Betrouwbaar

Ik had hoestsnoepje besteld deze zijn later geleverd. Ik had hier contact over gehad via de mail. Keurig heb ik hierover een antwoord gehad.

Snelle verzending, en goede service

Snoep werd vlot geleverd.

Een top bedrijf

Snelle verzending, prijsvriendelijk, ik kan niets anders dan een 10 geven.

Goede webshop, producten en prijzen. Zeer trage levering.

Alles is prima behalve de levertijd. Als je snel iets nodig hebt kun je beter naar de groothandel want je wacht gauw een week of langer op je spullen.

Ontzettend tevreden

Ontzettend te spreken over de service, klantvriendelijkheid en communicatie.

Super snel gelevert

Heb een doos smint gekocht scheelt toch een hoop centjes

Niet wat ik had verwacht

Ik had 12 dozen Capri sun besteld, maar deze waren niet dezelfde , deze komen uit duitsland en smaken dus anders, vind ze niet lekker. Ook was er een zakje kapot gegaan en was heel de onderkant van de doos nat en viel praktisch uiteen toen ik de doos aankreeg

Top service.

Ik heb hier een koffiemachine besteld, Alles in beste staat ontvangen. Levertijd was perfect. Voor informatie nog gebeld heb zo 20 vragen Gesteld heel vriendelijk hebben zij alles beantwoord en uitgelegd, ik zaal hier met plezier Weer bestellen.

Snelle en nette levering

Papieren handdoekjes besteld. Prijs goed en een snelle en nette aflevering. Zeer tevreden.

Zeer prettig

Ik woon in Duitsland, dus soms lastig met bestellen, maar met hulp van 4ustore, toch snel geleverd, ga vooral zo door

Service top

Via DHL een puinhoop, komen niet eens in de flat. Kreeg een mail van dhl, niet thuis getroffen, terwijl ik op de galerij stond, geen auto van dhl gezien. Moest de volgende dag zelf het pakket ophalen.

klantgericht service

Ik bestel hier al een tijdje en ben een zeer tevreden klant. De bestelling wordt best snel geleverd en problemen worden netjes opgelost.

Snelle levering en nog een zak pepernoten gratis Wat wil je nog meer

Helaas niet goed

Torondo s besteld maar helaas nog maar kort houdbaar. Vandaar dat ze droog zijn. 2x 28 koeken zo in de prullenbak. Maar goed wel en snel geleverd dat dan weer wel..

Goed en altijd correct en snel

Altijd goed

Al meerdere jaren bestel ik hier mijn artikelen. De Klantenservice is uitstekend en ook met het vervoer van de artikelen gaat het steeds beter!

Artikel kwam vuil aan.

Artikel heeft lang in een vak oid gelegen en was vuil. Zou een heel andere indruk hebben gegeven als het voor verzenden even schoon zou zijn gemaakt. Aanbeveling is puur op basis van het artikel.

Top producten en goede service

Bestelling gedaan van suikersticks en klontjes en sauzen. Weer top kwaliteit voor een goede prijs. En top service.

Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen, schandalig!

Het ligt aan DHL, maar het blijft een hele nare toestand, ik ben er al herhaaldelijk voor thuisgebleven.

Snel verzonden, alle dropdoosje waren open

Ik heb vier doosjes met (gelukkig) verpakte dropjes besteld. Alle doosjes waren al open toen ik mijn pakket ontving en de dropjes lagen dus door de hele doos heen. Gelukkig waren ze extra verpakt per stuk. Voor mezelf vind ik het niet erg, maar ik wilde de doosjes drop voor een verjaardag weggeven. Dat kon nu niet meer. Misschien een tip om de doosjes rechtop te vervoeren en goed vast te zetten in een kleinere doos zodat ze niet open kunnen gaan? Wel blij dat het snel verzonden was. De doos en inhoud rook enorm naar rook, wellicht een bezorger die in de auto rookte.

Slecht

2.5 mnd moeten wachten op levering

Stofzuigerzakken besteld, snel en goed.

Ik had 10 pakken stofzuigerzakken besteld en er maar 8 ontvangen. Nadat ik een mail had gestuurd kreeg ik snel antwoord en de volgende dag de 2 pakken nageleverd. Top gedaan, snel en goed.

Prima service!

Pakket en artikelen waren door vervoerder beschadigd en werd daarom door ons geweigerd. Is prima en snel opgelost door de 4U klantenservice.

Goede kwaliteit

Is na de overname vorig jaar nog steeds een betrouwbare leverancier van snoepster

Goede producten, maar hele lange levertijd en onvolledig.

Fijn werkende webshop met goede producten. Alleen helaas beide keren dat ik besteld heb duurde leveren langer dan een week. Dit keer bleek het, na contact opgenomen te hebben met de klantenservice te liggen aan 1 product wat niet voorradig was, en ze daar op aan het wachten waren. Zou fijn zijn als de klant proactief benaderd wordt met dit verhaal, zodat de klant zelf de afweging kan maken of hij hier op wilt wachten of niet. Ik heb op geen enkele manier een notificatie gehad van vertraging.