Amateuristisch en duurt veel te lang

Bestelling geplaatst op 18/03/20. Dan blijkt niet alles op voorraad (om niet te zeggen niets). Dan zijn er 2 van de 5 bestelde artikelen niet te krijgen. Die 2 worden dan gecrediteerd. De rest wordt geleverd, maar enkel 20% komt effectief aan. Dan wordt uiteindelijk op 30/03/20 de rest geleverd. Compleet amateuristisch is dit.

snel bezorgd

Mijn ervaring met de bezorging en het pakket is slecht omdat pakket was beschadig en doos het was met gaat in de linker kant.

Snelle levering en waar voor je geld zeker een terugkom momentje👍

netjes contact

bestelling niet compleet alleen soda ontvangen geen ammoniak niet leverbare bleek nog niet teruggestort op mijn rekening

Vandaag besteld, morgen in huis

Goede spullen tegen een redelijke prijs, top service

Goed product, mooie vervaldatum geleverd

Goed product geleverd, mooie vervaldatum. Levering liet deze keer iets langer op zich wachten. Na bellen wel belofte nagekomen.

Goede communicatie, nette afhandeling

Bestelling was netjes verpakt. Het bedrijf communiceert goed. Al met al een prettige ervaring.

slecht

aL TWEE keer wordt een product niet aangeboden en zegt de bedeler dat het geweigerd is. vier producten zijn al dagen onderweg. Alles is betaald ik ben 24 u per dag thuis en dan zegt men dat het product geweigerd is. Dan chat ik en bel maar krijg geen hulp. Sorry maar dit is geen service iK HEB B ETAALD MET MASTER CARD , hoe gaat men de niet gelevere producten, nu al voor 120 euro , terug betalen iK BEN ONTEVRTEDEN FELIX VAN MEERBERGEN

Bezorging middels vissers

Bagger voor mij nooit meer vorige keer prima gegaan nu opgehaald bij vissers omdat ze niet in de avond kunnen leveren hier gewoon dood leuk 20 tot 25 minuten moeten wachten omdat “ze” het druk hebben. Net of ik niks te doen heb

Bezorging

Krijg een melding bezorgd, geen kaartje in de brievenbus, niks geleverd , WAT NU TRAY ENERGIE SLAMMER BESTELD

Pakket was afgegeven bij de buren door DHL, zoals aangegeven in de track&trace. mvg. Martin Mussche Shopmanager 4UStore

Prima , niks mis mee

Goed geregeld

Lekker Snel Geleverd

Netjes

Prettig en zakelijk

Snel en goed!

Zeer snelle levering (ondanks Coronavirus met alle bestellingen) en van goede kwaliteit!

Snelle levering voor nette prijs

Heb geen klagen over de bestelling en levering van mijn 4 trayen energydrink! Fijne voorraad en al profijt van gehad!

Alles optijd binnen

top Zaak bedankt!

Degelijke service

De vervoerder heeft blijkbaar een steek laten vallen, want een verstuurd pak is bij ons nooit aangekomen. 4UStore heeft een tweede pak verstuurd om dit voor mij op te lossen! Ze hebben mijn probleem nauwkeurig opgevolgd en tot een goed einde gebracht. Proficiat omdat u ook aan een kleine afnemer zoveel aandacht besteedt.

Goede communicatie en verzending

Zie titel

Niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen, de communicatie is onduidelijk, en er wordt mij gevraagd opnieuw geld Over te schrijven.

snelle levering antwoord ivm compatibiliteit van het product

Ik zocht handdoekjes die compatibel waren met een tork dispenser. Via chat werd ik vrij snel geholpen

Afspraak is afspraak. Chspeau

Duidelijke site geen kikkertjes. Heel goed

Het duurde even voor ik hoorde wanneer ik mijn bestelling kon verwachten maar er werd zeer adequaat, correct en vriendelijk gecommuniceerd. Ok het alsnog plaatsen van een nabestelling werd prima opgepakt en gecommuniceerd

teleurgesteld

ik heb 14 dagen geleden toiletpapier besteld omdat het in de winkels niet meer te kopen is. Dus dacht ik via het internet sneller toiletpapier te kunnen kopen. jullie website heeft geen aankondiging dat er bestellingen later kunnen komen. Helaas heb ik 2 x een mail gestuurd, pas de 2e keer met de mededeling... ik wil nu antwoord wanneer het toiletpapier wordt geleverd. Daarop kreeg ik antwoord, dat het helaas zo druk is dat het nog niet geleverd is. Dan krijg ik later een mail, dat ik ander toiletpapier krijg, dan ik besteld heb. Is het niet beter om eerlijk te zeggen, dat jullie die niet in voorraad hadden? Maar nee, doodleuk zeggen, dat ik andere krijg. Dus voor mij hoeft het niet meer

Hier graag wil ik graag even commentaar opgeven want de klant geeft helaas geen juist beeld van de werkelijkheid. Het klopt inderdaad dat de bestelling later bezorgd worden vanwege de drukte. Er is na bestelling duidelijk aan de klant gecommuniceerd dat er geen voorraad was. Na verschillende uiterst onbeleefde mails heb ik besloten de klant een vervangend product - met eenzelfde inhoud en prijs - toe te zenden. Dit is vooraf ook via mail aan de klant gecommuniceerd. Hierop kwam Deze order is verzonden 4 werkdagen nadat de oorspronkelijk bestelling is geplaatst. Dus niet 2 weken zoals de klant aangeeft. mvg. Martin Mussche Shopmanager 4UStore

Perfect in tijd van de Corona

Ik ben heel blij met 4UStore omdat ik bij hen niet mis grijp voor twee laags toiletpapier. Wij zijn op onze eerste verdieping afhankelijk van dit papier omdat wij een broyeur hebben. Daar mag geen dik papier doorheen ivm verstopping. I.v.m. de corona crises vind men het nodig om vooral toiletpapier te hamsteren, waardoor er dus gezinnen mis grijpen in de supermarkt. Bij 4UStore ruim op voorraad! Dus bedankt dat ik bij jullie mocht kopen!!

Zeer tevreden chapo voor herhaling vatbaar

Zeer tevreden voor herhaling vatbaar