Super handig als particulier horeca spullen te kopen

Super handig als particulier horeca spullen te kopen

Goeie en snelle service

Goeie en snelle service. Alleen aanbod iets te beperkt of producten zijn niet op voorraad. Verder niets op op of aan te merken.

Altijd goed

Verpakking en levering zijn goed en de smaak van de producten uitstekend. Makkelijk bestellen uit eerdere bestellingen of bestellijsten.

Makkelijk bestellen, heel snel geleverd

Fijn dat je oude bestellingen terug te vinden zijn, kan je razendsnel bestellen, levering was ook snel!

Ik heb slechts de halve bestelling ontvangen

Vervelend

Actie is voordelig kopen en goede service gratis erbij

Ik zocht lekkere snoep voor bij het gamen zonder vieze handen te krijgen of mijn te gebruiken. Dit bedrijf verkoopt met actie en is zeer voordelig . Mijn zoon en ik raden dit bedrijf aan om lekker af en toe een je smaakpapillen een boost te geven als je met iets bezig bent

Prima eerste ervaring, aanrader

Eerste ervaring met 4UStore, aanrader, snel, goede prijs (product was toevallig in de aanbieding), snel geleverd, dus in 1 woord: TOP

Niet alles geleverd en zelf erachteraan gaan

Over het algemeen wel goed, maar ik kreeg mijn pakket waarbij een zak drop ontbrak. Na gereclameerd te hebben werd duidelijk dat een medewerker de zak kapot had laten vallen, maar dit niet had gemeld ( wordt een slechte beoordeling bij het beoordelingsgesprek :) :) )en de bestelling toch maar had verzonden. Nu toch nog de zak helemaal heel binnengekregen.

Vies

Ik had een afvalbak 60 liter besteld maar het leek er op dat deze in het magazijn van de leverancier zelf was gebruikt. Zelden zo'n smoezelig / vies product ontvangen. De dode spinnen lagen in de ton en de ton was zwart van de viezigheid. Het is dat ik het product echt nodig had anders was het linea recta retour gegaan.

Netjes verzorgd maar lange leveringstijd

Mijn bestelling is netjes verzonden, alleen vindt ik de leveringstijd erg lang duren en in de tussentijd ook geen bericht wanneer het pakket verzonden zal worden/ of hoe lang het zal duren. 15-5-2023 mijn bestelling gedaan en kreeg pas 25-5-2023 bericht dat mijn pakket was verzonden. Misschien een bericht via de mail hoe lang het duurt voordat het pakket bezorgd zal worden, heb nu lang moeten wachten.

Betaalbare en snelle service

Voor vriendin die in Griekenland woont, doosjes Smint XL besteld(om mee te nemen op mijn vakantie daarheen). Veel goedkoper dan in de winkel (scheelt ruim €1,20 per doosje) en binnen een dag bezorgd. Heel blij mee!

Dag Naomi, Super bedankt voor jouw leuke review! Wij zijn blij om te lezen dat je heel blij bent met de Smint XL doosjes! Een veilige reis & plezierige vakantie gewenst! Groetjes, Team 4UStore

Iets betaald en niet besteld

Ik heb 18 mei 2023 aardbeien van Red band besteld. Ik hoor niets ervan , geen mail wanneer ik het kan verwachten. Wel 6 dozen besteld. En ik krijg een mail van dezelfde firma dat ik voor 85€ handdoekdoilet of weet ik veel wat het is heb besteld. Er staat geen omschrijving bij maar ben wel 85 € kwijt...m'n aardbeien met suiker...54€ ongeveer betaald...en ik hoor niks...SUPER SLECHT...!!!!!

Dag Inge, Wij vinden het erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent en begrijpen uw frustratie volledig! De naam 'handdoekentoiletpapier' is één van onze webshops en het is inderdaad érg verwarrend, als je bij een andere webshop hebt besteld. Wij zijn in ieder geval druk bezig om in elke mail, hun eigen namen te tonen. Uw order met de aardbeitjes zal vandaag verstuurt worden. Deze order hebben wij direct in behandeling genomen, nadat u deze heeft geplaatst, maar door het weekend en 2de pinksterdag (gisteren), kunnen wij deze pas vandaag meegeven aan DHL. Het reviewverzoek welke u vandaag heeft ontvangen, was bedoeld voor de order van €85,- maar ik lees dat u deze óók nog niet ontvangen heeft, terwijl deze wel door ons is verstuurd. Er is vermoedelijk iets fout gegaan bij de vervoerder. Wij zullen u in ieder geval een mail sturen, want wij willen dit natuurlijk graag voor u oplossen! Groetjes, Team 4UStore

Snel en verzorgd

Alles netjes ingepakt en zorg aan besteed

Dag Paulina, Bedankt voor jouw 5-sterren review! Wij zijn blij dat jij jouw bestelling goed hebt ontvangen en dat de zorg welke wij eraan hebben besteed, niet verloren is gegaan tijdens het vervoer. Tot een volgende keer! Groetjes, Team 4UStore

Niet goed

Ik heb een candy fles bestellen voor een jong baby en ik heb blauw kleur gekozen maar ik heb een 3 doosjes pink kleur en als ik wil retour moet ik zelf betalen transport Jammer

Dag Ayahm, Wij vinden het spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent, waarvoor onze excuses. In de omschrijving van de roze/blauwe papflesjes met snoepjes, staat vermeld dat de flesjes assorti worden geleverd en er geen kleur gekozen kan worden en omdat die informatie zichtbaar is, kunnen de retourkosten niet worden vergoed. Natuurlijk vinden wij het wel erg vervelend dat er verwarring is ontstaan, wij raden dan ook altijd aan om van te voren contact op te nemen als er geen mogelijkheid is tot het aanklikken van een keuze, want zo kunnen wij met elkaar een vervelende ervaring voorkomen! Groetjes, Team 4UStore

Meer keuze en betrouwbaar

Ik heb bij kantinewinkel.nl drankjes met stevia besteld die je niet in 'n supermarkt kan kopen. Dus ik ben zeer tevreden met dit soort webwinkels. Webwinkels bijmekaar geven meer en betere keuzes en deze winkel is ook betrouwbaar en biedt ook veiligere manieren van betalen aan dan bijvoorbeeld alleen maar iDeal. De enige mindere opmerking die ik zou kunnen maken is dat niet alles altijd op voorraad is.

Dag, Wij vinden het erg leuk om jouw review te lezen, bedankt voor jouw leuke woorden! Het doet ons goed dat je zó tevreden bent over onze webwinkel en wij hopen dit natuurlijk voort te mogen zetten. Het is te begrijpen dat het niet altijd handig is dat niet elk product voorradig is. Helaas is ons magazijn (nog niet) zo groot dat wij duizenden producten op voorraad kunnen hebben. De verwachte levertijd staat in ieder geval vermeld op elke productpagina en als u twijfelt/meer informatie wilt, mag u ons altijd mailen en/of bellen! Hopelijk, tot een volgende keer! Groetjes, Team 4UStore

Geweldige service

Bij de levering van mijn bestelling was 1 van de 6 bestelde flesjes kapot gegaan, Ik heb dit aangegeven in een mailtje, de volgende dag gewoon al nieuwe flesjes binnen!! Ik ben blij met 4UStore :-D

Dag Jolanda, Super leuk dat je blij bent met ons, dat maakt ons ook extra blij! Wij vinden het érg belangrijk dat jij, elke klant, uiteindelijk de producten heelhuids ontvangt en wij doen dan ook erg ons best om dat waar te maken. Gelukkig kan jij nu genieten van de flesjes ketjap en jouw kookkunsten een éxtra tint geven! Groetjes, Team 4UStore

Snel en goed geleverd.

Levering binnen 5 dagen van goede producten tegen een scherpe prijs. Als consument wel opletten dat de dikgedrukte prijs ex btw is, maarxdat is logisch bij groothandels.

Constante kwaliteit

Ik bestel hier al jaren en de service en producten zijn altijd goed

Alles snel en goed geregeld, website duidelijk.

Ervaring is prima, als je belt met het bedrijf wordt je goed en snel geholpen.

Mosterdsaus besteld

Ervaring is goed. Status over verzending kan beter. Verder prima

Snelle levering, niet altijd duidelijke productomschrijvingen op website.

In mijn geval bleek de presentatie van de zoetjes van Natrena dermate onvolledig en misleidend dat het toegezonden product niet overeen kwam met het verwachte en getoonde. Hoe de retourzending daarvan, ook financieel, afgehandeld gaat worden, is nog afwachten. De overige bestelde producten voldeden wel aan de verwachtingen.

Snelle reactie

Goede winkel met leuke producten te koop, voor een voordelige prijs.

Snelle levering en goede kwaliteit

29 maart besteld, 17 april nog niet geleverd

Verschillende keren contact gehad dat levering uiterlijk 15 April moest zijn. Gegarandeerd dat het dan zou worden geleverd. Geen bericht dat het niet gelukt was dus zit ik nu met een probleem. Slechte zaak, klantenservice verschuift het probleem naar hun leverancier, maar vergeet even hand in eigen boezem te steken dat ze zelf hun eigen klant niet op de hoogte hebben gesteld dat ze niet op tijd kunnen leveren! Geen oplossing geboden.

TOP!

Alles is geweldig goed gegaan. Van bestellen tot leveren, en dat in een korte tijd. Top!