Mooie plinten, snelle levering, vriendelijke service.

Plinten en eindstukjes besteld via mooieplinten.nl. Levering was netjes op tijd, vriendelijke bezorgers en ook aan de telefoon ben ik netjes te woord gestaan. Zeker een aanrader!

Snelle levering, gebeld dat ze onderweg waren en keurig afgeleverd door 2 vriendelijke jongemannen. Mooi materiaal!

makkelijk en snel.

Duidelijke site waar je gemakkelijk kan bestellen d.m.v. de foto's. De levering was binnen 3 dagen.

Zeer positief

De gelakte plinten waren boven verwachting. Netjes gespoten, geen beschadigingen. Voldoende kit bijgeleverd en ook een potje verf voor eventueel bijwerken vd hoekjes. Keurig verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden!

Plinten waren

Service goed en tot binnen geleverd inclusief blikje verf en kit

snelle levering goede kwaliteit prijsverhouding

Ze doen wat je zou willen verwachten.

Overzichtelijke en zeer ruime keuze mogelijkheid op hun site. Duidelijk in communicatie omtrent levering en bij een vraag zeer snel antwoord. Aflevering door vriendelijke personen en levering in huis. Naar onze ervaring: Een concurrerend "Top" bedrijf.

Gewoon prima!

Prima plinten, prima contact, prima service en prima op aangegeven tijd afgeleverd. Trouwens ook prima gemonteerd, maar dat heb ik zelf gedaan ;-)

Fantastisch mooie plinten, snelle levering

Wij zijn echt dik tevreden over de plinten. Ze zijn op ons verzoek in RAL8022 gespoten. Ze zien er fantastisch uit. Ze werden snel en goed verpakt geleverd. Echt een aanrader om hier je plinten te bestellen.

Toppie

Snelle levering. Werd alleen heel laat in de middag geleverd, waardoor ik begon te twijfelen of ze die dag wel zouden komen. Toen ik belde werd er niet opgenomen, waardoor de twijfel steeds groter werd. Kort daarna werd ik gebeld dat ze eraan kwamen. Goeie kwaliteit en netjes verpakt.

Mooie afgelakte plinten welke direct geplaats konden worden.

Goede service en snelle levering, besteld in combinatie met de hoge zaagbak, dat maakt het plaatsen een stuk aangenamer.

Goede service zeer snel geleverd en ze zien er goed uit en goed gespoten.

Super fijn

Mooie plinten en snel geleverd.

Snelle levering en prima product!

Snel geleverd, netjes op kleur en mooie kwaliteit. De gratis bussen high tack kit en het potje lak om kopse kanten en beschadigingen bij te werken maken het helemaal af!

Helemaal super

Super snel geleverd en op zeker een nette manier afgeleverd....ze beloven wat ze doen

werkt gemakkelijk als handig bent en ziet er strak uit, levering super

echt iets voor mij hoef het niet te gaan halen bij de bouw shop . prijs kwaliteit is goed .

Super mooie plinten

Super mooie plinten, snel bezorgt!

Geweldige service!

Vlak voor levering bleek de juiste maat van de plinten toch niet leverbaar. Mooieplinten.nl heeft dit perfect opgelost met een passende oplossing! Bedankt voor deze goede service!

Goede service, snel geleverd en nette communicatie

Kinderlijk duidelijke bestelmogelijkheden om het zelfs voor de uiterste leken gemakkelijk te houden. Top service en nette communicatie!

Uitmuntend

Heel goede ervaring

Snelle reactie op de mail en snelle levering aan huis. Uitstekende kwaliteit

Snelle levering van prachtige, sterk in de lak en sterke plinten!

De plinten zijn geleverd met een keer gelakt, tweede keer gaan we later doen nu na het plaatsen ze al erg netjes en mooi er inzitten. Ze zijn goed zaagbaar zonder dat er lak afbrokkelt. Ze kunnen goed tegen een stootje zonder dat er een beschadiging optreedt. Kortom erg tevreden met de plinten die ook nog een heel snel geleverd zijn met goede lijm en nog een potje verf. Zeker een aanrader!

Keurig netjes en vlot geleverd voor een nette prijs

Als ik weer plinten nodig heb ga ik ze hier weer bestellen

staat prachtig

Zeer tevreden. Kwam eerder dan verwacht. Ziet er prachtig uit!