Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering, goed verpakt, goeie prijs!

geleverd wat we er van verwachten , goede prijs en zeer snel.!

op internet gevonden wat ik zocht , tegen een zeer concurrerende prijs . Direct geleverd , we zijn zeer tevreden met en het apparaat en de afhandeling .

Ideaal

Snelle levering , Retourzending perfect en snel geregeld . TOP

Goede service en goed contact!

Snelle levering, goede service, en goed contact!

goede kwaliteit tegen een goede prijs

fijne webwinkel

goed assortiment en hele geschikte prijzen. Snelle levering

Prima alleen ik moest ze mailen dat het langer duurde

Ik moest ze mailen terwijl hun zouden zeggen als het langer zou duren en kreeg een kapotte doos

Top naar mijn verwachtingen eerder geleverd

Fijn

Hele goede service

Ik had drinken en snoepsilo's besteld Helaas bleek bij levering dat de silo's de reis niet helemaal hadden overleefd. Ik heb hier een bericht over gestuurd naar de winkel. Als reactie hierop kreeg ik het bericht dat zij de silo's opnieuw zouden verzenden. Inmiddels heb ik deze volledig intact in ontvangst mogen nemen. Ik vind dit een zeer genereuze compensatie en uitermate klantvriendelijke daad. Dit geeft mij vertrouwen en dat maakt dat ik een volgende keer ook zeker weer mijn bestelling zal plaatsen bij deze winkel

Prima service!!

Goed product tegen een prima prijs

zeer goed

zeer goed

Goede en duidelijke afspraken, supersnel bezorgd

snelle correcte levering

na het bestellen een snelle en correcte levering binnen 2 dagen .

Niet het product van de afbeelding

Helaas niet de juiste flacons als op de afbeelding.Dit is de oudere Andy waar ik naar op zoek ben.De bestelling ontvangen maar helaas de nieuwe Andy die behoorlijk schuimt.Laat de afbeelding op jullie site dus aanpassen voor de klanten want dat zijn niet de flacons die de klanten zullen ontvangen

Product top levering ruk

Producten zijn echt goed en de service (Martin) is top maar het bezorgen is echt ruk. DHL belt aan (wij zitten in een verzamelgebouw met nog 50 andere bedrijven) en zegt door de intercom " Ik heb het bij de deur neergezet" en weg was DHL. Nu moest onze dame van de administratie die zware doos sjouwen naar ons magazijn. Dit vind ik niet kunnen. Helaas hebben wij deze ervaring al vaker gehad met DHL en raden jullie dan echt aan naar een andere verzender te gaan.

Eerste keer besteld en tevreden van aankoop tot aan de deur.

Snel en betrouwbaar

Bestel hier maandelijks alle papierenhanddoeken en ben altijd tevreden over de prijzen en afhandeling van mijn orders.

Uitstekend in communicatie en levering

Levering zo snel mogelijk en anders per mail op de hoogte gesteld.

Noten tegen houdbaarheidsdatum aan

3x 2,5 kilo Daendels notenmix gekocht met de insteek er weer even tegenaan te kunnen. Nou blijken deze over 2 maanden al over de houdbaarheidsdatum heen te gaan.. en aangezien ik maar een eenmanszaak run, ga ik 7,5 kilo noten nooit op krijgen.. Weggegooid geld dus!

goed en op tijd

gewoon goed geregeld

gewoon goed geregeld

Ik ben blij met de producten, goed kwaliteit en redelijke prijs.

goed product

ben blij met dit product. niet al te duur vergeleken met los poeder. Zo kunnen ze nooit teveel waspoeder gebruiken

Goede prijs, redelijk makkelijk bestellen

Product gevonden via Google. Later direct naar jullie site.... kon het product niet vinden. Weer naar Google met jullie naam erbij; gevonden! Gaat om Broxo zout. Niet duidelijk in welke rubriek ik zou moeten kijken. Zonde! Want jullie hebben een hoop en tegen aantrekkelijke prijzen.

Snel de juiste levering