snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Super service. Waren wat onduidelijkheden over levering. Is per direct opgepakt en opgelost. Top.

Goede ervaring, denken mee met de bestelling

Werd netjes gebeld dat de onderblokjes van de bestelde architraven door ons waarschijnlijk niet op de juiste lengte waren besteld en dat hun dat voor de verzending nog op de juiste lengte zouden gaan meesturen. Prima geregeld !

Mooie plinten, goede service en prima levering

Zeer goed goedkoop en snel

Grote keuze aan goede prijzen en snelle levering

Inderdaad mooie plinten!

Keurig verpakt en op tijd geleverd. Ziet er goed uit en de meegeleverde lijm doet het prima. Aan te bevelen.

Plinten waren snel en netjes geleverd echt een aanrader! Plinten zijn ook afgeverfd geleverd en een kleine pot verf zat erbij om bij te stippen voor eventueel beschadiging.

Snelle goede service, prettig contact

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

heel goed

Wij hebben deurlijsten en plinten besteld en zijn zeer tevreden. Goed bedrijf, zeer behulpzaam. Zeker een aanrader.

Ja mooie plinten

En mooie plinten zijn het ook Bedankt

Niet alles perfect

Bestelling en bezorgen prima verlopen.vensterbank perfect. De lat die ik er onder heb geplaatst is krom, wijkt wat af dat is niet netjes. Daar moet op gecontroleerd worden dat ze mooi recht worden afgeleverd en niet krom is, ookal is het een beetje.

Keurige bezorging, inderdaad mooie plinten

Inderdaad mooie plinten, maar omdat ik mijn plinten in 3 x besteld heb zag ik onderling wel verschillen in aflak kwaliteit tussen de verschillende batches. Laatste batch lijken veel 'vezeltjes' in de lak te zitten. Opschuren en opnieuw aflakken is wel nodig.

MooiePlinten voldoen aan hoge kwaliteit

Plinten + bestel ik altijd bij mooieplinten.nl Afspraak is afspraak Groot assortiment Hoge kwaliteit

Snel geleverd , goed product

De eind stukjes zijn niet altijd van de juiste dikte ! Soms een millimeter te dik, verder okay

Top vriendelijk snel en accuraat

Top vriendelijk snel en accuraat

Prima plinten en keurig geleverd zoals verwacht

Het zijn mooie en nette plinten die we geleverd hebben gekregen, afgelakt in kleur RAL9010, zijdeglans. Echter is de lak wat kwetsbaar waardoor je snel beschadigingen/strepen ziet/hebt die je er niet afpoetst.

top !

goede kwaliteit en snelle levering

Weer super

Snelle levering en mooie kwaliteit

Echt perfect!

Ik heb een maatwerk deur besteld bij Mooieplinten.nl. Ik werd zeer prettig geholpen bij het plaatsen van de bestelling en het vaststellen van de maatvoering. Hierbij is ook een schets van het eindresultaat gemaakt. De leverdatum was perfect ingeschat, en de deur werd op tijd afgeleverd. De geleverde deur was ronduit prachtig! Ik had ook elders vergelijkbare 'fabrieks'deuren besteld voor andere plekken in huis, maar achteraf gezien heb ik daar eigenlijk wel spijt van, aangezien ze niet kunnen tippen aan de kwaliteit van de door mooieplinten.nl geleverde deuren. Deze deur is echt op ambachtelijke wijze gemaakt, en dat zie je duidelijk in de afwerking (bossing is mooier, en de v-groef tussen horizontale en verticale staanders ontbreekt). Kleine details, groot verschil! Ook nadat de deur geschilderd was geeft het een mooier en authentieker resultaat. De deur paste perfect, en we genieten er dagelijks van.

Zeer keurig en nette plinten.

Positief over de plinten en de levering.

Veel keuze, super service en snel geleverd!

Top ervaring!

Mooi product ,snel geleverd

Prettig

Alles volgens afspraak geleverd.

Goede plafondlijsten, volgens afspraak geleverd incl. (deel van) de benodigde kit.

Tevreden, prima product en nette service.