Prima makkelijk te bestellen .

Ik wou de koffiekannen bij de fabrikant bestellen maar dat ging toch moeilijk! Toen ik gaan googlen en kwam op jullie site terecht en dat ging vlot. En ook snel in huis! Dank jullie wel . Groeten en een zonnige dag gewenst , Mw. Hilly Redder

Snelle, correcte levering, scherpe prijs

Zie bovenstaand

Goed verparkt

Goed bedrijf en vriendelijke medewerkers

slechte levering

ik heb de dag na pinksteren besteld en de levering kwam pas afgelopen vrijdag. hij stond in bak-order omdat water net op voorraad was, maar was niet aan mij vermeld. Daar kwam ik pas achter toen ik een week later belde om te vragen waar alles bleef. Ik heb mijn bestelling gewijzigd en gevraagd om de dag erna te leveren. Dit is niet gebeurd; eerst kwam er een pakketje met alleen het ontbijtkoek, toen kwam het water (losse flesjes in een doos) en daarna is de rest 2x na kantoortijd aangeboden. De uiteindelijk levering was niet goed verpakt; 1 doos was helemaal verfromfaaid, waardoor een hele doos spritsen gebroken is en de rest van de tray's drinken die ik had besteld, waren uit de tray-verpakking gehaald en blikjes los in een doos geleverd, waardoor blikje enorm beschadigd waren....

Ik dacht Marleentjes te ontvangen en kreeg Koffiekoekjes

En voor die paar Euro ga ik mijn tijd niet besteden aan corrigeren. Heel vreemd...

snel en vriendelijke

telefonisch goed en vriendelijk en snelle leverling

snelle vlotte levering

via deze website snel en vlot geregeld

Eerste bestelling maar zeker niet de laatste!

Mooi ruim assortiment aan eerlijke prijzen. Nadat de bestelling geplaatst en betaald was werd ik nauwkeurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De beloofde levertijd werd prima nagekomen. Wat wil een mens nog meer?

Heel goed en snel

Goede service!

Ideaal

Makkelijk en snel

Helemaal top opgelost

De eerste zending is iets mis mee gegaan Maar de tweede zending was top .

ging niet helemaal goed met de bestelling

ik kreeg te weinig geleverd, maar dat werd binnen 2 dagen snel opgelost geen gezeur verder prima

Betrouwbaar en persoonlijk

Ik had een bestelling gedaan die bij aankomst niet helemaal in orde bleek te zijn (verpakkingen beschadigd). Dit kan natuurlijk een keer gebeuren! Toen ik dit meldde werd er snel en vriendelijk gereageerd en een dag later kwam er een prima oplossing zonder dat ik daar moeite voor heb hoeven doen. Erg fijn!

Geweldig en eerlijk bedrijf!

Ik blijf hier kopen, snelle levering, goede prijzen, vlotte communicatie en eventuele foutjes worden onmiddelijk rechtgezet! HIGHLY RECOMMENDED!

Geweldig en eerlijk bedrijf!

Geweldige service en optijd geleverd

Vertrouwelijke partner voor ons

Simpel, snel en nette service!

Ze hebben de spullen netjes verpakt en bezorgt via DHL. Goede communicatie en simpelweg goede service. 5/5!

Lange levertijd

Levering duurde 1 week had het sneller verwacht. De rest was keurig netjes verpakt en geleverd

super

Alles was correct afgehandeld. Enkel spijtig dat de chauffeur niet een uurtje van te voren gebeld had dan had er mss iemand thuis geweest. Nu had hij het pakketje geleverd en zelfs blijven wachten tot men man thuis was. Ongeveer een 15 min.

Nog nooit eerder besteld, super geleverd op afgesproken tijd! Top

Super producten geleverd zoals afgesproken!!

Goede website/service

Voor de eerste keer hier iets besteld. Zeer uitgebreid assortiment en snelle levering.

Super goed

Amstel Radler glazen besteld, 1 met transportschade. Werd zeer adequaat en snel opgelost, helemaal goed!

Klant onvriendelijk

Zeer traag met leveren, niet klant gericht ! Afstandelijk en egoïstisch! Zeker niet om in je klanten bestand te hebben! Daarnaast ook niet de aller goedkoopste

Helemaal naar wens

Goede en snelle contacten. Eenvoudig bestellen en snelle aflevering.