Nette en snelle bezorging!

Nadat ik een product had besteld wat niet op voorraad was, maar wat ik wel snel nodig had. Hebben ze er alles aan gedaan om dit binnen 2 dagen te leveren op mijn lokatie. Echt helemaal super de service die er wordt geboden. Ook zijn alle geleverde producten van uitstekende kwaliteit, in mijn geval zowel vuren als mdf.

Snel en goed geleverd

Goed geleverd volgens afspraak

Perfecte service

We hadden al eens een bezoek aan de showroom gebracht waar we uitstekend geholpen werden met goed advies. We kregen zelfs monsters mee om thuis te bekijken. Na 1 belletje konden we alles savonds online bestellen. Een dag later werd de bestelling keurig geleverd. Ook nog eens voorzien van erg goede kit. Top service!

Hoge kwaliteit, goed verpakt.

Hoge kwaliteit plinten, geleverd met goede montagekit. Aanrader, niet te vergelijken met bouwmarkt kwaliteit.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie plinten, makkelijk te bestellen en snelle levering

Wij zijn heel tevreden. Mooie kwalitatieve plinten, sterke lijm, behulpzame chauffeur en snelle levering!

Gewoon perfecte plinten aan een goeie prijs

Mooie plinten aan een goei prijs met snelle levering.

Goede kwaliteit

Snelle levering en goed verpakt

Netjes afgely

makkelijk bestellen, snelle levering.

makkelijk bestellen, snelle levering. aanbevelingswaarding.

Mooie plinten.

Plinten zijn erg mooi en goed afgelakt. Helaas zijn de afwerk hoekjes niet zo mooi. Sluiten niet geheel aan op de plinten.

Zeer goede service en levering

In het verleden ook deurlijsten en plintneuten besteld, product is als omschreven en levering zeer snel. Zelfs nog tips van de chauffeur meegekregen.

Goed advies, betaalbaar en goed materiaal, ruime keuze, duidelijke site

Helemaal tevreden

Netjes

Klantgericht- en klantvriendelijkheid ten Top!

Bestelling geplaatst, volgende dag contact omdat in mijn bestelling onduidelijkheden zaten. Direct opgelost en vervolgens snel verzonden!

Goede service en advies op maat!

Vensterbanken inmeten en bestellen, dat was een nieuw ding voor mij. Ik heb geweldige hulp daarbij gekregen en alles is naar wens verlopen. Aanrader!

Perfecte en zeer snelle levering.

Alles netjes aangeleverd. De meegeleverde lijm en het potje verf om bij te tippen is een erg fijne service. Zeer tevreden.

Topkwaliteit

Mooie plinten,goede service,prima levering al met al wij zijn er erg blij mee

Bijzonder mooie, handige plinten tegen een mooie prijs.

In eerste instantie gevraagd om stukjes plint om een betere keus te kunnen maken. De stukjes plint gekregen en vervolgens over gegaan tot bestelling. De plinten inclusief lijm snel gekregen. De plinten zijn perfect:

Mooie plinten, goede service

Super blij met onze plafondplinten. Ze zijn erg mooi en zelfs gratis geleverd vanaf de andere kant van het land. Enkel de gratis bijgeleverde montagekit was niet zo'n succes maar wel attent.

super snel

wij hebben een aantal proefplinten aangevraagd omdat we twijfelen tussen de diverse maten en een paar dagen later de proefplinten al in huis

Heel goed. Snel bestellen en leveren. Goed op de hoogte gehouden. De meneer die de plinten heeft bezorgd heeft ze netjes onder het afdakje gelegd zoals telefonisch afgesproken. Een foto gesmst dat ze er lagen. Kortom, goede service en hele mooie plinten!

Mooi product en kwaliteit

Goede ervaring Goede service