Prima verkoop en goede levering

Middels goeie hulp in de winkel, koop je een mooi product!

Bij binnenkomst wordt uitgelegd hoe alles werkt en wat de mogelijkheden zijn. Vragen worden goed beantwoord en de leverantie is snel. De producten zijn van goeden kwaliteit en zijn zeer comfortabel!

hopelijk betere kwaliteit als vorige

vorige lounge kussens vlug verkleurd en niet meer mooi voor alwedder te zijn.gemeld in de winkel maar helaas geen vertegenwoordiger langs geweest. nu enkele jaren later niet meer om aantezien dus kopen we nieuwe ,ze zijn zogezegd verandert ,hopelijk nu betere kwaliteit want we kochten ze zonder een beetje tussenkomst te krijgen.tevreden in de winkel , vriendelijk personeel maar te veel wisselend personeel. levering vlot verlopen maar het regende en de medewerker zette al een verpakking in het nat. MINPUNTJE

Zeer klantvriendelijk

zowel bij de aankoop, als bij de levering, alles correct afgehandeld. Zeer vriendelijke medewerkers, ik ben heel tevreden.

Netjes geleverd. Zonder beschadeging

zeer vlotte en vriendelijke verkoop en levering

Duidelijke informatie over combinatie-mogelijkheden , prijs en beschikbaarheid. Snelle levertermijn, door vriendelijke mensen. Enkel de sms net voor het afleveren was er niet, maar dat kon de pret hier niet drukken. Alles volledig en juist met duidelijke en zeer makkelijke assemblage-instructies

Goede service en communicatie

Professioneel en kwaliteit

De mensen bij Buitenhof zijn heel behulpzaam en professioneel. Ze hebben een goed kennis niveau en de producten zijn van een mooie kwaliteit voor een redelijke investering. Transparante prijs communicatie en respect voor de klant. Ik kom zeker terug voor andere tuinmeubelen.

Slechte service

Wij hebben afgelopen jaar bij een vestiging van Buitenhof tuinmeubelen een tuinset gekocht voor + - €4.500,-. Eerste zag de teakhouten meubel na paar maanden groen uit terwijl deze netjes binnen staat. Wij hebben een behandel set ontvangen. Afgelopen zomer hebben wij 2 a 3 weken werkelijk gebruik gemaakt van onze tuinset die gekocht is bij Buitenhof, helaas de rugkussens zakten binnen de rugleuning. Mijn vriendin is naar hun verkooppunt geweest en de loungeset daar ook even geprobeerd, de rugkussens zakten daar ook erin. Mijn vriendin heeft daar ook door de verkoopspecialist gelijk gekregen en zij moest klantenservice bellen. Klantenservicemedewerkster heeft naar de verhaal geluisterd en volgens haar ligt aan veroudering en omdat de set ook buiten staat zakken de rugkussens erin. Mijn vriendin heeft weer haar de verhaal nog een keer duidelijk gemaakt en ook verteld dat de tuinset niet buiten maar altijd binnen heeft gestaan. En ook in een van hun vestiging de showmodel heeft precies het zelfde mankement. Hopelijk wordt de fabriek fout netjes opgelost!

Hele set in elkaar gezet en afval weer meegenomen, kunnen ze bij andere leveranciers nog wat van leren.

In eerste instantie slecht geholpen. Maar uiteindelijk goed opgelost.

Mijn tuinset was na 3 jaar al helemaal kapot aan het gaan. Was wel lastig allemaal omdat het buiten de garantie viel maar voor een set met nieuwprijs van €2400 vond ik dit niet kunnen. Na een hoop mail heen en weer (helaas niemand telefonisch kunnen spreken). Worden nu de defecte delen vervangen door nieuwe. Mijn dank hiervoor

Blij met de tuinset

Goede communicatie

Mooi matetiaal, maar wel heel lange wachttijd!

Ruim voldoende service met snelle, flexibele oplossing voor probleem.

De producten (multi-functionele tuinset) zijn anderhalve maand later geleverd dan de indicatie vooraf (ipv in de zomer, nu in de herfst). De levering was keurig verzorgd, echter het betaalapparaat functioneerde niet. Het alternatief, een betalingslink, werd onmiddellijk geregeld en functioneerde. Bij het uitpakken bleek een armleuning beschadigd (deukje in het teakhout en zo te zien al voor het lakken). Na de melding kwam een snelle reactie en oplossing (naleveren van een nieuw latje (dat nog niet is geleverd)). Kortom, niet allemaal perfect, maar het personeel doet er alles aan om de problemen direct op te lossen, hetgeen ik waardeer. Ik heb gisteren, zondag 24 oktober, toch nog kunnen genieten van de multi-functionele tuinset.

Aanbiedingsprijs in winkel is misleidend, service bij aflevering is prima.

Aanbieding op bordje in winkel is misleidend, er is geen sprake van een setprijs terwijl het er wel staat. Verkoopmedewerker erg vriendelijk, aflevering in goed overleg.

Netjes en verzorgd

Geweldige service en prachtige produkten

Heel goed te woord gestaan in de winkel, snelle levering (4 weken) en prachtige produkten die je niet in andere winkels vindt. Ook goede levering en installatie aan huis.

Perfecte service

Goed advies en afspraken worden nagekomen !

Correcte levering ondanks wachttijd.

De bestelling van onze nieuwe tuinset is prima binnengekomen en de levering was netjes aangekondigd. De tafel kwam weliswaar wat later dan gepland, maar afgezien van een keer miscommunicatie is het allemaal prima en naar onze tevredenheid opgeleverd.

Keurige aflevering van de spullen en direct op de juiste plaats neergezet.

De spullen werden door leveringsproblemen ruim een maand later geleverd, maar daar is over gecommuniceerd. De picknicktafel moest nog al ver de tuin in gebracht worden, maar dat vonden ze helemaal geen probleem en is daar keurig neergezet. Dank daarvoor!!

super goed geregeld, afgeleverd en goed personeel

super goed geregeld, afgeleverd en goed personeel

Goed advies en service

Erg blij met de aanschaf. Super goed geholpen door Gerald, hij neemt de tijd en geeft oprecht een advies. Tuinset binnen een 2 weken geleverd en staat prachtig in de serre. Product is degelijk en straalt kwaliteit uit. Leuk verkooptrajecten in Houten!

Na een lange wachttijd (vertraging wegens Corona) is mijn bestelling goed aangekomen

Ik heb vijf maand moeten wachten op mijn bestelling en toen er eindelijk geleverd kon worden, was er een stuk te kort. Dat heeft voor wat misverstanden gezorgd, maar uiteindelijk is alles goed gekomen. Aan de vertraging kon Buitenhof Tuinmeubelen zelf niets doen. Het personeel was behulpzaam en heeft zijn uiterste best gedaan om alles in goede banen te leiden.

Alle lof voor buitenhof

Alles keurig op tijd en netjes afgeleverd en op de plaats gezet.

Prima bedrijf

Prima geholpen en geadviseerd. Scherpe prijzen, goede kwaliteit.

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 25 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.