Prachtig meubel, mooie kwaliteit

Prachtig meubel in mooie kwaliteit. Prettig dat het niet vooraf betaald hoeft te worden, dat dat vertrouwen er is. Wel jammer dat het niet vooraf was gecommuniceerd dat je het meubel nog zelf in elkaar moet zetten. Er werd dus een stapel dozen afgeleverd waar we zelf mee aan de slag moesten. Later bleek dat je dit had kunnen afkopen: dan werd het meubel voor je in elkaar gezet en het oud papier en plastic afgevoerd. Die optie hebben we helaas niet gehad. Verder heel tevreden.

Super service. We zijn 2 keer in de winkel geweest. Erg vriendelijk personeel, behulpzaam, goede adviezen. Levering zoals gepland, afspraak maken zoals voorspeld en alles perfect gegaan. De tuinset is ook geweldig en zit heerlijk.

Snel Goed Correct afgehandeld

zeer mooi en snelle levering

zeer mooi geheel en veel sneller geleverd dan dat ze gezegd hadden. Op het factuur stond wel dat er onderhoudsproducten zouden bijzijn maar deze heb ik niet ontvangen.

Goeie service.

Doen wat ze beloven

Product was op voorraad. Levering zou binnen 3 weken zijn??? Bij nabellen bleek dat ze bedoelde dat er gebeld zou worden (binnen 2-3 dagen) om vervolgens een afspraak te maken binnen 3 weken. Stond niet zo duidelijk op de site. Binnen een week was mijn bestelling binnen.

Mooie spullen, snelle levering en toen er een onduidelijkheid bleek te zijn mbt de levering werd dit door hoofdkantoor ism Monique (locatie Heerlen) keurig opgelost. Nu gaan we genieten van de set. Laat de zomer maar komen!

Slechte service

Je verwacht kwaliteit te kopen bij gerenommeerde tuinmeubelzaak. Dachten we althans. Zodra de garantie verlopen is geven ze niet meer thuis, ook al zou je een langere levensduur mogen verwachten van de kwaliteitsmeubelen. Wat ons betreft slechte kwaliteit en een slechte klantenservice.

Prettig geholpen, uitgebreide keuze

Fijn dat er zo veel keuze is en dat we zo prettig geholpen zijn. Levering duidelijk afgesproken en op tijd. Alles perfect in orde. Wij komen terug!

Hele fijne winkel met goede service

Al onze tuinmeubelen komen bij jullie vandaan. Goede kwaliteit en mooi design. Al jaren plezier van onze loungeset en nu een tuintafel gekocht met bankje. De bezorgers hebben alles keurig in elkaar gezet en al het verpakkingsmateriaal keurig mee genomen.

Super behulpzaam en goede service.

Goed en snelle levering gewoon

Gewoon prima

Mooi product en goede service

De gekochte loungebank voldoet aan de verwachtingen. Service is erg goed zowel via Chat als de levering zelf.

Was oké

Jammer dat ze niets doen aan korting bij zo'n groot bedrag

Prima bedrijf

Fijn geholpen in de zaak. Snel geleverd volgens afspraak. De tuinset zit harder dan in de winkel. Maar dat is omdat het nieuw is. Hoop ik. Overal tevreden.

netjes volgens afspraak geleverd

ik ben zeer tevreden

TPO

Prachtige loungeset is bij mij thuisbezorgd door 2 aardige jongemannen.

Positief

Voorlopig positief, en hopelijk in de toekomst ook nog. Heb de buren er ook naartoe gestuurd en ze gaan er ook kopen

Top !

Bestelling correct geleverd en wij blij met onze nieuwe loungeset

Afspraak wordt nagekomen en levering van goederen is volgens afgesproken tijd. Zeer klantvriendelijke behandeling.

zeer vriendelijk geholpen in de winkel.

de kwaliteit is zeer goed ,verkoopster zeer behulpzaam en de bezorgers hebben alles netjes gemonteerd en alle afval meegenomen.

Goede communicatie en komen afspraken na

Doen wat beloofd is

Hulp bij de aankoop zonder Beiers op te dringen. Duidelijke info, perfecte levering zoals afgesproken. Prima prijs kwaliteit

Perfecte service en kwaliteit

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 25 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.