degelijke uitleg en stijlvolle meubelen

degelijke uitleg en stijlvolle meubelen

Alles volgens afspraak

Eerlijke verkoop, correct nakomen van afspraken cf levering, geleverde items. Nu intens genieten van onze mooie aankoop!

heel goed

Ik ben heel content met mijn parasol

Mijn ervaring is niet in 1 zin weer te geven

Toen de Sense stoelen en de Primaveratafel met keramiek blad waren uitgepakt betwijfelden wij of we de lava/carbon uitvoering hadden ontvangen, omdat het geheel lichter van kleur, dus grijzer, was dan onze bedoeling. De jongeman die de set had geïnstalleerd verzekerde ons dat het de lava/carbon kleur was. Een paar dagen later zijn we terug gegaan naar de toonzaal, waar eenzelfde set stond die donkerder was. We verplaatsten de stoel richting daglicht, waarop de tint grijzer werd. Kennelijk is het soort licht bepalend voor de kleurbeleving. Jammer dat het licht in de showroom zo verschilt van dat buiten, waarvoor de meubels bedoeld zijn. Omdat we niet elk jaar nieuwe tuinmeubelen kopen zullen we er aan moeten wennen.

Een tevreden klant

De levertermijn van de orderbevestiging was wel een aantal weken langer dan wat de verkoper beloofd had, maar voor de rest was alles perfect ! Tijdig verwittigd van de juiste leverdatum en -moment. Vriendelijke mensen van de levering zelf, die m'n lounge-zetels tot op de juiste plaats brachten. Heel makkelijke en vlotte betaling (bankcontact) bij levering (in tegenstelling tot voorafbetaling bij andere leveranciers)

Goede ontvangst en uitleg in de winkel.

Zeer correcte afhandeling van de levering.

Mooi product aan correcte prijs

Mooi product aan correcte prijs , gemakkelijk te bedienen

Top afspraak (melding vooraf, perfect op tijd) en levering zoals te verwachten.

Ruimte keuze, correcte aflevering

Wij kochten de Concept-tafel met Sense-tuinstoelen na bezoek in toonzaal. Er is een ruime keuze en had toch het gevoel dat deze iets kwalitatiever waren dan de tuinmeubels bij pakweg Hubo. Aflevering was perfect op de vermelde tijd. Het monteren goed mee. De kwaliteit op langere termijn valt natuurlijk nog af te wachten.

zeer goede service

van bij aankoop zeer tevreden - in Hasselt, aangenaam contact met ruime uitleg en keuze, zeer vriendelijk en correct bestelling verliep ook erg correct - opmerkelijk is de stiptheid van telefoontje en sms en uur levering levering ook erg tevreden, zeer vriendelijke jongeman kleine opmerking : we hadden 2 verkeerde kussens erbij doch na mail is dit ook rechtgezet (misschien bij levering op bon dit vermelden om misverstanden te voorkomen)

Klantvriendelijk & héél behulpzaam.

Ik ben in de winkel van Waasmunster héél goed geholpen. Ik heb eerlijke feedback gekregen over de verschillende parasols, en ze proberen je zeker niet de duurste aan te smeren. De aankoop ging vlot en ik kreeg veel uitleg. Mocht de parasol ook uittesten ter plekke, wat me goed hielp bij de beslissing. De levering was snel en vlot! Wij zijn zeer tévreden van Buitenhof Tuinmeublen en raden ze dan ook aan, aan de buren ;)

Klantvriendelijk, met kennis van zaken, geholpen, levering keurig op tijd.

Wij hebben zes tuinstoelen met kussens gekocht, nou echt fantastisch. In de winkel zijn we zeer vriendelijk en erg goed geholpen. Duidelijke uitleg en een zeer aardige verkoper. In een woord geweldig en ik zou iedereen adviseren om bij Buitenhof tuinmeubelen te kopen. Zeer tevreden over de mooie stoelen en snel geleverd. Alle lof.👍👌🏻

No nonsens

aankoop ging vlot, Materiaal en levering correct. Verwittiging per sms ontbrak.Een goede ervaring dus

Jammer, de andere zendingen verliepen goed

De zaken werden niet uitgepakt en de lege dozen werden niet meegenomen. Bij de andere bestellingen was dit wel gewoon netjes geregeld. De bezorgers hadden de spullen uitgepakt en wij hadden de controle uitgevoerd op eventuele beschadigingen . Vervolgens keurig betaald en alle dozen en schuim werd netjes meegenomen. Jammer dat het nu anders is verlopen. We zijn overigens wel blij met de spullen, dat dan weer wel.

Duidelijke prijzen en niet zoals bij velen 50% te duur en daarna 50% korting.

Prima geholpen en snelle levering zoals afgesproken.

Uitstekende service en perfecte levering

Vriendelijk personeel in de winkel. De levering wordt perfect geregeld. Eerst door een berichtje en daarna door telefonisch contact wordt je op de hoogte gehouden van het juiste uur van levering. Super!

Goede winkel maar de webshop is nog beter

Wij werden in de winkel in Tilburg geholpen nadat we daar nadrukkelijk om hadden moeten vragen. Na enige vragen te hebben beantwoord deelde de verkoper ons mede dat hij niet kon garanderen dat de tuin-set tijdig geleverd kon worden. Evenmin kon er niet meer in wel overeenkomende kleurstelling geleverd worden. Op zich lijkt dat begrijpelijk ware het niet dat we de set toch via web-shop konden bestellen in de juiste kleuren en tijdig geleverd.

onze keuze = juist

we zijn 3 keer op bezoek geweest maand 1 als cadeau een radio t.w.v. 50 euro maand 2 een soort lamp t.w.v. 50 euro maand 3 niks meer? + ook de verstelbare tafel in elkaar zetten??? terwijl wij dachten aan een eventuele korting??? die was slechts op enkele loungestes dus een beetje teleurgesteld maar toch tevreden biij de behandeling + levering van onze aankoop mvg Peter

Klantgericht, klantvriendelijk en levering conform afspraak👍

Goed advies in de zaak, goede prijs productverhouding en levering ruim binnen afgesproken tijdsblok.

Overzichtelijke showroom, goede aflevering van gekochte producten

Goede service in de showroom en nadien keurige installatie van zweefparasol.

Geweldig geholpen

Goed geholpen in de winkel, en ook levering netjes op tijd. Ik had een 10 gegeven als ze het karton weer mee zouden nemen ipv achter laten.

Zeer goed.

Correcte service en ruim aanbod. Vriendelijk personeel. Goede uitleg. Maken tijd voor de klant.

Alles was volgens afspraak

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 21 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.