Toppie

Mijn loungeset erg mooi heb deze nu bijna 2wk en toen ik zei mij belde dat er iets fout was gegaan met levering waar ik nog niet eens erg in had was het zo opgelost Dus ben ik Dik tevreden Volgend jaar een bestelling voor thuis

Echt een heel mooi tuintafel en tuinstoelen. Daarnaast goede service. Fijn om van tevoren een schets te krijgen hoe het op het terras staat. Ook erg fijn dat het thuis bezorgt werd.

Top!!

Half Juli onze Timber Loungeset wit/aluminium incl. kussens en salontafel bij Buitenhof in Breda gekocht. We werden keurig geholpen door Ronald. Snelle orderplaatsing en wijziging in de order was geen probleem. Vlotte levering binnen (3 weken) incl. duidelijke communicatie over de exacte tijdstip van de levering. De loungeset werd volledig uitgepakt en neergezet. Afval werd meegenomen, top.

ondermaatse kwaliteit voor zijn prijs

binnen garantie geen probleem maar na 3 jaar scheurt de wicker, plastiek kan niet tegen de zon blijkbaar. All weatherkussens verkleuren en gaan plakken. Zeer kostelijk als je ze wilt vervangen.

Levering prima maar 1 bijzettafel van slechte kwaliteit

Goede ervaring met bestellen en levering. 1 bijzettafel van slechte kwaliteit. Vermoedelijk zit er geen coating op en is de bovenkant helemaal gekrast. Ik heb inmiddels de service benaderd en om een nieuwe tafel gevraagd. Helaas nog geen response.

Prima tuinstel

Ervaring , vriendelijke bezorger minpunt verpakking achtergelaten

Komen binnen het geleverde tijdsvlak en zijn zeer netjes bij het installeren

wij zijn blij met de parasol, netjes geleverd

aankoop tuinset

wel lang wachten voor ons tuinset er was .Maar was er wel op de datum zoals geplant was zelf een week vroeger

Top product op tijd geleverd

Een uitstekend advies van de verkoopster. Advies inzake tafelblad was top.

Op de afgesproken tijd de loungeset gebracht en in elkaar gezet. Prima

uitstekend!

Zeer goede afspraken wat de levering betreft.

Prijs kwaliteit zeer goed.

Ons tuinstel Mallorca is perfect volgens plan geleverd. Goed comfort tov andere loungebanken die veel harder zijn. Alleen spijtig dat de twee banken in de hoek niet aan elkaar vast gemaakt kunnen worden met de bijgeleverde set De juiste gaten zijn niet voorzien.

gute Beratung, gute Lieferung, nur !! Schrauben fehlten bei einem Gartenstuhl

Rundum zufrieden , bis auf die fehlnden Schrauben von einem Garten- suhl. Haben alles mehrfach dursucht, die Schrauben war nicht dabei, bei dem anderen Gartenstuhl sehr wohl. Äegerlich weil es Edelstahlschrauben sind, die nicht jeder hat.

Zowel bij de bestelling in de winkel, als de bezorging en montage, zijn geheel volgens afspraak gegaan.

Uitstekende informatie, goede begeleiding en correcte levering

Goede begeleiding in winkel, alle betalingsvormen, tijdige levering!

Heel goed en persoonlijk geadviseerd en ook was het goed mogelijk om later nog keus te wijzigen.

Prima service en dienstverlening

Vriendelijk personeel, royale keuze-mogelijkheid in diverse prijs categorieën. Snelle orderplaatsing, uitbreiding order geen probleem. Alles geleverd in week zoals gemeld. Levering ook prima gedaan en we zijn heel erg blij met onze mooie ‘loungebank ‘ en genieten er momenteel dagelijks van. Top bedrijf!

Nicht das gehalten, was versprochen war.

Erst war die Bestellung und Lieferung kein Problem, dann hört man wochenlang nichts und nach mehrfachem Nachfragen darf man die zu liefernden Artikel teils selbst abholen, damit man überhaupt einen Teil seiner Bestellung bekommt. Das passt überhaupt nicht zu meiner ersten Bestellung und Beurteilung, die perfekt klappte. Sehr schade. Und ein Teil meiner Bestellung fehlt bis heute, das nach über 8 Wochen.

Communucatie

Wat een waardeloze communicatie verkoper zegt heel wat anders als je belt voor levering bijna alles was op voorraad maar uiteindelijk was het niet op voorraad.

Niet goed

Personeel in winkel prima maar afwerking,,,,,ik heb namelijk een compleet set gekocht moet ik 3keer terug komen voor de tafeltjes die zaten er niet bij moet ik ook zelf ophalen nu komen ze weer dinsdag is mij gisteren gezegd ben benieuwd.Verkoop prima service en afwerking niet goed.

correcte service !

zeer goede en correcte service !

Correcte uitvoering van de bestelling

Vriendelijke ontvangst en deskundige informatie in het filiaal te Hasselt.

In de winkel keurig en vriendelijk geholpen. Geen opdringerige verkoop. Nette levering volgens afspraak. En niet te vergeten een heel mooi tuinset.

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 22 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.