Tijdens het vervoer door DHL was de inhoud van het pakket (koffie cups) beschadigd en daardoor een klein gedeelte onbruikbaar geworden maar tot mijn verrassing werd dit geheel vergoed. Zodra deze zending op is zullen wij zeker bij 4UStore een nieuwe order plaatsen.

snel, goed en prima prijs

snelle levering, prima prijs en veel lekkers!

vlotte levering

Goede kwaliteit artikelen tegen een goede prijs, snelle levering

Snel en bijna alles op voorraad

Snelle correcte levering.

Gewoon tevreden over producten en snelle levering.

Wat een service!

Een diepvriesproduct besteld, door mailing waren we precies op de hoogte wanneer het product aan zou komen. Keurig verpakt in isolerend folio, kwam de diepvrieskoffie bevroren aan. Groet Wout Bruininx

Nette levering, goede klantenservice.

Mijn bestelling werd netjes geleverd in goede staat. Bij vragen werd ik netjes en correct geholpen bij de klantenservice.

Goede service netjes geleverd

Alles wat ik besteld had is netjes geleverd goed verpakt

Heel correct bedrijf. Snelle levering

Advies omtrent desinfecteren werd netjes en duidelijk geven,.

Goede en snelle service

Goed service en je krijgt wat besteld

uitstekend

snelle levering , correcte levering

Goede producten met heldere service. Snel gelecerd en ook vlugge reactie bij vragen.

content

Over heel de lijn content

Goed verpakt diepvries product en snel geleverd

Met een diepvries product weten ze ook wel raad

Snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering en goed verpakt.

Levertijd niet juist, product prima

Website is overzichtelijk, bestelproces prima.. levering echter niet van deze tijd, volgens de website is de levertijd 1 -2 werkdagen. toch is de levertijd gemiddeld 1 week. verpakking kan beter.. verpakking van het product zelf is soms al open waardoor de inhoud los in de doos ligt.

Goed en volgende dag is het aanwezig

goed .... en goede servicr

alles goed

Alles prima verlopen.

Nette ervaringen!

duidelijke site en nette leveringen!

Goede prijs en snelle levering!

4UStore doet wat ze belooft. Voordat je het weet wordt de bestelling keurig afgeleverd.

1 soort lolly gebroken

Alle rode lolly waren gebroken rest was wel goed

snel

goede sote en snelle levering

Prima product voor een goede prijs

10kg poetsdoeken voor een goed prijs, keuze uit veel verschillende soorten afhankelijk van de toepassing. Vlotte levering, een aanrader!

uitstekend

mijn pakket werd zeer zorgvuldig verpakt en verzonden in een snel tempo : dank u :)