Bestelling na 1 maand nog maar half geleverd en voor de andere helft word ik aan het lijnt

Tafel met 6 stoelen besteld tafel en 4 stoelen geleverd de 2 anderen blijft maar duren en word steeds gezegd donderdag zal het bij de levering zijn? Dit is nu al 3weken.

Goede meubels voor een fijne prijs

Mooie deal kunnen maken voor fijne tuinmeubelen. Goed advies en vlotte en correcte levering. Aanrader !

Aan huis levering was zeer goed: zeer correcte en zorgvuldige medewerkers. Materialen zeer goed verpakt. Afhalen was mindere ervaring: ondanks speciale notitie vergeten de verf klaar te zetten. Moeten we extra voor terugkomen (30 km). Inkijk gekregen in het magazijn. Was een zooitje.

Prima afhandeling en levering. Mooie parasols.

Relaxte medewerkster, die meedenkt, en met haar tot de juiste koop komt. Kopje koffie erbij. Nette vlotte bezorgdiensten. Reeds enkele kennissen gestuurd

Slecht

De meest klantonvriendelijke winkel waar mijn vriend en ik ooit iets hebben gekocht. Zeer onvriendelijke medewerkers, zowel aan de telefoon als fysiek in de winkel. Zijn totaal niet bereid om een extra stap te zetten en service staat totaal niet hoog in het vaandel. Jammer, want ze hebben mooie spullen.

Goede ervaring

Wij zijn nieuwe klanten die voor de eerste keer terras meubelen hebben gekocht , die was top om erin te zitten en goede kwaliteit. Afspraken top en services chapeau en onverwacht ze mee de meubels naar boven brachten , zie je niet vaak bij andere services . We hebben ze bij dank wat extra fooi gegeven. De volgende koop zal weer van daar zijn hopelijk en de prijzen zijn handelbaar. Zo verder doen

Bonne expérience

personnel accueillant et disponible. Date de livraison respecté

Goede service in de winkel, uitstekend product, uitstekende service bij aflevering

mooie meubels, zeer correcte service

Ruim aanbod, correcte levering. Ten zeerste aan te bevelen als je nieuwe tuinmeubels nodig hebt!

Geweldige zaak.

Het werd gebracht door een jonge man, verschrikkelijk aardig. Het was heel goed verpakt. Het was allemaal goed! Geweldig bedrijf.

Correct

Zeer gediendstig Veel uitleg en demonstratie Prijsvriendelijk

Alles correct volgens afspraak!

Het personel is heel vriendlijk en de levering was precies op tijd.

Goede service, vriendelijk

Fijn bedrijf met een goede prijsstelling

Wij zijn in de vestiging Leiderdorp prima geadviseerd en hebben een mooie set gekocht die naar alle tevredenheid volgens afspraak is afgeleverd. Wij hebben nog een tafel en stoelen nodig en zullen daarom zeker op korte termijn hiervoor terugkomen.

Doen wat beloofd is

Bij Buitenhof een lounge set gekocht. 1 artikel (poef) was aangegeven dat deze later geleverd werd. Overige spullen netjes geleverd zoals afgesproken. Poef inderdaad later, opgehaald in vestiging. Niets op aan te merken.

Prettig contact met verkoper, mooie meubelen

Ik kreeg op zicht een tuinstoel kussen mee; dat is een hele goede service! Het tuinstel (met name de tafel) werd bij bezorging keurig en voorzichtig in elkaar gezet!

Vriendelijke en niet opdringers verkopers! Goede service!

Fijn en eerlijk advies gekregen. GEEN opdringerig verkooppraatje. Perfecte service.

Netjes geleverd

Mooie spullen gekocht. Alles netjes geleverd. Ruime garantie en fijn advies

in Tilburg zijn wij keurig geholpen

wij zijn eerst naar Son geweest en daar niet geholpen,er waren zeker 2 verkoopmedewerkers maar die hadden geen aandacht voor ons,wij zijn ruim 1 uur in de winkel geweest en waren inmiddels zelf met het tuinset aan het schuiven. het leek wel of ze ons niet wilden helpen. wij vonden jullie Life lijn wel erg mooi en zijn 2 weken later naar Tilburg gegaan en daar keurig geholpen en gekocht. Tilburg 5 sterren en Son NUL

Top kwaliteit. Duidelijke afspraken.

Bezoek aan winkel was prettig. Spullen konden op afroep blijven staan en vervolgens keurig volgens afspraak geleverd. Alles netjes verpakt.

Prima geregeld met fijne service!

Ook al moest ik mijn levering 3 keer uitstellen, ik werd keer op keer aardig en begripvol geholpen.

Volledig aan mijn verwachtingen

100 % tevreden

Klantvriendelijk, goede bezorgservice, nette verkopers en chauffeurs !!

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 21 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.