geleverd op het afgesproken uur

levering was correct afgehandeld

Top winkel !!

Ben al verschillende keren in de winkel iets komen kopen en steeds super bediening gehad ! Super tof personeel !! Moest ik nog iets zoeken kom ik zekers nog eens langs , en we maken steeds reclame !!

mooie lounge set maar levering duurde erg lang

mooie lounge set maar levering duurde erg lang. 2 maanden levertijd is toch wel erg lang. zeker als je tuin net klaar is.

Fijne winkel en leuke gastvrije personeel...

Leuk geholpen en goede uitleg...

Fijne zaak met kwaliteit meubels

Vriendelijk geholpen

Super verkoopster en goeie klantenservice

Fijne dame (Jeanette, locatie Houten) die heel goed kan luisteren en begrijpt wat de wensen van de klant zijn. Gecombineerd met goede productkennis en kalmte (in een hele drukke winkel) heeft ze ons vakkundig geholpen met Het maken van onze keuze. Naderhand ook nog contact gehad met klantenservice ivm bestellen afdekhoes, ook hier weer enthousiaste dames gesproken die er graag voor zorgen dat je de juiste oplossing krijgt.

Top !

Perfecte service !

Parasol kwalitatief maar attributen zijn reeds stuk na 1 week

Jammer dat na 1 week de verlengstok al Kapot is, Net als het dopje aan de hendel om de parasol te kantelen, voor de rest prima kwaliteit van de parasol zelf

Ruime keuze en prima advies

Winkelervaring goed. Levertijd aan de lange kant.

super

hebben 3 jaar geleden een lounche set gekocht en omdat het toen al zo goed was bevallen hebben we nu een parasol gekocht. goede uitleg en super service.

Goed product, iets later

Uitstekend product! Ligstoelen! Heerlijk op tijd voor deze warmte, maar is wel 6 weken later dan geplanned. Hulde voor de goede communicatie over de vertraging, en over het leveren van alle bestelde producten in een batch! Aan de informatie of medewerkers lag het niet!

Snel en accuraat

Ondanks de huidige beperkingen, kregen we goed advies en snelle afhandeling. Helaas was de levertijd aan de lange kant, maar goed voorspeld. We werden goed vooraf geïnformeerd over de uitlevering.

Excellent

Naast de begrijpelijke wachttijd van bijna 6 weken waren we uitstekend geholpen. De bezorger was erg vriendelijk en oplossingsgericht behulpzaam. 5 sterren*****

heel fijn

jammer dat de gebruiksaanwijzing vor het kantelen helemaal fout is

Mooie en degelijke collectie aan juiste prijs

Vriendelijke verkoopster die alles goed heeft uitgelegd in winkel Geel. Lounge geleverd op afgesproken leverdatum door 2 vriendelijke en behulpzame chauffeurs. Zeker een aanrader.

goede kwaliteit en goede service

bij aflevering en montage zou het prettig zijn dat het blad schoon en vetvrij wordt opgeleverd

geweldige service

doen wat ze beloven

Goed advies en mooie tuinmeubelen.

Goed geadviseerd, hebben al meerdere keren bij Buitenhof gekocht. Nu ging het mis bij aflevering stoelen. Vond daar de flexibiliteit om tot afspraak .en feitelijke levering te komen wat stroef gaan. Uiteindelijk staat alles nu en zijn we heel tevreden hoor, maar daar zit wel een verbeterpunt.

Zijn echt elke dag aant genieten van ons lounge meubeL. Tot zelfs onze hond Is fan, heeft haar plaatsje gevonden

Goed geholpen, correcte levering

Mooie parasol aan degelijke prijs. Idem ligkussen. Jammer is dat er steeds een aantal weken leveringstermijn is. Zelfs voor ligkussen.

Prima service. Nette monteurs.

Zeer nette monteurs. Snel, voorkomend.

het was subliem

Het enige wat wel wat jammer was dat we langer hebben moeten wachten dan eerst aan ons beloofd was. Maar het resultaat mag er zeker zijn. We zijn heel tevreden over onze aankoop.

super tevreden

Zowel van verkoop als levering transport ben ik tevreden

Prima service.

Alles perfect volgens afspraak.

aanrader

Vriendelijke en behulpzame, niet opdringerige verkoper/ster. Vlotte levering binnen de afgesproken termijn, waarbij duidelijk gecommuniceerd wordt over het exacte tijdstip van levering, kortom perfect.

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 22 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.