Jullie zijn prima,maar dhl is k*t

Twee maal voor de deur gestaan,maar nooit aangebeld of naar binnen gekomen.Terwijl onze zaak gewoon open was.Dus helaas nog geen product ontvangen,maar wel betaald.Mvg Café het zwaantje Deest

Goede service en snelle levering

Het product werd zeer snel geleverd en was goed verpakt. Super tevreden over de verkoper.

Overzichtelijk en snel

Ruime keuze snelle levering

Alles prima afgehandeld ondanks leveringsfout.

Goed.

Uitstekend gedaan

Zonder poespas

Fijne site makkelijk bestellen en goede levering

Snelle en uitstekende levering.

De slechte die er is

Alle drop lag los in de doos doos was aan alle kanten gescheurd dit heb ik nog nooit bij de drop winkel mee gemaakt was er niet blij mee

vertrouwd betrouwbaar

Ik heb hier al meerdere bestellingen gedaan en dat komt altijd goed

Alles goed geregeld

Super vriendelijk!!!Antwoorden zeer snel op je vragen via Email..Super Team..

Heel tevreden

Alles was prima in orde

Goede prijs, distributie kan sneller

Door verkeerde sortering door DHL kreeg ik mijn bestelling i.pv. binnen 2 pas binnen 5 dagen.

Product beschadigd

Product beschadig en geplooid. Steel kom dus heel moeilijk uit elkaar schuiven

Goede website

Ga zo door

Snelle levering, top!

Ruime keuze en gemakkelijk te bestelling en de volgende dag al thuis. Top!

Netjes verpakt en snel geleverd

De verpakking en het snoep kwam op geplande tijd aan en zag er netjes uit.

Bestelling niet volledig uitgeleverd

De bestelling bestond uit 3 colli, waarvan 1 is zoekgeraakt. Tot op heden nog geen reactie ontvangen wanneer het laatste deel wordt uitgeleverd. Telefonisch contact gezocht en verzocht om de ontbrekende delen nogmaals te verzenden, maar dat werd afgewezen. Ik moest maar geduld hebben en wachten tot de zoekgeraakte colli gevonden is.

1e bestelling, zeer tevreden.

Goede duidelijke webshop, eenmaal besteld snel geleverd. Word goed op de hoogte gehouden van status bestelling, met track&trace.

Top !!

Mijn ervaring is dat dit bedrijf een snelle service heeft van reageren maar ook van verzenden.

onvoldoende bescherming met verzending

had blikjes besteld en meerdere waren lek geraakt tijdens transport.

Netjes aan huis bezorgd

Een snelle en keurige aflevering van mijn bestelling.

Op zondagavond heb ik een bestelling bij 4Ustore geplaatst. Middels e-mail ben ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Op dinsdagmorgen kwam mijn bestelling, netjes verpakt, al binnen! Een volgende keer zou ik wederom hier bestellen.

Een blijvertje.

Heb reeds meerdere bestellingen geplaatst en ontvangen en steeds met hetzelfde goede resultaat. Blije klant is blijvende klant!

Snel en betrouwbaar

Ik heb bijzondere goederen besteld door verschillende bedrijven en 4UStore is altijd het snelste en vaak het goedkoopste.