Zeer mooie tuinmeubelen ,prima kwaliteit

Ik ben zeer tevreden.

Excellent

Goed advies en zeer goede service

Goede hulp bij keuze

Zeer tevreden met onze aankoop

Zeer vriendelijke chauffeur bij de levering . Van al onze meubelen dat we dit jaar hebben aangekocht waren zij de enige die dicht tegen de afgesproken levertijd zaten

Correct en degelijk

Levering volgens afspraak. Alles in orde.

Alles zoals beloofd gegaan.

Prima materiaal en perfect bij ons afgeleverd

kleine beschadiging aan levering maar zal correct worden opgelost.

Prima ervaring. Mooi spullen, goed en vriendelijk personeel. Koffie aangeboden, perfect.

Kwaliteit en goede communicatie

Zeer goede kwaliteit (wel tegen een prijs). We hadden een datum gekregen maar door leveringsproblemen was dit een week verlaat. Ze hebben ons dit via telefoon laten weten en een week later dan gepland is onze bestelling goed aangekomen. Klein minpunt, ze hebben het wel op de juiste plaats gezet maar de bescherming lieten ze eraan waardoor we dat zelf nog moesten uitpakken.

Correcte service

Zalig genieten van onze meubels

Geweldig bedrijf

Geweldig bedrijf, goede service. Ook de aflevering en montage zeer goed

Vlot geleverde mooie parasol

Veel keuze van parasols werd zeer vlot toegelicht in de winkel. De geleverde parasol werd vlot in mekaar gestoken en de uitleg erover was ook zeer goed. Minpuntjes : - nogal late levering (hebben we begrip voor gezien allerlei toestanden zoals corna...) - het omhoog glijden van de verankering van de (zware) parasol is stroef en je moet we felle kracht hebben om de parasol naar boven te laten glijden. Misschien wordt dit met de tijd beter wanneer we hem meer gebruiken ??? Of is er een ander (tover)-middel?

Zeer goede communicatie en de stoelen correct afgeleverd

Erg goed

Prima service, flexibel qua levering/planning

Keurige levering. Alles op zijn plaats, verpakkingsmateriaal weer mee. Tip: een lakstiftje bij de aluminium meubels zou een goede toevoeging aan de service zijn.

Correcte vriendelijke service

Buitenhof heeft volledig geleverd wat er was beloofd. Binnen de levertermijn en met zeer vriendelijke mensen die de tuinmeubelen degelijk in elkaar hebben gezet.

Ietsje duurder maar wel goed!

Buitenhof tuinmeubelen zijn niet bepaald goedkoop, gelukkig is de kwaliteit er wel naar! Ziet er goed en degelijk uit, mooie materialen. Wel op tijd bestellen want er is een wat langere levertijd, in mijn geval ca. 8 weken. Ben zeer tevreden over de verkoper die met enthousiasme alle mogelijkheden liet zien. De levering verliep prima, alles werd uitgepakt en in elkaar gezet (is een optie) en alle verpakkingsmaterialen werden meegenomen.

Leuk geholpen in de winkel. Keurige levering.

Correcte afhandeling

Levertermijn zoals afgesproken

Aan te bevelen!!

Goed geholpen in de winkel. Alleen lange levertijd, en bovendien 2 weken extra nog! Verder prima!

wij zijn in de winkel goed geholpen en de verkoper heeft alle tijd voor ons genomen.

In de winkel prima service. Bij het afleveren zijn de meubels keurig netjes op de plaats afgeleverd maar toen wij achteraf op de bon keken zagen wij dat er full service cadeau stond maar wij hebben wel alles zelf uitgepakt en gemonteerd en het afval af moeten voeren. Niet echt een cadeau dus maar een fout van beide kanten.

Goed ontvangen.

Enkel als minpunt 1 stoel die geschonden is.(beetje verf eraf)

tuinset

Mooie tuinset staat prachtig goede kwaliteit Bezorging volgens afspraak is goed verlopen. Tevreden klant

Snelle en goede service!

Ik had een kleine schade aan het geleverde tafelblad, werd meteen op gereageerd en omruiling gepland

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 25 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.