Positieve medewerkers

we zijn goed geholpen en ook de medewerkers die de tuinmeubelen kwamen brengen waren heel netjes hebben de meubelen uitgepakt.

Great experience

Great service, bought over the phone, all went smooth

De tuinmeubelen keurig op afspraak geleverd.

De tuinmeubelen zijn keurig volgens afspraak afgeleverd en in elkaar gezet en de verpakking hebben ze meegenomen.

correcte afhandeling

vriendelijke mensen die leverden

Excellente service

Loungeset binnen en week geleverd en zelfs nog voor het afgesproken tijdstip op de dag van levering. Communicatie ook Top.

Topservice!

Een nieuwe loungeset uitzoeken als de winkel dicht is valt niet mee. Maar telefonisch ben ik zeer goed geholpen en zo de loungeset besteld. Hij kon al binnen een week geleverd worden, keurig alles uitgepakt en ingericht en zonder rommel alles achter gelaten. Voortaan bestel ik hier!

mooi en degelijk materiaal, afspraken worden waargemaakt

Verschillende bezoeken in de toonzaal in Maldegem (BE) gedaan met steeds een vriendelijke dame die ons een deskundige uitleg gaf. Uiteindelijk gekozen en afspraken gemaakt voor levering. Deze werd op tijd uitgevoerd. goede service!

Superservice

Proactieve service bij levering, wel zelf gebled om afspraak in te plannen

Loungeset besteld via de website. Levertijd bedroeg 5 werkdagen, ik heb zelf na een week gebeld om een afspraak te maken. Mevrouw was vriendelijk en de set kon een dag of 2 later geleverd worden. Bij bezorging hebben de mannen alles netjes uitgepakt en in elkaar gezet en alle verplakkings materiaal meegenomen (wij hadden gekozen dat ze het ook uitpakken). Bij 1 stoel zagen zij een kleine afwijking in de vorm van het frame. Hebben ze netjes aan mij laten zien met de melding dat ze de stoel zouden laten staan en later zouden omruilen. 2 weken later hebben ze de stoel ook netjes omgeruild. De afwijking was zo klein dat in denk dat mindere winkels waarschijnlijk hadden gezegd dat het binnen de productie marge was. Kortom een mooi product goede en service bij levering. Afdeling planning loopt misschien een beetje achter maar met een belletje is dat ook opgelost.

Met onze ligbedden wat pech gehad, frame was gebarsten. Fotos op vrijdag gestuurd van de schade en maandag gelijk gebeld met de mededeling dat er volgende week nieuwe worden bezorgd. Top zaak en service. Zeker aan te raden.

Vlugge en goede service

Zoals hierboven

Super !

Super service, zowel in het filiaal in Geel als in levering en afwerking. Zeer mooie en solide materialen. Zeker een aanrader! Wij zijn zeer tevreden klanten!

Kwam op de afgesproken tijd, prima stoelen

Alles netjes gebracht en alles ziet er goed uit. Wel nog even kijken hoe de stoelen zich gedurende het jaar houden. Wat ik achteraf eigenlijk mis zijn pasvormhoezen voor deze life-stoelen aangezien ze bij mij echt buiten staan. Om dan alles onder 1 grote hoes met touwen te zetten oogt dan een beetje als een bouwplaats ipv tuin

Super winkel

Mooie spullen en prima service

Mooie winkel, zeer behulpzaam!

Top!!

Buitengewoon teleurgesteld

Geen goede service als onze sticker set na 4 jaar kapot gaat. Dit bedrijf verdient absoluut geen hoge score. Never, never meer iets lopen bij buitenhof. Ze hebben nog nooit van service en klant vriendelijkheid gehoord.

Vlotte afhandeling

Goede communicatie wanneer de goederen geleverd zullen worden. Enig minpuntje is wel dat het tijdens de levering heel hard regende en ik de twee medewerkers bij de betaling heb binnengelaten zodat ze niet in de regen moesten blijven staan, maar dat ze allebei geen mondmasker droegen.

Geweldig alles is perfect geregeld

Levering netjes en vriendelijk kan niet beter

in orde.

levering was ok alles was goed ingepakt en op de juiste datum geleverd.

Goede en vriendelijke service

Leverdatum en tijdspanne levering werden correct nageleefd, vlotte hulp bij het plaatsen van de artikelen in de tuin.

Prima service . Vlot en professioneel verlopen

Alles vlot en professioneel verlopen . Prima service

goede afspraken.

goede afspraken

Precies zoals wij het hadden verwacht!

Vlotte afhandeling bij aankoop, met deskundige toelichting. Info over de levering precies zoals vooraf afgesproken en levering perfect op,tijd.

Prachtige meubelen!

In de basis zijn wij erg tevreden over de service en het geleverde product. Het enige jammere was dat wij voor full service hadden gekozen, maar dat dit uiteindelijk niet is uitgevoerd. Ik heb de bestelling geplaatst met alle opties, mijn man was thuis bij levering. De leverancier vertelde dat dit er niet bij in zat, terwijl dit toch echt op de orderbevestiging stond. Maar goed, zelf alles uitgepakt en het staat prachtig, wat dat betreft top! Nu nog wachten op het mooie weer.

Topservice

Behulpzame verkopers in de winkel en een Vlotte en supervriendelijke levering

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 22 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.