Goede service en producten, communicatie kan beter

Kwaliteits- prijsverhouding is prima te noemen. Service is goed en probleem met product werd keurig opgelost. Enige minpunt is de communicatie. Levering was vertraagd, maar daar zelf naar moeten informeren. Ondanks dat de vertraging een landelijk probleem was, dus niet alleen bij Buitenhof. Hadden ze hier hun klanten over kunnen informeren.

Klacht door fabrieksfout wordt weggewuifd door klantenservice

Afgelopen september onze tuinset ontvangen. De mensen die hem in elkaar zouden zetten kwamen niet heel professioneel over. Ze hadden geen gereedschap bij zich en moesten een schroevendraaier en schroefmachine lenen. Uiteindelijk stond alles naar wens. Na niet meer dan een paar weken verschenen er al weerplekken in sommige planken terwijl het hout behandeld zou zijn in de fabriek. Een mail met foto naar de klantenservice geschreven en kreeg doodleuk een mail terug met daarin de tip om het te behandelen met de cleanser. Wij zijn teleurgesteld in de service van het bedrijf en deels in de kwaliteit van de producten. Een nieuwe tuinset zou goed en compleet behandeld moeten zijn bij levering en wanneer dat niet is gebeurd ligt die fout bij het bedrijf en moet het niet het probleem worden van de klant.

Tof,duidelijk,klokvast en heel vriendelijke en behulpzame levering !

Zoals hierboven…

In een woord, prima

Suidelijke website. Peima info via email en telefoon mbt bezorgen, en dan de bezorging.....die is helemaal rop. Keurige jongeman, rustig, netjes.. zo hoort bezorging te zijn.

Prachtige tuinmeubels

Op tijd bezorgd. Kleurig in elkaar gezet. Mooi product.

Prima geholpen in filiaal Cruquius en uitstekende communicatie!,

Uitstekend, lekkere koffie ook.

Leuke bediening , maken beloften waar

Gewoon prima, mooie meubelen voor interessante prijzen. In ons geval zeer snelle levering omdat tafel en stoelen op voorraad waren. Montage en alle verpakking materialen zijn meegenomen, dit wel tegen een kleine bijbetaling

Levering conform afspraak en prima follow up

Gemeld dat er een beschadiging zit bij een van de geleverde artikelen; snel reactie gekregen dat het artikel wordt omgeruild en afspraak voor omruilen gemaakt. Top!

top service, top aanbod

Vanaf het eerste moment bij het binnenstappen van de winkel tot bij de aflevering supervriendelijke behulpzame mensen. Fijn aanbod ook, en voorlopig supertevreden van onze keuze. Als enige kleine verneterpuntje: Het zou wel handig zou zijn om een telefoonnummer te hebben van de winkel zelf te hebben, ipv een ventraal nummer.

Prima Service

Een bedrijf dat haar beloftes nakomt. Prima service, levering op tijd en vriendelijk personeel. Aanrader!

Mooi, kwalitatief meubels en uitstekende service

Perfecte service

Recent 2 keer bij hen besteld en telkens prima ervaring Goede communicatie over lervering Mails met vragen worden snel beantwoord Geen gedoe met voorschotten, betalen bij levering Beveel hen zeker aan

Tevreden ondanks het lange wachten

In de winkel te Vlissingen was de eerste hulp niet zo enthousiast (een boek geven om zelf in te kijken alleen vond ik nogal somber). De 2e winkelbediende zag onze nood wel om ons te helpen en heeft dit uitstekend gedaan door de verschillende voorbeelden te tonen en de combinatie. Helaas is de levering enorm vertraagd door Corona en kon ik hier geen compensatie voor krijgen. De levering zelf was door 2 topkerels: mooi voor me binnen geplaatst en afgesloten met een grap.

Precies wat we wilden

Het uitzoeken in de winkel was prettig. De bezorgers waren keuring (zoals je hoopt), de rommel namen ze mee. We zijn tevreden.

Prima service en vriendelijk geholpen

Zie boven

Prima service en goede duidelijke communicatie vooraf

Goede prijs kwaliteit verhouding! En snelle vriendelijke en duidelijke communicatie. Wij zijn heel blij met ons gazebo cube overkapping

Goed advies en snelle service

Kregen in de winkel goed advies en vrijheid om demo set samen te stellen. Levertijd was snel op 1 klein onderdeel na. Maar dat was duidelijk van tevoren aangegeven. Dus zeer tevreden.

Lieferung nach Belgien zuverlässig, Produkt einwandfrei. Volle Empfehlung.

große Auswahl im Geschäft, Preis-Leistung zufriedenstellend und pünktliche Lieferung ohne Mängel.

Perfecte klantvriendelijke service TOP!

Van begin tot eind een goede service klantvriendelijk , meedenkend en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status Ik ben uiterst tevreden service als deze kom je tegenwoordig niet meer zomaar tegen

De vervoerder had geen gereedschap bij om het tafelblad te monteren

Prima door verkoopster geholpen.

Hopen dat de levering ook zo goed verloopt.

In winkel zeer goed 9+, aflevering minder 5-

In de winkel goed, netjes en vakkundig behandeld. een pluim waard. Afhandeling facturen etc. netjes en snel. Aflevering daar in tegen anders. Kwamen niet vriendelijk over en hebben niet alles opgeruimd. Op straat lagen na vertrek schroefmateriaal en resten van verpakking. Dit had lekke banden voor mijn buren en mij op kunnen leveren. Gelukkig niet gebeurt, Bouten onder de bartafel zijn niet allemaal aangedraaid. Maar het grote voordeel is dat ze op tijd waren.

Mooie kwaliteit

Mooie stevige bank en parasol. Zwaar en degelijk. Mooie en nette winkel in houten, goed geholpen. Bij de levering ging er veel mis, maar is na twee weken goed opgelost.

KOOP GEEN IBIZA LOUNGE SET

KOOP GEEN IBIZA LOUNGESET Onze loungeset is nu 6 maanden oud en de vulling van de kussens is al dermate slecht dat je op het metalen frame zit. Buitenhof wijst ons erop dat dit normaal is en dat wij nieuwe kussens kunnen kopen, Na 6 maanden! Bovendien was de zomer niet zo warm dat wij altijd buiten zaten. Een Ibiza loungeset koop je daarmee voor 6 maanden en Buitenhof zegt doodleuk dat dat normaal is. Slecht slecht slecht. Eerdere review (6 maanden geleden) Tijdens het verkoopgesprek werden wij prima geholpen, de verdere afhandeling liet nogal wat te wensen over. Volgens Buitenhof kwam dit door een nieuw computersysteem. Zo zou de overkapping op voorraad zijn. Deze was er echter na aankoop toch niet. Levering zou 6 weken langer duren en opeens moest deze vooraf betaald worden. Van de aanbetaling ontvingen wij een aanmaning. Uiteindelijk werd de overkapping overigens maar twee weken te laat geleverd. Het telefonisch contact met de "klanten"service cq administratie van Buitenhof was erg onprettig, contact met de winkel was niet mogelijk. De levering werd daarentegen perfect afgehandeld door de bezorgers van Buitenhof. Tenslotte was het volgens de verkoopster onmogelijk om de Gazebo overkapping zelf op te bouwen. Dit is onjuist. Het is een heel overzichtelijk bouwpakket met een goede instructie die eenvoudig zelf te monteren is. Dit bespaarde ons €500. #gazebo #ibiza #geweldig

Borchwerf 35

4704 RG Roosendaal

0165 526771

Over Buitenhof Tuinmeubelen

Gestart met een aantal winkels in het Brabantse land is ons familiebedrijf met 25 filialen uitgegroeid tot de grootste tuinmeubelketen in de Benelux. Wij hebben het complete proces van trendspotting, ontwerp, productie en service in eigen hand. Hierdoor garanderen wij unieke tuinmeubelen tegen een eerlijke prijs.