Bezint eer gij begint

In mei tuinset gekocht van €2300. Na een regenbui viel een olie achtige substantie op de stoelen en op een nieuwe tegelvloer. Een techneut die langs kwam zei dat het er niet meer uit zou gaan. Bij reclameren krijg je dan alleen maar een geïnstrueerde juffrouw aan de telefoon die beweert dat de techneut gezegd zou hebben dat de vlekken er wel uit zouden kunnen. Pure leugen daar we het advies van de techneut hadden opgenomen. Een manager of supervisor te spreken krijgen is niet een policy. Uiteindelijk overeengekomen na veel zaniken dat de tuinset zou worden opgehaald en dat we ons geld zouden terug krijgen. Aanvankelijk vroegen ze voor het terug halen nog €100 wat we natuurlijk hebben geweigerd. Voor de vloer een paar flesjes met ontvetter gekregen. De vlekken er niet meer gekregen. We moesten het maar blijven proberen. We zijn er maar mee opgehouden. Het gaf ons alleen maar stress. Een waardeloos bedrijf! We komen hier nooit meer!

Slordige levering en slechte service

Zeer slechte levering en service. In juni voor ruim €4.100 meubels gekocht. Bij levering bleek een tafel het verkeerde blad te hebben. Dat was dus niet gecontroleerd. Dit is na maanden omgewisseld. Maar we moesten er wel veelvuldig zelf achteraan. Van een andere tafel bleek het blad beschadigd. Na reclamatie daarover wilden ze het blad in de werkplaats door een timmerman laten repareren. Ik heb aangegeven daar niet mee akkoord te gaan en te verwachten dat je voor deze prijs gewoon nieuwe spullen krijgt. En geen gerepareerd blad. Uiteindelijk ging men akkoord. Maar oom dat nieuwe blad duurde geruime tijd. Onlangs hoezen besteld voor de tuinset. De orderbevestiging die moet volgen kwam niet. Op e-mails werd niet gereageerd. Uiteindelijk via messenger contact gezocht. De reactie was dat men overging op een nieuw systeem. Men moest alles handmatig overzetten. Daardoor ontstond vertraging. Maar mijn bestelling zou binnen enkele dagen worden doorgevoerd. Na geruime tijd niets gehoord te hebben wederom via Messenger contact gezocht. Mij. Bestelling zou innen twee dagen bij de vestiging in Spijkenisse worden afgeleverd. Ik zou bericht ontvangen. Uiteraard hoorde ik wederom niets. Ik heb via Messenger een bericht gestuurd. En na bijna een halve dag wachten per e-mail de order geannuleerd. En via Messenger aangegeven de order geannuleerd te hebben. U reageerde men meteen. Met de vraag wat mijn adres was. De serviceafdeling zal contact opnemen. Maar ook dat dien ze niet. Ik ben echter klaar met Buitenhof. Ze zijn duur. En dat mag. Maar dan mag je fatsoen en service verwachten. Dat kennen ze niet.

Mooie keuze aan tuinmeubelen !

Mooie keuze aan tuinmeubelen. Onze tuintafel met stoelen uitgebreid met een mooi bijpassende lounge set. Heel blij mee !

Alles volgens afspraak

Bedroevend

2 simpele kussentjes besteld om kado te geven. Deze waren op voorraad en het zou 2 tot 5 werkdagen duren. Nu ruim 3 weken verder, verschillende contacten met de klantenservice, nog steeds geen kussentjes. Klantenservice heeft meerdere malen toegezegd het direct op te gaan sturen, maar komen simpelweg de belofte niet na. We gaan hier zeker nooit meer iets kopen.

Fantastische meubelen

We zijn super blij met onze fantastische eettafel van 320x100. We gebruiken m op dit moment in huis, omdat we met zijn verhuisd en de levering van onze tafel voor binnen vanwege COVID ernstig is vertraagd. Iedereen die ons huis komt bekijken reageert enthousiast dat we m binnen moeten laten staan! We komen in het voorjaar zeker terug voor een mooie loungeset.

De medewerkster hielp ons de juiste keuze te maken en verbouwde enigszins om onze situatie thuis na te bootsen! Super!!! Ook de service met snel leveren ging perfect!!! We hebben al veel uren onder de overkapping op de heerlijke loungeset gezeten!!! Bedankt!!!!

Wat een TOP bedrijf

Buitenhof heeft mij super goed geholpen. De levering was daarnaast zoals afgesproken. Ze hebben de loungeset naar binnen gebracht en waren mooi optijd. Zeker een aanrader! Wat een prachtige sets!

Correcte behandeling als klant!

Klant is goed voor het geld en verder moet deze zijn mond houden!!

Klant is goed voor het geld en verder moet deze zijn mond houden!! Krukjes besteld op 19-10 maar helaas vandaag 11-11 nog steeds niet. Je moet zelf achter de informatie aan waar ze blijven. Elke keer wegens telling niet uit te leveren. Wegens systeem update niet te leveren..volgende week..volgende week is alles wat je hoort. Als je dan weer belt, is er geen begrip en de persoon van vandaag neemt niet eens de moeite om je uit te laten praten. Ze willen dan leveren ipv halen. Als je aangeeft daar niet mee geholpen te zijn dan is het mijn keuze. Slechte service. De vorige levering van hun was ook slecht en daar moest ook alles hogerop gespeeld worden voordat je iets gedaan krijgt. De klant is bij deze firma een lastig persoon. Alleen goed voor het betalen van de rekeningen.

perfect

Goede service in de winkel in Vlissingen, perfecte aflevering ondanks de davenerde regenbui.

aankoop en levering vlot verlopen

Enorme keus in mooie tuin- en lounge sets! De loungebank die ik uitgekozen heb wordt snel en netjes bij mij afgeleverd, zelfs via de poort meteen in de tuin gezet omdat het binnendoor heel krap was. Bedankt! groet, Marian

Prima loungeset

Prima mooi en stevig design loungeset. Levering heel snel, alleen werd heel vroeg geleverd (voor 08:00 uur in de ochtend).

Correcte bediening en bezorging van meubels

Zoals hierboven vermeld: correcte bediening en correcte bezorging van meubels

Mooie Lounge bank

Mooie bank gevonden bij Buitenhof, goed advies gekregen en levering verliep uitstekend.

super

Ben goed geholpen, met veel aandacht en juiste advies, zeker aan te raden, top service !

Prima levering door vriendelijke medewerker

Zelfs in Noord-Nederland helemaal aan huis bezorgd. Grote klasse!

Doen wat ze beloven!

Ik heb een prachtige eettafel met 8 stoelen gekocht voor in onze tuinkamer, eerst had ik zwarte onderstellen voor tafel en stoelen, maar toen ik toch naar wit wilde, was dit geen enkel probleem. Aflevering heel netjes, alles uitgepakt en op zijn plek gezet (waar vind je dat nog) en de scherpe prijzen doen de rest! Aanrader.

Gewoon fantastisch

Geweldig geholpen in het filiaal van Sint Niklaas ! Ok het maken van de afspraak voor de levering en de levering zelf ; TOP

Dramatisch slecht

Uitiendelijk in tussenlevering afgeleverd waarbij ook niet aan huis zelfs zoals afesproken en voor betaald hebt UIteindelijk komt er zelfs ook ee naheffing om dat verkeerde prijs berekend is. Arjan - Naarden

Sehr tolles Produkt

Das Nevada Gartenlounge-Set ist ein sehr tolles Produkt. Absolut zu empfehlen.

salon zeer mooi met uitzondering van één onderdeel

Toen de levering werd gedaan op 1 oktober goot het van regenen. Ik liet de garage open en stelde voor aan de leveranciers dat ze in de garage alles mochten zetten en monteren. ze kozen ervoor om dat in de vrachtwagen te doen. Ze zetten telkens bepaalde artikelen op het verstelbare laadplatform achter op de vrachtwagen in de gietende regen. De meeste onderdelen waren verpak t i plastiek. Beetje bij beetje werden ze in de garage gebracht. ik heb ze steeds afgedroogd en nagekeken. (ook al zouden deze meubelen buiten mogen staan in weer en wind. Nu onze tuinkamer af is, ontdekken we dat de kleine poef vlekken vertoont. Dit staat in schril contrast met de andere mooie onderdelen van het salon. kan deze poef vervangen worden? Ik zou bij deze beoordeling graag een foto toevoegen, maar dat lukt niet

alles prettig volgens afspraak.

prettig

Vriendelijke en deskundige bediening. Komen afspraken na. Top.

zijn tevreden.vriendelijk personeel in de winkel in geel

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 22 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.