Zeer slechte klantenservice

In de winkel in Houten ben ik prima geholpen maar de afwikkeling door de klantenservice is van een zeer bedenkelijk laag niveau! Er komt niet binnen de beloofde termijn een reactie en je moet er zelf telkens achter aan. En dat terwijl je voor een behoorlijk bedrag wat bij hen koopt.

slechte service

Mooie producten en mooie winkel. De klantenservice is echter erg slecht en denkt niet mee. We hebben een tuintafel gekocht bij Buitenhof deze zomer. Na ongeveer 2 maanden ging het blad scheuren. Toen hebben we heel netjes een nieuw blad gehad. Dit blad moest wederom (net zoals met de eerste) met de teak shield behandeld worden. Dit hebben we gedaan, net zoals bij het eerste tafelblad, goed laten intrekken en opdrogen (ruim een week) en daarna buiten gelegd. Het was een natte week met veel regen, na een week zat het blad van onder en boven vol met schimmel. Het blad was volledig nieuw, goed behandeld en dus maar 2 maanden oud. Echter zei de klantenservice nu dat het onze eigen schuld was en we het niet goed hebben behandeld. Dat we het zelf kunnen herstellen met een schuurspons en middelen (verwijzing naar een YouTube film hoe dit moet). Ik vind het een slechte zaak dat je ten eerste wordt beschuldigd dat het je eigen schuld is en ten tweede dat je het vervolgens helemaal zelf mag oplossen. Als het blad nu een jaar of ouder was had ik het begrepen, want je moet tenslotte ook onderhoud plegen. Maar dit is te zot voor woorden. Jammer, want wij gaan hier nu een volgende keer geen tuinmeubels meer kopen en ik zou het ook niet aanraden. Alleen maar door de slechte klantenservice in Roosendaal.

prachtige winkel

Prachtige winkel met een super assortiment, nieuwe set uitgezocht. prima geholpen. speciaal vanuit de achterhoek naar Breda gereden. Aanrader

Prima service !!!!

We zijn erg tevreden over de wijze waarop is omgegaan met onze klacht. Het houten blad (3 dikke balken) van onze tuintafel kreeg op een balk behoorlijk hoogteverschil. De winkel in Breda adviseerde ons contact op te nemen met de klantenservice en heeft zelf ook actie ondernomen. Is er hard gewerkt om de tafel te repareren maar zonder het gewenste resultaat. Tot onze volle tevredenheid heeft Buitenhof een complete nieuwe tafel geleverd. We waren al jaren een tevreden klant en blijven zeker klant bij BUITENHOF in Breda !!!!!

Bezint eer gij begint

In mei tuinset gekocht van €2300. Na een regenbui viel een olie achtige substantie op de stoelen en op een nieuwe tegelvloer. Een techneut die langs kwam zei dat het er niet meer uit zou gaan. Bij reclameren krijg je dan alleen maar een geïnstrueerde juffrouw aan de telefoon die beweert dat de techneut gezegd zou hebben dat de vlekken er wel uit zouden kunnen. Pure leugen daar we het advies van de techneut hadden opgenomen. Een manager of supervisor te spreken krijgen is niet een policy. Uiteindelijk overeengekomen na veel zaniken dat de tuinset zou worden opgehaald en dat we ons geld zouden terug krijgen. Aanvankelijk vroegen ze voor het terug halen nog €100 wat we natuurlijk hebben geweigerd. Voor de vloer een paar flesjes met ontvetter gekregen. De vlekken er niet meer gekregen. We moesten het maar blijven proberen. We zijn er maar mee opgehouden. Het gaf ons alleen maar stress. Een waardeloos bedrijf! We komen hier nooit meer!

Slordige levering en slechte service

Zeer slechte levering en service. In juni voor ruim €4.100 meubels gekocht. Bij levering bleek een tafel het verkeerde blad te hebben. Dat was dus niet gecontroleerd. Dit is na maanden omgewisseld. Maar we moesten er wel veelvuldig zelf achteraan. Van een andere tafel bleek het blad beschadigd. Na reclamatie daarover wilden ze het blad in de werkplaats door een timmerman laten repareren. Ik heb aangegeven daar niet mee akkoord te gaan en te verwachten dat je voor deze prijs gewoon nieuwe spullen krijgt. En geen gerepareerd blad. Uiteindelijk ging men akkoord. Maar oom dat nieuwe blad duurde geruime tijd. Onlangs hoezen besteld voor de tuinset. De orderbevestiging die moet volgen kwam niet. Op e-mails werd niet gereageerd. Uiteindelijk via messenger contact gezocht. De reactie was dat men overging op een nieuw systeem. Men moest alles handmatig overzetten. Daardoor ontstond vertraging. Maar mijn bestelling zou binnen enkele dagen worden doorgevoerd. Na geruime tijd niets gehoord te hebben wederom via Messenger contact gezocht. Mij. Bestelling zou innen twee dagen bij de vestiging in Spijkenisse worden afgeleverd. Ik zou bericht ontvangen. Uiteraard hoorde ik wederom niets. Ik heb via Messenger een bericht gestuurd. En na bijna een halve dag wachten per e-mail de order geannuleerd. En via Messenger aangegeven de order geannuleerd te hebben. U reageerde men meteen. Met de vraag wat mijn adres was. De serviceafdeling zal contact opnemen. Maar ook dat dien ze niet. Ik ben echter klaar met Buitenhof. Ze zijn duur. En dat mag. Maar dan mag je fatsoen en service verwachten. Dat kennen ze niet.

Mooie keuze aan tuinmeubelen !

Mooie keuze aan tuinmeubelen. Onze tuintafel met stoelen uitgebreid met een mooi bijpassende lounge set. Heel blij mee !

Alles volgens afspraak

Bedroevend

2 simpele kussentjes besteld om kado te geven. Deze waren op voorraad en het zou 2 tot 5 werkdagen duren. Nu ruim 3 weken verder, verschillende contacten met de klantenservice, nog steeds geen kussentjes. Klantenservice heeft meerdere malen toegezegd het direct op te gaan sturen, maar komen simpelweg de belofte niet na. We gaan hier zeker nooit meer iets kopen.

Fantastische meubelen

We zijn super blij met onze fantastische eettafel van 320x100. We gebruiken m op dit moment in huis, omdat we met zijn verhuisd en de levering van onze tafel voor binnen vanwege COVID ernstig is vertraagd. Iedereen die ons huis komt bekijken reageert enthousiast dat we m binnen moeten laten staan! We komen in het voorjaar zeker terug voor een mooie loungeset.

De medewerkster hielp ons de juiste keuze te maken en verbouwde enigszins om onze situatie thuis na te bootsen! Super!!! Ook de service met snel leveren ging perfect!!! We hebben al veel uren onder de overkapping op de heerlijke loungeset gezeten!!! Bedankt!!!!

Wat een TOP bedrijf

Buitenhof heeft mij super goed geholpen. De levering was daarnaast zoals afgesproken. Ze hebben de loungeset naar binnen gebracht en waren mooi optijd. Zeker een aanrader! Wat een prachtige sets!

Correcte behandeling als klant!

Klant is goed voor het geld en verder moet deze zijn mond houden!!

Klant is goed voor het geld en verder moet deze zijn mond houden!! Krukjes besteld op 19-10 maar helaas vandaag 11-11 nog steeds niet. Je moet zelf achter de informatie aan waar ze blijven. Elke keer wegens telling niet uit te leveren. Wegens systeem update niet te leveren..volgende week..volgende week is alles wat je hoort. Als je dan weer belt, is er geen begrip en de persoon van vandaag neemt niet eens de moeite om je uit te laten praten. Ze willen dan leveren ipv halen. Als je aangeeft daar niet mee geholpen te zijn dan is het mijn keuze. Slechte service. De vorige levering van hun was ook slecht en daar moest ook alles hogerop gespeeld worden voordat je iets gedaan krijgt. De klant is bij deze firma een lastig persoon. Alleen goed voor het betalen van de rekeningen.

perfect

Goede service in de winkel in Vlissingen, perfecte aflevering ondanks de davenerde regenbui.

aankoop en levering vlot verlopen

Enorme keus in mooie tuin- en lounge sets! De loungebank die ik uitgekozen heb wordt snel en netjes bij mij afgeleverd, zelfs via de poort meteen in de tuin gezet omdat het binnendoor heel krap was. Bedankt! groet, Marian

Prima loungeset

Prima mooi en stevig design loungeset. Levering heel snel, alleen werd heel vroeg geleverd (voor 08:00 uur in de ochtend).

Correcte bediening en bezorging van meubels

Zoals hierboven vermeld: correcte bediening en correcte bezorging van meubels

Mooie Lounge bank

Mooie bank gevonden bij Buitenhof, goed advies gekregen en levering verliep uitstekend.

super

Ben goed geholpen, met veel aandacht en juiste advies, zeker aan te raden, top service !

Prima levering door vriendelijke medewerker

Zelfs in Noord-Nederland helemaal aan huis bezorgd. Grote klasse!

Doen wat ze beloven!

Ik heb een prachtige eettafel met 8 stoelen gekocht voor in onze tuinkamer, eerst had ik zwarte onderstellen voor tafel en stoelen, maar toen ik toch naar wit wilde, was dit geen enkel probleem. Aflevering heel netjes, alles uitgepakt en op zijn plek gezet (waar vind je dat nog) en de scherpe prijzen doen de rest! Aanrader.

Gewoon fantastisch

Geweldig geholpen in het filiaal van Sint Niklaas ! Ok het maken van de afspraak voor de levering en de levering zelf ; TOP

Dramatisch slecht

Uitiendelijk in tussenlevering afgeleverd waarbij ook niet aan huis zelfs zoals afesproken en voor betaald hebt UIteindelijk komt er zelfs ook ee naheffing om dat verkeerde prijs berekend is. Arjan - Naarden

Sehr tolles Produkt

Das Nevada Gartenlounge-Set ist ein sehr tolles Produkt. Absolut zu empfehlen.

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 22 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.