Goede eerlijke uitleg en goede service!

Wij zijn een van de eerste klanten bij dit bedrijf sinds het in Breda gevestigd is (onder een andere naam met een Belgische eigenaar). Kregen recent weer e-mail over aanbiedingen en hebben daar gebruik van gemaakt. Zijn ook deze keer weer prima van ad vies voorzien door Charlotte en hebben weer een aankoop gedaan. Tot onze grote verrassing werd bij de aflevering gratis een Vuurschaal op een sokkel geleverd.

Alles uitgevoerd zoals beloofd

Klantvriendelijk

Ik ben langs geweest in de winkel in Waasmunster en werd daar goed verder geholpen. namen ruimschoots de tijd om met mij de verschillende modellen en mogelijkheden te bespreken. Omdat ik pas anderhalve maand later zou verhuizen, was het voor hen ook geen probleem om het tot die datum te bewaren. Ook de levering is vlot verlopen. De Nederlandse collega's waren heel vriendelijk en behulpzaam, brachten alles netjes tot het 3e verdiep. Het enige spijtige vind ik dat er niet geholpen werd met het verwijderen uit de kartonnen dozen en dat het karton niet terug meegenomen werd. Hierdoor zit ik met heel veel karton op mijn terras dat ik momenteel niet weg krijg :-( Maar al bij al een dikke 9/10 voor klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en naleven van de overeenkomst.

Prima service en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Deskundige advisering. Netjes op aangegeven tijdstip geleverd en in elkaar gezet.

Geweldige service en super mooie producten!

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad met Buitenhof Tuinmeubelen. Het bestelproces via de website verliep soepel. Ik was iets vergeten mee te bestellen, maar heb dit later nog toe kunnen voegen nadat ik passend advies had gekregen. De levering kon eerder plaats vinden dan ik had gedacht en deze verliep ook super. Twee aardige mannen kwamen alles brengen, zetten het in elkaar en op zn plek, gaven nog wat uitleg en namen alle verpakkingsmaterialen mee. Super service! Een week na levering kwamen we erachter dat een dopje onder een van de stoelpoten ontbrak. Deze is een paar dagen later keurig netjes bezorgd. Wij zijn meer dan tevreden en kunnen dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

goede zaak

vriendelijk personeel goede afspraken en een goede prijs

Positief

1 min punt . Lang op.bezorgers moeten wachten. Hadden vertraging. Moest hier zelf meerdere keren achter aanbellen

Goede service, snelle levering

Ruim en mooi aanbod tegen interessante prijzen

Zeer tevreden met onze nieuwe tuintafel en -stoelen en loungeset. Ook de levering was prima gepland en verliep vlot !

goed geholpen op de beurs en in de winkel met mooie meubels voor een redelijke prijsn

Op Tuinidee inspiratie opgedaan op de stand aldaar en enkele weken daarna in de winkel in de Cruquius prettig geholpen bij de keus voor een salontafel en 2 eettafel stoelen.

Helemaal top

Hele fijne winkel met goed advies van personeel wij zijn zeer goed geholpen...koffie was lekker...kortom..goede service..geweldige tuinmeubelen gekocht.

Verbazing over hoe era bezorgd werd achtergelaten

De tuinstoelen tafel en voor 4 stoelen kussens zijn onlangs bezorgd. Waar tijdens de verkoop niet over gesproken is Of we het gemonteerd of ongemonteerd wilde Ontvangen. Dit bleek dus ongemonteerd. Ik ben 1,5 uur bezig geweest om alles uit te pakken. Het was zo goed verpakt, Op zich natuurlijk goed om de kwaliteit te waarborgen tijdens transport, maar je moet wel sterk en krachtig zijn om alles uit te pakken. Verder moeten afvoeren naar de milieustraat zoveel als t was. Het monteren van de tafel was voor mij geen probleem was een goede beschrijving bij. Maar iemand op leeftijd of beperkt lichamelijk had Zelf de klus van uitpakken en monteren niet kunnen klaren. Jammer dat bij de verkoop er geen keuze is voorgesteld. Met vriendelijke groet, Monique Keybets

helemaal goed !!

aardig geholpen en een prima service !

Prima winkel en heel goed geholpen .

Een kundig en goede uitleg gekregen over de tuinset die wij daar gekocht hebben, in een ontspannen sfeer .

Aangenaam

Prima.a geholpen

Snel en makkelijk

Voldoende en duidelijke uitleg en snelle levering erna

Freundlich,kompetent, toller Service

Freundlich,kompetent, toller Service

Erg klantvriendelijk

In de winkel werden wij erg goed geholpen. Direct een afspraak gemaakt voor aflevering en ook dat ging soepel. Meer dan tevreden!

Geweldige mooie en ruime winkel

Prettig en deskundig geholpen.

In de winkel in Tilburg zeer prettig geholpen. Ook de levering en montage was perfect.

Gezellige verkoper

Bezorging was prima op de afgesproken tijd, prima!

Mooie showroom. Mooie producten en goede kwaliteit Aflevering keurig geregeld

Ruim assortiment kwaliteitsprodukten en uitstekende dienstverlening

Zowel bij de aankoop van een grote parasol vorig jaar als ook een tuinmeubelset dit jaar was de dienstverlening uitstekend. Een fout bij de bezorging van de parasol werd snel gecorrigeerd en leverde achteraf coulance op bij de aankoop van de tuinmeubelset. Die werd geleverd inclusief in elkaar zet service.

alles is vlot en in een aangename sfeer uitgevoerd

die ene zin zegt alles :-)

Prima mooie spullen en netjes geleverd

Mooie set, goede kwaliteit alleen heel jammer dat net nadat wij de set hebben aangeschaft er een acute is met een gratis lantaarn. Ik zou deze eigenlijk ook heel graag ontvangen!

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 21 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.