snelle verkoop, slechte service!

Zeer ontevreden over service Buitenhof… Zeer ontevreden over service Buitenhof Tuinmeubelen. Snelle verkoop en daarna begint het gedoe. Setje tuinmeubelen gekocht door mijn moeder (84 jaar). Daar was verkoopster Monique wel snel bij. Op de vraag wanneer het geleverd kon worden gaf ze na gekeken te hebben 1 a 2 weken door. Het zou voor de Pasen nog binnen zijn. we hebben aangegeven dat dit voor ons wel doorslaggevend was om de aankoop te doen! Na een aantal dagen wachten maar eens gebeld wanneer de levering zou zijn en kregen te horen dat dit eind mei geleverd zou worden. Toen we hier ons ongenoegen over geuit hadden kregen we de volgende dag een mail waarin aangegeven stond dat het toch de 20e april geleverd zou worden. Dus het hele balkon schoongemaakt en de oude tuinmeubeltje naar de kringloop gebracht. Op de 20e staan 2 heren voor de deur met (tot onze grote verbazing) alleen de tuintafel. De rest zou na de 19e mei komen. Was nog niet binnen. De heren MET de tuintafel laten vertrekken. Telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Foutje, er had zich iemand vertypt! Hoe vervelend nou, maar we moesten wel netjes wachten tot na de 19e. Als pleister op de wonde kreeg mijn moeder een bio ethanol lamp aangeboden. Denk dat ze niet doorhebben dat een vrouw van 84 jaar niet op een bio ethanol lamp zit te wachten maar op haar complete tuinset om lekker in het zonnetje op haar balkon te zitten! En dan zie ik weer mevrouw Monique voor me die met een uitgestreken gezicht aangeeft dat het ALTIJD voor de Pasen binnen is. Wat een slechte service. Eerste en tevens laatste ervaring met Buitenhof. Snelle verkopers, waardeloze service!

Zeer slecht

Al een jaar gewacht en nu komen ze leveren maar nog steeds niet compleet. Ze zeggen dat ze controle hebben gedaan en dat er een beschadiging was maar een maand geleden belde ze dat het compleet was en konden leveren. Mijn idee dat ze kunnen leveren bij anderen met onze spullen

Super klantgericht!

Van klantenservice tot bezorgers snappen wat klantgerichtheid is. Hele fijne ervaring!

Klantvriendelijk en goed opgelost.

De bestelde stoelen en losse kussens volgens de beloofde levertijd geleverd nadat we prettig en kundig zijn geholpen in Eindhoven. Echter een beschadiging op een van de stoelen en dit is zeer goed en netjes opgelost waardoor we kunnen gaan genieten van de tuinset.

Goede service in de winkel, maar daarna zeer slecht

In de winkel zijn wij fijn en snel geholpen. Levertijden zijn nu voor de Pasen ook nog zeer prima. Afgelopen week werd onze loungebank, tuintafel en 6 tuinstoelen geleverd. Helaas bleek de tuintafel beschadigd. Er waren tig schroeven uit en er zaten krassen op de poten. De bezorger gaf dit netjes aan en we kregen contact met de klantenservice. Klantenservice gaf aan dat ales gecontroleerd wordt en dat het tijdens het transport gebeurd kon zijn. Makkelijk afschuiven. Want zoals alle schroeven uit de tafel lagen.. dat kan niet tijdens transport gebeurd zijn. Als je dat denkt heb je totaal geen inzicht in je kwaliteit. Wij zijn voor deze levering afgelopen week bewust thuis gebleven en als je op de site naar de tuintafel zoekt zie je 5 dagen (geen werkdagen) levertijd staan. Echter kon een nieuwe goede tuintafel pas over 14 dagen geleverd worden. Op die dag zijn wij niet vrij en in dat geval kon het pas over 22 dagen.. Als iets kapot geleverd wordt hier verwacht ik een passende en snelle oplossing. Bezorgdatum was immers 29 maart en komt nu uit op bijna eind april eer we alle spullen (hopelijk) compleet en netjes hebben. Met de klantenservice was niet te praten. Over 14 dagen de eerste mogelijkheid omdat de planning vol zit en ze dan pas weer in ons postcodegebied rijden. 14 dagen vond ik prima mits ze met korting o.i.d. over de brug komen. Wij hadden verwacht afgelopen week onze tuin af te hebben, maar kunnen nu niet verder. Maar ook korting is allemaal totaal niet bespreekbaar. Optie was wel de kapotte tafel te laten monteren door de bezorgers en over 2 weken om te ruilen. Ten eerste duidelijk geen hart voor je medewerkers want die bezorg je dubbel en onnodig werk. Ten tweede gevaarlijk. Losse schroeven beschadigd hout, niet fijn met een dreumes in huis en tuin. Voor het aangekochte bedrag, ruim 3500, kom met een passende oplossing en snellere service. Kom die tuintafel zeof brengen, tussendoor. Dat is pas service. Dit gaat nergens over.

Afspraak = afspraak, toch?

Afspraak = afspraak......toch? Tuinmeubelset uitgezocht van € 5000,-- Deze kon worden bezorgd op de eerste verdieping van een appartementencomplex. Wij hebben aangegeven dat er een lift was en de bezorging zou geen probleem zijn. De bezorgers zagen dat de set niet in de lift paste. Ze gaven aan dat we dan maar een verhuislift moesten regelen. Hiermee gingen wij niet akkoord omdat de set gratis op de eerste verdieping geleverd zou worden. We werden teruggebeld met de melding dat wij een verhuislift moesten huren. Nu weer aangegeven dat dit niet de afspraak was. We zouden worden teruggebeld maar toen bleef het stil. Toen maar zelf gebeld. Maar geen oplossing. We moesten zelf de verhuislift betalen. Toen we aangaven dat we dan van de koop wilden afzien werd dit direct goedgekeurd, alsof ze er blij mee waren. Resultaat: mooi weer, maar geen tuinset. Voor ons in ieder geval nooit meer Buitenhof Tuimmeubelen.

Zeer slechte teak producten.

In juni 2021 een teakhouten life set geleverd gekregen a 6000 euro. Hoes kapot, leuning paste 2x niet en is pas in de herfst een keer gemaakt. In de bijpassende tafel zat van begin aan een scheur. Alles keurig herstelt maar wat er ook geleverd wordt het is stuk of niet deugdelijk. 6000 euro ik kan maar weinig sets vind op internet van deze prijs en wanneer ik dan de prijs/kwaliteit zie dat is echt in een zeer slechte verhouding. De eettafel is later bezorgd en god weer spijt als haren op ons hoofd ook daar een blad dat dusdanig werkt dat er een eetplek niet eens gebruikt kan worden. Meer dan 1,5 cm verschil in hoogte tussen de planken. Teak werkt ja dat klopt maar niet zoals dit. Dit is echt een slecht ondeugdelijk product. Ik ga deze week nogmaals bellen en dringend vragen dit te herstellen en dat is de laatste kans. Daarna wil ik mijn geld terug of ik ga een dossier aanmaken voor KASSA. Want werkelijk ook wij zijn al een jaar bezig met met het herstellen. vervangen en ga zo maar door. Er is niet 1 product in 1 keer correct en deugdelijk geleverd.

Ontzettend slechte service en onbetrouwbare leverancier

Klachten op producten (teaktafel) worden niet opgelost. Na 4 tafelbladen te hebben geleverd is de laatste weer niet goed. Men wil een kompleet ander blad leveren omdat het gekozen blad niet correct kan worden geleverd.

Eens maar nooit meer

In de showroom staat alles keurig opgesteld, word je direct aangesproken en is er veel aandacht voor de klant. tot de levering verloopt alles naar behoren.. maar dan, er is een stoel die wipt in het onderstel, dit kan, dit wordt opgelost. na maanden van mailen en bellen wordt er een omruiling toegezegd. ik geef nog heel duidelijk aan de nieuwe stoel goed te controleren voordat die uitgeleverd wordt, helaas zit de nieuwe onder de witte spetters. en weer begint het hele mail en bel circus van voor af aan. afspraken voor omruilen worden tot 2 maal toe op de dag zelf afgezegd. nu willen ze me afschepen door 100 euro terug te storten, daar kan ik nog geen 1 stoel voor kopen. tot op heden is dit geval nog niet opgelost. echt een schande, mooie praatjes genoeg maar ik heb mijn buik er werkelijk van vol.

Zeer slecht

Wij hebben tuinmeubels gekocht € 3700,00 en na 1,5 jaar hadden wij klachten zoals bladeren van verf van tafel en stoelen,een scherm dat gaat roesten en kussens die verkleuren. Na dit gemeld te hebben in de winkel kregen wij een mail dat het opgelost zou worden. Dit is nu ongeveer een jaar geleden daarna nog 3 x in de winkel geweest en krijgen steeds te horen dat er contact met ons wordt opgenomen waar ik nu zeker niet meer in geloof want de laatste keer werd mij in de winkel verteld dat de garantie van 2 jaar voorbij was

Zeer slechte service. Koop er niet.

Op 27 maart hebben wij in Heerlen en een loungeset + tuintafel en accessoires gekocht. Met enthousiasme hebben wij uitgekeken om alles in ontvangst te nemen. Helaas kijken wij niet meer zo positief terug naar buitenhof en zal ik op dit moment ook absoluut niemand aanraden om hier iets te kopen. 1) In mei voordat wij gebeld zouden worden om een afspraak van levering te maken kwamen we erachter dat de verkoper de verkeerde tafel had besteld. Gelukkig kon dit nog veranderd worden en is dit aangepast. 2) Op 11 mei zouden wij horen wanneer de levering zou plaatsvinden, na een paar dagen zelf maar gebeld omdat wij niks hoorden om uiteindelijk te horen dat er vertragingen waren en we waarschijnlijk tot eind juni moesten wachten. Gelukkig kregen wij 1,5 week daarna toch te horen dat de set kwam op 3 teakbladen na. 3) Nadat alles geleverd was dachten we wel dat we alles hadden gehad en eindelijk konden genieten. Toen we in de avond de hoes op de loungeset wilde doen kwamen wij erachter dat deze helemaal niet past. Qua breedte/lengte niet/ hoogte ook niet, en ook niet met de hoek in de juiste zijde. Na een half uur in de wacht te hebben gezeten aan de telefoon toch maar de chat geprobeerd, ook dit gesprek duurde meer dan een uur om vervolgens te horen te krijgen dat ik maar een mail moet sturen. De chat medewerkster wilde onze hoes omruilen naar een andere hoes die ook niet passend was. Uiteindelijk hebben wij te horen gekregen dat wij een hoes op maat konden krijgen van de leverancier. Dit alleen met een bijbetaling van 46,95! 4) Uiteindelijk na heel wat gedoe later en alweer extra geld te hebben overgemaakt hebben wij onze opmaat gemaakte hoes binnen gekregen. Zelfs deze hoes past niet goed, er zit ook geen haak in het midden om het vast te zetten aan de bank zelf waardoor er een enorme flap loszitten, eigenlijk het hele L gedeelte in het midden. Bij wind of weer flappert het dus enorm los en houdt het niks op de plaats. Een zeer dure hoes voor niks!

Goed product en correcte levering

Correcte levering

prima service en mooie tuinmeubels

Prettige ontvangst in ruime showroom. Volop keuze en alle combinaties zijn mogelijk. Na een goed gesprek een keuze gemaakt en prima prijs kunnen afspreken. Levering zoals afgesproken en mooi neergezet in de tuin. Zelfs alle afval werd meegenomen!

100% tevreden

Vriendelijke verkoopster,vriendelijke chauffeur top product

Alles was perfect

Alles was zoals afgesproken.

professionele aanpak

vriendelijke ontvangst en uitstekende uitleg in de winkel. vlotte en vriendelijke levering.

Bedankt voor deze mooie review. Buitenhof Tuinmeubelen Klantenservice

goede uitleg en goede servies

goed en snel levering

Heel fijn dat u tevreden bent, daar doen we het voor! veel plezier met de nieuwe tuinmeubelen. Buitenhof Tuinmeubelen Klantenservice

degelijke materialen, mooi design

zeer positieve ervaring met online bestelde tuinstoelen, korte levertijd, afspraken worden correct nagekomen.

Vanaf uitzoeken in winkel tot aan aflevering goede service.

In de winkel goede uitleg wat er mogelijk ook werd aangegeven dat het uitgezochte meubel met kussens op voorraad was. Hierna liep het als een trein vanaf het telefoontje (zelfs op zaterdag) voor het maken van de afspraak voor levering tot dag van levering. Alles werd bevestigd per email. Op dag van levering kwamen er twee nette monteurs die meubel uitpakte en op de plaats zette. Full service dus van begin tot einde.

Bedankt voor deze mooie review. Super dat u zo tevreden bent! Veel plezier met uw tuinmeubelen! Buitenhof Tuinmeubelen Klantenservice

Super vriendelijk en super snel geleverd

Vriendelijke hulpzame bediening in Hasselt. Supersnelle levering in Sint-Truiden

Bedankt voor deze 10! Heel veel plezier met uw Tuinmeubelen. vriendelijke groet, Buitenhof Tuinmeubelen Klantenservice

Snelle levering van goed product

Overzichtelijke website maakt keuze gemakkelijk. Goede informatie over bezorg-moment. Product goede prijs-kwaliteit verhouding.

Waardeloze service

In juni is onze tuinset geleverd. Totaalprijs €2000,— De tafel Alvaro met teak grijs blad en stoelen. Deze hebben wij gekocht in de winkel. In november is er van het teak grijs weinig over. Zwart en groene aanslag is het resultaat (en we hebben nog niet eens een echte winter gehad). Bij de aankoop was ons verteld om 2x per jaar life outdoor living teak Shield op de tafel te gebruiken. In dat half jaar dat deze tafel buiten staat 2x toegepast. Gebeld met de klachtenlijn over de aanslag op de tafel. Het verhaal is “teak hout vergt meer onderhoud en dat is terug te vinden op het internet”. Gemeld aan de telefoniste dat ik de aankoop niet via internet heb gedaan en dat dat niet voor niks geweest is. Ik kan extra spullen kopen om de tafel te behandelen maar kost ook weer €35. Mij is niet verteld dat ik 20 weken na aanschaf de tafel zo moet onderhouden en intensief moet behandelen. Telefoniste bleef steeds herhalen dat het extra onderhoud vermeld is. Als ik dit van te voren geweten had, dan had ik hier NOOIT gekocht. Mensen denk 3x na. In de showroom droog en achter het glas ziet er mooi uit, maar zodra het naar buiten gaat. Op 20 weken oogt het zo oud als Methusalem. Jammer dat ik geen foto kan toevoegen, ik had het graag gedaan.

Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Het klopt inderdaad dat teakhout onderhevig is aan onderhoud. Dit door alle weersinvloeden zoals oa regen, hagel, zon ed. Dat is niet te voorkomen. Daarom hebben wij u bij de aankoop van de tafel ook kosteloos een teakshield verstrekt. Wij hebben verder nog uitstekende onderhoudsproducten die u desgewenst kunt gebruiken. Welke dat is afhankelijk van de kleur die u wenst, u kunt de tafel namelijk mooi laten vergrijzen en dit onderhouden, of de oorspronkelijke kleur laten behouden en daar het juiste product voor aanschaffen. Uit coulance gaan we u een gratis onderhoudspakket opsturen. Mijn collega zal vandaag contact met u opnemen. Ik hoop hiermee eea te hebben verduidelijkt. Groeten, Buitenhof Tuinmeubelen Klantenservice

Super slechte service. Nooit meer Buitenhof!

Kussens op maat besteld. Waren niet op maat, na maanden van aandringen, opschalen, zonder excuus of begrip eindelijk nieuwe kussens. Een zomer zonder kussens. Nooit meer buitenhof tuinmeubelen.

Beste klant, Ik heb uw order nagekeken en gezien dat de verwachting die u had mbt de standaard dikte van een kussen anders was dan in werkelijkheid. Bij kussens op maat zijn de afmetingen zoals lengte en breedte op maat, de dikte is standaard. Heel vervelend natuurlijk voor u. Gelukkig hebben we uiteindelijk wel aan uw wens kunnen voldoen en eenmalig de dikte van de vullingen aan kunnen passen. excuses vanuit onze kant dat de communicatie hierover niet helder geweest is. Met vriendelijke groet, Buitenhof Tuinmeubelen Klantenservice

Ongeloof

Wij kopen dit jaar voor duizenden euro’s aan tuinmeubelen na wat gedoe met levering is alles geleverd en geïnstalleerd. ( heeft wat bel en mail verkeer nodig gehad , maar goed) Nu los een afdekhoes gekocht ( maar 85 euro !!) in het Filaal Waddinxveen. Dit was afgelopen augustus. Afgerekend en hoes meegenomen verder geen uitgeschreven handmatige bon of anders ontvangen. Maar bewijs van betaling net vandaag aan hen toegezonden omdat de Afdekhoes op de naden aan het scheuren is. Men doet dit nu af met wij hebben de bestelling nodig terwijl ik aangeef in de winkel te hebben gekocht en mijn afschrift van betaling van mijn bank meestuur. Ik ben zo klaar met deze manier en terugdenkend aan de eerste bestelling en afhandeling dat ik dit bedrijf NIET aanraad. Gaan absurd om met klanten en ben er dan ook klaar mee. Ik heb ze vandaag in gebreke gesteld en zal u allen op de hoogte houden, ook vanaf maandag op Facebook als deze afhandeling niet correct plaats zal vinden. Een product leveren dat niet deugdelijk is en na een paar maanden begint te scheuren, is zeer kwalijk te noemen. Daarom even de kans geven na alweer drie e- mail uitwisselingen dat deze mensen hun plicht wel nakomen om een deugdelijk product te leveren en garantie na te komen. Gaat vervolgd worden

Buitencategorie !

Beste medewerkers van Buitenhof tuinmeubelen, Hierbij een welgemeend compliment aan alle medewerkers van uw bedrijf. Van verkoopmedewerker, bezorgers tot serviceafdeling; u allen heeft telkens de klant goed geholpen. En snel en correct. Eindelijk weer eens medewerkers die bij een (terechte) klacht van de klant – in dit geval duidelijke vlekken op een poef – geen uitvluchten verzinnen, het probleem erkennen en zelf voor een snelle en goede oplossing zorgen. Dit alles nog los van de kwalitatief goede en mooie tuinmeubelen die u levert. Mijn vrouw en ik zijn daar blij door verrast en zullen uw bedrijf dan ook zeker aan anderen aanbevelen

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 25 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.