Diverse snoepsoorten en al helemaal top dat jullie halal snoep hebben en/of glutenvrij. Bestelling was er snel. Zeer tevreden!

top bedrijf.

Normaal geen probleem

Optijd besteld wegens problemen bij jullie,daarna werd beloofd vrijdag verzenden maandag in huis,dat werd dus woensdag, we zijn gecompenseerd, maar er ging dit keer veel verkeerd.

Heerlijk snoep

Voor babyshower blauw snoep besteld.snelle levering en heerlijk.

Geen opmerkingen alles was goed

Ontzettend tevreden met het product en Snel verzonden.

Zeer slecht

vrijdag 26 maart besteld en dinsdag 30 maart gebeld of ze weten wanneer ze leveren. Krijg ik een antwoord van we gaan hem vandaag bestellen. Dit kan toch niet en dat het dan nog zeker een week gaat duren. en wel zeggen dat je voorraad hebt. ik zou hier geen unger producten meer bestellen.

Snel geleverd.

Duidelijke informatie over de bestelling. Levering was op tijd. Perfect!

prima product

prima product, waardoor je nooit teveel gebruikt

uitstekende service

Een bestelling geplaats in de middag en de volgende dag werd het pakket bezorgd. Super snelle levering en 4Ustore maakt zijn woorden waard namelijk binnen 24 uur geleverd.

Goede service. Top prijs kwaliteit. Snelle verzending en proper verpakt. Zeer overzichtelijke website. Ben zeer tevreden

Via de website kunnen je snel bestellen

Goede snelle levering

Goed en snel geleverd

Zeer betrouwbaar en super geleverd Heb 1 x ergens anders besteld i.v.m iets goedkoper dus nooit meer want nooit geleverd

uitstekend

Mijn gekochte snoep gaf het groene licht naar Goed

Heerlijke snoep en zo veel haaha echt blij met de aankoop volgende keer weer. Hoe meer groen des te meer wij doen

Goede service met goede snelle levering.

Goede uitgebreide website met een goede service en makkelijke manier van online betaling met snelle levering

Zeer slechte ervaring

Heb onlangs cafitesse melk gekocht ( melk voor een koffiezet automaat ) Die bleek nog maar 3 maanden houdbaarheid te hebben. Je moet ook meteen 6 pakken kopen omdat dit in 1 verpakking zit. Nadat ik had gebeld met ze dat een eerdere bestelling ook weinig houdbaarheid had kreeg ik te horen dat een houdbaarheid van 3 maanden normaal is. Je kan mij niet vertellen dat houdbare melk een 3 maanden houdbaarheidsdatum van 3 maanden voldoende is. En al helemaal niet melk die nog eens opgelost moet worden met water. Vervolgens gevraagd of ze toch iets kunnen doen omdat ik vaste klant ben. Daar werd netjes nee op geantwoord. Erg jammer en echt de laatste keer dat ik daar iets koop.

Netjes bezorgd en lekkere chocolade ben tevreden ,ik had dit voor mijn kleinkind bestelt die er blij mee is

Nog steeds geen product ontvangen

Na bijna een week nog steeds geen product ontvangen. Lijkt wel of hij vd aardbodem is verdwenen bij DHL...

Uitstekende ervaring

Duidelijke site, veel keuze en vriendelijke prijzen. Eerste keer een bestelling geplaatst maar het zal beslist niet de laatste zijn. Tot binnenkort!!

een goed product.

ik heb goede ervaringen met hun. alleen jammer dat je niet achteraf kunt betalen, want dan heb je de bestelling eerder in huis. nu moet je er een week op wachten voordat het verzonden wordt. en moet je er ook rekening mee houden dat je weer op tijd bestelt.

Een verademing...!!!

Wat een ontzettend fijne webshop. Ruime keuze artikelen, makkelijk te bestellen, gelijk de factuur ontvangen, goede en directe communicatie m.b.t. de levering en komen de beloofde snelle leverantie na. Hier blijf je klant...!!!!

degelijk en snel

ruime keuze en snelle levering

Good!

A lot of choices, organized website and items do not take too long to come in! I am happy using this website

Snelle en vlotte afhandeling!

Reeds enkele keren aangekocht via 4UStore en steeds tevreden van de geleverde service. Je wordt voldoende op de hoogte gehouden van e status van je bestelling.