Alles super, gerne wieder!!!

Wir sind mit dem Produkt sehr zufrieden. Sehr schnelle Lieferung und gute Qualität. Können wir nur weiter empfehlen.

De tuinbank is een stijlvol produkt voor zijn prijs.

goede ervaring in de winkel stipte levering goede verpakking complete levering

Correcte afspraken. Vlotte levering.

Mooie tuinmeubelen en uitstekende service.

Mooie tuinmeubelen en uitstekende service.

Mooie winkel en heel goed geholpen bij onze keuze.

Ruime keuze van tuinmeubelen en er werd ook echt tijd voir je genomen en goed advies gegeven

Buitengewoon goed

Aangenaam personeel Goede prijs verhouding / kwaliteit Levert nog zoals afgesproken Bij een probleem wordt naar een oplossing gezocht . Een zeer tevreden klant 😃👍

Top!!

De bestelling verliep vlot en correct, idem de aflevering.

trendy

het enige minpunt was de levering, bij de aankoop van de tuinmeubelen, werd gezegd dat alles zou worden gemonteerd en dat het verpakkingsmateriaal, terug meegenomen zou worden, Maar bij levering bleek dat niet zo te zijn, de meubelen werden in de verpakking, tot op het terras gebracht en dat was het. Dat vond ik wel spijtig. Groetjes Gino

Met Buitenhif zit je goed

Loungeset in aluminium/teak en all weather kussens gekocht, zeer ruime keuze en zeer acceptabele prijs waardoor er ook nog een parasol af kon. Plezierig geadviseerd in de winkel en spullen zijn keurig thuisbezorgd en gemonteerd door de medewerkers van Buitnhof.

Voldoet aan verwachting!

Tuinmeubels zijn prachtig van kwaliteit en goed met elkaar te matchen. Helemaal van deze tijd. Erg tevreden.

prima kwaliteit en mooie tuinmeubelen!

Prettig geholpen en afspraken worden nagekomen!

Super uitleg in de winkel !

Top! Enkel een iPad in de winkel voor de prijzen zou het nog sneller maken om een prijs op te zoeken.

Professionele bediening, vriendelijk en bekwaam. Er werd naar onze wensen geluisterd. Gezien we de tafel op de leveringsdag vóór 12 uur nodig hadden, werd de volledige bestelling op tijd geleverd.

Top Kwaliteit

Ik ben naar Buitenhof in Hasselt geweest ,en daar werd ik proffesioneel geholpen door Bianca . Daar ik alleenstaande ben heeft ze met goede raad me bijgestaan met het kiezen van de tuinmeubels waarvoor dank. Ik ben een paar dagen voor de levering gecontacteerd . Alles verliep vlot . Ik kan maar 1 zaak schrijven over Buitenhof Top service en kwaliteit . Ik zal zeker iedereen aanraden om ook eens naar Buitenhof te gaan kijken.

hele goeie service

Hele goeie service, van bij de bestelling (antwoord direct per mail op vraag, zelfs op een zaterdag) tot aan de levering (verwittigd welke dag & welk uur alles ging geleverd worden)

Klantgericht!

Van de aankoop tot levering uitstekende service! Nu maar gaan genieten van de aankomende lente en zomer op de nieuwe tuinset!

Professioneel

Zeer goed geluisterd!

zeer goed

Mooie en grote toonzaal. Goede service in de toonzaal en bij levering. Zeer vriendelijk personeel. Had daar vroeger reeds een goede ervaring mee en daarom ben ik teruggegaan. Heb momenteel mijn nieuwe meubelen nog niet geinstalleerd wegens de vele stormen. Zal dit later doen en dan een grondige Controle uitvoeren. Heb 2 jaar garantie indien er iets aan zou zijn.

Oké

Goede en snelle levering

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Fijne zaak met vriendelijk personeel

Zeer slechte kwaliteit!

Absoluut geen aanrader. Veel geld voor weinig goeds. Tuinset gaat kapot en kwa service wordt hier helemaal niks mee gedaan.

We zijn heel blij met onze tuinset. Mooie set en goede kwaliteit. In de winkel werd er wel verschillend advies gegeven over de behandeling van de set. Dat vonden we wel vreemd. In de winkel vriendelijk personeel, ook aan de telefoon ( service-nummer). Goede, snelle levering. Vriendelijke bezorger. We vinden het wel jammer dat je extra moet betalen voor het monteren van de tuinset ( en afvoeren afval). Bij zo’n bedrag zou dat er eigenlijk bij moeten zitten vinden wij.

Prima bezorg service

Bezorg service beldt van te voren ook nog op om te vertellen wanneer de verwachtte bezorgtijd is. Deze bleek eerder te zijn en ik kon nog niet aanwezig zijn. Bezorging heeft route aangepast en bezorgd op een later tijdstip. Perfecte ne zeer vriendelijke service

Puike service

Goede toelichting en uitleg over de producten. Ook erg te spreken over de bezorging. Netjes alles op de plaats in elkaar gezet en al het verpakkingsmateriaal weer meegenomen.

Bonjour

Bonjour je vais mettre une note pour le vendeur et le magasin a roselaere Le vendeur david 10/10. Et toutes les pesonnes que j'ai eu au telephone pour la livraison pour convenir du rdv aussi tres tres gentil alors je met 10/10 Ou 5 etoiles le maximum je recommande vraiment buitenhof tuinmeubelen. J'espere etre entiement satisfaite de la livraison et de nos achat nous attendons notre livraison pour le 25/02 Mais encore bravo a toute l'equipe de buitenof nous reviendrons faires des achats sans problemes et recommandons ce magasin a notre entourage merci beaucoup.👍

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 21 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.