Al een hele tijd mijn favoriet.

Soms moet je voor verschillende boodschappen die je nodig hebt naar allerlei verschillende sites/winkels,maar bij deze heb je lekker alles in één. Een enorm uitgebreid assortiment en uitstekende prijzen. Ik kan het echt iedereen aanraden!!

heel goed

Door de bezorgers was het pakket helemaal kapot, foto en mail gezonden en de dag daarna een nieuwe bestelling gekregen, TOP. Hele goede service dus....

Doen wat ze beloven. Kunnen heel wat webwinkels nog van leren. Bedankt!

Super snel geleverd en Super vriendelijk

Prima bedrijf, ruime assortiment , snelle levering

Zoals hierboven beschreven

Snelle, goede levering

Prima afhandeling

Prima producten tegen nette prijzen

Duidelijke webshop, en goede mails over de status van de bestelling. Snelle reactie op vragen en prima producten tegen nette prijzen.

Scherpe prijzen, goede levering

Voor deze prijzen mag de levering iets langer duren dan ‘morgen in huis’. Zeer tevreden; scherpe prijzen en netjes verpakt! Zou hier zeker nog een keer bestellen.

Eenvoudige bestelprocedure, lange levertijd

Mijn gewenste producten waren eenvoudig gevonden en besteld. Na een lange levertijd (>10 dagen) wel keurig verpakt geleverd

Snelle levering goed product

Makkelijk besteld via de site, binnen zeer korte tijd geleverd

Alles ging goed

Ik zal nog bestellen want ik ben zeer tevreden

Service is goed

Er was een doos kapot bezorgd en kreeg meteen een nieuwe helaas zat bij deze ook een klein scheurtje maar niet zo als bij de vorige

Goede service alles vlot verlopen.

Geen probleem om goed samen te werken.

Goede kwaliteit spullen

Een uitgebreid assortiment

snel en goed

snel en goed geleverd

Veel keus/ snelle levering

Een site met veel artikelen die precies heeft wat ik zocht

heldere webshop

opnieuw prettig geregeld aan een scherpe prijs

Nvt

Goed en vlotte levering

Slecht

Op de website stond een afbeelding van een beker-dispenser met een hendel. Dwz, als je de hendel van links naar rechts beweegt komt er een koffiebeker naar beneden vallen. Toen de dispenser geleverd werd bleek het een variant te zijn met een paar metalen beugeltjes waar je zelf de beker doorheen moet trekken. Toen ik vervolgens op de website ging kijken had men de afbeelding vervangen voor de variant die ik geleverd heb gekregen. Terwijl ik zeker weet dat er eerder dus een afbeelding stond van een ander apparaat.

Ontevreden

Levering niet geheel mogelijk. Restitutie laat op zich wachten

Waardeloos

Kort omschreven. Product in eerste instantie niet ontvangen. Vervolgens te laat en kapot ontvangen.

bestellung

schlechter kundenservice

Even niet blij

Normaliter ben ik zeer tevreden, maar deze keer helaas niet. Niet alleen was de bestelling bij eerste levering niet compleet, er was ook niet over gecommuniceerd. Ook de nalevering was niet compleet en ook nu heb ik daar geen bericht over ontvangen. Ik moet dus telkens zelf informeren naar de status. Jammer.