Waardeloze service

Na 2 maanden al mankementen aan onze tuinset terwijl deze normaal is gebruikt. Maar garantie volgens Buitenhof niet van toepassing. Gebruikt dus geen garantie. Van een tuinset voor dit geld mag ik toch zeker wel verwachten dat ze fatsoenlijk met klachten omgaan. Maar Buitenhof wijst gewoon standaard af! Waardeloos bedrijf.

Waardeloze service

Op de website wordt 'full service' beloofd inclusief montage vanaf €2000,- Nou mooi niet. "U bent niet de eerste die hierover klaagt. Ik kan het als bezorger niet uitvoeren helaas" Na veel bellen kunnen ze het met twee weken komen monteren. Hoe dan! Dan maar akkoord gaan met een schamele €50,- compensatie en een fijne review schrijven. Factuur 1300292519

Waardeloos

Tuinset gekocht in Breda voor ruim € 1800. Tafel poot had geen bevestiging mogelijkheid. Tafel ondersteboven op terras neer gelegd en weg waren de bezorgers. Betaald voor in elkaar zetten meubels. Servicemonteur zou snel komen. Op emails werd niet gereageerd. Eindelijk gebeld. Servicemonteur komt over 10 dagen. Wat een service. Als ik dit van tevoren geweten had . Koop niets in deze winkel. Service is slecht.

Heel correcte service!

Goede service, correcte levering, absoluut telefonisch bereikbaar (uitzonderlijk in deze on-line tijden), behulpzame medewerkers Aanrader!

Voor deze prijzen, zeker een betere service verwacht…

Eerst een gazebo als showmodel gekocht in de winkel in Geel. Deze sloot niet meer, hier is na enkele weken uiteindelijk een oplossing voor gekomen dat er 4 nieuwe lamellen besteld werden zodat hij wel werkte. Deze zouden dus na enkele weken in de winkel in Hasselt aankomen omdat dit dichterbij was. Ze wouden hem eerst zo meegeven terwijl je een showmodel koopt van 1300 euro maar nog steeds wel gewoon een werkende gazebo wilt. Toen een vuurtafel gekocht, is alles goed mee gegaan, in de winkel in Houten. Verder nog een tuinset gekocht in de winkel te Hasselt, alles leek goed en wel. Er kwam nog een levering achter 2 dagen en ze zeiden als het moet mag je ze nog wisselen aangezien we eigenlijk naar een ander loungeset op zoek waren. Het loungeset wat we zochten was dan dus uiteindelijk bij die levering en we wouden graag wisselen, daar begon het. De manager was er enkele keren niet, uiteindelijk was ze er en gingen we langs. Toen we binnenkwamen IN EEN LEGE WINKEL ging er direct een werknemer naar het loungeset en verwisselde de plaatjes, het loungeset wat wij wouden was dus toevallig net op dat moment, in een lege winkel verkocht (telefonisch). Hier ging de druppel overlopen, we hadden het zo afgesproken, toen was de manager er enkele dagen niet zodat we niets konden wisselen wat ons wel beloofd was en toen werden de kaartjes van ‘verkocht’ voor onze ogen, in een lege winkel gewisseld net toen we binnenkwamen. Toen na veel contact met de klantendienst heeft een regiomanager mij gebeld, of ik het tuinset nu nog moest of niet. Ik mocht het tuinset dan laten staan tot eind februari, omdat mijn gazebo nog niet volledig was en ik hem nu nog niet kon opzetten, dit was ook niet waar en was tegen hun principe in. De manager van de winkel in Hasselt, deed dus veel dingen ‘tegen hun principe in’ jammer genoeg. Vind het heel erg jammer deze nare ervaringen te hebben bij meerdere winkels van buitenhof, het zal dan ook de laatste keer zijn dat ik ze met hun woord geloof en hun ver

Goede service, correcte bediening

Vriendelijke medewerkers, goede uitleg en ze hebben geduld. Aflevering ook heel correct.

In winkel in maldegem waren ze totaal niet bereid om te verkopen. Het interesseerde hun gewoon niet.

De winkel voor tuinmeubelen

Zeer vriendelijk ook voor de verzending wordt je perfect op de hoogte gehouden.

Top ervaring…..

Goede service, vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg en hebben geduld! Waren zo maar veel winkels waar je zo goed ontvangen wordt….

Top ervaring…..

Correcte afhandeling van bestelling

Correcte afhandeling van bestelling

een tuinset gekocht, was eea mee mis en zonder discussie zijn nieuwe delen gestuurd. Perfecte service

Super mooie tafel met stoelen aangekocht.

De stoelen blijken makkelijk om te kunnen vallen. Dus beter vastzetten. Gelukkig wordt een spuitbus van de juiste kleur ons aangeboden. Alleen: deze is nog niet geleverd.

Vriendelijke bediening

Goede service en vriendelijke bediening. Enkel spijtig dat je de filialen niet telefonisch kunt bereiken.

Goede service, vriendelijke medewerkers

Goede service, nette aflevering en vriendelijke medewerkers

Goede service, vriendelijke medewerkers

Goede service, nette aflevering en vriendelijke medewerkers

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 25 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.