Product is in goede staat geleverd en eerder dan aangegeven. Dus dik tevreden.

Super snel geleverd

Bestelling naar volle tevredenheid ontvangen

De juiste artikelen binnen 48 uur geleverd

Al vaker besteld, alles prima. Nog sneller in huis is natuurlijk nog beter.

Vlotte service

Vlotte service. Binnen 1 dag

De kaarsen zijn zo als ik het wil hebben.

Ze zijn snel geleverd en ook netjes verpakte. De kaarsen branden mooi op en het zijn geen druip kaarsen. Als ik deze 100 op heb bestel ik zeker weer nieuwe hier!

na aanvankelijke toezending verkeerde kleur artikel snel, kostenloos en probleemloos hersteld

Een vergissing maken overkomt iedereen. Een vergissing zonder gezeur speersnel herstellen is een zegen.

Goede service en snelle levering

Goede en overzichtelijke internetsite met goede prijzen. En goede service en snelle levering van de producten. Nooit geen problemen mee gehad.

duidelijke web site, eenvoudig te bestellen en zonder problemen op korte termijn compleet geleverd.

aanrader

goede service

snelle levering, goed product.

Nog niks binnen

Door de leverancier DHL terug gestuurd om dat mijn adres onbekend is volgens het bedrijf. Heb met anderen leverancier bedrijven geen last hier me

Niet goed!

Koffiemachine circa € 1500 eerder gebruikt doos geopend teksten op doos rest koffiebonen in containervingerafdrukken op apparaat. Apparaat werkt verder oké

Mijn excuses dat er vingerafdrukken op de machine zitten. Onze koffiemonteur maakt alle machines die verstuurd eerst gebruiksklaar, zodat deze 'plug and play' werken. Excuses dat hij de machine niet netjes heeft meegegeven. Het is in ieder geval wel een nieuwe machine, dit wil ik benadrukken. Iedere machine die op onze site wordt verkocht is nieuw. Wij verkopen absoluut geen tweedehands machines als nieuw. Bedankt nogmaals voor uw aankoop. mvg. Martin Mussche Shopmanager 4UStore

Snelle levering, van een perfect product.

Snelle levering, perfect verpakt.en een goed product.

Prima kwaliteit

Snelle levering en een hele goede service.

Ik bestelde per ongeluk 6 grootverpakkingen van 6 stuks melk terwijl ik gewoon 6 pakken koffiemelk nodig had. Na contact opgenomen te hebben met Uw bedrijf was het geen enkel probleem om de 5 grootverpakkingen terug te sturen. Grote klasse!

lekkere snelle levering

bestelling gedaan bij bol zou twee dagen duren maar was dr al na een dag kijk daar houden wij van 4UStore verdient de volle 5 sterren

Snelle levering, uitstekend verpakt

Binnen een paar dagen eerste kwaliteit snoepgoed in huis

Netjes en sbel

Fijn om snel je dingetjes te ontvangen.

Op tijd geleverd

Fijne klanten service

Snelle en nette levering!!!!!

Product voldoet zoals beschreven !!!!!! Keurige jarikans wel beetje moeilijk te openen!!!!!! Geeft wel een veiliger gevoel!!!! We gebruiken het iedere dag!!! Ruikt lekker en niet overdreven naar alcohol! Bedankt, een aanbeveling!!!

goede en snelle levering

Prima service, alleen werkte de kortingscode niet, dan krijg ik wel een nieuwe, maar werkt die dan de volgende keer wel ?

Werd sneller bezorgd als gezegd

Overal waren kaarsen uitverkocht dus ging ik bij bol kijken kwam bij jullie terecht vindt de kaarsen niet duur omdat ze een merk zijn en 7 uur branden en ze werden sneller geleverd als gedacht 1 opmerking ik vindt wel dat de verpakking waar het in verpakt zat wat kleiner mag er konden wel vier dozen kaarsen in maar voor de rest een dikke pluim

goed en keurig geleverd

Goed en keurig geleverd

Nog niets gekregen

Ik heb de kaarsen nog niet mogen ontvangen, kan dus zeggen niet dat ik de service goed vind.

Snelle en correcte levering

Ook na dat ik fout besteld had en na een uurtje daar over had gebeld,kreeg ik mijn bestelling op een snelle en juiste wijze opgestuurd

Makkelijk bestellen en heerlijke disco colalollies 100 stuks in doos.