Snelle levering.

Netjes verpakt heel erg blij mee!!!

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit.

De bestelling was er supersnel en goed.

Snelle service, goede kwaliteit

snelle service, goede kwaliteit

Keurig geleverd, toch kritiek

In verband met mij gezondheid moet ik Aquarius blauw drinken, een heel gesjouw met de fiets. Handig dus dat ik bij de Kantinewinkel 12 stuks tegelijk kan kopen. Ik heb 2 x 12 stuks besteld. Vervelend dat ik de volgende dag zie dat het mij € 8,00 scheelt als ik een bestelling van 24 in een verpakking had gedaan. Mijn grote tevredenheid vanwege snelle levering blijft echter overeind. Ik hoop eigenlijk op een tegemoetkoming van de kantinewinkel.

Vlotte samenwerking

We komen terug

Helemaal goed!

Schade opgelopen tijdens het verzenden, geen problemen van gemaakt en gewoon een nieuwe toegezonden gekregen. Super service!

Goede kwaliteit en levering

nalatig

ordernr. 000074999 ontvangen ,was niet compleet , gebeld , kon het zaterdag weer verwachten, het ging over artikel 4US085407 , nu nog steeds niet ontvangen.

Alles werd geleverd wat ik had besteld. 1 doos was behoorlijk beschadigd maar dat leek mij tijdens het transport gebeurd. Wat de rest betreft, was alles stevig verpakt.

goed product

Goede duidelijke website, verbetering kan gevonden worden in de verzending van de producten. Maar raad de website zeker aan

nogsteeds niet geleverd!

na ongeveer 2 week geleden bestelling geplaatst nogsteeds niet geleverd!

heel goed service

Heel prof service met jullie levertijd feedback en zo

Verzending

Verzending door DHL zeer slecht!!!!!

Ik bestel hier regelmatig omdat het handiger is dan alles uit de winkel te sjouwen. Het wordt altijd netjes en snel bezorgd, zonder gedoe. Niks op aan te merken!

Goede kwaliteit, uitstekende prijs!

Website zelf kan beter maar producten komen altijd netjes en goed verpakt binnen.

Licht beschadigd

Enkele Buenos waren gebroken in transport, verder geen problemen!

Snelle levering, goedkoop gewoon goed

Handige vlotte onlinewinkel

Prima site met goeie producten aan betaalbare prijzen vlot aan huis geleverd.

een hele goede service

mijn bestelling is heel snel en goed geleverd

snel geleverd heerlijk snoep

Oud Hollandse kaneelkussentjes. In handzame zakjes snel geleverd.

snelle levering en keurig verpakt

snelle levering en goed verpakt. zeer tevreden.