Top !

Top service !

Na aanvankelijke leveringsproblemen toch goed gekomen.

Eerst een verkeerde levering daarna toch het juiste product gekregen. Contact hierover verliep goed, vriendelijk en behulpzaam.

Mega waardeloos

Heb hier een jaar geleden een douwe egberts koffie machine gekocht van bijna 900 euro . Je wordt hier totaal niet serieus genomen. Klacht doorgeven dat machine het niet meer deed, opgestuurd en krijg je hem ongerepareerd weer terug, wel dikke rekening erbij voor de jaarlijkse service beurt. Weer opgestuurd, nu gerepareerd maar schreef aan de koffie machine. Hij is nu 3 keer voor reparatie terug geweest en wacht nu op de vierde keer om de schade te laten maken. De machine staat meer daar voor reparatie dan dat wij er gebruik van Hebben gemaakt. Echt waardeloos dus !!!!!

Het is erg jammer te lezen dat deze klant niet tevreden is met de aankoop van de koffiemachine en de daarbij behorende service. Als er door ons fouten worden gemaakt, dan is het volledig terecht dat we hierop worden aangesproken. Helaas geeft deze review geen correct beeld van wat er daadwerkelijk is gebeurd. Deze klant heeft in maart 2019 een Cafitesse Excellence Compact Black bij ons gekocht. Klant gaf aan voorheen een Cafitesse 50 te hebben gehad – de voorloper van de Cafitesse ECB – en op zoek te zijn naar een soortgelijke koffiemachine, omdat ze hier erg tevreden over was. Wij hebben de klant de Cafitesse ECB geadviseerd. De Douwe Egberts Cafitesse ECB is een professionele koffiemachine van Douwe Egberts. Deze machine kostte in maart 2019 - toen de klant de machine kocht - excl. BTW 699,00 euro. Korte tijd nadat de machine was ontvangen door de klant kregen wij de melding dat deze te veel lawaai zou maken. De machine is toen door ons opgehaald en volledig nagekeken. Reparaties van koffiemachines worden altijd in onze werkplaats gedaan, aangezien wij geen monteurs in dienst hebben die op locatie werken. Ons bedrijf zit in Zeeland, West-Zeeuws-Vlaanderen en het is daarom niet mogelijk om machines op locatie te repareren. Iedere klant die een koffiemachine bij ons koopt wordt hiervan op de hoogte gesteld. Als er dus een storing of een ander probleem is met een koffiemachine wordt die door ons opgehaald en gerepareerd in onze werkplaats. Hier worden uiteraard geen kosten voor gerekend als dit binnen de garantietermijn van 1 jaar gebeurd. Onze monteur kon geen probleem ontdekken. De machine is toen terug gestuurd, maar de klant bleef volhouden dat de machine teveel lawaai maakte. Opnieuw opgehaald en volledig nagekeken. Wij konden geen probleem of mankement ontdekken aan de machine. Dit gemeld aan de klant. Toen gaf de klant aan helemaal niet tevreden te zijn met de machine vanwege ‘het lawaai’. Wij hadden nog één – niet gebruikte, volledige nieuwe – Cafitesse 50 staan. Deze hebben we toen kosteloos omgeruild. De Cafitesse ECB die zogezegd teveel lawaai maakte is vervolgens als tweedehands machine verkocht. Wij hebben nooit een klacht ontvangen betreffende ‘het lawaai’ van de nieuwe eigenaar. Na bijna een jaar niets van de klant te hebben vernomen werd er opnieuw contact opgenomen met de melding dat de nieuwe Cafitesse 50 geen koffie meer zou geven. Machine laten ophalen en nagekeken in de werkplaats. Opnieuw konden we geen mankement ontdekken en de machine werkte naar behoren. Aangezien de machine bijna een jaar in gebruik was, hebben we contact met de klant opgenomen met het advies een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren. In dit gesprek is ook aangegeven wat de kosten zijn van een onderhoudsbeurt. Klant gaf hiervoor akkoord en heeft daar uiteraard ook een rekening voor ontvangen. Deze rekening is tot op heden nog niet betaald. Overigens dient iedere professionele koffiemachine die dagelijks wordt gebruikt, jaarlijks een onderhoudsbeurt te krijgen om de machine in optimale conditie te houden. Toen de machine na de onderhoudsbeurt retour werd gestuurd is deze beschadigd geraakt tijdens het vervoer. Hier heeft de klant wel degelijk een punt. De machine heeft drie deukjes opgelopen tijdens het vervoer. Deze schade heeft geen enkele invloed op de werking van de machine. Toen de klant deze schade meldde hebben wij 2 pakken koffie aangeboden ter compensatie. Verkoopwaarde zo’n 80 euro. Hier ging de klant niet mee akkoord. Vervolgens zijn er nieuwe panelen ter vervanging van de panelen met de deukjes - besteld voor de machine en deze zijn inmiddels geleverd. Laat ik voorop stellen dat wij ons uiterste best doen onze klanten een goede service te bieden, maar uiteraard gaat er wel eens iets fout. Als een klant niet tevreden is over onze service, dan is het achterlaten van een review een prima mogelijkheid om nieuwe potentiële klanten hierover te informeren. Normaal gezien handelen we klachten onderling met de klant af, zonder een openbare reactie te plaatsen. Als een klant een review achterlaat dan is het wel belangrijk dat men eerlijk verteld wat er is gebeurd. Deze review ligt zover af van de werkelijkheid dat ik me genoodzaakt voelde hier een reactie onder te plaatsen. Daarnaast hebben wij een aantal zeer onbeleefde mails mogen ontvangen van deze klant. Wij hebben wat mij betreft alles gedaan om deze klant tevreden te stellen. Het is dan ook erg jammer dat de klant in kwestie dit niet zo heeft ervaren. Met vriendelijke groeten, Martin Mussche Shopmanager 4UStore

prima levering

mooi op tijd de bestelling ontvangen

NO WORRIES

No Worries, zeggen ze altijd aan de andere kant van ons aardbol. Nu dat geldt ook voor 4Ustore, De spullen komen gewoon snel en netjes geleverd. Ik zou zeggen doen.

goed op de levertijd na

nu inmiddels meerdere bestellingen gedaan en elke keer duurde het lang voordat er geleverd werd. bv. laatste bestelling duurde 9 dagen tot levering

Snelle levering wanneer je op de juiste dag besteld.

Bestelling netjes afgeleverd. Levertijd zoals beloofd. PRIMA.

Nog niets gezien of gehoord

Ik heb alles keurig ontvangen Mvg.

betrouwbaar en snel

Na telefonisch overleg hebben we goede prijsafspraken kunnen maken. De levering was snel en betrouwbaar

Snel besteld, snel geleverd.

Koffie besteld, was de volgende dag geleverd en door de aluminium koeltas-verzending/bescherming nog steeds bevroren.

prima service, goede prijs

Ik heb groente bouillon besteld en heb de service als prima ervaren en de prijs is zeer concurrerend.

Prima, geleverd hetgeen ik besteld heb

toiletpapier voldoet geheel aan mijn wensen

Ik was op zoek naar gewoon 1-laags toiletpapier zoals, niet van dat tissue-achtige. Liefst 100% gerecycled en zonder witmakers. Erg moeilijk in de winkel te vinden. Dit voldoet uitstekend.

prima product en goede prijs

goede webshop

Prima product, goede prijs / kwaliteit. Snelle correcte levering

Keurig

Twee stuks besteld echter maar 1 in voorraad. Kreeg keurig een mail En binnen 1 dag stond de helft alweer op mijn rekening!!

Slechte service na klacht, niet serieus genomen

Het product wordt door DHL bezorgd en hier heb ik afgelopen week telefonisch een klacht ingediend. Het product is namelijk willekeurig bij een aantal brievenbussen neergezet waar wij niet wonen en niet bij ons aan de deur bezorgd. Een attente postbode attendeerde ons er op dat ons grote pakket op de grond bij een aantal brievenbussen was neergezet. Ik ben naar de brievenbussen gelopen en zag inderdaad ons pakket daar staan. De plastic verpakking was stuk en open zodat er vuil naar binnen is gekomen. Ik heb mijn verhaal telefonisch gemeld bij 4UStore en de reactie was erg laconiek “we zullen het melden bij DHL”. Toen ik zei dat ik het gekocht heb bij 4UStore en bij hen dus de klacht indien, was het antwoord “we zullen het melden bij DHL”. Geen enkele empathie en of vragen over de status van het pakket ook al heb ik gezegd dat de plastic verpakking stuk en open was. Zeer klantonvriendelijkheid en niet geïnteresseerd.

goed product goede prijs lange levertijd

Niks op aan te merken.

Zoals je mag verwachten ...

Jammer dat er gebruik wordt gemaakt van DHL als bezorgdienst. Om de één of andere reden loopt dat altijd moeizaam.

Goed en snel !!

Dispensers waren er erg snel. Nog even wachten op de vulling.

fijne site en snelle levering

Supergoed

Supergoede spullen en ook snel geleverd

Goede service met goed overzicht van de internetsite. En prima thuis bezorging.