Zeer slechte kwaliteit/prijs

Zeer slechte kwaliteit prijs verhouding. En totaal geen gehoor naar klachten. Loungeset gekocht van+3600€ en was vol LAKSCHADE. Volledige set laten omruilen nadat er gepoogd werd om te lakken. "Lak was van een andere kleur" Resultaat: het tweede loungeset had nog meer LAKSCHADE. Terug gevraagd om omruilen maar Buitenhof zegt dat het volkomen normaal is en dat het niet beter dan dit zal worden!!!? Ook het dienblad is reeds 3 x omgeruild en nog steeds zenden ze een exemplaar op met krassen.( Nochtans belooft om het te bekijken in atelier vóór verzending) NIET DUS. De nieuwe tafel heeft dubbel zoveel lakschade als de eerste met name op 20 plaatsen terwijl de vorige " slechts" op 10 plaatsen lakschade had. Buitenhof vind dit ook volledig normaal. Ze hebben mij foto's opgestuurd van een toonzaalmodel en ook daar is lakschade te zien tussen de panelen van banken en tafel. Mooie reclame ?!?! De eerste loungeset was er slechts 1 bank die beschadigd was terwijl bij het laatst geleverde beide banken beschadigd zijn. Terug niets aan de hand volgens hun. Dan maar gevraagd om een financiële tegemoetkoming of nogmaals te vervangen. Maar dat kan niet meer vervangen worden meneer, beter dan dit zal het echt niet worden. Geld terug storten, geen sprake van. We moeten er dus blijkbaar mee leren leven.Reeds tientallen mails gestuurd en nog steeds geen oplossing verkregen. Zenuwslopend spelletje dat ze spelen. Niet echt bevorderlijk voor de naam Buitenhof. Ze stellen voor om iemand langs te sturen om het terplaatse te lakken. Daar doen we niet aan mee aangezien de verf grijs opdroogt terwijl de set zwart is van kleur, meegemaakt met de eerste set Toen mijn buurman vroeg aan Buitenhof om de beschadigde artikelen alsnog te kunnen kopen was er totaal geen probleem. Voor 50% van de bruto prijs mocht hij alles kopen, maar dat vond hij nog te duur gezien de beschadiging. Als wij vragen om het beschadigde set te kopen voor 50% is het niet mogelijk, snapie? €€€€€

5 keer onjuist of kapot artikel

Wij hebben twee bestellingen gedaan bij Buitenhof. Voor de 1e levering werd er een kapotte stoel geleverd. Die werd netjes omgeruild. De 2e bestelling was een lounge set. 1e levering twee bankdelen kapot/beschadigd mee terug gegaan. 2e levering één verkeerde bank geleverd. 3e levering niet doorgegaan, verkeerd in het systeem gezet. Dus nu is een 4e afspraak nodig om onze bestelling compleet te krijgen. En dan vindt men het raar dat er om coulance gevraagd wordt. Ik raad aan om een ander bedrijf te kiezen voor tuinmeubelen.

Prettig en niet te opdringerig en goede service.

Mooie producten, flexibele organisatie.

Mooie, kwaliteitsvolle producten

Parasol, tafel en stoelen voldoen helemaal aan de wensen. Levertermijn was wel een minpunt.

Fijne winkel en goed geholpen.

Kleine schade aan een onderdeel van de set bij aflevering, is vervangen door een nieuw onderdeel, goed opgelost.

Vriendelijke en behulpzaam personeel

Mijn ervaringen zijn behulpzaam en vooral vriendelijk personeel Niets is te veel en alles kan

Goed produkt en stipte levering

Goede advisering in winkel, kwalitatief hoogwaardig produkt en keurig op tijd geleverd en bereid dozen naar achteren te brengen. Eenvoudig zelf te monteren. Handig gereedschap meegeleverd.

Goed service

Heel correcte communicatie!

Vlotte en stipte levering

Vriendelijk en geen opdringere personeel in de winkel.

Nette service + levering

Bestelling netjes op het gewenste levermoment bezorgd door een goede transporteur met nette chauffeurs.

geweldige artikelen en goede service

Na onze bestelling in de winkel ontvingen wij na 1 week onze tuinset, keurig volgens afspraak. Prima service en alles netjes opgeruimd.

Goede service en mooie meubels

Ruime keuze en goede prijs/kwaliteit. Snelle levering

Hele positieve ervaringen. Alles prima geregeld en keurig afgeleverd.

Top.

Aardige mensen, ruime keuze, goed advies en goede service.

Vertrouwen

Geweldig geholpen in de winkel en toen de spullen bezorgd werden waren de monteurs ook erg vriendelijk en hebben alles prima in elkaar gezet

Extreem lange levertijd

Uiteindelijk waren de op 1 mei 2021 bestelde tuinmeubelen pas compleet geleverd op 29 oktober 2021. Dat is op zich wel een extreem lange levertijd, ruim na het zomerseizoen waarvoor wij dachten op tijd te zijn met de bestelling. Tijdens de aankoop op 1 mei hebben wij duidelijk aangegeven all-wheather kussens te willen, toen wij thuiskwamen en nog eens goed de geleverde boekjes bekeken bleek dat de bestelde kussens niet all-wheather waren maar alleen geschikt voor het voor- en hoogseizoen. Er was wel een all-wheather bekleding beschikbaar, maar die kon dan weer niet bij de kleur frame besteld worden die wij hadden uitgekozen. Nu een andere kleur frame met all-wheather uiteindelijk besteld en gekregen. Waarschijnlijk hadden wij een andere keuze gemaakt als dit (kleur en levertijd) in de winkel al duidelijk was geworden.

Helemaal top!

Goede voorlichting, goede service. Netjes conform afspraken gebracht en in elkaar gezet.

Alles ok

Volledig tevreden

Goede ontvangst in het verkooppunt (Gouden kruispunt St.-Joris-Winge), voldoende uitleg en vlugge levering van het bestelde. Een moeilijkheid bij de levering was het betalen dat niet lukte met de bc-kaart, het bedrag werd dan onmiddellijk overgeschreven. Buitenhof treft aan dit euvel geen schuld.

Problemen worden opgelost

Ik heb Buitenhof mogen ervaren als een prettig bedrijf dat haar verantwoordelijkheid neemt als er iets mis gaat en de klachten netjes oplost. Ze zouden wel nog iets kunnen leren op het gebied van communicatie; dat zou zaken ook efficienter kunnen maken. Ik kreeg bij levering van de loungeset te horen dat de kussens later die week geleverd zouden worden. Ergens fijn dat jullie zo snel mogelijk willen leveren maar als men even bij mij had gecheckt dan had de hele levering gekund wanneer hij compleet was ipv deelleveringen.

Duidelijke uitleg over de meubelen, snel geleverd, wel zelf uitpakken

Netjes geholpen in de showroom. Meubelen zaten bij levering heel goed ingepakt. Je moet bijbetalen als je de meubelen door de bezorger wil laten uitpakken en installeren. De aankoopsom hoef je pas te betalen bij levering, dus geen aanbetaling nodig. Dat is netjes en zoals het hoort.

goede ontvangst artikelen

meubels in goede orde ontvangen, goede en vriendelijke bezorgers.

Gewoonweg top

Zeer mooie keuzens in tuinsetten en kwaliteit schappelijk van prijs en super vriendelijk personeel en leveranciers en voldoen aan hun afspraken

transport goed afgeleverd

de tafel is zeer goed ingepakt, transport veilig, top nu nog even in elkaar zetten. en dan ervangenieten.

Borchwerf 35 4704 RG Roosendaal

0165 526771

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 25 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.