben is niet correct. Wij kunnen namelijk bijna alle kleuren op kleur laten spuiten. Sowieso alle RAL kleuren, maar ook Farrow & Ball, Painting the Past en andere merken. Deze worden op nummer gereproduceerd. Dit staat vermeld bij elk model plint en architraaf. Hier kiest u voor afgelakt op kleur en dan kiest u een RAL kleur of een overige kleur. Bij laatst genoemde kunt u zelf een kleurnummer ingeven.

Mooi materiaal

Goed materiaal snel geleverd, alleen wat kleine druipertjes op het spuitwerk. gelukkig kregen we een klein potje met verf meegeleverd dit was genoeg om het spuitwerk te herstellen. al met al super blij

uitstekende

heel goed en prima geholpen

snelle levering, goede kwaliteit

Snelle betrouwbare levering 30 min. voor levering werd ik gebeld! goede service

Goede keuze en snelle service

Ze hebben een breed assortiment tegen redelijke prijzen. Kwaliteit is hoog. Bestellen gaat eenvoudig en snel. Ze bellen altijd voor levering. Heel goed geregeld!

Prima kwaliteit en levering

Alles ging conform afspraak en de bezorger was heel behulpzaam. Kwaliteit is uitstekend.

Zeer klantvriendelijk

Goede prijs kwaliteit verhouding en erg behulpzaam personeel.

goed produkt

snelle en correcte levering

Geen comentaar

Correcte en snelle levering. Zeer goede prijzen. Heel tevreden over de kwaliteit.

Heldere website en een vlotte levering. Dat is alles wat ik verwacht van een online shop. Kortom Prima.

Prima duidelijke website snelle levering.

Netjes plinten zien er goed uit!

Netjes en op tijd geleverd

Inderdaad, mooie plinten.

Goed en snel geregeld

Snel antwoord en weer snel een demo plint in huis, dus snel besteld en weer snel geleverd. Goede kwaliteit. Aardige medewerkers.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Compleet geleverd met lijmkit en verf voor de afwerking.

Mooie plinten en snelle service voor prima prijs!

De plinten zijn erg mooi en je krijgt de lijm, met wat verf bijgeleverd. Ook laat men keurig van te voren weten wanneer en rond welke tijd de plinten geleverd worden. Ook belt de chauffeur een klein half uur van te voren. En hier doen ze dat ook echt. Prima product en service!

Heel makkelijk en snel

En makkelijk en snelle oplossing!

Heel beleefd en behulpzaam

Ze helpen u heel goed en antwoorden snel Ze stuurde zelfs een staaltje op Ik moet nog afwachten van de levering maar tot hier toe is alles heel goed gegaan ben supertevreden !!!

Goeie prijs . Netjes montage kit en verf op kleur erbij . Ik ben zeer te spreken over deze mooie plinten . Nl

Goed product en goede service.

Fijn bedrijf, snel en vakkundig.

Wel goed

Had 2 plinten die beschadigd waren en zou nieuwe krijgen maar helaas naar 1,5 week nog niet ontvangen. Hopelijk komen die nog !!!!

Goede kwaliteit en service

Goede ervaring met dit bedrijf

De site is heel duidelijk en De. kwaliteit van de plinten is heel goed en ontzettend leuk dat we de lijm er gratis bij kregen. De bezorging was perfect ik werd keurig een half uurtje van te voren gebeld door de chauffeur wat ook een zeer vriendelijke en keurige jonge man was.