Snel geleverd, zelfs de backorder!

Snel geleverd, zelfs de backorder!

Helemaal prima

Bestelling kwam een dagje later dan ik verwachtte, maar dat was niet erg. Een mailtje aan de helpdesk werd keurig en vlot beantwoord.

Traag

Het product 7 januari besteld nu 11 januari is het nog niet binnen

10 half linnen theedoeken besteld. Deze zijn van een goed formaat en drogen perfect zonder pluizen achter te laten Snel geleverd.

Snelle en vlotte service. Prima verpakking. Top

snelle afhandeling en levering

zeer snel

goede spulen, snelle levering

Dikke prima!

Alles zoals het hoort te gaan

Geen positieve ervaring

Volgens de website zijn de goederen in voorraad. Na een telefoontje blijkt dat de goederen niet in voorraad zijn. De goederen zouden geleverd worden op 31 december 2019. Echter geen goederen gezien. Ondertussen hebben wij ons via andere leveranciers dienen te behelpen, op zich natuurlijk geen probleem. Wanneer de levering aankomt, geen enkel probleem. De goederen komen nu laattijdig aan, waardoor we ze niet meer nodig hebben. Geen optie voor ons om ooit nog eens een bestelling uit te voeren bij u.

De zending zou inderdaad op 31 december geleverd moeten worden. Helaas was het afleveradres niet correct ingevuld bij de bestelling. Om deze reden kon de bestelling niet worden afgeleverd. De bestelling is door ons retour genomen en het betaalde bedrag is direct geretourneerd aan de klant. met vriendelijke groeten, Martin Mussche Shopmanager 4UStore

Suikersticks bestellen als particulier: TOP

Snelle service en snelle levering. Heel tevreden­čą░ Dank­čÖĆ

DHL komt opnieuw de afspraak niet na

DHL zou vrijdag 27 december tussen 11.00 en 15.00 langskomen met het pakket. Hele dag thuis gezeten geen DHL. In de avond een mail van DHL wordt zaterdag 28 december tussen 11.00 en 15.00 uur. Doos, was, zoals wel gewend van DHL, open gegaan. Webshop wel ok maar zou serieus een andere bezorgdienst overwegen.

Goede levering

Prima Service

Perfect en op tijd levering

Altijd op tijd leveren en geen klachten

Top snelle levering keurig verpakt

Alles was netjes ingepakt, snel geleverd en in goede orde!

Gunstig geprijsd, vlot geleverd.

Van harte aanbevolen!

Goed en snel.

Goede overzicht op de site. Makkelijk om te bestellen. En snelle levering.

late levering

Gewoonlijk ben ik helemaal tevreden. Deze keer loopt de levering veel vertraging op. TIP, probeer de klant hierover te informeren

Vlotte verwerking en bezorging ondanks waarschijnlijk drukke Sinterklaastijd.

Alle pakketten werden tot in het magazijn, beneden!, gebracht. Bedankt!

Eenvoudig bestelproces en snelle levering. Ook prijs/kwaliteit verhouding prima.

Cafitesse excellence compact besteld, super snelle levering.

snel en correct

Prima voor elkaar

De vervoeder had de doos laten vallen waardoor er 1 fles gesneuveld was, 1 mailtje gestuurd en direct antwoord gekregen en prima opgelost.

snel maar slordig

poetspapier besteld zonder koker, ontvangen met koker, je kan zeggen, foutjes maken we allemaal, maar toch.......

Snel geleverd en goed

De snelle levering....binnen 24 uur....is perfect Zeker omdat het over diepvries producten gaat Het pakket is goed verpakt met een geïsoleerde noppentas en vooral goed dicht geseald Zo verstuur je deze producten

Erg tevreden

Snel

matig

De servetten zij goed de placemats zijn slecht