Geweldige service!

Bezorgen was op de uiterste dag, maar wij wonen in een uithoek. Mooie plinten. Fijne service met voldoende (gratis) kit, potje verf en zelfs een kwastje. Een aanrader om hier te bestellen!

Producten voldoen uitstekend. Ook het contact en de gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Kortom, ik ben zeer tevreden!

uitmuntend

prijs/kwaliteit dik in orde

mooieplinten.nl maakt naam waar!

Mooie plinten! Bestelling wordt snel verwerkt en zorgvuldig geleverd!

Vlotte service met een goed product

Bestelling en levering verliepen heel vlot, chauffeur belde exact een half uur voordien. Mooi product van goeie kwaliteit

Prima en snelle levering, mooi afgelakt en goed verpakt tegen eventuele beschadigingen.

Snelle reactie, mooie producten, volgens afspraak

Snelle en goede service

Goede en snelle service

Zo moet het de verwachtingen overtreffen, knap hoor

Ongelooflijk groot assortiment, eenvoudig website, veilig, top levering.

Mooie plinten en goede service

Mooie plinten en goede service ontvangen. -Makkelijk om leverings afspraken te maken. -Compleet inclusief genoeg kit en potje verf in dezelfde kleur. -Advies is gratis en goed. Kortom, zeer tevreden.

Hele fijne service en mooie plinten

Goede ervaring met dit bedrijf. 2 x plinten bij besteld en die zijn heel mooi. Verder erg servicegericht, kan geen verbeterpuntje verzinnen.

Snel, vriendelijk, professioneel

Vriendelijke service. Mooie kwaliteit houten deurstijlen aan een prima prijs.

Zeer snel, en pro-active houding!

Perfect. Ik wilde na bestellen nog wat toevoegen aan mijn bestelling zodat het meegestuurd kon worden. Ik stuurde een mail en werd prompt door ze gebeld om het nog sneller te kunnen regelen. Fantastisch!

Prima prijs kwaliteits verhouding.

Ruime keuze, prettig contact, en doen wat is afgesproken.

Netjes!

Helemaal naar verwachting. Hartstikke mooie plinten voor een hele bescheiden prijs.

alles prima in orde

Op basis van de vele positieve reviews die te lezen waren,plinten besteld mij mooieplinten.nl. En totaal geen spijt van ....alles dik in orde en heel mooi afgelakt in Ral kleur. Aanrader !

Fantastisch geholpen!

Ik was nogal wispelturig voor wat betreft de kleur. Heb het gewijzigd en ook de aantallen weer aangepast. Zonder problemen werd het opgepakt... Het was allemaal keurig verpakt en er zat zelfs een blikje met verf en een verfborstel bij. Toen ik verf tekort kwam kreeg ik zomaar een blikje verf toegestuurd. Echt TOP!

Perfecte service en sympatieke mensen

Voor de hal nog wat hoge plinten nodig en neuten. Diverse plekken geprobeerd dat voor een redelijke prijs te verkrijgen en toen bij Mooieplinten.nl uitgekomen. Omdat ik de plinten na afspraak in Veldhoven kon ophalen kon ik daarmee de kosten besparen (het ging maar om 4 stuks) en werd er ter plekke nog meegedacht naar iets smallere dan standaard leverbare neuten. Ik kom graag nog eens terug bij mooieplinten.nl en zal jullie van harte aanbevelen (reeds gedaan) bij mijn opdrachtgevers!

Zeker goed

Perfecte levering en snel

TOP 👍

Snel geleverd, alles zoals beschreven. Zonder twijfel zal ik er weer bestellen!

Eerst verkeerde maat plinten geleverd daarna zonder problemen de goede maat bezorgd zonder moeite en bij bijbetaling alles probleem loos op gelost helemaal tevreden heel goed bedrijf👍👍👍👍👍

Goeie prijs/ geweldige kwaliteit

Prettig en persoonlijk contact. Prima service bij afhalen. En uiteraard een prachtige mooie maatwerk vensterbank voor nette prijs.

Mooi en netjes afgewerkt

Mooie plinten en netjes in kleur. Al eens eerder besteld met ook goede ervaring. Nu alleen geen leverdatum oid gekregen. Chauffeur belde dat hij er over een half uur was terwijl ik dus niet wist dat het zou komen. Maar keurig opgelost.

Mooieplinten snapt wat service is

Netjes tussen de afgesproken tijdlijn geleverd en 30 minuten van te voren ook nog gebeld, vriendelijke chauffeur die ook nog de tip gaf om alles op temp. te laten komen. Plinten waren goed verpakt en wat erg fijn was, een kwast en verf erbij om de naden bij te werken. Super!

Mooie plinten, snelle levering

De plinten werden goed ingepakt geleverd. Er zat vvoldoende kit bij om alles vast te zetten en een potje verf om de naden bij de werken. Top!