Goed alleen een pak koffie was al ontdooit

Hoi, Prima alleen 1 pak koffie was al ontdooit, dat was erg jammer. We hebben nl de machine nog niet en wilde de pakken op voorraad hebben voor in de vriezer.

9 dagen te late levering

9 dagen te late levering, maar wel met excuus e-mail dat levering 1 week later zou gebeuren, wederom vertraging met 3 dagen zonder bericht Ik zou geen artikelen meer bestellen die kritisch zijn qua levering, prijs was goed

Mijn ervaring is goed.

Prima, snelle levering en prettige website.

Beschadigde levering.

Groot gedeelte van de levering is beschadigd. De verpakking voldoet niet.

Binnen 2 dagen in goede orde geleverd

Snelle levering en goede producten voor een goede prijs.

Prima snelle service voor een nette prijs.

De bestelde diepvrieskoffie was keurig in alu verpakt en netjes op tijd geleverd. Top.

Klantvriendelijk door sample gratis beschikbaar te stellen

Door het sample was er de mogelijkheid om het product te bekijken en te passen. Hierdoor kon zonder aarzelen een groot verpakking worden besteld.

Snel en naar alle tevredenheid geleverd

Ik ben zeer goed op te hoogte gehouden wanneer mijn pakket zou verzonden worden en binnen zeer korte termijn ook ontvangen.

Snel en makkelijk

Mislukt!

Wat is het toch jammer dat jullie het nodig vonden om ons adres te veranderen van De Veste 15 60naar De Veste 1560 wat niet eens bestaat waardoor dhl niet meteen begreep dat De Veste 15 een straat is en 60 het huisnummer en dat terwijl we het wel degelijk correct hadden doorgegeven!!! gelieve dat soort blunders niet weer te begaan zodat wij gewoon op tijd ons pakketje krijgen in plaats van een dag te laat!!!

Snel geleverd; echter.....

de houdbaarheid van de Hoppe Luxe Potpourri 4US638382 tot 28/03/20 vind ik aan de (te) korte kant. De Hoppe Bonte Mix 4US013832 hebben een houdbaarheidsdatum tot 28/07/20 en dat vind ik redelijk. Daarnaast staat er op de verpakking van de Hoppe dozen: breekbaar. Vervolgens gaan de twee dozen in een neutrale bruine doos waar geen breekbaar op staat, waarmee de boodschap op de Hoppe dozen teloor gaat, tenzij er extra absorberend materiaal aan wordt toegevoegd.

Snelle verwerking, verzending en levering. Top.

Gemakkelijk om te bestellen, en de dag erna al ontvangen. Dit kan echt niet beter

Goed, netjes geleverd.

Het pakket werd netjes geleverd. Geen opmerkingen.

Nette verzending en vriendelijk.

Nette verzending en vriendelijk. Moest wel 4 dagen wachten maar daar had ik een bericht over gekregen en ik had toch nog thee.

Service

goede producten, snelle levering

goede producten, snelle levering.

1 puntje , zou graag een mail krijgen wanneer het pakket geleverd wordt!

Snel geleverd, zelfs de backorder!

Snel geleverd, zelfs de backorder!

Helemaal prima

Bestelling kwam een dagje later dan ik verwachtte, maar dat was niet erg. Een mailtje aan de helpdesk werd keurig en vlot beantwoord.

Traag

Het product 7 januari besteld nu 11 januari is het nog niet binnen

10 half linnen theedoeken besteld. Deze zijn van een goed formaat en drogen perfect zonder pluizen achter te laten Snel geleverd.

Snelle en vlotte service. Prima verpakking. Top